Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eva_83

Σελίδες: 1
1
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες Νηπιαγωγών (varia)
« στις: Απρίλιος 19, 2012, 10:03:53 μμ »

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Παρακάτω βάζω την ύλη και τη βιβλιογραφία.

ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
 Αναπτυξιακή ψυχολογία: Αντικείμενο, Ζητήματα Προβληματισμού, Μέθοδος
 Θεωρίες για την ανάπτυξη
 Κληρονομικότητα  και περιβάλλον
 Προγεννητική ανάπτυξη
 Ανάπτυξη κατά τη βρεφική, νηπιακή και παιδική ηλικία: σωματική, γνωστική,
γλωσσική, συναισθηματική,  κοινωνική ανάπτυξη
Βιβλιογραφία
1. Craig, G.J. και Baucum, D. (2007). Η ανάπτυξη του ανθρώπου. Τόμος
Α.(Μετάφραση: Α. Ιωαννίδου. Επιμέλεια:Π. Βορριά)  Αθήνα: Παπαζήσης.
2. Γαλανάκη, Ε. (2003). Θέματα αναπτυξιακής ψυχολογίας: γνωστική – κοινωνική -
συναισθηματική ανάπτυξη. Αθήνα: Ατραπός.
     Ύλη
ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
 Το αντικείμενο των επιστημών της Αγωγής
 Σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες
 Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην εκπαιδευτική διαδικασία σήμερα.      Βιβλιογραφία
1. REBLE, A., Ιστορία της Παιδαγωγικής,    Εκδ. Α.Παπαδήμας, Αθήνα 1996.  Κυρίως:   
Η συμβολή του Διαφωτισμού στη διαμόρφωση των σύγχρονων παιδαγωγικών
ρευμάτων.
2. MIALARET, G. (επιμ.) Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής, Εκδ. Gutenberg, Αθήνα
1996.
3. ΚΟΥΤΣΟΥΒΑΝΟΥ , Ε. Η θεωρία του  Piaget και παιδαγωγικές εφαρμογές στην
προσχολική    εκπαίδευση, Εκδ. Οδυσσέας, Αθήνα 1994
4. ΧΡΥΣΑΦΙΔΗΣ, Κ. Βιωματική-Επικοινωνιακή Διδασκαλία. Η εισαγωγή της Μεθόδου
Project στο Σχολείο, Εκδ. Gutenberg, Αθήνα 1994.
5. VANDENBROECH M.,  Με τη ματιά του Γέτι  – Η καλλιέργεια του σεβασμού του
«άλλου» στην εκπαίδευση, εκδόσεις Νήσος, Αθήνα 2004.
     Ύλη
ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
 Η κοινωνιολογία και το αντικείμενό της.
 Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της εκπαίδευσης.
 Κοινωνικές ανισότητες στην εκπαίδευση: ερευνητικά δεδομένα και θεωρητικές
ερμηνείες.
 Μικρο-κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
    Βιβλιογραφία
1. Φραγκουδάκη, Α.(1985), Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης-Θεωρίες για την κοινωνική
       ανισότητα στο σχολείο, Αθήνα, εκδ. Παπαζήση.
2. Giddens, A. (1989), Εισαγωγή στην κοινωνιολογία, Αθήνα, εκδ. Οδυσσέας.
3. Λάμνιας Κ., (2002), Κοινωνιολογική θεωρία και εκπαίδευση. Διακριτικές προσεγγίσεις,
Αθήνα, εκδ.Μεταίχμιο.
4. M.Hugues &C.J.Kroehler (2007)  Κοινωνιολογία:  Οι βασικές έννοιες, Αθήνα,
εκδ.Κριτική.

2
Κατατακτήριες / Κατατακτήριες Νηπιαγωγών (varia)
« στις: Απρίλιος 18, 2012, 06:54:55 μμ »
Καλησπέρα σας,

Αποφάσισα να δώσω κατατακτήριες για νηπιαγωγός στην Αθήνα. Την ύλη τη βρήκα. Μήπως γνωρίζει κάποιος πώς μπορώ να βρω τα βιβλία; Από τη βιβλιοθήκη της σχολής φαντάζομαι πως χρειάζεται πάσο. Μπορώ να τα δανειστώ από κάπου ώστε να τα φωτοτυπήσω ή θα πρέπει να τα αγοράσω;; Αν γνωρίζει κάποιος ας με διαφωτίσει, παρακαλώ..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΑΛΛΙΚΩΝ
« στις: Ιούλιος 21, 2011, 12:26:02 πμ »
Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!!!!

Είναι τελείως αρχάριος, δε γνωρίζει καθόλου τη γλώσσα. Σήμερα ήταν το πρώτο μάθημα. Αναγκαστικά τον ξεκίνησα με προσωπικές αντωνυμίες, ρήματα, άρνηση, ερώτηση, κανόνες προφοράς κλπ..
Αυτό που σκέφτομαι είναι να του κάνω τα βασικά ώστε να καταλαβαίνει τις προτάσεις και εκφράσεις που θα μάθουμε αργότερα. Βασικά, έχω πελαγώσει... Δεν ξέρω τί να του πρωτοκάνω!!
Εννοείται ότι θα του δίνω πολύ λεξιλόγιο για το σπίτι αλλά γραμματική πιστεύω ότι χρειάζεται να την κάνουμε μαζί.

Για προφορικό είχα σκεφτεί να κάνουμε μαζί διαλόγους κλπ, να του βάλω και ακουστικές ασκήσεις.. Υλικό έχω από τα βιβλία που κάνω μάθημα και σημειώσεις μου. Στο ίντερνετ πού θα μπορούσα να βρω;

Αυτό που τον ενδιαφέρει κυρίως είναι να μπορεί να επικοινωνεί με τον κόσμο εκεί.. Στη δουλειά του αρκεί να γνωρίζει Αγγλικά. Φυσικά, θα συνεχίσει από εκεί τα μαθήματα για τελειοποίηση της γλώσσας.

Ό,τι έχεις να μου προτείνεις θα μου φανεί πολύτιμο!!

Και πάλι ευχαριστώ!  :)

4
Μαθήματα κατ'οίκον / ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΑΛΛΙΚΩΝ
« στις: Ιούλιος 17, 2011, 11:43:23 μμ »
Καλησπέρα σας,

Πρόκειται να κάνω μαθήματα σε ενήλικα που πρόκειται να μείνει και να εργαστεί μόνιμα στη Γαλλία. Σε ένα μήνα πρέπει να φύγει οπότε δεν έχω πολύ χρόνο στη διάθεσή μου. Θα ήθελα τις συμβουλές των πιο έμπειρων συναδέλφων όσον αφορά στις ώρες που πρέπει να κάνω αυτόν τον ένα μήνα, κάποιο βιβλίο που ίσως είναι αρμόδιο και ό,τι θεωρήσετε σκόπιμο να γνωρίζω..

Εγώ έχω σκεφτεί να του κάνω πολύ λεξιλόγιο και εκφράσεις που σίγουρα θα πρέπει να γνωρίζει, κάποια στοιχειώδη γραμματική, πολιτισμικά στοιχεία και έθιμα όμως δεν έχω ακόμα συγκεκριμένο πλάνο καθώς είναι η πρώτη φορά που θα κάνω μάθημα σε ενήλικα και μάλιστα εντατικά!

Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τη βοήθειά σας και τις συμβουλές σας.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Εύα

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 753
Σύνολο: 764

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.