Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - drj

Σελίδες: 12
1

  Δεν επιτέθηκα σε κανέναν, είπα μια αλήθεια, ότι οι περισσότεροι από όσους διοριζόνται στην εκπαίδευση δεν την αγαπάνε, απλά τη θεωρούν εύκολη δουλειά
και αράζουν. Όχι μόνο οι ΠΕ19-20, αλλά όλοι. (Η πλειοψηφία πάντα).
     Προσωπικά ήμουν διορισμένος στην εκπαίδευση 2 χρόνια, αλλά μετά μου ήρθε διορισμός από ΑΣΕΠ σε κάποια δημόσια υπηρεσία και παραιτήθηκα (ήμουν και μακρία). Τώρα έχω βρει την υγειά μου.
   

2

 Δεν μίλησα μόνο για τα ΤΕΙ, μιλάω για όλες τις σχολές πληροφορικής (έχω τελειώσει το τμήμα της ΑΣΣΟΕ). Όταν λέω ότι δεν κάνουμε για την εκπαίδευση δε λέω ότι είμαστε κακοί καθηγητές ή κάτι τέτοιο. Λέω ότι έχουμε σπουδάσει μια επιστημή την οποία θα εξασκήσουμε σε κάποια εταιρία και θα βοηθήσουμε τη βιομηχανία της χώρας να αναπτυχθεί. Δεν είμαστε δάσκαλοι, ούτε οι τεχνικές ειδικότητες στις οποίες αναφέρεσαι είναι. Εξαιρώ φυσικά όσους έχουν τελείώσει την ΑΣΠΑΙΤΕ. (4ετή) που μπήκαν σε μια σχολή με στόχο την εκπαίδευση.

Συνάδελφε θα διαφωνήσω μαζί σου. Φυσικά και τα τμήματα Πληροφορικής Τ.Ε.Ι. δίνουν έμφαση στο πρακτικό και όχο τόσο στο θεωρητικό μέρος. Αλλά το να λές οτι δεν κάνουμε για την εκπαίδευση και οτι έχουμε βολευτεί εδώ είσαι λάθος. Με τον ίδιο τρόπο και οι απόφοιτοι άλλων ειδικοτήτων Τ.Ε.Ι. δεν θα έπρεπε να διδάσκουν!
Τώρα, για το μαθημα "Ανάπτυξης Εφαρμογών" που θα καταργηθεί του χρόνου, πρέπει όλοι οι ΠΕ19-20 να προβληματιστούμε.

3
Έχεις δίκιο ανακαλώ, από εδώ και πέρα όποιος μαθητής θέλει να ασχοληθεί με την πληροφορική θα τον στέλνω στο ΤΕΙ Αυτοματισμού, αφού είναι το πλέον σχετικό
τμήμα.
   Και μια και το έφερε η κουβέντα, αφού ενδιαφέρεστε για τον κλάδο σας και δεν θέλετε απλά να χωθείτε στην εκπαίδευση γιατί δεν κάνετε και μια προσφυγή στον ΑΣΕΠ, να σας προσθέσει και εσάς στον κλάδο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες?


Και εσύ που έμαθες για το γνωστικό των αυτοματιστων ;Στην ΑΣΣΟΕ; Φίλε αν δεν ξέρεις κάτι από πρώτο χέρι καλύτερα να μην μιλάς.
Υ.Γ. Τόσο πια καίγεσαι για το θέμα ΠΕ20 εσύ ένας ΠΕ19; 

4
Εάν όλοι αυτοί που διορίζονταν στα σχολεία αγαπούσαν την εκπαίδευση τότε τα σχολεία θα λειτουργούσαν σωστά



Για να το ανέφερε , κάποιον ή κάποιους ξέρω... Μην τα ισοπεδώνουμε όλα!

5

Ξέρεις πολλούς πληροφορικούς που έχουν διδακτορικό στις επιστήμες της αγωγής?
Το ανέφερες έτσι ή έχεις διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής, και αν ναι σε τι ακριβώς???
Δηλαδή ένας Πληροφορικός με Διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής , που πρέπει κατά τη γνώμη σου να διδάσκει? Σε σχολείο ή σε βιομηχανία?


Από τους 100 πληροφορικούς που διορίζονται στην εκπαίδευση, πόσοι είναι αυτοί που πιστεύεις ότι αγαπάνε αυτή τη δουλειά? Έτσι από περιέργεια ρωτάω.

