Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kastor

Σελίδες: 12
1
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Νοεμβρίου 17, 2011, 10:23:12 pm »
Με πείσατε ότι  είναι η κατάλληλη στιγμή για να θυμηθώ όποιον μας έφερε σε αυτό το χάλι.Άλλωστε βολεμένος είμαι.300 μέτρα από το σπίτι μου είναι το σχολείο .Τι με νοιάζει εμένα για όλους αυτούς;Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα!!!
Όλοι μαζί να ξεκινήσουμε πόλεμο στους πολύτεκνους, στους γυμναστές με τις 8 ώρες τη βδομάδα, στους ΟΑΕΔιτες,στους ανίκανους της επετηρίδας,στους....στους....
Ο αγώνας τώρα αρχίζει.

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ( ΓΕΝΙΚΑ ).

ΟΚ συνάδελφε, αφού το σχολείο που υπηρετείς είναι 300 μέτρα από το σπίτι σου, σταμάτα  τον πόλεμο στην ελεύθερη έκφραση (στην Ελλάδα ζούμε και έχουμε, ευτυχώς αυτό το δημοκρατικό δικαίωμα) και άσε τους άλλους να αγωνίζονται για δικαιοσύνη και αξιοκρατία στο θέμα των προσλήψεων / διορισμών των εκπαιδευτικών μπάς και βρούν καμμιά θέση έστω και 300 χιλιόμετρα απ΄το σπίτι τους...

Γιατί στη χώρα που διορίζει ...ιχθυοκαλλιεργητές (!) στην Εκπαίδευση, υπάρχουν πολλοί αδικημένοι άνεργοι εκπαιδευτικοί Κύριε συνάδελφε....
 

2
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Νοεμβρίου 17, 2011, 08:50:41 pm »
Με έχετε τρελάνει σήμερα...Εσάς σας ενδιαφέρει μόνο η αξιολόγηση και να μείνουν μόνο οι ικανοί;Αυτό είναι το πρόβλημά σας;Το λέω αυτό επειδή το δικό μου πρόβλημα είναι ότι δε μου φτάνουν τα λεφτά και δεν μπορώ να επιβιώσω με τα ψίχουλα που μου δίνουν.Δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτα,τι κερδίζετε τώρα με το να κατηγορείτε συναδερφους (και μάλιστα για ένα θέμα που έχει κλείσει).Ακόμη και αν έχετε δίκαιο,που σίγουρα δεν έχετε, τους βάζετε απέναντί σας, ενώ θα έπρεπε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή να πολεμάτε μαζί.ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ..ΣΠΕΙΡΕ ΔΙΧΟΝΟΙΑ.ΚΟΡΟΙΔΟ ΕΛΛΗΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ!!!!
Ποιός σου είπε ότι για την τωρινή κατάρρευση της Ελλάδας και για το παρεπόμενο πετσόκομμα του μισθού σου δεν φταίνε και οι ανορθολογικές και έκτος κάθε αξιολογικής διαδικασίας αθρόες προσλήψεις σε έναν ήδη υπερτροφικό δημόσιο; Ποιος σου είπε ότι δεν πληρώνεις ΚΑΙ αυτά τώρα; Γιατί το να επισημάνει κάποιος μία νοσηρή πραγματικότητα ετών αποτελεί κατηγορία;  Και ποιος σου είπε εν τέλει ότι το θέμα έχει κλείσει; Θα δεις σύντομα ότι το ότι η κατάσταση στην Ελλάδα έφτασε στο απροχώρητο θα ανοίξει και θα επανεξετάσει πολλά «κλεισμένα θέματα» που μας έφτασαν ως εδώ.
Και για να τελειώνουμε με την καραμελίτσα της όψιμης συνοχής. Η κοινωνική συνοχή προϋποθέτει και κοινωνικά συστήματα δικαιοσύνης και απονομής στον καθένα του ανάλογου των κόπων του. Στην Ελλάδα δεν υπήρξε ποτέ τέτοιο σύστημα κοινωνικής δικαιοσύνης, η κάθε υποομάδα πίεζε για να καβατζωθεί εις βάρος των υπολοίπων, κάτι που έγινε αναλογικά και στο χώρο της εκπαίδευσης. Δεν μπορείς να απαιτείς οι αδικημένοι να δίνουν συνεχή άφεση αμαρτιών και να συνταχθούν τώρα με αυτούς που πάτησαν πάνω τους για να βολευτούν. Πρώτα θα πρέπει να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη για να γίνει αυτό.

