Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - taouk

Σελίδες: 1
1
Φίλε automation,

Εγώ ξέρω από Java, από C, από SQL, από HTML, από λειτουργικά, από δίκτυα και γενικά από software.

Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι είμαι κάτι άλλο. Είμαι απλά πληροφορικός.

Αν κατά τη διάρκεια της καριέρας μου ασχοληθώ με ένα αντικείμενο περισσότερο θα αποκτήσω περισσότερα εφόδια σε αυτό και μόνο αυτό.

Εσύ ξέρεις να σχεδιάζεις λογικά κυκλώματα, να υλοποιείς λογικές πύλες και οτιδήποτε άλλο διδάχθηκες.

Προσωπική άποψη (προσωπική) είναι ότι μάλλον  σπουδάσαμε διαφορετικά πράγματα. Αν θεωρείς ότι έχουμε και τον ίδιο επαγγελματικό χώρο τότε είναι δική σου άποψη (επίσης προσωπική).

Το ζητούμενο ότι μας αρέσει δε μας αρέσει, οι προσωπικές απόψεις δεν είναι αυτές που μπορούν να δώσουν λύση. Γι αυτό υπάρχουν τα όργανα και οι διαδικασίες.


Επειδή μου ξαναλές για την "πληροφόρησή μου", εγώ απλά έτυχε να είμαι μπροστά σε κουβέντες Γενικών Γραμματέων του ΥΠΕΠΘ, όπου χαρακτηρίζαν συγκεκριμένο Διευθυντή και τις σχέσεις του με τους διαδρόμους. Κανένας δε μου έδειξε κάποιο μυστικό έγγραφο, ούτε με πήρε το βράδυ στο τηλέφωνο να μου πει τον πόνο του.

Το ότι ο Αυτοματισμός δεν έχει επαγγελματικά δικαιώματα είναι ένα πρόβλημα για τους απόφοιτούς του. Αυτό σημαίνει ότι είστε πληροφορικοί;

Εξακολουθώ να διατηρώ τις ενστάσεις μας σε σχέση ότι όλοι έχουμε τα ίδια επαγγελματικά δικαώματα, επειδή κάποια στιγμή διαλέγουμε το ίδιο πεδίο σχολών. Δηλαδή εγώ έχω τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με εσένα, με τον Γεωπληροφορικό και με οποιοδήποτε άλλο κάποια στιγμή επέλεξε κάτι παρόμοιο στα ΤΕΕ;

Κλείνω λέγοντας ότι εγώ μεταφέρω πράγματα που άκουσα και είδα και μπήκα στην κουβέντα για να ξέρετε τι παίχθηκε τότε. Είναι ξεκάθαρο πως ότι έγινε, έγινε καθαρά με πλάγιους τρόπους.

Ο ΣΤΕΜΠ έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να υπερασπιστεί αυτά που πρεσβεύει, όπως και εσύ οφείλεις να κάνεις ότι μπορείς για να υπερασπιστείς τα δικά σου.

Ο ΣΤΕΜΠ υπερασπίστηκε τα μέλη του, έκανε αγώνες για να προστατεύσει το χώρο, και εάν δεν υπήρχε αυτή η σφήνα του Αυτοματισμού να είσαι σίγουρος πως θα ήταν γραφικός αν ξεκινούσε τέτοιες ιστορίες. (Είναι αυτονόητο ότι υπάρχουν πτυχιούχοι τμημάτων πληροφορικής και αυτοί δε μπορούν αν μένουν ξεκρέμαστοι.)


Ο ΣΤΕΜΠ θέλει τα τμήματα πληροφορικής να ισχυροποιηθούν (είναι γεγονός ότι υπάρχουν τμήματα πληροφορικής) να ξεκαθαρίσουμε ποιοι είμαστε και τι θέλουμε.

Και μια ερώτηση;
Αφού είστε πληροφορικοί για την εκπαίδευση, γιατί δεν είστε το ίδιο πληροφορικοί για τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. (Θεωρώ ότι ασκείτε αντίστοιχες πιέσεις και ίσως να πετύχετε τον αντίστοιχο χαρακτηρισμό)

Με φαντάζεσαι εμένα να είμαι υπεύθυνος σε μια βιομηχανία, ή εσένα να είσαι διαχειριστής σε ένα server ή σε μια βάση; (Μη το δούμε σε σχέση με τις προσωπικές γνώσεις). Προσωπικά μου ακούγεται αστείο.




