Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - imaq

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιούλιος 09, 2007, 02:25:19 μμ »
Εδώ και αρκετές μέρες το θέμα τελείωσε στην Βουλή. Δεν μπορώ να καταλάβω τι το τραβάτε το θέμα. Αν διαβάσετε όλα τα post τα ίδια και τα ίδια (ο αυτοματισμός έτσι, ο αυτοματισμός αλλιώς). Εφόσον το υπουργείο αποφάσισε ότι κάνουν για καθηγητές πληροφορικής το θέμα τέλος. Δηλαδή εσείς, επειδή ο τίτλο σπουδών σας λέει πληροφορική, νομίζετε ότι μπορείτε να διδάξετε!!!!! Στα περισσότερα σχολεία (π.χ ΤΕΕ) έχετε πρόβλημα να σταθείτε (εκτός από τα προγραμματιστικά μαθήματα τίποτα άλλο δεν αναλαμβάνετε. Π.χ δίκτυα, ότι έχει σχέση με διαδίκτυο, με συντήρηση Η/Υ), άρα με το δικό σας σκεπτικό θα πρέπει να είστε εκτός και εσείς. Αλλά βλέπεις το υπουργείο λέει μου κάνουν και το ένα πτυχίο και το άλλο για κάποιους λόγους όπως ο παραπάνω. Αυτό κάτι λέει νομίζω.

Αυτό που πήγε να γίνει με το Π.Δ ήταν αδικία μεγάλη, όπως και να το δεις το θέμα. Το πρόβλημα ήταν και είναι οι θέσεις. Αλλά τέλος θέσεις στην πληροφορική. Τώρα όπως όλα τα παιδάκια που παίρνουν πτυχίο θα αναζητήσετε και εσείς δουλεία στον ιδιωτικό τομέα. Να δείξετε βρε αδελφέ τι αξίζετε και εσείς.               


Swstos.... ;)

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιούλιος 06, 2007, 11:44:09 μμ »
ερώτηση κρίσεως: αυτό είναι το πρόγραμμα σπουδών των αυτοματιστών της Θεσσαλονίκης;
http://ourania.autom.teithe.gr/gr/index.html

Min to kourazeis re palikari mou... den bgainei pouthena auti i antiparathesi...

Ektos an pisteueis oti ta auta pou kanoume sta SAE den exoun sxesi me Pliroforiki... Tote allazei to thema kai zitoumeno den einai to poso asxetoi eimaste me tin pliroforiki alla to ti nomizeis  esy, basizomenos stis gnwseis sou, oti einai pliroforiki. ;)



3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιούλιος 05, 2007, 05:41:26 μμ »
αγαπητέ φίλε paphar,
θα ήταν σωστό τα προσωπικά σου με τον sniper να μην τα εκδηλώνεις εδώ. η προσωπική σου εμπάθεια για αυτόν τον άνθρωπο δεν αφορά ούτε εμάς ούτε αυτό το forum
όσον αφορά τα παρακάτω:
""Οι άσχετοι αυτοματιστές", "οι υδραυλικοί αυτοματιστές", "οι ηλεκτρονικοί αυτοματιστές", "οι ηλεκτρολόγοι αυτοματιστές", "αυτοί που ευθύνονται για τον κορεσμό της πληροφορικής", "αυτοί που ευθύνονται για την απαξίωση της πληροφορικής", "αυτοί που διορίζονται μόνο μέσω προϋπηρεσίας με Κάτια και Πέρη", "οι πωλήτριες ειδών ένδυσης", "αυτοί που μπήκαν στον ΠΕ20 με τις γνωριμίες στα Υπουργεία" και άλλα πολλά γλυκόλογα, αν λοιπόν τα διαβάζει ο διευθυντής μου, οι μαθητές μου και οι γονείς τους, ΔΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΦΟΒΕΡΗ ΖΗΜΙΑ ΔΙΑΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ? ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΩ ΜΕ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ?"

