Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - automation

Σελίδες: 123
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιουλίου 06, 2007, 10:37:44 pm »
ερώτηση κρίσεως: αυτό είναι το πρόγραμμα σπουδών των αυτοματιστών της Θεσσαλονίκης;
http://ourania.autom.teithe.gr/gr/index.html
Άλλα λόγια αγαπιόμαστε. Τα ίδια και τα ίδια.Απαντήσεις στις ερωτήσεις δεν βλέπω.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιουλίου 06, 2007, 12:08:02 pm »
φίλε john το 2005 που έδωσα ΑΣΕΠ η αίθουσα που έγραφα ήταν γεμάτη αυτοματιστές οι οποίοι μόλις πήραν τα θέματα ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑ

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιουλίου 04, 2007, 11:14:21 am »
Αφού λοιπόν γνωρίζεις τόσο καλά τί σημαίνει Αυτοματιστής, μπορείς σε παρακαλώ να ορίσεις το αντικείμενο, τις γνώσεις, το θεωρητικό υπόβαθρο, τους τρόπους εφαρμογής, και τα μέσα με τα οποία υλοποιεί ο μηχανικός Αυτοματισμού τις εφαρμογές του?
Αντικείμενο :       Αυτοματισμός
Γνώσεις:             Αυτοματισμού
Θεωρητικό Υπόβαθρο:  Δεν έχετε γιατί αν είχατε θα είσασταν ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ. Είστε μια τεχνολογική σχολή που ασχολείστε με την υλοποίηση αυτοματισμών. Αν   διαφωνείς σε παρακαλώ να μας πεις πιο είναι το θεωρητικό σας υπόβαθρο.
Τρόποι Εφαρμογής: Τι θα πει τρόπο εφαρμογής, μάλλον έχεις χάσει την ψυχραιμία σου
Μέσα Υλοποίησης :  Φαντάζομαι ότι πιο σημαντικό είναι το κατσαβίδι, μετά κάνα γαλλικό κλειδί, αλλά επειδή είμαι και εγώ άσχετος με τον αυτοματισμό δεν ξέρω, τα καζανάκια με τι τα φτιάχνουν?
Για να έχουμε και μία βάση για να συζητάμε :ποιο τμήμα πανεπιστημιακό ή πολυτεχνικό έχεις τελειώσει; Να σου θυμίσω ότι το κράτος για να σταματήσει υποκινούμενη ,από ανθρώπους σαν και εσένα, διαφοροποίηση των ΤΕΙ απο την υπόλοιπη ανώτατη εκπαίδευση (ανώτερη εκπαίδευση, σύμφωνα με το Σύνταγμα θεωρούνται οι επαγγελματικές σχολές τριετούς το πολύ φοιτήσεως όπως τα Κ.Α.Τ.Ε.Ε= Κέντρα Ανωτέρας Τεχνικής και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Εκπαίδευσης- ΤΕΙ = Τεχνολογικά ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ Ιδρύματα) με τον νόμο 2916/2001 και με τον τελευταίο Νομό πλαισιο, εντάσσει τα ΤΕΙ μαζί με τα πολυτεχνεία και τα πανεπιστήμια στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα τα γνωστά σε όλους ΑΕΙ. Επιτέλους καταλάβετε εσείς οι πολυτεχνίτες-πανεπιστημιακοί ότι το κράτος θέλει τα ΤΕΙ ανώτατα και οι ΤΕΙτζίδες ότι δεν πρέπει να συνεχίζετε το παιχνίδι των πανεπιστημιακών περί ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Το κόλπο είναι παλιό. Για να μπορέσεις να αισθανθείς αγαπητέ gianniotis ανώτατος και για να κρύψεις τις πιθανές αδυναμίες σου θα πρέπει να υποβαθμίσεις κάποιον. Είναι καθαρά ψυχολογικό το θέμα και όχι ουσίας.
 

4
Νομίζω ότι δεν έχετε την διάθεση να ακούτε και να διαβάζετε ότι σας γράφουν. Σας αρέσει να έχετε στο μυαλό σας κάτι κακό και να το διαιωνίζετε. Σας το λέω και το ξαναγράφω. Κανένας διορισμένος δεν θα χάσει την θέση του. Αυτά τα θέματα ρυθμίζονται νομοθετικά. Τώρα αν θέλετε να αφήσετε την εκπαίδευση μπορείτε να το κάνετε και τώρα. Αλλά να χάσετε την θέση σας από το δημόσιο ως καθηγητές με τίποτα, όποια και αν είναι η κατάληξη στο δικαστήριο. Δεν θέλω να απαντήσει κανείς πάνω σε αυτό που έχω γράψει, το μόνο που θέλω είναι λίγο να το σκεφτείτε.   
Έχω ξαναγράψει για το θέμα. Δείτε προηγούμενες μου απαντήσεις. Το μόνο που θέλω δεν είναι "λίγο να το σκεφτείτε". Στα δικαστήρια δεν μετράει  το "τι σκέφτεται ο καθένας". Εκεί ισχύουν νόμοι. Το μόνο που θέλω είναι να ρωτήσετε δικηγόρους με ειδίκευση στο διοικητικό δίκαιο .Μόνο αυτοί μπορούν να απαντήσουν. Μην ψάχνετε απαντήσεις μέσα στα φόρουμς, από ανώνυμους σαν και εμένα. Ρωτήστε ειδικευμένους δικηγόρους.