2
Για το συνάδελφο automation έχω να πω πως η αντιπαράθεση δε μπορεί να γίνει σε προσωπικό επίπεδο και με αρνητική διάθεση.

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν είναι ούτε ανεξάρτητη αρχή, ούτε ανεξάρτητο όργανο. Έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα (και μόνο). Δεν είναι ο καλύτερος φορέας, αλλά είναι ο μοναδικός που έχει την αρμοδιότητα να τοποθετείται (συμβουλευτικά) σε τέτοια θέματα.

Η άλλη λύση είναι να αποφασίζει κάποια γραμματέας σε ένα διάδρομο, ένας πολιτικός με γενικά και αόριστα κριτήρια, ή ο κουμπάρος (η έννοια κουμπάροι έχει γίνει σήμα κατατεθέν).

Εγώ δεν είμαι της ΚΥΠ, έτυχε όμως εκείνη την εποχή να είμαι στα πράγματα και ξέρω πολύ καλά τι λέω, όταν μιλάω για το Διευθυντή ενός τμήματος που είχε το αντίστοιχο κονέ.

Αναφέρομαι σε τρία συγκεκριμένα έγγραφα:
      1) Στην αλληλογραφία Παιδαγωγικού - Υπουργείου.
      2) Σε ένα Π.Δ. που αφορά τους διορισμούς Πληροφορικής στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (το αριθμ. 347/03 Π.Δ. «Τροποποίηση   
          διατάξεων του 50/2001 Π.Δ. ¨ Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις του δημοσίου τομέᨻ, στο οποίο ορίζονται τα
          προσόντα διορισμού σε θέσεις του δημοσίου τομέα στον κλάδο Πληροφορικής). Κατά παράξενο τρόπο ο Αυτοματισμός δεν υπάρχει
          σε αυτό.
      3) Και στο η αριθμ. Φ. 153/8104/

3
Οι προσωπικές ανησυχίες είναι σεβαστές και σε ατομικό επίπεδο συμπάσχω με αυτούς που πιθανόν θιγούν από την απόφαση του δικαστηρίου.

Ας θυμηθούμε την ιστορία:
-Κάποτε ήταν ένας διευθυντής τμήματος αυτοματισμού που είχε κονέ σε κάποιον διάδρομο του υπουργείου. Τα έκανε πλακάκια με (υποψιάζομαι αλλά δεν μπορώ να κατονομάσω) και ξαφνικά το τμήμα του αναβαθμίστηκε και οι 3.000 απόφοιτοι που υπήρχαν ως τότε άρχισαν να έχουν το δικαίωμα για μια θέση στον ήλιο.

- Παράλληλα η πολιτεία που λειτουργεί χωρίς αξιόπιστες διαδικασίες, είχε κυκλοφορήσει ένα Π.Δ. που προέβλεπε ότι για ΤΕ Πληροφορικής μπορούν να συμμετέχουν λίγο ή πολύ όλες οι σχολές που κάπου γράφει στον τίτλο τους τη λέξη Πληροφορική (έτσι οι τοπογράφοι του Γεωπληροφορίας που δε ξέρουν την τύφλα τους βαπτίστηκαν πληροφορικοί - έχω δει προκύρηξη που τους δέχεται σα Τοπογράφους, δηλαδή είναι πολυεπιστήμονες.

- Το υπουργείο Παιδείας ήθελε να διορίσει κόσμο, από τα νέα τμήματα θα αποφοιτούσαν οι πρώτοι πτυχιούχοι και έπρεπε να αναπροσαρμοστεί ο κατάλογος των τμημάτων που διορίζουν στην εκπαίδευση.

