Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - regina_ag

Σελίδες: 123
1
με τον ίδιο τρόπο που είναι επιθ. προσδιορισμοί τα παρακάτω ουσιαστικά:
οἱ Ἕλληνες ὁπλῖται ...
ἄνδρες δικασταὶ ... ΄κλπ
διέβησαν τὸν Ἕβρον ποταμὸν: το "Ἕβρον" επιθ. στο ποταμὸν.
οι γεωγραφικοί όροι είναι παραθέσεις πολύ συχνά, αλλά συνοδεύονται από άρθρο, Ἀχερουσία ἡ λίμνη
διέβησαν τὸν Ἕβρον τὸν ποταμὸν  παράθεση
διέβησαν τὸν ποταμὸν Ἕβρον: τώρα αντικ. είναι το ποταμὸν, ενώ το Ἕβρον είναι επεξήγηση
θανο σ'ευχαριστω αν και ετεροχρονισμένα, το ειχα ξεχασει αυτο το μηνυμα...!

2
Δεν υπαρχουν συγκεκριμενα αγνωστα κειμενα για τη δευτερα λυκειου, ουτε και για την τριτη. Μονη σου θα επιλεξεις τη θεματογραφια σου. Υπαρχουν θεματογραφιες που εχουν τη μεταφραση (ΖΗΤΗ) αλλα εγω δεν ξερω καμια με πληρη συντακτικη και γραμματικη αναλυση και δεν χρειαζεται εξαλλου, αφου αυτο ειναι κατι που μπορεις να κανεις πολυ ευκολα μονη σου

Τυχαια ειδα αυτο το μηνυμα και λιγο με "συγχυσε" αυτη η θεματογραφια σημερα! Μα πως ειναι δυνατον στη φραση "επι τον Εβρον ποταμον" να θεωρειται το "ποταμον" παραθεση; Εφοσον βρισκονται σε ιδιο γενος αριθμο και πτωση δεν τιθεται το "Εβρον" επιθετικος στο "ποταμον";;; Επισης " ην δε αυτω ο στολος παρα την λιμνην την Κερκινιτιν..." αυτω:δοτικη προσωπικη. Μα εχουμε απροσωπο ρημα η απροσωπη εκφραση;; Κατα τη γνωμη μου ειναι εμφανως δοτικη προσωπικη κτητικη!
ακριβώς, Regina
έναρθρος γεωγραφικός όρος είναι παράθεση, αν ήταν δηλαδή ἐπὶ τὸν ἕβρον τὸν ποταμὸν
όσο για το δεύτερο παράδειγμα οι λίγες λέξεις που έχουμε στη διάθεσή μας αυτό δείχνουν... δηλαδή δοτ. πρ. κτητική
πάντως "σκέτα" δοτ. προσωπική είναι ΄προφανέστατα εσφαλμένη άποψη. απλώς πρέπει να ελέγξεις τα συμφραζόμενα μήπως είναι καμιά δοτ. πρ. χαριστική ("για χάρη του"). αν δεν είσαι σίγουρη, μπορείς να παραθέσεις το κείμενο να το δούμε...

Δίκιο έχεις. Λάθος δικό μου.
strato σε ευχαριστω εστω και ετεροχρονισμενα! το ειχα ξεχασει αυτο το μηνυμα....! η θεματογραφια το θεωρει παραθεση παρα την απουσια του αρθρου!

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Φεβρουάριος 21, 2012, 11:34:18 μμ »
Λογικα εαν ειναι δοκιμοι οι παθητικοι τυποι του doceo ο αρχικος μου ισχυρισμος δεν ισχυει....και καλυτερα γιατι δεν το εχω πει στους μαθητες μου και αγχωθηκα! Ευχαριστω apri!

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Φεβρουάριος 21, 2012, 11:43:46 πμ »
Γεια σας! Ισχύει οτι το παθητικό του doceo ειναι to dsco??? Δηλαδή αν ζητησουν τυπο της αλλης φωνης πρεπει τα παιδια να ανατρεξουν στο disco οπως στην περιπτωση των facio-fio???