5
Τελικά στην Ελλάδα, ότι δηλώσεις είσαι. Δείτε εδώ,  http://www.aut.teihal.gr/ στην σελίδα του τμήματος Αυτοματισμού  του ΤΕΙ Χαλκίδας.
«Ο Στόχος του Τμήματος Αυτοματισμού είναι οι σπουδαστές να αποκτήσουν θεωρητικό και τεχνολογικό υπόβαθρο, δεοντολογία και συνείδηση του κλάδου έτσι ώστε να είναι περιζήτητοι στην αγορά και να συνεισφέρουν θετικά και με αυτοπεποίθηση στην ανταγωνιστικότητα των παραγωγικών μονάδων και των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Οι δεξιότητες που θα αποκτήσουν στη Σχεδίαση Αυτοματισμών (με ιδιαίτερη έμφαση στους

6
Εγώ ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω. Γιατί ο Αυτοματισμός (τμήμα από το 1987) δεν μπήκε στο ΠΕ20 (μαζί με τα τμήματα της Πληροφορικής και των Η/Υ συστημάτων) τότε που απόφοιτοι θεολογικών και φιλοσοφικών σχολών κρίνονταν κατάλληλοι να διδάξουν πληροφορική με λίγες ώρες σεμιναρίων και μπήκε τώρα μαζί με άλλες 10 καινούργιες σχολές??????? Φαίνεται τότε οι θεολόγοι και οι φιλόλογοι είχαν κριθεί πιο επαρκής από τους Αυτοματιστές!!!!!!!
χαχαχαχαχαχαχα. Όταν το 1985 ασχολιόμασταν με υπολογιστές-μικροϋπολογιστές-compouterized συστήματα κ.λ.π., στην Ελλάδα δεν ξέρανε τι είναι το ENTER.
Δες και τι λέει το Π.Δ. που καθορίζει το περιεχόμενο (και όχι το πρόγραμμα σπουδών -αν καταλαβαίνεις την διαφορά) σπουδών του αυτοματισμού.
13. ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
      Το περιεχόμενο σπουδών του τμήματος αυτοματισμού καλύπτει τις
    γνωστικές περιοχές:
      α) Ανάλυσης συστημάτων αυτόματου ελέγχου, που περιλαμβάνει την μελέτη
    της ευστάθειας συστημάτων και την εργαστηριακή μελέτη μηχανικών,
    υδραυλικών, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, ψηφιακών και αναλογικών
    συσκευών ελέγχου.
     
    β) Σύνθεσις συστημάτων αυτομάτου ελέγχου, δηλαδή κατασκευή ρυθμιστών
    και μετέτη των μεθόδων κατασκευής ελεκτών, καθώς και εμπειρία των
    βασικών βιομηχανικών συστημάτων αυτομάτου ελέγχου.
      γ) Προγραμματισμού συστημάτων αυτομάτου ελέγχου, που περιλαμβάνει την
    χρήση μικροϋπολογιστών, καθώς και αναλογικών - ψηφιακών συστημάτων, την
    διατύπωση προγραμμάτων στοιχειώδους και άριστου ελέγχου και γενικά μια
    εποπτεία για τις νέες κατευθύνσεις που αναπτύσσονται στον αυτόματο
    έλεγχο και το ευρύ πεδίο εφαρμογών του.
     
    Η διάρκεια φοίτησης στο τμήμα αυτό καθορίζεται σε 7 εξάμηνα σπουδών.

Τέτοιο Π.Δ. που να καθορίζει το περιεχόμενο σπουδών των Η/υπολογιστικών συστημάτων και της πληροφορικής από ότι ξερώ δεν υπάρχει. Καλά που είναι και η Microsoft και ανοίχθηκαν θέσεις εργασίας εξαιτίας του ECDL αλλιώς από ανάπτυξη λογισμικού στην Ελλάδα είμαστε πολύ πίσω. Θα πεινούσατε όλοι σας. Αλλά που να καταλάβεις. Μήπως μπορείς και να καταλάβεις;!! :P Ο Αυτοματισμός ιδρύθηκε  το 1985 και όχι από το 1987 (ίδιος ο sniper-hellas είσαι-λες συνέχεια ψέματα και δεν απαντάς στις ερώτησες των άλλων-θα μου επιτρέψεις, και να μην μου επιτρέπεις εγώ από εδώ και πέρα θα σε προσφωνώ ΠΕΡΙ-ΚΛΗ). Γιατί δεν ρωτάς το ΥΠΕΠΘ γιατί δεν είχαμε μπει τότε; Την ίδια ερώτηση κάνανε και οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης προς το ΥΠΕΠΘ στην βουλή για την περίοδο του 1995, όταν μάλιστα αυτοί ήταν κυβέρνηση. Ρωτάνε δηλαδή ανθρώπους άσχετους με το θέμα αντί να ρωτήσουνε τον τότε δικό τους υπουργό παιδείας. Εσείς όταν βγήκε το Π.Δ. που έβαζε και τους θεολόγους και οι φιλόλογους στον κλάδο ΠΕ20 γιατί δεν αντιδράσατε "για το καλό της πληροφορικής" και δεν κάνατε καμία προσφυγούλα κατά του ΠΔ118/1995;Τελικά τώρα που το ξανασκέφτομαι ίσως να μην μας βάλανε τότε στο Π.Δ. γιατί εμείς ήμασταν 4 χρόνια σπουδών και εσείς ήσασταν 3,5. :P