Πέστα ...Χρυσόστομε!

3
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Νοεμβρίου 17, 2011, 08:42:17 pm »
Με έχετε τρελάνει σήμερα...Εσάς σας ενδιαφέρει μόνο η αξιολόγηση και να μείνουν μόνο οι ικανοί;Αυτό είναι το πρόβλημά σας;Το λέω αυτό επειδή το δικό μου πρόβλημα είναι ότι δε μου φτάνουν τα λεφτά και δεν μπορώ να επιβιώσω με τα ψίχουλα που μου δίνουν.Δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτα,τι κερδίζετε τώρα με το να κατηγορείτε συναδερφους (και μάλιστα για ένα θέμα που έχει κλείσει).Ακόμη και αν έχετε δίκαιο,που σίγουρα δεν έχετε, τους βάζετε απέναντί σας, ενώ θα έπρεπε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή να πολεμάτε μαζί.ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ..ΣΠΕΙΡΕ ΔΙΧΟΝΟΙΑ.ΚΟΡΟΙΔΟ ΕΛΛΗΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ!!!!

Εχει κλείσει; Εν όψει αξιολόγησης και εφεδρείας έχει ανοίξει και παρανοίξει... Για την αξιολόγηση, πχ. μήπως ξέρεις να μας πεις πως θα αξιολογηθεί ως προς την παιδαγωγική του επάρκεια ένας πρώην εργολάβος μηχανικός που τώρα υπηρετεί σε θέση εκπαιδευτικού; (άλλο ο μηχανικός κατασκευαστής που κτίζει σπίτια και για τον οποίο ουδεις αμφιβάλει περί της επιστημονικής του επάρκειας ως κατασκευαστού, και άλλο ασφαλώς η παιδαγωγική του (αν-) επάρκεια, ελλείψει σχετικής κατάρτισης).

Mήπως ξέρεις να μας πείς, τι θα ισχύσει σε περίπτωση πιθανών αναγκαστικών μετατάξεων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων σε Δήμους, Νομαρχίες, κλπ. Ποιοί θα μετακινηθούν κατά προτεραιότητα, οι έχοντες πλήρη προσόντα διορισμού (πτυχίο + παιδαγωγικό) ή οι μειωμένων προσόντων (στερούμενοι παιδαγωγικής κατάρτισης); 

4
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Νοεμβρίου 17, 2011, 08:26:51 pm »
Μας πήγαν το μισθό στα 700 ευρώ   (  Νεότερα από το ενιαίο / νέο  μισθολόγιο......) και εμείς αντί να παλεύουμε όλοι μαζί για να μην περάσει αυτό το έκτρωμα ή  για το διορισμό όλων των εκπαιδευτικών κοντά στο σπίτι μας, χωρίζουμε τους εκπαιδευτικούς σε κατηγορίες :πολύτεκνοι, γυμναστές χωρίς ωράριο, τρίτεκνοι, πληροφορικάριοι για γραμματειακή υποστήριξη,οι έξυπνοι του ΑΣΕΠ,οι ανίκανοι της επετηρίδας, οι διορισμένοι, οι αδιόριστοι κτλ, κτλ, κτλ.Είμαστε και παλεύουμε  ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΜΠΡΑ

5
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Νοεμβρίου 17, 2011, 08:20:40 pm »
Καλά τόσοι πολύτεκνοι υπήρχαν????:o :o :o :o

Κάθε χρόνο, πρό Διαμαντοπούλου,δηλ. κατά το διάστημα 2004 - 2009 διοριζόταν περί τους 500 - 600 πολύτεκνοι ως πολύτεκνοι. Και δεν μιλάμε για υποψήφιους εκπαιδευτικούς (θεολόγους, φιλολόγους, μαθηματικούς, τεχνικών ειδικοτήτων με ΣΕΛΕΤΕ, κλπ), αλλά για δικηγόρους, εργολάβους μηχανικούς, υπομηχανικούς, τεχνολόγους, λογιστές, μέχρι και για πτυχιούχους ιχθυοκαλλιεργητές (των ΤΕΙ).

Συνεπώς, υπολόγισε: 5 χρόνια Χ 600 άτομα: 3.000 διορισθέντες.