αυτή φίλε μου είναι η μοίρα όλων όσων δουλεύουν σε έναν τομέα τον οποίον δεν τον γνωρίζουν καθόλου ή έστω στοιχειωδώς. το πρόβλημά σου δεν είναι οι λέξεις άσχετοι, υδραυλικοί, ηλεκτρονικοί, ηλεκτρολόγοι, κτλ αλλά η λέξη αυτοματιστής που τις ακολουθεί. τι σπούδασες; ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΗΣ! αυτομάτως τίθεται το ερώτημα: ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ;;;;
αυτά ΜΟΝΟ στην Ελλάδα συμβαίνουν!
δεν χρειάζεται οι μαθητές σου ή οι γονείς τους ή ο διευθυντής σου να ακούσουν τον sniper ή τον κάθε sniper να στα χώνει ΔΙΚΑΙΩΣ. το πτυχίο σου φτάνει για να μπουν αμφιβολίες για το κατά πόσο μπορείς να ανταποκριθείς στις υποχρεώσεις σου. όταν πρόκειται να αναλάβω μια δουλειά διαβάζω προσεκτικά τις απαιτήσεις της προκειμένου να βεβαιωθώ ότι οι γνώσεις και οι εμπειρία μου είναι επαρκείς ώστε να ανταποκριθώ με επιτυχία στις υποχρεώσεις που αναλαμβάνω και ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΩ. αυτό το πράγμα λέγεται επαγγελματισμός και αυτοσεβασμός. στο βωμό του να τρέξω να αρπάξω μια θέση, να διοριστώ, να βολευτώ, να γίνω δημόσιος υπάλληλος κτλ θυσίασες  και τον επαγγελματισμό μια και δεν έχεις καμία σχέση με το επάγγελμα που "ασκείς" ούτε φυσικά έχεις αυτοσεβασμό.
για να σε σεβαστούν οι γονείς, οι μαθητές, οι συνάδελφοι και ο προϊστάμενος σου πρέπει να έχεις:
-τυπικά προσόντα ( Π Τ Υ Χ Ι Ο με άμεση ΣΥΝΑΦΕΙΑ με το αντικείμενο που διδάσκεις)
-γνώσεις πάνω στο αντικείμενο που διδάσκεις
-μεταδοτικότητα
-όρεξη για δουλειά
μη ζητάς από τον sniper να σταματήσει την ΔΙΚΑΙΗ κριτική του φοβούμενος για την προσωπική σου επιβίωση στον εργασιακό σου χώρο.


Χμ... δλδ ΔΙΚΑΙΗ η κριτική του sniper.... Για να έχουμε καλό ερώτημα, έχεις ΙΔΕΑ τι είναι ο Αυτοματισμός και σε τι μαθηματικά βασίζεται?  Έχεις ιδέα ότι όλα βασίζονται πάνω στα ίδια μαθηματικά?   Δεν νομιζω όχι απλά να ξέρεις, αλλά να σε νοιάζει και όλας.... Αλλα και γιατί να σε νοιάξει? 
Κρύβεστε πίσω από "το καλό της εκπαίδευσης" αντί να βγείτε και να πείτε "ναι ρε, μας τρώτε τις θέσεις".
Αυτό όμως παλικάρι μου δεν σου δίνει το δικαίωμα να κατηγορείς μια ολόκληρη σχολή επειδή δεν μπορείς να αντιληφθείς μερικά πράγματα. Μια σχολή που απόφοιτοι της , "άσχετοι" όπως λέτε εσείς, γράψανε καλύτερα σε μαθήματα πληροφορικής από ότι οι ίδιοι οι πληροφορικάριοι.  Και μην μου πείς ασχοληθήκανε και διαβάσανε γιατί αν νομίζεις ότι μπορεί  να διαβάσει ένας "άσχετος" το αντικείμενο που σπούδασες  και να ξεπεράσει ακόμα και ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ  που δίνανε ΑΣΕΠ και πατώσανε, τότε υποτιμάς την σχολή σου...
Ασχοληθείτε με τον κλάδο σας και αφήστε μας εμάς στην "ασχετοσύνη" μας....