Και αυτά που λες ότι σβήστηκε «κατά λάθος» ο αυτοματισμός από Π.Δ. 118/1995. Γιατί δεν αντιδράσατε τότε? Γιατί δεν βάζατε δικηγόρους όπως και τώρα? Τότε μάλιστα που υπήρχαν τόσες κενές θέσεις. Και τώρα που υπάρχει υπερπληθώρα σχολών γιατί κάνετε τα αδύνατα δυνατά να μείνετε? Και γιατί να μην μπουν και τα ΤΕΙ Ηλεκτρονικών στο ΠΕ20? Και αυτοί hardware δεν μαθαίνουν?
Το ότι σβήστηκε κατά λάθος ο αυτοματισμός το είπα ειρωνικά. Δεν πιστεύω ότι έγινε έτσι. Και έτσι για την νομική πλευρά του θέματος, δεν μπορείς να βάλεις δικηγόρο σε καταστάσεις στις οποίες δεν έχεις έννομο συμφέρον όπως το ΠΔ.118/1995.Για τους πληροφορικούς οι διορισμοί τους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και την εκπαίδευση ήρθαν χωρίς να προσπαθήσουνε. Ξυπνήσανε ένα πρωί και είχε εκδοθεί το Π.Δ.118 και την επόμενη διοριζότανε στην εκπαίδευση. Ξυπνήσανε ένα άλλο πρωί και διοριζότανε με άλλο Π.Δ. στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Εμείς ξυπνήσαμε το πρωί της 7-1-2005 και είπαμε ότι άνοιξε μία πόρτα στο δημόσιο (10 χρόνια μετά από εσας!!!!!! Θα ζητήσουμε και ποσόστωση υπέρ των αυτοματιστών στους επόμενους διαγωνισμούς γιατί εδώ και 10 χρόνια διορίζεστε μόνο εσείς) και στις 28/2/2005 ξυπνήσαμε από εφιάλτη και είδαμε την κατάθεση της αίτησης ακυρώσεως του Π.Δ.268/2005 στο Σ.τ.Ε. Και μετά την εισήγηση από το Σ.τ.Ε. ξυπνήσανε επιτέλους και όλα τα υπόλοιπα τμήματα τα οποία θίγονται από την αίτηση ακυρώσεως.
Οι ηλεκτρονικοί έχουν ΠΕ. Αλλά εάν κρίνει το ΥΠΕΠΘ ότι πρέπει να διδάξουνε και μαθήματα πληροφορικής (πιστεύω ότι τεχνολογία επικοινωνιών θα την κάνουν πολύ καλύτερα από εσάς-καθαρόαιμοι πληροφορικοί αποφεύγουν να πάρουν το μάθημα όπως ο διάολος το λιβάνι) δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα.

Και όπως είπε και ο automation «είμαστε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες απόφοιτοι και βγάζουμε άμα θέλουμε και κυβέρνηση, γι’ αυτό μην μας κολλάτε και πολύ πολύ!!»
Ας το βλέπουν αυτό οι απόφοιτοι των άλλων σχολών. Για να καταλάβουν πως μπήκαν τώρα οι Αυτοματιστές στους πίνακες. Και για να καταλάβουν πότε θα μπορούν και αυτοί να ξεκινήσουν σαν ωρομίσθιοι.  Μερικές εκατοντάδες χιλιάδες απόφοιτοι με πτυχίο πριν το 2004? Μάλλον σε πολλά πολλά χρόνια. Αυτό για να ξέρουν ποιους υποστηρίζουν και ποιοι κοιτάνε τον εαυτό τους και μονό.
Έτσι μπράβο , αρχίσατε και εσείς να λέτε τον πραγματικό λόγο της αίτησης ακυρώσεως ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με το εάν οι αυτοματιστες έχουν τις κατάλληλες γνώσεις (τις οποίες αποδείξανε στον ΑΣΕΠ ότι τις έχουν και με επάρκεια μεγαλύτερη από τους καθαρόαιμους πληροφορικούς) να διδάξουνε τα μαθήματα πληροφορικής. Ο ΠΙΝΑΚΑΣ Γ (αναπληρωτών χωρίς προϋπηρεσία όπου η κατάταξη γίνεται με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου)Και όσο θα συνεχίσεις να λες μαμαμίες άλλες τόσες θα λέω και εγώ. Και μην μας κολλάς πολύ πολύ ΠΕΡΙ-ΚΛΗ γιατί σε ένα βράδυ γίναμε μερικά εκατομμύρια αυτοματιστές!!!!χαχαχαχαχαχα Ξεχνάς ότι είχες πει ότι οι αυτοματιστές είναι χιλιάδες!!!;