6
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Νοεμβρίου 17, 2011, 08:12:46 pm »
Αρχίσατε πάλι να θάβετε τους συναδερφους σας.Μπράβο μας....είμαστε άξιοι της μοίρα μας.ΚΟΡΟΙΔΑ...ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

Ποιοί θάβουν ποιούς συνάδελφε; Αυτοί που ανέμεναν τον διορισμό και είδαν τις θέσεις που δικαιούνταν να καταλαμβάνονται από ανθρώπους μέσω παραθύρων που άνοιξαν "αυτοί που έπαιρναν αποφάσεις", επί σκοπώ πελατειακώ;... Tι έχεις να απαντήσεις στον διπλ. μηχανολόγο ή στον οικονομολόγο που περίμεναν υπομονετικά χρόνια ολόκληρα για διορισμό, αποκτώντας παιδαγωγικό και γυρνώντας ολόκληρη την Ελλάδα σαν αναπληρωτές, όταν είδαν τις θέσεις τους να καταλαμβάνονται από έναν 4τεκνο εργολάβο μηχανικό που έκλεισε το γραφείο του για να διορισθεί στην Εκπαίδευση ελέω Κας Γιαννάκου, ή στον οικονομολόγο που είδε, επίσης, τον 4τεκνο λογιστή να κλείνει το λογιστικό του γραφείο για να διορισθεί κι αυτός ελέω Κας Γιαννάκου;

* Kαι προ Θεού, όχι μόνο δεν είμαι εναντίον των πολυτέκνων, αλλά τους σέβομαι απολύτως και τους συμπαθώ, πιστεύω δε ότι η πολιτεία θα πρέπει να θεσμοθετήσει για κάθε πολύτεκνη οικογένεια έναν μηνιαίο μισθό, ή για όσους θέλουν και εργασία να προτάσσονται ο καθείς στο κλάδο του, πχ. να έχουν απόλυτη προτεραιότητα οι πολύτεκνοι μηχανικοί στις Τεχνικές υπήρεσίες των Δήμων, των Περιφερειών, στη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, κοκ, αλλά στην Εκπαίδευση χωρίς παιδαγωγικό και, κυρίως, χωρίς ούτε μια ώρα πρϋπηρεσία  από που κι ως πού και γιατί ...σώνει και καλά; Ούτε στην Αλβανία δεν συμβαίνουν αυτά...

Ελεος, πια....

7
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Νοεμβρίου 17, 2011, 03:42:14 pm »
Συγνώμη αστειεύεσαι; Εδώ σαρώνεται όλος ο δημόσιος τομέας και οι αναπληρωτές θα παίρνουν 1200 ευρώ; :o
Eσυ θελεις να εισαι αυτος που θα την γλιτώσει?
καταλαβαινεις οτι οι ανθρωποι αυτοι δουλευουνε για 7-8 μηνες?
Μαλλον οχι ,προφανως θα ανήκεις στο ΔΝΤ!!!!

Υπάρχει κανείς που να νοιάζεται, ειδικά απ`αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις σήμερα, για το αν οι αναπληρωτές εργάζονται 6 ή 7 ή 8 μήνες;

"Aυτοι που παίρνουν τις αποφάσεις", όσο τους έπαιρνε προ Διαμαντοπούλου προσλάμβαναν όσους μπορούσαν (ήταν π.χ. 200 γυμναστές αναγκαίοι έπαιρναν 1.000), και διόριζαν όσους κι όποιους ήθελαν.

Eδώ, π.χ. μηχανικοί - εργολάβοι, οικονομολόγοι - λογιστές, κλπ. ...έκλειναν τα γραφεία τους για να διορισθούν μαζικά και χωρίς παιδαγωγικά κλπ. ως πολύτεκνοι στην Εκπαίδευση, με βάση το νόμο της Κας Γιαννάκου (τον οποίο κατάργησε η Διαμαντοπούλου). Mιλάμε για πάνω από 3.000 πλεονασματικούς διορισμούς πολυτέκνων σε θέσεις εκπαιδευτικών -  κυρίως τεχνικών ειδικοτήτων - τη 5ετία 2004 - 2009 - και όλοι ξέρουμε ότι σήμερα οι πλεονάζοντες στη τεχνική εκπαίδευση δεν είναι 1.200 που λέει το υπουργείο, σύμφωνα με τα (ψευδή) στοιχεία που του στέλνουν οι κατά τόπους ΔΔΕ, αλλα πολλοί περισσότεροι...