4
Από ολόκληρο το κατεβατό του Plastic, το μισό αναφέρεται στο πρόγραμμα σπουδών των Αυτοματιστών (αλήθεια, για το Υπολογιστικών Συστημάτων Πειραιά που είναι στο ΠΕ20 δεν σε είδα να γράφεις τπτ...), και το υπόλοιπο μισό αναφέρεται στους πίνακες και στο πως οι κακοί Αυτοματιστές είναι πάνω από τους πληροφορικάριους. Δεν διαφωνώ σε αυτά που γράφεις για τους πίνακες. Ισα ισα! Δικαίωμα σου είναι, θίγονται τα συμφέροντα σου και ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ και εξεγείρεσαι.


Το μεγάλο πρόβλημα όμως τελικά ποιό είναι :
a. Το καλό της Πληροφορικής, την οποία απαξιώνουμε εμείς οι άσχετοι Αυτοματιστές (όπως έχει αναφερθεί πολλάκις)?
b. Το ότι μειώνονται οι θέσεις στους πίνακες?


Concluding : Σταματήστε όμως αυτό το βιολί του "τι σχέση έχει ο Αυτοματισμός με την Πληροφορική". Προτιμότερο είναι να βγαίνεις και να λες "δεν σας γουστάρω γιατί μας τρώτε τις θέσεις". Είτε το θέλεις είτε όχι αυτά τα δύο έχουν σχέση. Σου ανέφερα κάποια πράγματα στο προηγούμενο post μου. Αν δεν τα καταλαβαίνεις και εσύ που έχεις και διδακτορικό, τότε όντως είμαστε άξιοι της μοίρας μας....







 

5
Εγώ ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω. Γιατί ο Αυτοματισμός (τμήμα από το 1987) δεν μπήκε στο ΠΕ20 (μαζί με τα τμήματα της Πληροφορικής και των Η/Υ συστημάτων) τότε που απόφοιτοι θεολογικών και φιλοσοφικών σχολών κρίνονταν κατάλληλοι να διδάξουν πληροφορική με λίγες ώρες σεμιναρίων και μπήκε τώρα μαζί με άλλες 10 καινούργιες σχολές??????? Φαίνεται τότε οι θεολόγοι και οι φιλόλογοι είχαν κριθεί πιο επαρκής από τους Αυτοματιστές!!!!!!!

Και αυτά που λες ότι σβήστηκε «κατά λάθος» ο αυτοματισμός από Π.Δ. 118/1995. Γιατί δεν αντιδράσατε τότε? Γιατί δεν βάζατε δικηγόρους όπως και τώρα? Τότε μάλιστα που υπήρχαν τόσες κενές θέσεις. Και τώρα που υπάρχει υπερπληθώρα σχολών γιατί κάνετε τα αδύνατα δυνατά να μείνετε? Και γιατί να μην μπουν και τα ΤΕΙ Ηλεκτρονικών στο ΠΕ20? Και αυτοί hardware δεν μαθαίνουν?

Και όπως είπε και ο automation «είμαστε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες απόφοιτοι και βγάζουμε άμα θέλουμε και κυβέρνηση, γι’ αυτό μην μας κολλάτε και πολύ πολύ!!»
Ας το βλέπουν αυτό οι απόφοιτοι των άλλων σχολών. Για να καταλάβουν πως μπήκαν τώρα οι Αυτοματιστές στους πίνακες. Και για να καταλάβουν πότε θα μπορούν και αυτοί να ξεκινήσουν σαν ωρομίσθιοι.  Μερικές εκατοντάδες χιλιάδες απόφοιτοι με πτυχίο πριν το 2004? Μάλλον σε πολλά πολλά χρόνια. Αυτό για να ξέρουν ποιους υποστηρίζουν και ποιοι κοιτάνε τον εαυτό τους και μονό.