6
Ε τότε να κάνουμε τον δάσκαλο , 5 σε 1 και οι υπόλοιπες ειδικότητες να ψωμολυσσάνε στα συσσίτια της εκκλησίας!
ΕΛΕΟΣ...

Αν δεν μπορούν να βρουν κάποια άλλη δουλειά ναι να ψωμολυσσάνε, ξεχνάς κάτι σημαντικό
Η δουλειά του δασκάλου είναι να διδάσκει η δική μας όχι, στην εκπαίδευση έχουμε βρεθεί από σπόντα, αν οι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων έκαναν σωστή επιμόρφωση δεν θα είμασταν απαραίτητοι παρά μόνο στα ΤΕΕ. Ο μόνος λόγος ύπαρξής μας στο Λύκειο είναι το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών που θα καταργηθεί του χρόνου, οπότε παύουμε να έχουμε λόγω διδακτικής ύπαρξης.

Η δική μας δουλειά είναι στη βιομηχανία και όχι στα σχολεία. Αυτά είναι δουλειά των δασκάλων, γιατί μόνο αυτοί είναι παιδαγωγοί και κανείς άλλος (εκτός από ελάχιστες σχολές όπως ΦΠΨ κλπ). Απλά έχουμε βολευτεί στην έκπαιδευση και θεωρούμε ότι μας ανήκει.

7

   Είναι πιο εύκολο για ένα δάσκαλο σε θέμα γνωστικού αντικειμένου να κάνει πληροφορική στο δημοτικό από ότι κάποιο άλλο μάθημα. Στο κάτω κάτω τι παραπάνω θα μάθουν τα παιδιά από απλή χρήση υπολογιστή. Δηλαδή για να κάνει κάποιος μάθημα πληροφορικής στο δημοτικό δεν χρειάζεται να είναι καθηγητής πληροφορικής. Με μια επιμόρφωση έχεις πάρει τις απαιτούμενες γνώσεις. Όσον αφορά τους γυμναστές και τους μουσικούς νομίζω ότι τη δική τους δουλειά δε μπορεί να την κάνει ο δάσκαλος. Δεν είναι όλες οι ειδικότητες ίδιες ούτε επηρεάζουν όλες το ίδιο την εξέλιξη της προσωπικότητας του παιδιού.
    Όπως και να έχει το μόνο σοβαρό επιχείρημα αυτών που λένε ότι οι πληροφορικοί πρέπει να μπουν στα δημοτικά είναι το συντεχνιακό και τίποτα άλλο. Το σέβομαι φυσικά, όμως έτσι είναι τα πράγματα.

8

  Δεν είναι τίποτα σίγουρο, αλλά δεδομένης της συνδικαλιστικής δύναμης των δασκάλων έναντι των πληροφορικών, και του γεγονότος ότι έχουν και κάποιο δίκιο (κανείς απόφοιτος πληροφορικής δεν έχει τα προσόντα να διδάξει σε δημοτικό, και ας έχει βγάλει και ΣΕΛΕΤΕ) μάλλον δύσκολο το κόβω να βγουν οργανικές θέσεις στα δημοτικά για πληροφορικούς. Ακόμα και αν βγουν όμως είναι πολύ πιθανόν να στείλουν υπεράριθμους καθηγητές από τη 2βάθμια με μετάταξη.

Έχω μια απορία και συγνώμη αν την εκφράζω σε λάθος topic αλλά αφορά αυτό που είπε ο drj πιο πάνω.Αν είναι να δοθεί το μάθημα Νέες Τεχνολογίες στους δασκάλους τότε γιατί στα ολοήμερα παίρνουν ωρομίσθιους πληροφορικής και όχι ωρομίσθιους δασκάλους.Συγνώμη αν η ερωτήση μου είναι αφελης αλλά πραγματικά μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σε αυτό???

