1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιουλίου 09, 2007, 02:25:19 pm »Εδώ και αρκετές μέρες το θέμα τελείωσε στην
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)« στις: Ιουλίου 09, 2007, 02:25:19 pm »Εδώ και αρκετές μέρες το θέμα τελείωσε στην 2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)« στις: Ιουλίου 06, 2007, 11:44:09 pm »ερώτηση κρίσεως: αυτό είναι το πρόγραμμα σπουδών των αυτοματιστών της Θεσσαλονίκης; Min to kourazeis re palikari mou... den bgainei pouthena auti i antiparathesi... Ektos an pisteueis oti ta auta pou kanoume sta SAE den exoun sxesi me Pliroforiki... Tote allazei to thema kai zitoumeno den einai to poso asxetoi eimaste me tin pliroforiki alla to ti nomizeis esy, basizomenos stis gnwseis sou, oti einai pliroforiki. ![]() 3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)« στις: Ιουλίου 05, 2007, 05:41:26 pm »αγαπητέ φίλε paphar, 4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Μαΐου 31, 2007, 11:42:02 am »
Από ολόκληρο το κατεβατό του Plastic, το μισό αναφέρεται στο πρόγραμμα σπουδών των Αυτοματιστών (αλήθεια, για το Υπολογιστικών Συστημάτων Πειραιά που είναι στο ΠΕ20 δεν σε είδα να γράφεις τπτ...), και το υπόλοιπο μισό αναφέρεται στους πίνακες και στο πως οι κακοί Αυτοματιστές είναι πάνω από τους πληροφορικάριους. Δεν διαφωνώ σε αυτά που γράφεις για τους πίνακες. Ισα ισα! Δικαίωμα σου είναι, θίγονται τα συμφέροντα σου και ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ και εξεγείρεσαι.
Το μεγάλο πρόβλημα όμως τελικά ποιό είναι : a. Το καλό της Πληροφορικής, την οποία απαξιώνουμε εμείς οι άσχετοι Αυτοματιστές (όπως έχει αναφερθεί πολλάκις)? b. Το ότι μειώνονται οι θέσεις στους πίνακες? Concluding : Σταματήστε όμως αυτό το βιολί του "τι σχέση έχει ο Αυτοματισμός με την Πληροφορική". Προτιμότερο είναι να βγαίνεις και να λες "δεν σας γουστάρω γιατί μας τρώτε τις θέσεις". Είτε το θέλεις είτε όχι αυτά τα δύο έχουν σχέση. Σου ανέφερα κάποια πράγματα στο προηγούμενο post μου. Αν δεν τα καταλαβαίνεις και εσύ που έχεις και διδακτορικό, τότε όντως είμαστε άξιοι της μοίρας μας.... 5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Μαΐου 28, 2007, 05:38:42 pm »Εγώ ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω. Γιατί ο Αυτοματισμός (τμήμα από το 1987) δεν μπήκε στο ΠΕ20 (μαζί με τα τμήματα της Πληροφορικής και των Η/Υ συστημάτων) τότε που απόφοιτοι θεολογικών και φιλοσοφικών σχολών κρίνονταν κατάλληλοι να διδάξουν πληροφορική με λίγες ώρες σεμιναρίων και μπήκε τώρα μαζί με άλλες 10 καινούργιες σχολές? Για να έχουμε καλό ερώτημα ρε αρχηγέ, τι έχεις τελειώσει εσύ και ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΝ ΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕ20? Ειλικρινά, πλάκα έχετε ορισμένοι. Εδώ υπάρχει κόσμος που ζει στην αβεβαιότητα, που δεν ξέρει αν θα χάσει την δουλειά του, εμφανίστηκε τώρα και ο "life of plastic is fantastic" να μας διαφωτίσει: "Από που και ως που οι Αυτοματιστές στο ΠΕ20, με υδραυλικά ασχολούνται, η