Και επειδή με ρώτησες που βρήκα το site που μιλάει για τη περιγραφή του πτυχιούχου του τει Αυτοματισμού. Δεν έχεις καν ιδέα τη λέει επίσημα το τμήμα σου??????? Ρωτάς που βρήκα την περιγραφή automation???? ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Κατά τα άλλα έχεις όλα τα απαιτούμενα προσόντα!!!!! Μπες και μια φορά στο site του αυτοματισμού http://auto.teipir.gr/ να δεις τη λέει.  Για πληροφορική ούτε κουβέντα. Για υδραυλικές μηχανές όμως!!!!!!!

Εννοείται πάντως πως όποια απόφαση βγει, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να έχει αναδρομική ισχύει για τους ήδη διορισμένους.


Για να έχουμε καλό ερώτημα ρε αρχηγέ, τι έχεις τελειώσει εσύ και ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΝ ΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕ20?
Ειλικρινά, πλάκα έχετε ορισμένοι. Εδώ υπάρχει κόσμος που ζει στην αβεβαιότητα, που δεν ξέρει αν θα χάσει την δουλειά του, εμφανίστηκε τώρα και ο "life of plastic is fantastic" να μας διαφωτίσει: "Από που και ως που οι Αυτοματιστές στο ΠΕ20, με υδραυλικά ασχολούνται, η απόφαση που θα βγεί δεν θα ισχύει αναδρομικά".  Αφου το λες εσύ ότι δεν θα ισχύει αναδρομικά τότε ΟΚ. Γιατί δεν μας το έλεγες νωρίτερα να ησυχάσουμε? (Κανένα σίγουρο για το στοίχημα μπορείς να μας προβλέψεις?  ;D )

Αλήθεια, ξέρεις τι είναι ο αυτοματισμός? Σε τι μαθηματικές αρχές στηρίζεται? Έχοντας αποδεδειγμένα γνώσεις καί από τα δύο αντικείμενα (Πληροφορική - Αυτοματισμό) σου λέω ότι Πληροφορική - Αυτοματισμός, κατα ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ποσοστό έχουν το ίδιο υπόβαθρο (μαθηματικό τουλάχιστον). Το ίδιο αντικείμενο μελετάνε, απλά αλλάζει η οπτική που το κοιτάς... Μάθε πρώτα περισότερα για Αυτοματισμό και μετά κρίνε τους αυτοματιστές... (Για περισότερες πληροφορίες, ανέτρεξε σε φίλτρα Kalman, στοχαστικό έλεγχο, προσαρμοστικό έλεγχο (προσαρμοστικά φίλτρα), ψηφιακός έλεγχος, state-space, μιγαδική ανάλυση, διαφορικές εξισώσεις, μελέτη ευστάθειας, φασματικές αναλύσεις, σχεδίαση ψηφιακών φίλτρων και πολλά άλλα...)


6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 25, 2007, 05:44:41 μμ »


ουτε το ΠΔ σας φταιει ουτε οι αυτοματιστες....ποιον πας να πεισεις οτι ολα αυτα γινοντα για το καλο του κλαδου?
αν θες να κανεις κατι καλο στον κλαδο πιεσε τον συλλογο σου να αποσυρει την προσφυγη και καλεσε σε γενικη συνελευση ολους τους αποφοιτους των τμηματων για μια ωριμη και σοβαρη συζητηση!!!!!

Αυτοί που υπόγραψαν την προσφυγή το κάνανε για συγκεκριμένους λόγους. ΝΑΙ το καλό της Πληροφορικής! Αν εσύ δεν το δέχεσαι, πες μας τι έχεις κάνει για το καλό της Πληροφορικής (εκτός από το να κοιτάς το συμφέρον σου).