Και επειδή με ρώτησες που βρήκα το site που μιλάει για τη περιγραφή του πτυχιούχου του τει Αυτοματισμού. Δεν έχεις καν ιδέα τη λέει επίσημα το τμήμα σου??????? Ρωτάς που βρήκα την περιγραφή automation???? ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Κατά τα άλλα έχεις όλα τα απαιτούμενα προσόντα!!!!! Μπες και μια φορά στο site του αυτοματισμού http://auto.teipir.gr/ να δεις τη λέει.  Για πληροφορική ούτε κουβέντα. Για υδραυλικές μηχανές όμως!!!!!!!
Ρε ΠΕΡΙ-ΚΛΗ δεν κόβεις την πλάκα. Για να δουν και οι υπόλοιποι τι λέει τι site:
Ανάλυσης Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου, που περιλαμβάνει τη μελέτη της ευστάθειας συστημάτων και την εργαστηριακή μελέτη μηχανικών, υδραυλικών, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, ψηφιακών και αναλογικών συσκευών ελέγχου.
Σύνθεσης Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου, δηλαδή κατασκευή ρυθμιστών και μελέτη των μεθόδων κατασκευής ελεγκτών, καθώς και εμπειρία των βασικών βιομηχανικών συστημάτων αυτομάτου ελέγχου.
Προγραμματισμού Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου, που περιλαμβάνει τη χρήση μικροϋπολογιστών, καθώς και αναλογικών-ψηφιακών συστημάτων, την διατύπωση προγραμμάτων στοιχειώδους και άριστου ελέγχου και γενικά μια εποπτεία για τις νέες κατευθύνσεις που αναπτύσσονται στον αυτόματο έλεγχο και το ευρύ πεδίο εφαρμογών του.

Επιπλέον το περιεχόμενο σπουδών καλύπτει θέματα σε τομείς της σύγχρονης τεχνολογίας όπως είναι η Ρομποτική, η Συλλογή & Επεξεργασία Δεδομένων και Ελέγχου, οι Εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στην παραγωγή, ο Έλεγχος Παραγωγικών Διεργασιών, η Ανάπτυξη Ευέλικτων Συστημάτων Παραγωγής, οι Επικοινωνίες σε

7
Η δική μου άποψη στο θέμα: Το να υπάρχουν 100 τμήματα που να μπορούν να διορίζονται στην εκπαίδευση, είναι καταστροφικό και για τα 100. Γιατί? Γιατί πολύ απλά σε 2-3 χρόνια θα είναι πάνω από 10.000 στους πίνακες ωρομισθίων. Στρατιές απελπισμένων που θα παρακαλάνε για 5-10 ώρες. Και όλοι θα συνεχίζουν, ελπίζοντας ότι θα διοριστούν. Οπότε πρέπει να μπουν κάποια κριτήρια. Όχι σε μια νύχτα, να μπουν 10 τμήματα. Να γίνει κάποιος έλεγχος. Και αν αξίζουν και τα 10 να μπουν. Και αν τα επόμενα χρόνια βρεθούν άλλα 20 νέα, να μπουν και αυτά. Αλλά να γίνει ΕΛΕΧΓΟΣ. Γιατί σε μερικά από αυτά τα τμήματα, μερικές χρονιές εισακτέοι μπήκαν με κάτω από τη βάση ή κοντά στη βάση στις εξετάσεις.(π.χ. Αυτοματισμού). Επίσης το πρόγραμμα των σπουδών τους μονό με την πληροφορική δεν έχει σχέση.
Ποιο τμήμα έχεις τελειώσει; Καταλαβαίνεις την διαφορά μεταξύ τμημάτων προσανατολισμένα στο hardware ή στο software;
Όπως η περιγραφή πτυχιούχου του τμήματος Αυτοματισμού.
«Με την ολοκλήρωση των σπουδών του, ο πτυχιούχος του Τμήματος Αυτοματισμού διαθέτει τις κατάλληλες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις, καθώς και τις πρακτικές δεξιότητες εφαρμογής των γνώσεων αυτών, σε συστήματα αυτοματισμού, μηχατρονικής και τηλεματικής, σε τομείς βιομηχανικούς, αγροτικούς ή και υπηρεσιών (αυτοματισμούς γραφείου). Ο πτυχιούχος μπορεί να ανταποκριθεί σε θέσεις εργασίας κάθε εργασιακής σχέσεως (ως υπάλληλος, στέλεχος, αυτοαπασχολούμενος κ.λ.π.). Επειδή η γνώση του αυτοματισμού είναι περαιτέρω εξειδίκευση της γνώσης του συστήματος, ο πτυχιούχος μπορεί να καλύψει και εργασίες που απαιτούν τη βασική γνώση της δομής και λειτουργίας των ανωτέρω περιγραφέντων συστημάτων (ηλεκτρικών, υδραυλικών και πνευματικών κ.λ.π. καθώς και ηλεκτρικών μηχανών).»
Γνωρίζεις κάτι για τα compurerized συστήματα ; Για πες μας και από ποιο site κατέβασες αυτήν την περιγραφή;

Δείτε αυτό από το site των αυτοματιστών για τις ώρες μαθημάτων σε αντιστοιχία με τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ.
http://www.automatismos.gr/modules.php?name=FreeContent&pa=showpage&pid=14
Να προτείνετε στο ΥΠΕΠΘ να μετονομάσει τα τμήματα πληροφορικής και Η/υπολογιστικών συστημάτων και στα καινούρια αυτά τμήματα να διδάσκονται μόνο τα τέσσερα μαθήματα του ασεπ για τον κλάδο πληροφορικής ΠΕ20.Και τίτλο πτυχίου: "Μηχανικός διορισμού στην εκπαίδευση ως πληροφορικός" :)  Καλά πραγματικά πιστεύεις ότι ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = τα 4 εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ; Και εφόσον οι αυτοματιστές δεν τα έχουν διδαχθεί αρκετες ώρες (έτσι όπως αφήσεις να εννοηθεί) τότε πως πέρασαν στον ΑΣΕΠ, και οι καθαρόαιμοι πληροφορικοί κόπηκαν;