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 20, 2012, 12:40:12 μμ »
Συναδελφοι γεια σας...θα μπορουσε καποιος να μου προτεινει και παραλληλα να μου πει τη γνωμη του για βοηθηματα εκθεσης β λυκειου; Εχω των Λουλου, Μπατζινα και ενα εκδ. Σαββαλα και με καλυπτουν οσο αφορα τα κριτηρια, τα εισαγωγικα και τη θεωρια, ψαχνω ομως κατι που να εχει ανεπτυγμενες τις εννοιες και οχι επιγραμματικες σημειωσεις. Εχω παρατηρησει μαλιστα οτι τα δυο πρωτα εχουν πιο εξεζητημενο λεξιλογιο και συνθετη σκεψη τοσο που πιο μετριοι μαθητες δεν κατανοουν το περιεχομενο πολλων επιχειρηματων και πρεπει να τα ξαναγραφω (και αυτα  :P).

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 30, 2012, 04:58:07 μμ »
Τις ιδιες σκεψεις εχω κανει κι εγω....εμενα πια δε μου παραπονιουνται οσο το φθινοπωρο γιατι βλεπουν οτι φτανουμε στο τελος αλλα δεν διαβαζουν οσο θα πρεπε και ανησυχω μην την πατησουν εκει που δεν το περιμενουν! Ειναι και οι επαναληψεις ομως μπροστα οποτε.....καλη μας δυναμη!

7
@marikaki
Πόσες ώρες κάνεις άγνωστο σύνολο; Φαντάζομαι οτι ερχονται επιπλέον ωρες για το διαγωνισμα....επισης τις ασκησεις που τους βάζεις απο πασχαλίδη κ συντακτικό τις κανετε ολες μαζι ή  διορθωνεις και  σπιτι;;;

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 25, 2012, 01:43:11 μμ »
@ chryssoulaki
Οντως ειδικα στα Λατινικα τρεχουν ολοι πολύ και αυτο συχνα επηρεαζει και τα παιδια γιατι ρωτουν το ενα το αλλο που φτανουν. Παντως εγω μετα τις γιορτες προσγειωθηκα αποτομα γιατι δε διαβασαν και η γραμματική τους ηταν σε "ασχημα χαλια"που λεμε παρολο που εχουν ηδη γραψει σχεδον 2 τετραδια με ασησεις γραμματικης μονο! Οπότε σταματησα να τρεχω και εκανα περισσοτερες ασκησεις και επαναληψεις μεσα στην ταξη....ενταξει θα τελειωσω τα κειμενα μεσα Φλεβαρη αλλα τουλαχιστον η σχεση με τη γραμματική εχει βελτιωθει αρκετα! Επισης να σου πω οτι κι εγω κανω Λατινικα Γ πρωτη φορα.....συμπασχουσα! Όσο για το παραδειγμα που ανεφερες....ελπιζω κι εγω να μη ζητησουν κατι τετοιο!

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 17, 2011, 02:02:06 πμ »
Συγνώμη αφου η εισαγωγη δε διδασκεται πια ειναι λογικο να μπει ερωτηση στο διαγωνισμα ; Επισης σε καποια παιδια η καθηγητρια ενεταξε στο διαγωνισμα παραλληλο κειμενο του οποιου τη μεταφραση ειχε ζητησει να μαθουν και ζητησε συγκριση. Μια αλλη μαθητρια ηρθε και μου ζητησε να της εξηγησω πως να γραψει το ημερολογιο ενος Αθηναιου στρατιωτη...ναι το ξερω οτι ολα αυτα αναφερονται στο φεκ αλλα τα παιδια ειναι αγχωμενα! Εσεις εχετε τετοια περιστατικα ; Ποσο διαφορετικο εγινε το μαθημα των αρχαιων φετος;

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 14, 2011, 11:23:37 μμ »
Επισης θα ηθελα λιγη βοηθεια και στο εξης: quae ad concordiam pertinerent (μαθ.37) Η προταση εκφερεται με υοτακτική επειδη ειναι πλαγιωμενη ή επειδη εκφραζει κατι δυνατο/ενδεχομενο? Εχω διαβασει και τις 2 αποψεις και θυμαμαι οτι ο καθηγητης μου στο σχολειο μας ειχε πει την πρωτη!