Αμάν αυτό το "καλό της πληροφορικής"!!!!   Οκ, το καταλάβαμε : μόνο εσείς θέλετε το καλό της πληροφορικής, όλοι οι υπόλοιποι το μόνο που κοιτάμε είναι να βολευτούμε! ;D
Μήπως, το "καλό της πληροφορικής" σημαίνει "το καλό το δικό μας" -"να βολευτούμε εμείς" - "να μην μας τρώνε τις θέσεις οι άλλοι" - "να διοριζόμαστε από τον πίνακα χωρίς να δίνουμε ΑΣΕΠ"? Λέω εγώ τώρα....

Φίλε sniper_hellas, λίγος σεβασμός σε αυτούς που αγωνιούν γιατί μπορεί να χάσουν την δουλειά τους δεν βλάπτει....



Υ.Γ. Για το ΤΕΙ Υπολογιστικών Συστημάτων δεν σε είδα να λες τπτ.... Αποφεύγεις να απαντήσεις, η μου φαίνεται.....?











Παράθεση

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 09, 2007, 04:09:49 μμ »
Χρόνια Πολλά σε όλους καταρχήν!

Πρώτα από όλα, Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά.


Για ρώτα κανέναν πληροφορικάριο (ΤΕΙ) που πήγε να κάνει μεταπτυχιακό σε ΑΕΙ Πληροφορικής να δείς τι πόρτα έφαγε και τί "ΙΣΟΤΙΜΗ" συνεργασία είχε...

Τα τελευταία 5 χρόνια (τουλάχιστον) εκατοντάδες πτυχιούχοι ΤΕΙ (κυρίως Πληροφορικής) κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά σε ΑΕΙ της Ελλάδας.
Μην λέμε και ότι θέλουμε....

Για πες μας, σε ποιά πανεπιστήμια έχουν πάει οι εκατοντάδες(!!!!) πτυχιούχοι ΤΕΙ ,εδώ και πέντε(!!!) τουλάχιστον(!!!) χρόνια, για να ξέρουμε και εμείς... Για να μήν δίνονται λάθος εντυπώσεις :
1. Δεν αναφέρομαι σε κοινά μεταπτυχιακά ΑΕΙ-ΤΕΙ
2. Δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις που κάποιος είχε ένα μεταπτυχιακό από πανεπιστήμιο Αγγλίας και μετά επέστρεψε και έκανε διδακτορικό/μεταπτυχιακό σε ΑΕΙ.
3. Δεν αναφέρομαι στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (που προφανώς αυτό έχεις υπ'όψιν σου και μιλάς για εκατοντάδες)

Αναφέρομαι σε άτομα τα οποία έχουν τελειώσει το ΤΕΙ και απλά θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους χωρίς να ξενιτευτούν. Εξαιρέσεις υπάρχουν, και ευτυχώς που υπάρχουν, αλλά δυστυχώς είναι λίγες. Αν ήταν τα πράγματα όπως τα λές όποιος ήθελε από ΤΕΙ θα μπορούσε να κάνει μεταπτυχιακό.



Στο τομέα της Πληροφορικής οι απόφοιτοι ΑΕΙ Πληροφορικής συνεργάζονται ΙΣΟΤΙΜΑ με αυτούς των ΑΤΕΙ. Αυτό είναι άθλος και υπάρχει μόνο στην ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ!
Σε κανένα άλλο κλάδο δεν υπάρχει. Για ρώτα ένα απόφοιτο Πολυτεχνείου για τα τμήματα π.χ. Δομικών Έργων. Δεν θέλει ούτε ζωγραφιστούς να δει αποφοίτους ΑΤΕΙ (σε ισότιμη σχέση, δεν μιλάμε για κάτι άλλο).

Μην είμαστε αχάριστοι και μην βγάζουμε λάθος συμπεράσματα.

Η ισοτιμία φαίνεται από τις πράξεις και την συνεργασία μεταξύ των ΑΕΙ-ΤΕΙ Πληροφορικής και των αποφοίτων τους. Δεν φαίνεται από την γνώμη κάποιων αποφοίτων ΑΕΙ ή ΤΕΙ εδώ στο φόρουμ.