Επίσης τραγικό. Διαφημίζουν στο site αυτοματισμού της Θεσσαλλονίκης, πιστοποίηση πληροφορικής Cambridge
http://www.autom.teithe.gr/cambridge/index.html (Αυτή είναι τελικά η επάρκεια τους στη πληροφορική???????)
Επίσης ποιο τραγικό είναι να αναλώνονται τα τμήματα πληροφορικής στο να μαθαίνουν οι φοιτητές τους την χρήση εφαρμογών πακέτων λογισμικού και να γίνονται ουσιαστικά χειριστές Η/Υ. Τι κατάντια!! Έχετε μεγάλη ευθύνη εσείς οι πληροφορικοί για την εντύπωση που έχετε αφήσει να δημιουργηθεί στην ελληνική κοινωνία ότι Πληροφορική είναι το ECDL. Αλλά σας βολεύει. Δεν καταλαβαίνετε ότι με αυτόν τον τρόπο ξεφτιλίζεται το πτυχίο που πήρατε; Και η γιαγιά μου ξέρει να χειρίζεται το word-internet κ.λ.π. Να της δώσουμε λοιπόν και ένα πτυχίο πληροφορικής;

Και αφού ήταν κατάλληλοι οι αυτοματιστές, γιατί δεν μπήκαν στο πίνακα ΠΕ20 όταν μπήκαν και τα τμήματα πληροφορικής και Η/Υ συστημάτων?

9
Prde , δεν λες να καταλάβεις. Και εκλογές να γίνουν , και σεισμός και καταποντισμός , το ΣΤΕ θα συνεδριάσει και θα βγάλει απόφαση! Δεν έχει σχέση αν είμαστε σε προεκλογική περίοδο ή όχι. Αυτοί βγάζουν τις αποφάσεις και οι κυβερνήσεις τις υλοποιούν!
Καλά έχετε μεγάλη πλάκα ορισμένοι εδώ μέσα! Μιλάτε απλά για να μιλάτε. Τα δικαστήρια σταματάνε (ύστερα από απόφαση του υπουργείου δικαιοσύνης) να εκδικάζουνε μία εβδομάδα πριν και μία εβδομάδα μετά από τις εκλογές. Επιτέλους σταματήστε να γράφετε ότι σας κατεβαίνει ή ότι σας βολεύει με στόχο να παραπληροφορείτε τον κόσμο. Η εκδίκαση του Π.Δ. 268/2004 αποδείχθηκε ότι δεν είναι μία απλή υπόθεση. Κάποιοι (γνωστοί; – άγνωστοι;) με τον Νόμο 3194/2003 θέλησαν να κλειδώσουν τον κλάδο ΠΕ20 αφήνοντας μέσα σε αυτόν τα τμήματα Πληροφορικής και Η/Υ συστημάτων και έτσι να μην επιτρέψουν σε κανένα από τα νέα τμήματα πληροφορικής να ενταχθούν και αυτά στον κλάδο ΠΕ20 Πληροφορικής παρά μόνο εάν άλλαζε ο νόμος μέσα από την βουλή. Τα πάντα στην ζωή μας στηρίζονται στην νομοθεσία (με την ευρύτερη έννοια του όρου).

10
'Ομως  αν γίνει εκδίκαση και πέσει το ΠΔ τότε νομικά είμαστε στον αέρα,
Νομικά δεν είμαστε στον αέρα συνάδελφε. Όταν αλλάζει ένας νόμος, ισχύει από τη στιγμή που αλλάζει και μετά!
Ποτέ αναδρομικά. Αν ήταν έτσι, αυτή τη στιγμή είναι παράνομο ένας φυσικός ή ένας μαθηματικός  να διδάσκει πληροφορική, άρα όσοι είχαν μπει αρχικά και ήταν από τέτοιες σχολές έπρεπε να είχαν απολυθεί, ή να είχαν γυρίσει στο αντικείμενό τους. Οπότε δεν ισχύει για όσους είναι ήδη μέσα. Απλά, αν πολλά απο αυτά τα ΤΕΙ δεν έχουν πρόσβαση στην πληροφορική, οι νέοι απόφοιτοί τους δε θα έχουν καμία τύχη στην Ελληνική εργασιακή πραγματικότητα! Οπότε δε θα εκπλαγώ αν τα δω ένα-ένα να μετονομάζονται σε ΤΕΙ πληροφορικής, οπότε βλέπω τον ΣΤΕΜΠ να παθαίνει δεύτερη νευρική κρίση  ;D
Κάνεις ένα τεράστιο λάθος. Οι μαθηματικοί- φυσικοί-θεολόγοι-κ.τ.λ.π. που διορίστηκαν με το Π.Δ 118/95 σαφώς και δεν κινδυνεύουν γιατί το Π.Δ. το άλλαξε η πολιτεία και όχι μια δικαστική απόφαση όπως αυτή του Σ.τ.Ε. Στην Ελλάδα του ΦΑΙΝΕΣΤΕ και όχι του τι πραγματικά ΕΙΣΤΕ (αρκεί κάποιος να φέρει τον όρο πληροφορική ή παράγωγό - να σας θυμίσω ότι αυτή ήταν η απάντηση του Π.Ι. για το ποιος μπορεί να διδάξει πληροφορική)όλα μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι. Γενικεύονται τα πάντα. Στην νομική δεν ερμηνεύονται όλα με την λογική.