Σιγά, λοιπόν, να μη νοιασθούν οι νυν λαμβάνοντες αποφάσεις για τις αποφάσεις που είχαν πάρει οι προκάτοχοί τους, τη στιγμή μάλιστα που όταν συνέβαιναν όλα αυτά (μαζικοί διορισμοί σε αναγκαίες και μη ειδικότητες, 2004 - 2009) oι φορείς των νυν διαμαρτυρόμενων αδιόριστων εκπαιδευτικών (π.Χ.η ΠΕΑ) είχαν πάθει... αφωνία.


8
Για να πάρεις την αμοιβή που προβλέπεται για μεταπτυχιακό πρέπει το μεταπτυχιακό σου να θεωρηθεί συναφές με το μάθημα που διδάσκεις, αλλοιώς πληρώνεσαι ως πτυχιούχος.
αυτο με τη συναφεια δεν το καταλαβαινω, δηλαδη καποιος μαθηματικος με μεταπτυχιακο στο παιδαγωγικο δεν εχει συναφεια?πρεπει να ειναι στο γνωστικο αντικειμενο, και εαν ειναι στο γνωστικο αντικειμενο και δεν εχει παιδαγωγικη επαρκεια?

Ενας Μαθηματικός ως απόφοιτος καθηγητικής σχολής θεωρείται εκ του νόμου ότι έχει παιδαγωγική επάρκεια. Για το θέμα της συνάφειας που θέτεις για Μαθηματικό ΠΕ03 που κατέχει μεταπτυχιακό τα παιδαγωγικά, φυσικά και δεν υπάρχει συνάφεια, ωστόσο στην Ελλάδα όλα γίνονονται και όλα αναγνωρίζονται... Είναι γνωστή η φάμπρικα της αναγνώρισης ως μεταπτυχιακών σπουδών, σε εκπαιδευτικούς απάσης ειδικότητας (από θεολόγους και φιλολόγους μέχρι γεωπόνους και μηχανολόγους εκπαιδευτικούς), του μεταπτυχιακού τμήματος "Σπουδές στην Εκπαίδευση" που παρέχεται από το λεγόμενο "ανοικτό πανεπιστήμιο". (Συνεπώς, πάλεψέ το...)
Αν και offtopic θα ήθελα να μάθω ποιο είναι το πρόβλημα ειδικά με το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό... Γιατί να μην αναγνωριστεί ως μεταπτυχιακό εφόσον είναι μεταπτυχιακό; Επίσης ανοικτά πανεπιστήμια υπάρχουν σε ολόκληρο τον κόσμο.

Τα "ανοικτά πανεπιστήμια" (με πρώτο και καλύτερο της Αγγλίας, όπου πρωτοδημιουργήθηκε ο θεσμός) στις λοιπές (πλήν Ελλάδος) χώρες υπάρχουν και λειτουργούν για να μπορούν όσοι θέλουν να σπουδάσουν μια επιστήμη, όχι φυσικά για επαγγελματικούς λόγους - γι΄αυτούς τους επαγγελματικούς λόγους υπάρχουν κα λειτουργούν τα κανονικα - συμβατικά πανεπιστήμια), αλλά για το μεράκι τους (και γι αυτό οι περισσότεροι εκ των φοιτούντων στα ανοικτά πανεπιστήμια της Ευρώπης και των ΗΠΑ είναι συνταξιούχοι). Δυστυχώς, στην Ελλάδα φτάσαμε σε σημείο απόφοιτοι του ανοιχτού (π.χ. τμήματος "ελληνικού πολιτισμού") να θέλουν να ...διορίζονται ως φιλόλογοι... Κάπως έτσι προέκυψε και η ...φάμπρικα με το μεταπτυχιακό "Σπουδές στην Εκπαίδευση" (που το παίρνουν από θεολόγοι και φιλόλογοι μέχρι και μηχανολόγοι και γεωπόνοι εκπαιδευτικοί - all tougether...). Αθάνατη Ελλάδα... (Η Μέρκελ μας μάρανε...)