9

   Πιστεύω ότι το σωστό σε αυτή την περίπτωση είναι να ενημερώσεις τους μαθητές σου για τα τεκταινόμενα στο χώρο, ώστε να επιλέξουν σχολές που όχι μόνο έχουν κάποια επαγγελματικά δικαιώματα αλλά είναι και κάποιου επιπέδου. Για παράδειγμα οι αυτοματιστές δεν ανήκουν στον κλάδο της πληροφορικής στον δημόσιο τομέα, έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος? Μόνο στην εκπαίδευση έχουν συμπεριληφθεί στον κλάδο αυτό. Οπότε το να στείλεις έναν μαθητή που ενδιαφέρεται για την πληροφορικής εκεί τον περιορίζεις επαγγελματικά (για το γνωστικό δεν το συζητάμε).
     Από εκεί και πέρα είσαι υποχρεωμένος να ενημερώσεις τους μαθητές σου για το επίπεδο των σχολών και την κατάσταση που επικρατεί ώστε να μην κάνουν λάθος επιλογές στο μηχανογραφικό.
 

10

  Κατά πάσα πιθανότητα ναι διότι
1) Παντού υπάρχουν υπεράριθμοι, για παράδειγμα στην Α Αθήνας που είμαι εγώ, υπάρχουν πάνω από 100-150 υπεράριθμοι και ξέρουμε ότι δεν θα πάρουμε ποτέ οργανική. Να διορίσει και άλλους να τους βάλει που?
2) Κάποιοι φίλοι που έχω σε ΤΕΕ θα χάσουν τις οργανικές τους λόγω μείωσης των ωρών από τις αλλαγές που έγιναν. Δηλαδή στα επόμενα χρόνια όχι μόνο δεν θα βγουν νέες θέσεις αλλά θα πρκύψουν πιο πολλοί υπεράριθμοι. Γιατί λοιπόν να διορίσει και άλλους

Όσον αφορά τα δημοτικά το πιθανότερο είναι ότι το μάθημα της πληροφορικής (θα λέγεται νέες τεχνολογίες) θα το αναλάβουν δάσκαλοι επιμορφωμένοι στις ΝΤ.


Γειά σας και από εμένα.  Ειλικρινά παρακολουθώ τόσο καιρό τις διάφορες απόψεις για το δικαστήριο και έχω απογοητευτεί ! Είμαι ωρομίσθια  , στον Πίνακα

11
Για να καταλάβεις την λειτουργία του Intel Core Duo, θα πρέπει να έχεις κάνει Κατανεμημένους Αλγορίθμους, Κατανεμημένα Λειτουργικά Συστήματα και αρχιτεκτονικές παράλληλων υπολογιστών, μαθήματα που δεν υπάρχουν ούτε πρόκειται να υπάρξουνε σε τμήμα αυτοματισμού. Από εδώ είναι φανερό ότι αυτά που νομίζετε ότι ξέρετε είναι απλά μια δόση ημιμάθειας. Έχετε ακούσει κάτι και το πετάτε έτσι.

Όσο για τα τμήματα ΗΜΜΥ φυσικά και κάνουν ΣΑΕ, αφού είναι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και όχι τμήμα πληροφορικής, βρες κανένα καλύτερο επιχείρημα

Ο στόχος ο δικός μας δεν είναι να κατασκευάσουμε έναν Η/Υ αλλά ένα υπολογιστικό σύστημα (αν καταλαβαίνεις την διαφορά και ποια είναι τα κοινά τους) . Α!!! και μην μου πεις ότι κάποιο από τα τμήματα που αναφέρεσαι ασχολούνται με τον   INTEL CORE 2 DUO E6700  γιατί θα πεθάνω από τα γέλια.  Και όσον αφορά τα μαθήματα ΣΑΕ για δες το πρόγραμμα σπουδών των ΗΜΜΥ και τότε το ξανασυζητάμε

Τέλος πάντων, δεν πρόκειται να συνεχίσω αυτή την κουβέντα (θα προσπαθήσω δηλαδή :-)), μια και ενοχλεί αρκετούς, και στο κάτω κάτω δεν πρόκειται να βγει και τίποτα. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι έχουν χάσει τον ύπνο τους και το σέβομια, αλλά θα πω κάποια πράγματα για το δικαστήριο

