Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pe20ix

Σελίδες: 1
1
  Αυτά είναι επιχειρήματα από σοβαρό καθηγητή. Μπράβο μόνο που ξεχνάς ένα πράγμα. Όταν εμένα με ρωτάνε οι μαθητές μου πως διορίστηκα θα λέω ότι έδωσα εξετάσεις και πέτυχα με ΑΣΕΠ, αξιοκρατικά, ενώ εσύ θα περηφανεύεσαι για τους αγώνες που έκανες και λες με διόρισε το δικαστήριο, τόσα λεφτά έδωσα. Τι πτυχίο έχω ? έλα μωρέ λεπτομέρειες... Αφού μίλησε η δικαιοσύνη, αλήθεια τι σχολή έχεις τελειώσει, άσε μη μου πεις
    ΤΕΙ Αυτοματισμού με εφαρμογές στα Κσζανάκια με Αισθητήρες PLC.
Πάντως εκτός από Αυτοματιστές, Πληροφορικοί ίσως να μπορρείτε να διεκδικήσετε και τα δικαιώματα των υδραυλικών, γιατί όχι?

Πρόσεξε να μην καταπιείς το σάλιο σου γιατι θα δηλητηριαστείς.Και μετά τι θα γίνει η εκπαίδευση αν χάσει έναν άνθρωπο που θέλει να λέγεται εκπαιδευτικός και χρησιμοποιεί εκφράσει του στυλ <<θα φάτε την κρυάδα>>.Σε τσούζει βλέπω η ζητιανιά στον ΟΤΕ

2

 Έλα ρε παιδιά ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του, δεκάρα δε δίνει κανένας ούτε το υπουργείο για την εκπαίδευση, και με τέτοιους καθηγητές που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι ο εαυτούλης τους, λογικό είναι να βγαίνουν και οι ανάλογοι μαθητές και να είναι η κοινωνία όπως είναι.

3
Ολοι αυτοι που κανουν πληροφορικη στην εκπαιδευση και στην ουσια ειναι διαφορων ειδικοτητων(φυσικοι,μαθηματικοι κτλ) που απλως επειδη εκαναν ενα σεμιναριο στην πληροφορικη διοριστηκαν καποτε μονιμοι στο κλαδο αυτο.ε!αυτοι δηλαδη δεν βλαπτουν την υγιη πληροφορικη που οραματιζονται οι ΣΤΕΜΠ???

Την βλάπτουν όμως ξεχνάς κάτι, αυτοί είναι το κατεστημένο, αυτοί είναι οι αυριανοί σύμβουλοι, αυτοί είναι που έχουν πάρει όλες τις οργανικές στα Γυμνάσια

4

Το 2005 η βάση του τμήματος ήταν 8850 μόρια !!!! δεν είναι πολύ χαμηλή
και το 2006 παρ'όλο που έβαλαν τη βάση του 10 η βάση σας ήταν 9259 μόρια που είναι πάλι πολύ χαμηλή

Κατ'αρχήν στο Τμήμα αυτό δεν μπήκε ποτέ κανείς με τόσο χαμηλή βαθμολογία.


Δεν κατάλαβες, εγώ είπα να διορίζονται όλοι από ΑΣΕΠ, μηχανικοί, απόφοιτοι ΑΕΙ, ΤΕΙ όλοι, κανένας με πίνακα. Γιατί ναι μεν το επίπεδο σε αρκετά ΤΕΙ είναι χαμηλό, όσοι όμως έχουν τελειώσει ΑΕΙ ξέρουν ότι υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό φοιτητών τους που δεν έχει γράψει μια γραμμή κώδικα. Δηλαδή ο διορισμός μόνο με το πτυχίο δεν θεωρώ ότι είναι σωστό.

Παράθεση
Επίσης, το βλέπω οξύμωρο το να απαιτούν να διοριζόμαστε 100% μέσω ΑΣΕΠ όπως λες (δίκαιο, δεν διαφωνώ) αλλά από την άλλη να θέλουν να μας "καταργήσουν" από τη λίστα των ΠΕ20. Τότε πως θα δώσουμε εξετασεις στο ΑΣΕΠ;;

5

  Το πρόγραμμα σπουδών της σχολής πράγματι είναι σχετικά καλό. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό. Απλά είναι λογικό να διερωτάται κάποιος πως γίνεται κάποιοι μαθητές που γράφουν
στις πανελλήνιες 8-9-10 να τελειώνουν αυτή τη σχολή και να έχουν παρακολούθησει μαθήματα αρκετά δύσκολα όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών. Δηλαδή ξαφνικά έγιναν διάνοιες? είναι παράξενο. Απλά διατυπώνω αυτό το ερώτημα, που είναι λογικό πιστεύω.