9
Υπάρχουν πληροφοριές για το τι θα γίνουν οι ΕΠΑΣ; Θα καταργηθούν ή θα μετατραπουν σε Τεχνολογικα Λύκεια και αυτές?
Συγκεκριμένες πληροφορίες δεν υπάρχουν για αυτό που ρωτάς. Τα ΕΠΑΛ και οι ΕΠΑΣ θα πάψουν να υπάρχουν και θα ιδρυθούν στη θέση τους νέα Τεχνολογικά Λύκεια. Από την άλλη θα γίνουν καταργήσεις και συγχωνεύσεις, οπότε κάποια από τα σχολεία που λειτουργούν θα πάψουν να υπάρχουν. Λαμβάνοντας υπόψη τον τρόπο με τον οποίο έγιναν οι καταργήσεις και οι συγχωνεύσεις σε σχολεία γενικής παιδείας, πιστεύω ότι κυρίως θα καταργηθούν ή θα συγχωνευτούν οι ΕΠΑΣ (και όχι τα ΕΠΑΛ) για να δημιουργηθούν νέα Τεχνολογικά Λύκεια.
Λαζαρε πιστευω οτι θα υπαρξει μια γενικη αποστροφη στην εκπαιδευση τα επομενα χρονια και πολλα παιδαι θα αφησουν το σχολειο για να μεταναστευσουν με τους γονεις τους σε χωρες τησ βορειας ευρωπης, φαντασου τη φετινη χρονια που τα ιεκ επρεπε να ειναι γεματα απο παιδια σε ειδικοτητες τεχνικες, ελαχιστες δυστυχως δημιοργηθηκαν ακομη και στα επας, ξερω στη λαρισα εγινε μονο τμημα κομμωτικης ενω για την ειδικοτητα τεχνικων φυσικου αεριου και ανελκυστηρων δεν παρουσιαστηκε κανενας υποψηφιος. Φοβαμαι οτι γινομαστε η αλβανια της νεας ευρωπης με την μεταναστευση των νεων
Εγώ όταν έγραψα ότι θα δημιουργηθούν νέα Τεχνολογικά Λύκεια, δεν εννοούσα ότι θα δημιουργηθούν επιπρόσθετες σχολικές μονάδες, αλλά ότι από την κατάργηση και συγχώνευση των ΕΠΑΛ και κυρίως των ΕΠΑΣ θα προκύψουν τα τεχνολογικά λύκεια. Τώρα για το ότι θα μειωθούν οι μαθητές μας στην Ελλάδα δε διαφωνώ, εφόσον οι γονείς που θα μεταναστεύουν θα παίρνουν και τα παιδιά τους στις χώρες που θα βρίσκουν δουλειά.

Εκτός αν κάνουν αυτό που γινόταν παλιά, άφηναν τα παιδια στον παππού και στη γιαγιά και εκείνοι εργάζονταν και έστελναν λεφτά από το εξωτερικό. Συνήθως αυτό έκαναν για να μάθει καλύτερα τα ελληνικά τότε. Τώρα μπορεί να το κάνουν κυρίως επειδή δε θα μπορούν σε μεγάλη ηλικία να συνεχίσουν το σχολείο σε μια ξένη γλώσσα.

Από την άλλη μια που το θέμα μας αφορά στην τεχνική εκπαίδευση, πιστεύω ότι οι εναπομείναντες μαθητές θα ενδιαφέρονται περισσότερο να μάθουν μια τέχνη παρά να σπουδάσουν ή απλά να πάρουν ένα γενικό απολυτήριο λυκείου. Το πτυχίο σε μια ειδικότητα του Τεχνολογικού λυκείου μπορεί να τους δίνει καλύτερες επαγγελματικές διεξόδους. Τουλάχιστον θα έχουν μια τέχνη στα χερια τους, όπως λέγαν οι παλιοί.

Συνυπογράφω.

10
Η απάντηση σε αυτό που λες είανι η εξής:

γιατί άραγε τόσα χρόνια αφού τα τεχνικά επαγγέλματα έχουν ζήτηση, γιατί δεν έκαναν καμία υποδομή στα αντίστοιχα λύκεια;;

γιατί άραγε οι 1000 και καλά υπεράριθμοι φταίνε για όλα τα δεινά της τεχνικής εκαίδευσης;;

kai το πιο σημαντικό:

πως στο καλό έγιναν αυτοί υπεράριθμοι: αν ψάξουμε λίγο θα διαπιστώσουμε ότι το ίδιο το Υπουργείο ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ. ΠΟλύ απλά με το να αφαιρεί μαθήματα και επίσης ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΥΠΟ

11
Για να πάρεις την αμοιβή που προβλέπεται για μεταπτυχιακό πρέπει το μεταπτυχιακό σου να θεωρηθεί συναφές με το μάθημα που διδάσκεις, αλλοιώς πληρώνεσαι ως πτυχιούχος.
αυτο με τη συναφεια δεν το καταλαβαινω, δηλαδη καποιος μαθηματικος με μεταπτυχιακο στο παιδαγωγικο δεν εχει συναφεια?πρεπει να ειναι στο γνωστικο αντικειμενο, και εαν ειναι στο γνωστικο αντικειμενο και δεν εχει παιδαγωγικη επαρκεια?

