Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - iris

Σελίδες: 123
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Σεπτεμβρίου 03, 2007, 03:41:59 pm »
Telhina, όπως σου είπα και στο προηγούμενο μήνυμα, στη δική μου περίπτωση η πρόταση του τμήματος ήταν συγκεκριμένη, όπως εξάλλου αναφέρει και η σχετική εγκύκλιος, και δεν αφορούσε απλά και γενικά τον αριθμό ατόμων. Από κει και πέρα το τι πρακτικές επιλέγει να ακολουθήσει ο κάθε φορέας ή το Υπουργείο εκτός από αυτές που ορίζονται επίσημα είναι ένα σοβαρότατο θέμα, που θίγει την εμπιστοσύνη του πολίτη απέναντι στη δημόσια αρχή. Προσωπικά, προτιμώ να δίνω έμφαση στο τυπικό του πράγματος για να μπορώ να συνεννοούμαι ξεκάθαρα, γιατί πολύ συχνά οι "εναλλακτικές" πρακτικές τείνουν να γίνονται αυτοεκπληρούμενες προφητείες, σε βαθμό που χάνεται κάθε έννοια διαφάνειας και νομιμότητας.

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Σεπτεμβρίου 02, 2007, 07:10:09 pm »
Telhina, στην εγκύκλιο των αποσπάσεων σε φορείς αναφέρεται ξεκάθαρα ότι οι αποσπάσεις στα πανεπιστήμια γίνονται με απόφαση του Υπουργού ύστερα από πρόταση του ανάλογου πανεπιστημιακού τμήματος, στην οποία δηλώνεται και η θέση για την οποία προορίζεται να αξιοποιηθεί ο υποψήφιος βάσει των προσόντων του. Επιπλέον, την πρόταση του τμήματος όπου ζήτησα απόσπαση την είδα πρόσφατα, και πράγματι δηλώνονται δίπλα σε κάθε προτεινόμενο όνομα τα προσόντα του και η ενδεχόμενη θέση απασχόλησής του. Στο συγκεκριμένο τμήμα της Θεσσαλονίκης ανάγκες για νηπιαγωγούς υπήρχαν, και για το λόγο αυτό υπήρξαν και αρκετές αποσπάσεις νηπιαγωγών, οι οποίες και πάλι δεν καλύπτουν τις ανάγκες του τμήματος.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Σεπτεμβρίου 01, 2007, 01:02:43 pm »
Καλημέρα συνάδελφοι.

Αισθάνομαι κάπως αμήχανα που κάνω αυτήν την παρέμβαση στο θέμα των αποσπάσεων αυτή τη στιγμή, γιατί το θέμα αυτό φαντάζει τώρα ασήμαντο μπροστά στα όσα περνούν οι πληγέντες από τις πυρκαγιές των τελευταίων ημερών, στους οποίους εύχομαι καλή δύναμη και κουράγιο.

Ήθελα μόνο να καταθέσω μια προσωπική μου εμπειρία από τις φετινές αποσπάσεις σε φορείς, ειδικά σε πανεπιστήμια, γιατί φαίνεται να είναι μέρος μιας γενικότερης παρωδίας που σίγουρα έχουν βιώσει και άλλοι συνάδελφοι.

Ως εκπαιδευτικός με "πρόσθετα τυπικά πρόσοντα", κατά την εγκύκλιο των αποσπάσεων (δηλ. διδακτορικό, εμπείρια εκπαίδευσης ενηλίκων, γλωσσομάθεια κτλ), είπα κι εγώ να δοκιμάσω την τύχη μου και να κάνω αίτηση απόσπασης από μακρινό χωριό της Κρήτης σε τμήμα πανεπιστημίου στη Θεσσαλονίκη. Γνώριζα ότι μια ενδεχόμενη απόσπαση δεν θα με ευνοούσε καθόλου από άποψη μορίων, αλλά τουλάχιστον θα μου έδινε την ευκαιρία να είμαι σε επαφή με το λειτούργημά μας και την ειδίκευσή μου, και να ξεκινήσω έναν οικογενειακό προγραμματισμό με τον σύζυγό μου.

Ομολογώ ότι γνώριζα για τον πανικό της "βυσματοκρατίας" και της "βυσματολαγνείας", οπότε είχα τις επιφυλάξεις μου για το αποτέλεσμα, εφόσον βύσμα δεν είχα κανένα. Ωστόσο, τα πράγματα εκ πρώτης όψεως φαίνονταν θετικά, όχι μόνο γιατί το τμήμα με πρότεινε, αλλά γιατί συμβαίνει να είμαι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος και κάποιοι καθηγητές ήδη μου είχαν προτείνει συνεργασία. Επιπλέον, είχα μάθει ότι είχα τα περισσοτέρα προσόντα σε σχέση με άλλους αιτούντες και ότι, ειδικά για φέτος, είχαν προταθεί όλοι οι αιτούντες, γιατί οι αιτήσεις ήταν λιγότερες από τις προσφερόμενες θέσεις.