Σε αυτή τη χώρα τίποτα δε γίνεται με βάση το νόμο, όλα γίνονται με βάση το συσχετισμό δυνάμεων και συμφερόντων και το πολιτικό κόστος. Δεν ξέρω τι θα γίνει με το ΠΔ, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι προσπαθούν κάποιοι να συσπειρώσουν όλους τους κλάδους ανεξαρτήτως ειδικότητας (όλοι στο ίδιο τσουβάλι) ώστε να επωφεληθούν. Οι μόνοι που επωφελούνται από αυτή την ιστορία είναι όσοι βρίσκονται στον πίνακα πολύ ψηλά και έχουν πιθανότητες να διοριστούν όταν ξαναπάρει κόσμο (που δεν πρόκειται αλλά λέμε τώρα). Τώρα για όσους είναι ήδη διορισμένοι το πιθανότερο είναι ότι δεν είναι δυνατόν να τους απολύσει εκτός αν είναι πάρα πολύ λίγοι. Οπότε το πολιτικό κόστος κάπως μετριάζεται. Τώρα για όσους λένε ότι ποτέ το υπουργείο δεν έχει απολύσει κόσμο, να θυμίσω μια ιστορία πριν 3-4 χρόνια αν θυμάμαι καλά με κάτι οικονομολόγους, κοινωνιολόγους που τους απέλυσε αν θυμάστε ενώ είχαν κλείσει μάλιστα και διετία, όμως τότε δεν έφταιγε το υπουργείο αλλά αυτοί. Δεν θυμάμαι τι είχαν κάνει, είχαν προσκομίσει χαρτί από τη σχολή τους που έλεγε ότι έχουν παιδαγωγική επάρκεια επειδή είχαν παρακολουθήσει κάποια μαθήματα. Δεν θυμάμαι, κάποιος που ξέρει το θέμα ίσως να μπορεί να διαφωτίσει.

Πάντως η ουσία είναι ότι από τη στιγμή που σε έχει διορίσει το δημόσιο με δική του ευθύνη (ΠΔ) θα πρέπει να έρθουν τα πάνω κάτω για να σε απολύσουν, άσε που μετά αν πας στα δικαστήρια θα ξαναδιοριστείς και θα πάρεις και αποζημίωση.
Αυτά τα λέω γιατί ακούω κάποιους να λένε ότι έχουν χάσει τον ύπνο τους, έχουν αρρωστήσει κλπ. Δεν υπάρχει περίπτωση να απολυθούν, οπότε ας ηρεμήσουν λίγο και να μην ακούν αυτούς που φωνάζουν στο φόρουμ και ζητάνε "λαό" για να τους έρθουν φθηνότερα τα έξοδα του δικηγόρου. Ξαναλέω οι μόνοι που θίγονται άμεσα είναι αυτοί οι οποίοι είναι πολύ ψηλά στον πίνακα και έχουν πιθανότητες να διοριστούν στο μέλλον.

Επειδή θα ήταν καλό όταν εξετάζουμε μια κατάσταση να ανατρέχουμε λίγο στην ιστορία και να μελετάμε παρόμοιες καταστάσεις ας θυμηθούμε τι έγινε με τους μαθηματικούς, τους φύσικους και όσους ήταν στους πίνακες Δ, Ε. Όσοι διορίστηκαν διορίστηκαν, δε μπορεί να τους κουνήσει κανένας. Αυτοί οι άνθρωποι τώρα δεν έχουν τα τυπικά προσόντα να διδάξουν σε σχολείο και όμως δε μπορεί να τους κουνήσει κανένας (και δικαίως έτσι?).
   Ποιοι την πάτησαν τότε? Αυτοί που ήταν ψηλά στους πίνακες είχαν πάρα πολλά μόρια, μιλάμε για 3-4 χρόνια αναπληρωτές σε κατσάβραχα και δυσπρόσιτα νησιά. Και πως τους ευχαρίστησε το υπουργείο για όλα αυτά. Τους χαρακτήρισε μειωμένων προσόντων και τους απέκλεισε από την εκπαίδευση. Φυσικά οι άνθρωποι αυτοί έκαναν την επιλογή τους και τώρα πληρώνουν τις συνέπειες αυτής της επιλογής.

Αυτό θα συμβεί και στην περίπτωση των 11 τμημάτων, κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον είναι το πιο λογικό