Ενας Μαθηματικός ως απόφοιτος καθηγητικής σχολής θεωρείται εκ του νόμου ότι έχει παιδαγωγική επάρκεια. Για το θέμα της συνάφειας που θέτεις για Μαθηματικό ΠΕ03 που κατέχει μεταπτυχιακό τα παιδαγωγικά, φυσικά και δεν υπάρχει συνάφεια, ωστόσο στην Ελλάδα όλα γίνονονται και όλα αναγνωρίζονται... Είναι γνωστή η φάμπρικα της αναγνώρισης ως μεταπτυχιακών σπουδών, σε εκπαιδευτικούς απάσης ειδικότητας (από θεολόγους και φιλολόγους μέχρι γεωπόνους και μηχανολόγους εκπαιδευτικούς), του μεταπτυχιακού τμήματος "Σπουδές στην Εκπαίδευση" που παρέχεται από το λεγόμενο "ανοικτό πανεπιστήμιο". (Συνεπώς, πάλεψέ το...)

12
Γειά σας, έχει κάποιος κανένα νέο από ΙΕΚ Λάρισας 2; Ευχαριστώ!
μια συναδελφος των αγγλικων στο 2 ιεκ Λαρισας  μου ειπε χθες οτι πληρωθηκε οχι ομως και για το 2010

Διασταυρωμένο; (το ρωτάω γιατί από το 2ο ΙΕΚ Λάρισας δεν εκδόθηκε κάποια σχετική ανακοίνωση, όπως είχε κάνει το 1ο ΙΕΚ, το οποίο πληρώνει κανονικά για 2008 - 2010 εδώ και δυό βδομάδες...). Mακάρι...

13
Δεν διαφωνώ, απλά θεώρησα ότι έχει σχέση, μιας και τόσο καιρό όλοι αυτοί που κυβερνούν πετάνε λόγια, ότι έχουμε υπεράριθμους, ότι για όλα φταίει το δημόσιο, ότι οι τεχνικές ειδικότητες είναι υπεράριθμες, ότι ξοδεύει πολλά χρήματα ο λαός για να πληρώνει ΤΑΧΑ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΥΠΕΡΡΙΘΜΟΥΣ, ενώ η πραγματικότητα είναι άλλη, αυτή που ειπώθηκε από το εν λόγω βουλευτή.

Ότο δεν φταίει για τη κρίση ο δημόσιος τομέας, άλλα όλοι αυτοί που περιέγραψε. ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΕΣΧΑΤΗ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

Απλά όλα αυτά απαντάνε πολύ ωραία γιατί δεν γίνονται προσλήψεις ειδικοτήτων με το δήθεν πρόσχημα ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ, ενώ η αλήθεια είναι άλλη:

μια ωραία ΤΕΧΝΙΤΗ κρίση που αγγίζει όλους τους κλάδους και όλα ώστε να υποδεχθεί πολύ πιο εύκολα ο κοσμάκης τη λεγόμενη ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.

Δεν τα λέω εγώ: τα λέι ο πρώην πρύτανης του Πανεπιστημιου Μακεδονίας και νυν βουλευτής.

Για να μπω στο θέμα: δηλαδή με τις σημερινές προσλήψεις θεωρείται ότι τελείωσε και η β φάση των τεχνικών ειδικοτήτων;

Φίλε μου, κατανοώ την αγωνία σου και είμαι στο πλευρό σου για το δικαίωμα στη δουλειά. Για το θέμα των υπεραρίθμων, όμως, η ίδια η ΟΛΤΕΕ παραδέχθηκε τον ισχυρισμό του υπ. Παιδειας ότι οι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί τεχνικών ειδικοτήτων (πολλοί εκ των οποίων ΔΕΝ έχουν κάν την παιδαγωγική κατάρτιση που  προβλέπει ο νόμος...) στη

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 636
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.