Ύστερα από συνεχή τηλεφωνήματα στο Υπουργείο, όπου τα δεκάδες τηλεφωνικά του νούμερα είτε δεν απαντούσαν είτε ήταν συνεχώς απασχολημένα, πετυχαίνω τη Δ/νση Προσωπικού Α'θμιας όπου επιβεβαιώνεται ότι δεν έχω πάρει την πολυπόθητη αποσπασούλα, κι ότι οι αποφάσεις των αποσπάσεων είχαν ήδη σταλεί στα Γραφεία της Α'θμιας. Παραδόξως, την περασμένη εβδομάδα το γραφείο της οργανικής μου δεν ήξερε τα ονόματα παρά μόνο από το alfavita, ενώ το Πανεπιστήμιο δεν είχε λάβει καμία έγγραφη απόφαση μέχρι τις 27/9!

Τρεις παρατηρήσεις σχετικά με την επικοινωνία μου με τη Δ/νση Προσωπικού:
1) Όταν είπα σε υπάλληλο της Δ/νσης ότι κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν έγγραφες και ενυπόγραφες αποφάσεις σε όλους τους αρμόδιους φορείς για την ενημέρωσή τους, εκείνη ενοχλημένη απάντησε "ΕΣΕΙΣ το θεωρείτε αυτό".
2) Η ίδια ετοιμόλογη υπάλληλος μου είπε ότι, παρά τα προσόντα μου και την πρόταση του ίδιου του Τμήματος, "δεν είναι απαραίτητο" να πάρω απόσπαση, ότι τα Περιφερειακά Συμβούλια και οι αιρετοί δεν έχουν τίποτα να κάνουν με αυτές τις αποφάσεις και ότι αυτές περνούν ΜΟΝΟ από το γραφείο του Υπουργού.
3) Όταν της είπα ότι μου φαίνεται παράξενο πως είναι δυνατόν να έχω μείνει απ'έξω, από τη στιγμή που οι αιτήσεις ήταν ούτως ή άλλως λιγότερες από τις προσφερόμενες θέσεις, εκείνη εντελώς φυσικά μου απάντησε ότι "το πανεπιστήμιο τους προτείνει όλους, ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ".

Σε όλα τα παραπάνω τα σχόλια περιττεύουν και τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Είναι γνωστό, εξάλλου, πόσες αποσπάσεις έγιναν σπασμωδικά στο άρπα-κόλλα και "κάτω από το τραπέζι", ακόμη και χωρίς την παρουσία αιρετών, εν όψει εκλογών, οπότε η περίπτωσή μου δεν αποτελεί εξαίρεση. Το μόνο που μπορούσα να κάνω, δεδομένου ότι και στις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ "έφαγα πόρτα", ήταν να στείλω -όπως και έπραξα- αίτηση επανεξέτασης. Το τμήμα θα με ξαναπροτείνει, αλλά θα δείξει πια από Νοέμβριο. Προς το παρόν, μαζεύω και πάλι τα μπογαλάκια μου και τις οικονομίες μου για Κρήτη, γνωρίζοντας καλά ότι ταλαιπωρούμαι άδικα, τη στιγμή που άλλοι μπήκαν μπροστά από εμένα "από το παράθυρο".

Ένα μόνο σχόλιο. Συμφωνώ ότι οι αποσπάσεις δεν είναι "απαραίτητες", όπως είπε και η Δ/νση Προσωπικού, και για να είμαστε πιο δίκαιοι ακόμα, θα έπρεπε όλες να περνούν από τα Περιφερειακά Συμβούλια, παρουσία αιρετών, ώστε να συνυπολογίζονται οι ανάγκες των εκπαιδευτικών σε άμεση συνάρτηση με τις ανάγκες των σχολείων και των φορέων. Όσο απαραίτητο, όμως, είναι για έναν πολύτεκνο εκπαιδευτικό να εργάζεται στην έδρα του, άλλο τόσο είναι απαραίτητο και για έναν εκπαιδευτικό με αυξημένα προσόντα να έχει τη δυνατότητα να διοχετεύει και να επεκτείνει τα προσόντα αυτά και σε άλλους φορείς που σχετίζονται άμεσα με το λειτούργημα της εκπαίδευσης, ακόμα και σε επίπεδο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Αυτή είναι μια καθαρά ποιοτική διάσταση της εκπαίδευσης, που παραγκωνίζεται σε σχέση με τα λεγόμενα "κοινωνικά κριτήρια", και -ακόμα χειρότερα- σε σχέση με το "βύσμα". Το σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ είναι απαραίτητο για κάποιον που δεν έχει τυπικά προσόντα και κοινωνικά κριτήρια ή πραγματικά θέματα υγείας να παίρνει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ απόσπαση...αλλά τελικά την παίρνει...