12

  Ο θυμός και η δικαιολογημένη αγανάκτησή σου (είναι δύσκολο να παραδεχθείς ότι δεν έχεις σπουδάσει πληροφορική ή κάτι άλλο, το καταλαβαίνω) σε κάνουν να μη μιλάς με καθαρό μυαλό ούτε διάβασες το post μου προσεκτικά. Εσύ μιλάς για μαθήματα που έχουν σχέση με την πληροφορική, ενώ εγώ μιλάω για μαθήματα που είναι πληροφορική, δηλαδή βασικά μαθήματα πληροφορικής. Τέτοια μαθήματα η σχολή σου δεν έχει, τώρα αν εσύ δεν το παραδέχεσαι αυτό είναι άλλο θέμα, επίσης για ποιο hardware μιλάς όταν όπως προείπα δεν έχετε ένα μάθημα αρχιτεκτονικής υπολογιστών, άσε που στο μάθημα μικροεπεξεργαστές κάνετε κάτι παρωχημένους επεξεργαστές της εποχής του Motorolla και του PDP-11. Αν ήταν κάθε τμήμα που έχει μαθήματα που έχουν σχέση με την πληροφορική να το βαφτίζαμε τμήμα πληροφορικής τότε τα μισά τμήματα στην ελλάδα θα ήταν τμήματα πληροφορικής. Και επειδή κατηγορείτε τους μαθηματικούς φυσικούς κλπ ότι διδάσκουν πληροφορική να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα, ότι οι απόφοιτοι των τμημάτων Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών έχουν περισσότερες γνώσεις στην πληροφορική από έναν απόφοιτο Αυτοματισμού

Λες ότι τα ΣΑΕ είναι μάθημα πληροροφορικής έτσι? Στην ελλάδα έχουμε καμιά 15αριά ΑΕΙ πληροφορικής για πες μου σε ποια από αυτά διδάσκεται?


Drj... Αν δεν καταλαβαίνεις ότι μαθήματα όπως Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος, Μεταφορά και Απεικόνιση Δεδομένων,Ψηφιακά Κυκλώματα, ΣΑΕ, Ψηφιακά ΣΑΕ,

13
  Ε ρε τι γίνεται, φοβερό θράσος, κατ'αρχήν δεν μπορείς να μιλάς για πληροφορική από τη στιγμή που δεν είσαι πληροφορικός αλλά αυτοματιστής
Το κορυφαίο όμως είναι η φράση "η πληροφορική χωρίζεται σε hardware και software" και τα τμήματα πληροφορικής κάνουν software, σε βολεύει φυσικά να το λες από τη στιγμή που δεν έχεις ιδέα από software έτσι? Καλό θα ήταν να ψάξεις να βρεις έναν ορισμό του τι είναι πληροφορική και θα δεις ότι οι όροι software και hardware δεν υπάρχουν εκεί, αυτούς τους όρους τους χρησιμοποιούν μόνο οι ημιμαθείς.
   Τώρα ας δούμε τα μαθήματα hardware πληροφορικής που έχει το τμήμα αυτοματισμού

  Ψηφιακά Συστήματα Ι
  Ψηφιακά Συστήματα ΙΙ
  Δομή και Λειτουργία Μικροϋπολογιστών

καλά ε μιλάμε για πολύ hardware!!!!!

και αυτά που έχουν 2 τμήματα πληροφορικής (δε μιλάμε φυσικά για τμήμα ΗΜΜΥ)

πρώτα της Κρήτης

Ψηφιακή Σχεδίαση
Οργάνωση Υπολογιστών
Εργαστήριο Ψηφιακών Κυκλωμάτων
Εργαστήριο Ενσωματωμένων Επεξεργαστών    
Εισαγωγή στα Συστήματα VLSI
Αρχιτεκτονική Υπολογιστικών Συστημάτων

και μετά της Αθήνας

Λογική Σχεδίαση
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών Ι
Σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών ΙΙ
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Ανάλυση και Σχεδίαση Ηλεκτρονικών και Τηλεπικοινωνιακών Κυκλωμάτων
Γραμμές Μεταφοράς, Κυματοδηγοί και Οπτικές Ίνες
Συστήματα Ψηφιακής Επεξεργασίας Σημάτων σε Πραγματικό Χρόνο
Ενσωματωμένα Συστήματα
Οπτικές Επικοινωνίες και Οπτικά Δίκτυα
Μικροεπεξεργαστές
Παράλληλοι Υπολογιστές (το μάθημα είναι hardware, υπάρχει και ξεχωριστό μάθημα παράλληλοι αλγόριθμοι)

Από τα παραπάνω πιστεύω ότι είναι φανερό ποιοι κάνουν hardware και ποιοι όχι, απλά για να μην ξανα απαντάω μαθήματα του στυλ
Ηλεκτρονική, ηλεκτρονικά κυκλώματα , κυκλώματα για καζανάκια κλπ δεν είναι μαθήματα πληροφορικής (αν και τα παραπάνω τμήματα έχουν και μαθήματα ηλεκτρονικής), επίσης
έχουν και μαθήματα ρομποτικής αλλά δεν τα ανέφερα γιατί δεν είναι τόσο σχετικά με το hardware των Η/Υ όσο τα παραπάνω