11
Τι πιστεύεται ότι θα γίνει εάν μετά τον Οκτώβριο που θα γίνουν οι εκλογές γίνει κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. αξιωματική αντιπολίτευση; 
Μόλις βγει το ΠΑΣΟΚ, θα καταργήσει το ΠΔ 268 γιατί ο ΣΤΕΜΠ σχετίζεται με το ΠΑΣΟΚ. Αυτό ήθελες να ακούσεις?  Τι νσ πω..... ;D
Αν πιστεύει κάποιος τα παραπάνω που αναφέρει ο automation ή άλλοι εδώ, τότε να μου το πείτε να σταματήσω να απαντάω...
Επίσης, έχω απαντήσει και σε αυτά που λένε οι remo και John_PE20. Ειλικρινά βαρέθηκα να λέω τα ίδια και τα ίδια.

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απριλίου 30, 2007, 11:06:06 pm »
Και νομίζω ότι είναι λάθος να δίνουμε πολιτικές προεκτάσεις στο θέμα.
Δεν δίνει κανένας εδώ μέσα πολιτικές προεκτάσεις. Απλά αναφέρει την ιστορία όπως ακριβώς διαδραματίζεται πάνω από 2 χρόνια. Η υπόθεση Π.Δ.268/2004 κατάντησε πολιτικό θέμα την στιγμή που βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης έκαναν επερωτήσεις στην βουλή για το συγκεκριμένο Π.Δ. και μην κρύβεστε πίσω από το δάχτυλο σας. Δείτε περισσότερα (http://www.automatismos.gr/modules.php?name=FreeContent&pa=list_pages_categories&cid=4 οι επερωτήσεις τους υπάρχουνε και στο www.edra.gr) Προσωπική μου άποψη επί των τοποθετήσεων των βουλευτών; Κακώς κάνανε το χατίρι των ανθρώπων που τους παρακινήσανε (λέγοντας τους ανακρίβειες και ψέματα) να κάνουνε τις επερωτήσεις. Αλλά γενικότερα η ταχτική της κάθε αντιπολίτευσης είναι να δημιουργεί θέματα εκεί που δεν υπάρχουν. Τώρα με τι γνώσεις διαπίστωσαν ότι τα 11 τμήματα δεν έχουν την επάρκεια να διδάξουν πληροφορική ???.... οι παντογνώστες. Ελπίζω οι εκλογές (που πιθανότατα θα γίνουν τον Οκτώβριο και η απόφαση από το ΣΤΕ δεν θα έχει βγεί) να τους δώσουν ένα πολύ ωραίο μάθημα (14 τμήματα επί 1000 φοιτητές επί 3μέλη κάθε οικογένεια φοιτητή……  περίπου 42000 ψήφοι, μιας και την Ελλάδα όλα μέτριονται με κουκιά.
Θα θέσω ένα ερώτημα και ο καθένας ας δώσει (από μέσα του) την απάντηση. Τι πιστεύεται ότι θα γίνει εάν μετά τον Οκτώβριο που θα γίνουν οι εκλογές γίνει κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. αξιωματική αντιπολίτευση; 

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απριλίου 02, 2007, 10:29:32 pm »
Για την ακρίβεια μπορείς να διαβάσεις περισσότερα από την πηγή που τα πήρε το βιβλίο, που είναι "Η ιστορία της πληροφορικής" του Philip Breton. Όλο το πρώτο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στον αυτοματισμό. Από εκεί ξεκίνησε και η πληροφορική, και σίγουρα τα δυο αυτά έχουν μεγάλη σχέση. Δεν είναι ίδια όμως, ένας πληροροφορικός δεν είναι αυτοματιστής και ένας αυτοματιστής δεν είναι πληροφορικός. Η πληροφορική έχει εξελιχθεί τόσο πολύ που είναι ξεχωριστή επιστήμη. Για αυτό και δε μπορεί σε 4 χρόνια να βγει κάποιος που είναι ειδικός και στην πληροφορική και στον αυτοματισμό.
Από μόνος σου λες ότι από τον αυτοματισμό ξεκίνησε η πληροφορική. Πόσο λοιπόν ξεκομμένος θα μπορούσε να είναι ο αυτοματισμός από την πληροφορική;. Η εξέλιξη του hardware έδωσε τεράστια ώθηση σε αυτό που λέτε όλοι σας πληροφορική και εννοείτε το software. Και των Η/Υπολογιστικών συστημάτων ΤΕΙ δεν είναι πληροφορική και των ΗΜΜΥ δεν είναι πληροφορική και των Ηλεκτρονικών και μηχανικών υπολογιστών της Κρήτης  δεν είναι πληροφορική κ.λ.π.(τί περίεργο, αυτά τα τμήματα κάνουν ΣΑΕ αλλά εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ19-20) Όταν θα ξεχωρίσετε εδώ μέσα ότι δεν μπορεί κάποιος μέσα σε 4 χρόνια να καλύπτει το αχανές αντικείμενο της πληροφορικής (hardware και software μαζί) - ούτε και οι "καθαρόαιμοι" πληροφορικοί που στην ουσία είναι softwareαδες δεν καλύπτουν όλο το φάσμα της πληροφορικής, τότε θα σταματήσετε να μιλάτε και για τον αυτοματισμό. Θα πρότεινα να διαβάσετε και κανένα βιβλίο με την ιστορία του αυτοματισμού και τότε θα δείτε ποιοι ήταν οι πρώτοι που ασχολήθηκαν με τα υπολογιστικά συστήματα και τους υπολογιστές . Αλλά είστε τόσο εγωιστές που δεν κάνετε τον κόπο να ανοίξετε ένα λεξικό που έχετε όλοι σπίτι σας, για να καταλάβετε τον όρο συνάφεια. Μόλις καταλάβετε αυτόν τον όρο τότε θα σταματήσετε να μιλάτε για τον αυτοματισμό.
Και τα μαθηματικά έχουν μεγάλη σχέση με την πληροφορική αλλά οι μαθηματικοί δεν είναι πληροφορικοί. Το ίδιο συμβαίνει και με τον αυτοματισμό, και όποιος δεν το δέχεται αυτό μπορεί να ρίξει μια ματιά στο πρόγραμμα σπουδών όπου θα δει την απουσία βασικών μαθημάτων που πρέπει να γνωρίζει οπωσδήποτε ένας πληροφορικός. Μαθήματα τα οποία δεν υπάρχουν στο πρόγραμμα σπουδών του αυτοματισμού, υπάρχουν όμως σε προγράμματα σπουδών τμημάτων Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών. Αυτοί κατά κάποιο τρόπο μαθαίνουν περισσότερα για την πληροφορική από τους αυτοματιστές, γιατί να μη μπουν και αυτοί στο ΠΕ19?
Επειδή δεν έχω "καμία σχέση με την πληροφορική" δεν μας παραθέτεις και εμάς τα μαθήματα δεν έχουν οι αυτοματιστές και που έχουν οι μαθηματικοί και παραλίγο να μπουν και αυτοί στον ΠΕ19;
Θα σταματήσω να γράφω γιατί είναι άγιες ημέρες. Να ευχηθώ σε όλους καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση.θα τα ξαναπούμε. Καλά να περάσετε και με μέτρο τον οβελία!!! :)