απόφαση που θα βγεί δεν θα ισχύει αναδρομικά". Αφου το λες εσύ ότι δεν θα ισχύει αναδρομικά τότε ΟΚ. Γιατί δεν μας το έλεγες νωρίτερα να ησυχάσουμε? (Κανένα σίγουρο για το στοίχημα μπορείς να μας προβλέψεις? ![]() Αλήθεια, ξέρεις τι είναι ο αυτοματισμός? Σε τι μαθηματικές αρχές στηρίζεται? Έχοντας αποδεδειγμένα γνώσεις καί από τα δύο αντικείμενα (Πληροφορική - Αυτοματισμό) σου λέω ότι Πληροφορική - Αυτοματισμός, κατα ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ποσοστό έχουν το ίδιο υπόβαθρο (μαθηματικό τουλάχιστον). Το ίδιο αντικείμενο μελετάνε, απλά αλλάζει η οπτική που το κοιτάς... Μάθε πρώτα περισότερα για Αυτοματισμό και μετά κρίνε τους αυτοματιστές... (Για περισότερες πληροφορίες, ανέτρεξε σε φίλτρα Kalman, στοχαστικό έλεγχο, προσαρμοστικό έλεγχο (προσαρμοστικά φίλτρα), ψηφιακός έλεγχος, state-space, μιγαδική ανάλυση, διαφορικές εξισώσεις, μελέτη ευστάθειας, φασματικές αναλύσεις, σχεδίαση ψηφιακών φίλτρων και πολλά άλλα...) 6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Απριλίου 25, 2007, 05:44:41 pm »ουτε το ΠΔ σας φταιει ουτε οι αυτοματιστες....ποιον πας να πεισεις οτι ολα αυτα γινοντα για το καλο του κλαδου? Αμάν αυτό το "καλό της πληροφορικής"!!!! Οκ, το καταλάβαμε : μόνο εσείς θέλετε το καλό της πληροφορικής, όλοι οι υπόλοιποι το μόνο που κοιτάμε είναι να βολευτούμε! ![]() Μήπως, το "καλό της πληροφορικής" σημαίνει "το καλό το δικό μας" -"να βολευτούμε εμείς" - "να μην μας τρώνε τις θέσεις οι άλλοι" - "να διοριζόμαστε από τον πίνακα χωρίς να δίνουμε ΑΣΕΠ"? Λέω εγώ τώρα.... Φίλε sniper_hellas, λίγος σεβασμός σε αυτούς που αγωνιούν γιατί μπορεί να χάσουν την δουλειά τους δεν βλάπτει.... Υ.Γ. Για το ΤΕΙ Υπολογιστικών Συστημάτων δεν σε είδα να λες τπτ.... Αποφεύγεις να απαντήσεις, η μου φαίνεται.....? Παράθεση 7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Απριλίου 09, 2007, 04:09:49 pm »
Χρόνια Πολλά σε όλους καταρχήν!
Πρώτα από όλα, Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά.Για ρώτα κανέναν πληροφορικάριο (ΤΕΙ) που πήγε να κάνει μεταπτυχιακό σε ΑΕΙ Πληροφορικής να δείς τι πόρτα έφαγε και τί "ΙΣΟΤΙΜΗ" συνεργασία είχε... Για πες μας, σε ποιά πανεπιστήμια έχουν πάει οι εκατοντάδες(!!!!) πτυχιούχοι ΤΕΙ ,εδώ και πέντε(!!!) τουλάχιστον(!!!) χρόνια, για να ξέρουμε και εμείς... Για να μήν δίνονται λάθος εντυπώσεις : 1. Δεν αναφέρομαι σε κοινά μεταπτυχιακά ΑΕΙ-ΤΕΙ 2. Δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις που κάποιος είχε ένα μεταπτυχιακό από πανεπιστήμιο Αγγλίας και μετά επέστρεψε και έκανε διδακτορικό/μεταπτυχιακό σε ΑΕΙ. 3. Δεν αναφέρομαι στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (που προφανώς αυτό έχεις υπ'όψιν σου και μιλάς για εκατοντάδες) Αναφέρομαι σε άτομα τα οποία έχουν τελειώσει το ΤΕΙ και απλά θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους χωρίς να ξενιτευτούν. Εξαιρέσεις υπάρχουν, και ευτυχώς που υπάρχουν, αλλά δυστυχώς είναι λίγες. Αν ήταν τα πράγματα όπως τα λές όποιος ήθελε από ΤΕΙ θα μπορούσε να κάνει μεταπτυχιακό.
