1
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Επείγον
« στις: Ιουνίου 30, 2008, 11:22:28 am »
Καλημέρα και από εμένα.
Θα ήθελα να καταθέσω και το δικό μου προβληματισμό πάνω σε αυτό το θέμα, ξεκινώντας από το εξής ερώτημα: ποια από τα άτομα που διορίστηκαν στους δύο τελευταίους διορισμούς είχαν τα χαρακτηριστικά που ζητάνε να έχουμε εμείς ως υποψήφοιοι διορισμού;
-Την πρώτη χρονιά που έκανα πρϋπηρεσία, δεν διορίστηκα για κάποια μόρια, αλλά ακριβώς στο προηγούμενο διορισμό πήρανε άτομα έστω και με μία εβδομάδα προϋπηρεσίας.
-Τώρα, 2 χρόνια μετά, ζητάνε παιδαγωγικά, όπου για ΑΣΠΑΙΤΕ εισάγωνται 4 άτομα σε κάθε τμήμα ανά την Ελλάδα.
-Πως είναι δυνατό να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε 14 - 20 ώρες εβδομαδιαίος σε εκπαιδευτικές διαδικασίες, περνώντας από διάφορα σεμινάρια παιδαγωγικών, και δεν μπορούμε να είμαιστε υποψήφοιοι διορισμού μετά από 2-5 χρόνια ως ωρομίσθιοι;;;
- Πως είναι δυνατό σε σχολείο 300 μαθητών γυμνασίου να υπάρχει μόνο 1 καθηγητής πληροφορικής ενώ από άλλες ειδικότητες τουλάχιστον 5 από κάθε ειδικότητα!
Έτσι βέβαια μη συμπληρόνωντας τις ώρες οι άλλες ειδικότητες αφου υπάρχει τόσο μεγάλη δύναμη κάνουν και δουλειά "γραφείου" και έτσι καταλήγει ένας πληροφορικός να κάθεται να κάνει εν μέρη και "εκπαίδευση" στους συναδέλφους του αφού στην πιστοποίησή τους δεν φτάσανε στο κεφάλαιο συχγώνευση, εκτύπωση, ταξινόμηση και πολλές άλλες λειτουργίες που πρέπαι να κάνει κάποιος όσο δουλέυει μπροστά σε ένα υπολογιστή!
ΑΠΟΡΙΑ: Ως ωρομίσθιοι στο κενό που έχουμε ανάμεσα στις ώσες υπηρεσίας, την εκπαίδευση που κάνουμε την πληρωνόμαστε;; ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΟΧΙ!! Φυσικά
Κι όμως δεν ξέρω αν χρειάστηκε ποτέ να ρωτήσετε κάτι. Εμένα μου συνέβη και μου απάντησαν : Εχω κενό τώρα.....
Δεν είμαστε Ωρομίσθιοι χωρίς αντικείμενο! Αυτό θα πρέπει να αναγνωρίζετε τουλάχιστον και απο τα άτομα που έχουν διοριστεί ήδη με πολύ λιγότερη προϋπηρεσία και χιλιόμετρα στο ενεργητικό τους από όλους εμάς που ακόμη πιστεύουμε στο μέλλον της εκπαίδευσης!!!
Συγνώμη εαν σας κούρασα...
Θα ήθελα να καταθέσω και το δικό μου προβληματισμό πάνω σε αυτό το θέμα, ξεκινώντας από το εξής ερώτημα: ποια από τα άτομα που διορίστηκαν στους δύο τελευταίους διορισμούς είχαν τα χαρακτηριστικά που ζητάνε να έχουμε εμείς ως υποψήφοιοι διορισμού;
-Την πρώτη χρονιά που έκανα πρϋπηρεσία, δεν διορίστηκα για κάποια μόρια, αλλά ακριβώς στο προηγούμενο διορισμό πήρανε άτομα έστω και με μία εβδομάδα προϋπηρεσίας.
-Τώρα, 2 χρόνια μετά, ζητάνε παιδαγωγικά, όπου για ΑΣΠΑΙΤΕ εισάγωνται 4 άτομα σε κάθε τμήμα ανά την Ελλάδα.
-Πως είναι δυνατό να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε 14 - 20 ώρες εβδομαδιαίος σε εκπαιδευτικές διαδικασίες, περνώντας από διάφορα σεμινάρια παιδαγωγικών, και δεν μπορούμε να είμαιστε υποψήφοιοι διορισμού μετά από 2-5 χρόνια ως ωρομίσθιοι;;;
- Πως είναι δυνατό σε σχολείο 300 μαθητών γυμνασίου να υπάρχει μόνο 1 καθηγητής πληροφορικής ενώ από άλλες ειδικότητες τουλάχιστον 5 από κάθε ειδικότητα!
Έτσι βέβαια μη συμπληρόνωντας τις ώρες οι άλλες ειδικότητες αφου υπάρχει τόσο μεγάλη δύναμη κάνουν και δουλειά "γραφείου" και έτσι καταλήγει ένας πληροφορικός να κάθεται να κάνει εν μέρη και "εκπαίδευση" στους συναδέλφους του αφού στην πιστοποίησή τους δεν φτάσανε στο κεφάλαιο συχγώνευση, εκτύπωση, ταξινόμηση και πολλές άλλες λειτουργίες που πρέπαι να κάνει κάποιος όσο δουλέυει μπροστά σε ένα υπολογιστή!
ΑΠΟΡΙΑ: Ως ωρομίσθιοι στο κενό που έχουμε ανάμεσα στις ώσες υπηρεσίας, την εκπαίδευση που κάνουμε την πληρωνόμαστε;; ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΟΧΙ!! Φυσικά
Κι όμως δεν ξέρω αν χρειάστηκε ποτέ να ρωτήσετε κάτι. Εμένα μου συνέβη και μου απάντησαν : Εχω κενό τώρα.....
Δεν είμαστε Ωρομίσθιοι χωρίς αντικείμενο! Αυτό θα πρέπει να αναγνωρίζετε τουλάχιστον και απο τα άτομα που έχουν διοριστεί ήδη με πολύ λιγότερη προϋπηρεσία και χιλιόμετρα στο ενεργητικό τους από όλους εμάς που ακόμη πιστεύουμε στο μέλλον της εκπαίδευσης!!!
Συγνώμη εαν σας κούρασα...