14
Φίλε automation, Εγώ ξέρω από Java, από C, από SQL, από HTML, από λειτουργικά, από δίκτυα και γενικά από software. Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι είμαι κάτι άλλο. Είμαι απλά πληροφορικός.
Επιτέλους συμφωνούμε ότι η πληροφορική χωρίζεται σε hardware και software που εσείς είσαστε σαφώς καλύτεροι από ένα τμήμα που προσδιορίζεται σαν hardware γιατί κάνετε περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού και μαθήματα που σας βοηθάνε στην ανάπτυξη προγραμμάτων τεραστίου όγκου όπως τεχνολογία λογισμικου κ.λ.π.. Θα ήθελα όμως να μου πεις το πως θα ανταπεξέλθει ένας απόφοιτος της πληροφορικής Θεσσαλονίκης του 1992 όταν τα μόνα μαθήματα από software ήταν  2 εξάμηνα fortran, 2 εξάμηνα cobol, 1 εξάμηνο pascal, 1 εξάμηνο C, 1 εξάμηνο asembly, 2 εξάμηνα βάσεις πληροφοριών (D-base), γνώσεις παρωχημένες για την εποχή μας. Καλά από hardware, έχετε σχεδόν τίποτα. Πώς λοιπόν θα ανταπεξέλθει ο δικός σας απόφοιτος στις απαιτήσεις του σήμερα αφού δεν γνωρίζει από Java, από C, από SQL, από HTML; Δεν κάνει για τα σχολεία μας γιατί αυτά που έμαθε είναι ξεπερασμένα. Στην πυρά λοιπόν. Απάντηση: Φυσικά και είναι ικανός γιατί έχει τις βάσεις στο να ανταπεξέλθει σε επιστήμη που είναι δυναμική.
Αν κατά τη διάρκεια της καριέρας μου ασχοληθώ με ένα αντικείμενο περισσότερο θα αποκτήσω περισσότερα εφόδια σε αυτό και μόνο αυτό. Εσύ ξέρεις να σχεδιάζεις λογικά κυκλώματα, να υλοποιείς λογικές πύλες και οτιδήποτε άλλο διδάχθηκες.
Μας υποτιμάς αλλά το παραβλέπω.
Προσωπική άποψη (προσωπική) είναι ότι μάλλον  σπουδάσαμε διαφορετικά πράγματα.

Σαφώς εσύ software και εγώ hardware
Αν θεωρείς ότι έχουμε και τον ίδιο επαγγελματικό χώρο τότε είναι δική σου άποψη (επίσης προσωπική).

Καταρχάς δεν έχουμε επαγγελματικά δικαιώματα για να μιλάς για ίδιο επαγγελματικό χώρο. Εκτός εάν δεν γνωρίζεις τι σημαίνει επαγγελματικό δικαίωμα που μάλλον αυτό ισχύει και για πολλούς εδώ μέσα.
Το ζητούμενο ότι μας αρέσει δε μας αρέσει, οι προσωπικές απόψεις δεν είναι αυτές που μπορούν να δώσουν λύση. Γι αυτό υπάρχουν τα όργανα και οι διαδικασίες.