Η ισοτιμία φαίνεται από τις πράξεις και την συνεργασία μεταξύ των ΑΕΙ-ΤΕΙ Πληροφορικής και των αποφοίτων τους. Δεν φαίνεται από την γνώμη κάποιων αποφοίτων ΑΕΙ ή ΤΕΙ εδώ στο φόρουμ. Την μία αναφέρεσαι σε γνώμη αποφοίτων ΑΕΙ, μετά το γυρνάς σε συνεργασία μεταξύ ΑΕΙ-ΤΕΙ Πληροφορικής και αποφοίτων. Make up your mind.... ![]() 8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Απριλίου 07, 2007, 06:03:38 pm »
Συγνώμη, το μένος κατά των αποφοίτων ΑΕΙ που προκύπτει από αυτά που γράφω? Και ποιός ισχυρίστικε ότι έχει μάθει περισσότερα πράγματα από έναν απόφοιτο ΑΕΙ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Αυτό ήταν ένα παράδειγμα για να καταριφθεί ο "μύθος" ότι οι απόφοιτοι Πληροφορικής ΑΕΙ-ΤΕΙ σέβονται ο ένας τον άλλον και συνεργάζονται ισότιμα. Μην βιάζεσαι και βγάζεις λάθος συμπεράσματα και οδηγείς την κουβέντα αλλού... 9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Απριλίου 06, 2007, 10:58:49 am »Αυτό είναι νομίζω το σωστό σκεπτικό γιατι απ’ ότι εχω καταλάβει όλοι οι ΑΕΙ συνομοτούνε εναντίον μας ας φυλαγωμαστε οι καιροί είναι δύσκολοι.Στο κατω κατω αν μπεις καπου και σιγουτευτείς θα κανεις τις κατάλληλες συμμαχιες και θα καταφέρεις ότι θέλεις Αυτές οι σχέσεις είναι υποκειμενικές. Μην κρίνεις ότι όλα είναι καλά και όλα ωραία μεταξύ σας επειδή ο ΣΤΕΜΠ τα πάει καλά με την ΕΠΕ. Έχεις ρωτήσει εσύ κανέναν απόφοιτο ΑΕΙ Πληροφορικής τι γνώμη έχει για τα ΤΕΙ Πληροφορικής? Για ρώτα κανέναν πληροφορικάριο (ΤΕΙ) που πήγε να κάνει μεταπτυχιακό σε ΑΕΙ Πληροφορικής να δείς τι πόρτα έφαγε και τί "ΙΣΟΤΙΜΗ" συνεργασία είχε... Όσο για αυτήν την "ΙΣΟΤΙΜΗ συνεργασία" με τους απόφοιτους ΑΕΙ, πιστεύεις τώρα που λιγοστεύουν οι θέσεις ΠΕ19-20 δεν θα αντιδράσουν και αυτοί? Η αρχή έγινε: γνωρίζεις μήπως αν μπορεί να γίνει κάποιος ΠΕ20 υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ? Από όσο γνωρίζω όχι... 10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Μαρτίου 29, 2007, 09:54:46 pm »
Φίλες taouk οι Αυτοματιστές δεν ισχυρίζονται ότι είναι πληροφορικάριοι! Το πρόβλημα είναι ότι είναι δύσκολο να αντιληφθεί κάποιος τι είναι τελικά αυτός ο ερμος ο αυτοματιστής!
Σεβαστή η προσωπική σου άποψη, απλά έχε υπόψιν σου ότι ένας αυτοματιστής δεν περιορίζεται στον σχεδιασμό λογικών κυκλωμάτων. (Αυτά τα κάνουν οι ηλεκτρονικοί) Ανάπτυξη scada συστημάτων (που περιλαμβάνει βάσεις δεδομένων και κατάλληλο interface για διασύνδεση με αισθητήρια), ανάπτυξη προγραμάτων μικροελεγκτών (αφορά C και assembly), ανάπτυξη embedded applications (που γίνονται κυρίως σε C/C++), συστήματα πραγματικού χρόνου (γίνονται σε C και συνήθως σε real time linux) είναι δουλειές προγραμματιστή αλλά όχι πληροφορικάριου! Σε τέτοιος τομείς δραστηριοποιείται ένας αυτοματιστής. Το ίδιο αντικείμενο είναι, απλά αλλάζει η οπτική γωνία που το κοιτάμε... Οι πληροφορικοί από πάνω, οι αυτοματιστές από κάτω. ![]() Υ.Γ. Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει αυτή η προκατάληψη για τον αυτοματισμού... 11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Μαρτίου 23, 2007, 04:45:41 am »
Αν και παρακολουθώ εδώ και καιρό την κουβέντα, αποφάσισα να παρέμβω αγανακτισμένος από προηγούμενο post του drj ο οποίος αναφέρθηκε μάλιστα και στο θράσος που έχουμε να μιλάμε για πληροφορική εμείς οι αυτοματιστές (!!!). Θα ήθελα λοιπόν να παραθέσω την άποψη μου όχι ως παλαιός απόφοιτος αυτοματισμού αλλά ως νυν προγραμματιστής.
Drj... Αν δεν καταλαβαίνεις ότι μαθήματα όπως Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος, Μεταφορά και Απεικόνιση Δεδομένων,Ψηφιακά Κυκλώματα, ΣΑΕ, Ψηφιακά ΣΑΕ,
Σελίδες: 1
|