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 14, 2011, 01:22:14 μμ »
Γεια σας! Θα ηθελα να ρωτησω που φτανετε στα Λατινικα της Γ....οχι στο σχολειο, σε ιδιαιτερο ή φροντιστηριακο μαθημα. Μου μενουν 6-7 κειμενα για μετα τις γιορτες.....το τμημα δεν τραβαει και αναρωτιεμαι ποσο να αγχωθω....!

12
Δεν υπαρχουν συγκεκριμενα αγνωστα κειμενα για τη δευτερα λυκειου, ουτε και για την τριτη. Μονη σου θα επιλεξεις τη θεματογραφια σου. Υπαρχουν θεματογραφιες που εχουν τη μεταφραση (ΖΗΤΗ) αλλα εγω δεν ξερω καμια με πληρη συντακτικη και γραμματικη αναλυση και δεν χρειαζεται εξαλλου, αφου αυτο ειναι κατι που μπορεις να κανεις πολυ ευκολα μονη σου

Τυχαια ειδα αυτο το μηνυμα και λιγο με "συγχυσε" αυτη η θεματογραφια σημερα! Μα πως ειναι δυνατον στη φραση "επι τον Εβρον ποταμον" να θεωρειται το "ποταμον" παραθεση; Εφοσον βρισκονται σε ιδιο γενος αριθμο και πτωση δεν τιθεται το "Εβρον" επιθετικος στο "ποταμον";;; Επισης " ην δε αυτω ο στολος παρα την λιμνην την Κερκινιτιν..." αυτω:δοτικη προσωπικη. Μα εχουμε απροσωπο ρημα η απροσωπη εκφραση;; Κατα τη γνωμη μου ειναι εμφανως δοτικη προσωπικη κτητικη!

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Οκτώβριος 19, 2011, 10:42:49 μμ »
@MARKOS, lkjhgfd, chryssoulaki

Λογοι σοβαροι με κρατησαν εκτος του ιστοτοπου για αρκετες μερες. Λοιπον, ναι στη γ λυκειου αναφερομουν και η ωρα μου ως φροντιστηριακη διαρκει 45 λεπτα. chryssoulaki φαντασου οτι τις προτασεις τις εχω ηδη δωσει σε φυλλαδιο γραμμενες απο εμενα....Οτι πρεπει κατι να περιορισω το βλεπω κι εγω.....τι δεν ξερω! Στο 27 αφιερωσα μιση ωρα μονο στην ασκηση με τα παραθετικα (να γραψουν τους αλλους 2 βαθμους στο ιδιο γενος, αριθμο και πτωση) απλα δεν τα καταλαβαιναν!

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Οκτώβριος 06, 2011, 10:52:41 μμ »
Σας καλησπεριζω και θα ηθελα τη γνωμη σας οσο αφορα την οργανωση του μαθηματος των λατινικων στο 3ωρο γιατι νιωθω αρκετα προβληματισμενη. Τα παιδια που εχω στο φροντιστηριο επιμενουν να εξηγουμε αναλυτικα το συντακτικο γιατι δεν το καταλαβαινουν, συνεπως ενα μαθημα μου παιρνει ενα 2ωρο για γραμματικη αναγνωριση, πληρη συνταξη και πληρη αναγνωριση προτασεων χωρις ομως γραμματικη, χωρις θεωρια συντακτικου, χωρις ασκησεις. Μα δεν ειναι πολυ??? Και προσπαθησα να συντομευσω αλλα με διακοπτουν συνεχεια και με ρωτουν για ορους που θεωρησα αυτονοητο οτι θα καταλαβαιναν. Ηλπιζα οτι απο το καλοκαιρι που κανουμε θα λειτουργουσε πιο γρηγορα.....και ενταξει βαζω που και που επιπλεον ωρες αλλα πρεπει να βγαλω την υλη μου στο χρονο που εχω.....και φοβαμαι οτι μειωνεται ο χρονος που αφηνω για επαναληψη. Οποιαδηποτε ιδεα θα μπορουσε να αποδειχτει χρησιμη!

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 698
Σύνολο: 708

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.