Στο ΥΠΕΣΔΑ μάλλον δεν υπάρχουν διαδικασίες γιατί (όπως έχε πει και το Π.Ι προς το ΥΠΕΠΘ) συμπεριέλαβε στο προσοντολόγιο του δημοσίου υπαλλήλου όλα τα τμήματα ΤΕΙ που φέρουν απλά τον όρο Πληροφορική.
Επειδή μου ξαναλές για την "πληροφόρησή μου", εγώ απλά έτυχε να είμαι μπροστά σε κουβέντες Γενικών Γραμματέων του ΥΠΕΠΘ, όπου χαρακτηρίζαν συγκεκριμένο Διευθυντή και τις σχέσεις του με τους διαδρόμους. Κανένας δε μου έδειξε κάποιο μυστικό έγγραφο, ούτε με πήρε το βράδυ στο τηλέφωνο να μου πει τον πόνο του.
Έτσι απλά περνούσες για κανένα καφέ από το ΥΠΕΠΘ και άκουσες τις συζητήσεις; Έτσι τυχαία; Ή μήπως δούλευες εκεί και τα άκουσες όλα αυτά κατά λάθος. Τόσο βρόμικο παρασκήνιο που θα μπορούσε να το ακούσει ο οποιοσδήποτε περαστικός; Εξακολουθείς να μας κάνεις πλάκα ή συνεχίζεις να διαδίδεις ψευδείς πληροφορίες.
Το ότι ο Αυτοματισμός δεν έχει επαγγελματικά δικαιώματα είναι ένα πρόβλημα για τους απόφοιτούς του. Αυτό σημαίνει ότι είστε πληροφορικοί;
Πως τα συνδέεις αυτά τα δυο;
Εξακολουθώ να διατηρώ τις ενστάσεις μας σε σχέση ότι όλοι έχουμε τα ίδια επαγγελματικά δικαώματα, επειδή κάποια στιγμή διαλέγουμε το ίδιο πεδίο σχολών. Δηλαδή εγώ έχω τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με εσένα, με τον Γεωπληροφορικό και με οποιοδήποτε άλλο κάποια στιγμή επέλεξε κάτι παρόμοιο στα ΤΕΕ;
Ξαναείπα ότι δεν έχουμε επαγγελματικά δικαιώματα. Τελικά δεν ξέρεις τι είναι Ε.Δ.
Κλείνω λέγοντας ότι εγώ μεταφέρω πράγματα που άκουσα και είδα και μπήκα στην κουβέντα για να ξέρετε τι παίχθηκε τότε.
Και επειδή τα υπόλοιπα τμήματα του Π.Δ.268/2004 δεν ξέρουν όλη την αλήθεια για τον ΣΤΕΜΠ.....θα βγουν εν καιρό και έγγραφα του ΣΤΕΜΠ τα οποία κινούνται κατά των υπολοίπων τμημάτων. (όχι μόνο στο ΥΠΕΠΘ)
Είναι ξεκάθαρο πως ότι έγινε, έγινε καθαρά με πλάγιους τρόπους. Ο ΣΤΕΜΠ έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να υπερασπιστεί αυτά που πρεσβεύει, όπως και εσύ οφείλεις να κάνεις ότι μπορείς για να υπερασπιστείς τα δικά σου. Ο ΣΤΕΜΠ υπερασπίστηκε τα μέλη του, έκανε αγώνες για να προστατεύσει το χώρο, και εάν δεν υπήρχε αυτή η σφήνα του Αυτοματισμού να είσαι σίγουρος πως θα ήταν γραφικός αν ξεκινούσε τέτοιες ιστορίες. (Είναι αυτονόητο ότι υπάρχουν πτυχιούχοι τμημάτων πληροφορικής και αυτοί δε μπορούν αν μένουν ξεκρέμαστοι.) Ο ΣΤΕΜΠ θέλει τα τμήματα πληροφορικής να ισχυροποιηθούν (είναι γεγονός ότι υπάρχουν τμήματα πληροφορικής) να ξεκαθαρίσουμε ποιοι είμαστε και τι θέλουμε.
Για το γεωπληροφορικής έχεις να μας πεις κάτι; Στην τελευταία ανακοίνωση του ΣΤΕΜΠ κατηγορούν και αυτούς. Το ξαναείπα ότι θα μπορούσαν να στείλουν έγγραφο προς το ΥΠΕΠΘ και να προσδιορίσουν ποια τμήματα είναι (πάντα κατά τον ΣΤΕΜΠ) άσχετα με την πληροφορική και να μην ζητήσει ολική κατάργηση του άρθρου 2 του Π.Δ. 268/2006. Θέλουν να βγάλουν όλα τα τμήματα από τον ΠΕ20
Και μια ερώτηση; Αφού είστε πληροφορικοί για την εκπαίδευση, γιατί δεν είστε το ίδιο πληροφορικοί για τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. (Θεωρώ ότι ασκείτε αντίστοιχες πιέσεις και ίσως να πετύχετε τον αντίστοιχο χαρακτηρισμό)
Ξαναλέω: Στο ΥΠΕΣΔΑ μάλλον δεν υπάρχουν διαδικασίες γιατί (όπως έχε είπε και το Π.Ι προς το ΥΠΕΠΘ) συμπεριέλαβε στο προσοντολόγιο του δημοσίου υπαλλήλου όλα τα τμήματα ΤΕΙ που φέρουν απλά τον όρο Πληροφορική. Ακριβώς την ίδια σοβαρότητα διακρίνει και το Π.Ι.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 723
Σύνολο: 737

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.