- Ρωτάει το Υπουργείο το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, αυτό απαντάει: Δεν είμαι έτοιμο, το δουλεύω, προσωρινά προσέλαβε ως αναπληρωτές και μόνο ως αναπληρωτές από οποιοδήποτε τμήμα που στον τίτλο του έχει τον όρο Πληροφορική και όταν το επεξεργαστώ θα σου πω ποιοι μπορεί να διορίζονται μόνιμοι (ποιοι δηλαδή είναι του συναφιού και ποιοι δεν έχουν σχέση)

- Ετοιμάζει το Υπουργείο Παιδείας το 268, και ξαφνικά γίνονται δύο κρίσιμες αλλαγές:
      1) Αποφασίζει να διορίσει σε μόνιμη βάση.
      2) Εμπιστεύεται τους διαδρόμους και τα κονέ και βάζει και τον Αυτοματισμό στο παιχνίδι  (βλέπετε ο τίτλος του τμήματος στη γλώσσα   των διαδρόμων και των κονέ περιέχει τον όρο Πληροφορική)

- Έτσι λοιπόν βγαίνει στον αέρα το 268 νύχτα καιρό (Χριστούγεννα)

Ξέρετε που "βασίστηκε" το υπουργείο για να βάλει στο παιχνίδι τους Αυτοματιστές που ως τότε είχαν πτυχίο αλλά Δημόσιο δε βλέπαν;

- Επικαλέστηκε ένα Π.Δ. που καθορίζει σε ποια τμήματα της Τριτοβάθμιας έχει πρόσβαση κάθε ειδικότητα των ΤΕΕ. Δηλαδή που μπορεί να σπουδάσει ένα παιδί των Τ.Ε.Ε. (σοβαρό επιχείρημα, σωστά;)

Το πρόβλημα σήμερα είναι ότι υπάρχουν διορισμένοι συνάδελφοι ΠΕ20 από διάφορα τμήματα και υπάρχει μια κατάσταση. Θεωρώ ότι δε πρόκειται να τους πειράξει κανείς γιατί θα δημιουργηθεί πολιτικό πρόβλημα.

Αυτό όμως δε σημαίνει ότι αυτή η ιστορία πρέπει να τελειώνει εδώ και τώρα!

Ας πάρει ο καθένας ότι του αναλογεί. Αυτό όμως δε μπορεί να το αποφασίσει ούτε εγώ, ούτε ο διάδρομος, αλλά ένα θεσμοθετημένο όργανο όπως το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Όπως αντιλαμβάνεστε ήμουν παρών στις κινητοποιήσεις και έχω άμεση γνώση (ήμουν παρών) για τους ισχυρισμούς του Υπουργείου.

Ο κλάδος της Πληροφορικής πρέπει να δυναμώσει και να μεγαλώσει και να ενωθεί, γι αυτό πρέπει κάθε τμήμα να κάνει το δικό του Σύλλογο που θα εκπροσωπεί τα συμφέροντα του κάθε τμήματος.
Τότε να ενωθούμε (μπορούμε να τα βρούμε) και να κυνηγήσουμε τα συμφέροντα του κλάδου.

Δε μπορώ όμως να είμαι συνάδελφος με "Πληροφορικούς τύπου: Θεολόγοι, Γυμναστές, Φιλόλογοι κλπ - που γυρνάνε και λένε στα παιδιά της κατεύθυνσης :"Εγώ μέχρι την τρίτη άσκηση μπορώ,  από εκεί και πέρα ότι σας φωτίσει ο Θεός"


Γενική παρατήρηση:  Αναμφισβήτητα ανεξαρτήτως σπουδών κάποιοι είναι πιο ικανοί από άλλους. Μπορεί άνθρωποι χωρίς πτυχία να έχουν περισσότερες γνώσεις από ανθρώπους με πτυχία.
- Χρειάζονται όμως διαδικασίες
- Και αναρωτηθήκατε γιατί οι Πολυτεχνίτες (που κάνουν πάρα πολλά Μαθηματικά σχεδόν όσα και οι Μαθηματικοί) και οι Μαθηματικοί (που κάνουν πολύ Πληροφορική, μα πάρα πολύ) δεν επιτρέπεται να διδάξουν οι πρώτοι Μαθηματικά και οι δεύτεροι Πληροφορική;


Παραθέτω την άποψη που πρεσβεύω και την υπερασπίζομαι. Ότι έγραψα παραπάνω, το έγραψα για να δείτε τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν.
Νομίζω ότι χρειάζονται πιο σοβαρές διαδικασίες για την εξέταση θεμάτων που έχουν σχέση με τόσο σοβαρά θέματα.
Ευχαριστώ


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 632
Σύνολο: 632

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.