Και τέλος η απορία μου είναι πως μπορούν κάποιοι να βγαίνουν και να λένε ότι ξέρουν hardware όταν δεν έχουν ούτε ένα μάθημα Αρχιτεκτονική Υπολογιστών,
 
Θα παρακαλούσα τους διαχειριστές του φόρουμ όπως έχουν την ευαισθησία να καυτηριάζουν ειρωνίες, αντιπαραθέσεις, κεφαλαία γράμματα και greeklish να είναι το ίδιο ευαίσθητοι και σε ανακρίβειες που ακούγονται. Εντάξει έχετε το δικαίωμα να διορίζεστε στην εκπαίδευση, από εκεί και πέρα το να παρουσιάζεστε ως πιο ειδικοί στο hardware από κάποιον που έχει τελειώσει τμήμα πληροφορικής δεν πάει πολύ?

Θα πουν κάποιοι τι κάθεσαι και ασχολείσαι, τι πας να αποδείξεις ο κάθε ένας με βάση τις γνώσεις που έχει και τη δουλειά που κάνει  θα πάρει αυτό που του αξίζει
απλά κάποια πράγματα δεν πρέπει να μένουν έτσι.
όταν βλέπουμε τέτοια φαινόμενα πρέπει να αντιδρούμε για την αποκατάσταση της αλήθειας

1) Στην Ελλάδα υπάρχει η λέξη Συνάφεια
και
2) Ότι η πληροφορική χωρίζεται: 
α) στο Hardware όπου εντασσόμαστε οι Αυτοματιστες και των Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, χώρος που από το πρόγραμμα σπουδών των Πληροφορικάριων δεν γίνεται να ενταχθούν. Και αυτό για τον έξης απλό λόγο: δεν κάνουν κανένα μάθημα ηλεκτροτεχνίας, ηλεκτρονικής κ.π.λ.
και β) στο software όπου σαφώς εντάσσονται τα τμήματα πληροφορικής
Ο καθένας στον τομέα του λοιπόν (εννοώ στο hardware και στο software για να μην παρεξηγηθώ) και όλοι μαζί για το καλό της πληροφορικής

14
Πάντως όσον αφορά τον νομικό θέμα νομίζω ότι οι μόνοι που ίσως να κινδυνεύουν είναι αυτοί που διορίστηκαν από τον πίνακα. Αυτοί που πέρασαν με ΑΣΕΠ, έδωσαν κάποιες εξετάσεις και πέτυχαν, δημιουργείται δηλαδή ένα τετελεσμένο, πράγμα που δεν ισχύει για όσους διορίστηκαν με πίνακα. Το έχει ψάξει κανείς αυτό?

Είναι προτιμότερη η σιωπή από την (εξ αμελείας θέλω να πιστεύω) παραπληροφόρηση. Αυτό που λες είναι εντελώς αβάσιμο. Ο νόμος δεν κάνει διαχωρισμούς.

Καλό να ακούγονται όλες οι απόψεις. Το παραπάνω δεν το είπα έτσι, απλά θυμάμαι μια περίπτωση πριν 3 χρόνια 32 ή 34 καθηγητών που ήταν μαθηματικοί, φυσικοί κλπ οι οποίοι έδωσαν ΑΣΕΠ (δεν ξέρω πως) και πέτυχαν. Μάλιστα είχαν διοριστεί με ξεχωριστό ΦΕΚ. Η ΕΠΕ είχε προσφύγει δικαστικά και αυτοί δικαιώθηκαν γιατί είχαν πετύχει μέσω εξετάσεων ή κάτι τέτοιο και τώρα είναι μόνιμοι. Το θυμάμαι καλά γιατί τότε έστελναν όλοι mail στη λίστα της ΕΠΕ για αυτό το θέμα.
   Δεν θυμάμαι όμως τις λεπτομέρειες της απόφασης, οπότε ίσως αυτά που λέω να είναι ανακρίβειες δε νομίζω όμως ότι ζημιώνεται κανένας με λίγη περισσότερη πληροφόρηση.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 518
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.