Τώρα από εκεί και πέρα η άποψη μου είναι η εξής:

Διορισμοί 100% από ΑΣΕΠ, και να έχουν δικαίωμα να δώσουν οι απόφοιτοι όλων των τμήματων.

Πιστεύω είναι το πιο σωστό και αξιοκρατικό που θα μπορούσε να γίνει.


Καλησπέρα Συνάδελφοι (θα ήθελα να πιστεύω!!). Είμαι απόφοιτη του ΤΕΙ Εφαρμογών Πληροφορικής στη διοίκηση και οικονομία και ωρομίσθια καθηγήτρια σε Λύκειο. Μόλις σήμερα ενημερώθηκα γι'αυτή τη διαμάχη και ειλικρινά ανησύχησα. Το μόνο που θα ήθελα να παρατηρήσω είναι ότι -τουλάχιστον για τη δική μου σχολή που ξέρω από "πρώτο χέρι"- το Πρόγραμμα Σπουδών περιελάμβανε και περιλαμβάνει μαθήματα όπως: Προγραμματισμός Η/Υ(Γλώσσες PASCAL,C,C++,JAVA κ.ά.),Πολυμέσα, Πληροφοριακά συστήματα,Λειτουργικά Συστήματα , Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων, Τεχνητή Νοημοσύνη,Αλγόριθμοι κλπ. Αν αυτά δεν είναι μαθήματα με αντικείμενο την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ τότε τι είναι;;;; Μάλλον με την απορία θα μείνω....

Η πρωτοβουλία για δημιουργία συλλόγου των ΠΕ20 είναι ενθαρρυντική μόνο που οι περισσότεροι έχουν άγνοια. Θα ήθελα να δω το προσχέδιο αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορώ να το ανοίξω, επίσης με ενδιαφέρει και η δήλωση συμμετοχής.Πάντως για ότι καινούριο να ενημερώνετε. Καλή συνέχεια!

6
  Είναι φανερό και επιτακτικό νομίζω τα περισσότερα από τα 11 αυτά τμήματα να αλλάξουν όνομα ώστε να ανήκουν στην ίδια ειδικότητα Έτσι θα έχουν καλύτερες πιθανότητες να διεκδικήσουν κάτι. Έτσι λοιπόν ως απάντηση στον φίλο Kotsios προτείνω το ιδανικό όνομα :

Τμήμα Πληροφορικής για Διορισμό στην Εκπαίδευση και

7

Να μας βρείς τα Ε.Δ. των παραπάνω τμημάτων ΤΕΙ και το ξανασυζητάμε.

Όταν βρεις και εσύ τα δικαιώματα των παρακάτω ΑΕΙ

ΠΛHPOΦOPIKHΣ   ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ                                                                       16094
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                                 16818
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΚΑΙ ΤΗΛ/ΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ                                                        17621
EΠIΣTHMHΣ YΠOΛOΓIΣTΩN  ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)                                                16114
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ                                                   16944
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΠΕΙΡΑΙΑ                                                                                 16484


Προφανώς έβγαλες από το copy & paste το τμήμα της Αθήνας γιατί δε σε συνέφερε

Κοίτα να δεις ε? και δε μιλάμε απλά για μεγαλύτερες βάσεις μιλάμε για διπλάσιες, και χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα!!!!
Για δώσε μια εξήγηση εδώ



8
Να επαναλάβω οτι δόκιμος δε σημαίνει υπο δοκιμή αλλά είναι βαθμός......Επειδή δεν έχουμε οργανική.Είμαι 1000% σίγουρη και αυτό ισχύει παντού στο δημόσιο...
Συνεχίστε να τρώγεστε, έτσι θα βγάλουμε τα ματάκια μας....Πολύ στην κουβέντα το ρίξαμε και καθόλου στην πράξη.

Κάντο καλύτερα 99%, γιατί το δόκιμος δεν είναι βαθμός σημαίνει πράγματι υπό δοκιμή, και ισχύει παντού στο δημόσιο. Δηλαδή τα 2 πρώτα χρόνια είσαι υπό δοκιμή και μετά μονιμοποιείσαι. Στο νησί που είμαι πριν λίγες μέρες έλαβαν όσοι συμπλήρωσαν το Σεπτέμβριο διετία το χαρτί μονιμοποίησης.
  Οι βαθμοί είναι τρεις Α,

9
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 596

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.