Την μία αναφέρεσαι σε γνώμη αποφοίτων ΑΕΙ, μετά το γυρνάς σε συνεργασία μεταξύ ΑΕΙ-ΤΕΙ Πληροφορικής και αποφοίτων. Make up your mind....  :) Δέν έχουν όλοι οι απόφοιτοι την ίδια γνώμη με σένα.







8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 07, 2007, 06:03:38 μμ »

  Έχω μια απορία ρε παιδιά, παρακολουθώ καιρό το φόρουμ και παρατηρώ ένα μένος εναντίον των απόφοιτων ΑΕΙ, και αρκετούς να έχουν την εντύπωση ότι οι σχολές που έχουν τελειώσει είναι και καλά δύσκολες και μαθαίνουν περισσότερα πράγματα από τους απόφοιτους των ΑΕΙ. Αφού είναι έτσι γιατί όλοι κυνηγάτε να κάνετε μεταπτυχιακά σε ΑΕΙ? Ξέρετε κανέναν απόφοιτο ΑΕΙ που να κυνηγάει να κάνει μεταπτυχιακό σε ΤΕΙ?

Για ρώτα κανέναν πληροφορικάριο (ΤΕΙ) που πήγε να κάνει μεταπτυχιακό σε ΑΕΙ Πληροφορικής να δείς τι πόρτα έφαγε και τί "ΙΣΟΤΙΜΗ" συνεργασία είχε...

Συγνώμη, το μένος κατά των αποφοίτων ΑΕΙ που προκύπτει από αυτά που γράφω?  Και ποιός ισχυρίστικε ότι έχει μάθει περισσότερα πράγματα από έναν απόφοιτο ΑΕΙ? ??? ??? ??? ??? :o :o :o :o
Αυτό ήταν ένα παράδειγμα για να καταριφθεί ο "μύθος" ότι οι απόφοιτοι Πληροφορικής ΑΕΙ-ΤΕΙ σέβονται ο ένας τον άλλον και συνεργάζονται ισότιμα.
Μην βιάζεσαι και βγάζεις λάθος συμπεράσματα και οδηγείς την κουβέντα αλλού...



9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 06, 2007, 10:58:49 πμ »
Αυτό είναι νομίζω το σωστό σκεπτικό γιατι απ’ ότι εχω καταλάβει όλοι οι ΑΕΙ συνομοτούνε εναντίον μας ας φυλαγωμαστε οι καιροί είναι δύσκολοι.Στο κατω κατω αν μπεις καπου και σιγουτευτείς θα κανεις τις κατάλληλες συμμαχιες και θα καταφέρεις ότι θέλεις  ;)

Στο τομέα της Πληροφορικής οι απόφοιτοι ΑΕΙ Πληροφορικής συνεργάζονται ΙΣΟΤΙΜΑ με αυτούς των ΑΤΕΙ. Αυτό είναι άθλος και υπάρχει μόνο στην ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ!
Σε κανένα άλλο κλάδο δεν υπάρχει. Για ρώτα ένα απόφοιτο Πολυτεχνείου για τα τμήματα π.χ. Δομικών Έργων. Δεν θέλει ούτε ζωγραφιστούς να δει αποφοίτους ΑΤΕΙ (σε ισότιμη σχέση, δεν μιλάμε για κάτι άλλο).

Μην είμαστε αχάριστοι και μην βγάζουμε λάθος συμπεράσματα.

Αυτές οι σχέσεις είναι υποκειμενικές. Μην κρίνεις ότι όλα είναι καλά και όλα ωραία μεταξύ σας επειδή ο ΣΤΕΜΠ τα πάει καλά με την ΕΠΕ.  Έχεις ρωτήσει εσύ κανέναν απόφοιτο ΑΕΙ Πληροφορικής τι γνώμη έχει για τα ΤΕΙ Πληροφορικής? Για ρώτα κανέναν πληροφορικάριο (ΤΕΙ) που πήγε να κάνει μεταπτυχιακό σε ΑΕΙ Πληροφορικής να δείς τι πόρτα έφαγε και τί "ΙΣΟΤΙΜΗ" συνεργασία είχε...
Όσο για αυτήν την "ΙΣΟΤΙΜΗ συνεργασία" με τους απόφοιτους ΑΕΙ, πιστεύεις τώρα που λιγοστεύουν οι θέσεις ΠΕ19-20 δεν θα αντιδράσουν και αυτοί? Η αρχή έγινε: γνωρίζεις μήπως αν μπορεί να γίνει κάποιος ΠΕ20 υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ? Από όσο γνωρίζω όχι...



10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 29, 2007, 09:54:46 μμ »
Φίλες taouk οι Αυτοματιστές δεν ισχυρίζονται ότι είναι πληροφορικάριοι! Το πρόβλημα είναι ότι είναι δύσκολο να αντιληφθεί κάποιος τι είναι τελικά αυτός ο ερμος ο αυτοματιστής!
Σεβαστή η προσωπική σου άποψη, απλά έχε υπόψιν σου ότι ένας αυτοματιστής δεν περιορίζεται στον σχεδιασμό λογικών κυκλωμάτων. (Αυτά τα κάνουν οι ηλεκτρονικοί)
Ανάπτυξη scada συστημάτων (που περιλαμβάνει βάσεις δεδομένων και κατάλληλο interface για διασύνδεση με αισθητήρια), ανάπτυξη προγραμάτων μικροελεγκτών (αφορά C και assembly), ανάπτυξη embedded applications (που γίνονται κυρίως σε C/C++), συστήματα πραγματικού χρόνου (γίνονται σε C και συνήθως σε real time linux) είναι  δουλειές προγραμματιστή αλλά όχι πληροφορικάριου! Σε τέτοιος τομείς δραστηριοποιείται ένας αυτοματιστής.
Το ίδιο αντικείμενο είναι, απλά αλλάζει η οπτική γωνία που το κοιτάμε... Οι πληροφορικοί από πάνω, οι αυτοματιστές από κάτω.  :)


Υ.Γ. Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει αυτή η προκατάληψη για τον αυτοματισμού...






11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 23, 2007, 04:45:41 πμ »
Αν και παρακολουθώ εδώ και καιρό την κουβέντα, αποφάσισα να παρέμβω αγανακτισμένος από προηγούμενο post του drj ο οποίος αναφέρθηκε μάλιστα και στο θράσος που έχουμε να μιλάμε για πληροφορική εμείς οι αυτοματιστές (!!!). Θα ήθελα λοιπόν να παραθέσω την άποψη μου όχι ως  παλαιός απόφοιτος αυτοματισμού αλλά ως νυν προγραμματιστής.

Drj... Αν δεν καταλαβαίνεις ότι μαθήματα όπως Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος, Μεταφορά και Απεικόνιση Δεδομένων,Ψηφιακά Κυκλώματα, ΣΑΕ, Ψηφιακά ΣΑΕ, Βέλτιστος  - Στοχαστικός έλεγχος έχουν σχέση με την πληροφορική τότε τι να πώ...όπως είπες και εσύ "ο κάθε ένας με βάση τις γνώσεις που έχει και τη δουλειά που κάνει θα πάρει αυτό που του αξίζει". Θα ήθελα πολύ να μάθω που δουλέυεις...
 :)


Υ.Γ. To θεωρό ανούσιο να μπώ σε διαδικασία να εξηγήσω γιατι ο αυτοματιστής πρέπει να είναι στο ΠΕ20. Έχοντας εμπειρία και σαν προγραμματιστής hardware (assembly/FPGA) και software, καταλήγω στο ότι ο αυτοματιστής δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς γνώσεις πληροφορικής και ο πληροφορικάριος αν δεν έχει γνώσεις hardware θα μείνει μια ζωή σε java και web interfaces...

Υ.Γ.2. Συμφωνώ απόλυτα με τον amstrad. Λίγος σεβασμός σε αυτούς που επηρεάζονται άμεσα.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 442

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.