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Αυγούστου 08, 2007, 11:31:49 am »
Κατ'αρχήν συγχαρητήρια για όσους πέτυχαν αποσπασούλα σε ΙΕΚ ή όπου αλλού έχουν ήδη ανακοινωθεί αποσπάσεις μέχρι τώρα. PpPp δυστυχώς δεν έχω ιδέα τι πρέπει να κάνεις με τα ΙΕΚ - στη θέση σου θα τηλεφωνούσα στο Υπουργείο για λεπτομέρειες.
Όσον αφορά τις αποσπάσεις σε Πανεπιστήμια, τηλεφώνησα σήμερα στο Υπουργείο και μου είπαν ότι μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα υπογράψει η Υπουργός, αλλά δεν μπορούσαν να πουν πότε θα ανακοινωθούν οι αποφάσεις.
Άντε να δούμε...

5
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Μαΐου 08, 2007, 01:16:26 pm »
Αrian, ακόμη και να ψάξουμε το θέμα της συναδέλφου που μας λες, μήπως θα αλλάξει τίποτα; Κι εγώ γνωρίζω νεοδιόριστη συνάδελφο που πήρε μετάθεση και απόσπαση στα λημέρια της, αλλά γνωρίζω, επίσης, ότι έπαιξε "χοντρό" μέσο. Για τους υπόλοιπους "κοινούς θνητούς", δε μένει παρά να προσπαθήσουμε ξανά και ξανά και ξανά...Κράτος δικαίου :-\

Selas, ευχαριστώ για τη γνώμη σου σχετικά με την περιοχή της Καβάλας. Κι εγώ νομίζω ότι πράγματι πρέπει να έχουν ανέβει αρκετά οι βάσεις εκεί. Προσπάθησα να τσεκάρω όσο μπορούσα τα μοριάκια των νηπιαγωγών που έπιασαν

6
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Μαΐου 08, 2007, 08:49:00 am »
Εγώ, πάλι, selas, με 10,81 μόρια "δεν πάω πουθενά, πουθενά, εδώ θα μείνω" - που λέει και το λαϊκό άσμα   ;D
Έλεγα μήπως τουλάχιστον έπιανα καμιά

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Μαΐου 08, 2007, 08:39:51 am »
Wizard, ευχαριστούμε για το link που μας προώθησες ταχύτατα!
Συγχαρητήρια στους συναδέλφους της α/θμιας που πήραν μεταθεσούλα (δυστυχώς, δεν είμαι ένας από αυτούς - άτιμη κοινωνία :'(), και καλή επιτυχία στους συναδέλφους τις β/θμιας.

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Μαΐου 07, 2007, 01:16:15 pm »
Έστω ότι τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις επόμενες 7 μέρες, συμπεριλαμβανομένης και της σημερινής, από το μεσημέρι και έπειτα. Για κάθε ώρα που περνά, θα υπάρχει και μία πιθανότητα να βγουν οι μεταθέσεις. Επομένως, κάθε μαντεψιά έχει μία στις 168 πιθανότητες να είναι σωστή, εκτός αν κάποιος θέλει να παίξει με σύστημα και να ποντάρει στο λεπτό, οπότε οι πιθανότητες μειώνονται σε 1/10.080, αλλά ανεβαίνει και ο συντελεστής κερδών. ΤΖΑΚ ΠΟΤ στις μεταθέσεις, συναδέλφοι..."Δεν θα ξέρεις τι έχεις!" ;D ;D ;D

9
Selas, μην ανησυχείς. Ανάλογες κινητοποιήσεις ετοιμάζουν, για παράδειγμα, και στην Κρήτη για τις ίδιες ημερομηνίες, οπότε φαντάζομαι υπάρχει συνεννόηση μεταξύ συνδικαλιστών και νηπιαγωγών για το συντονισμό των ενεργειών τους. Αν θες, μπορείς να απευθυνθείς στο Σύλλογο όπου ανήκεις, για να δεις τι οργανώνεται στην περιοχή σου.

Πάντως, η ενημέρωση από τη Sophie και οι απόψεις των υπολοίπων συναδέλφων στη συζήτηση αυτή, είναι εξαιρετικά διαφωτιστικές και προσωπικά θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλη αυτή την προσπάθεια που ανοίγει τα μάτια σε συναδέλφους, όπως εμένα, που είμαστε καινούριοι στο 'κουρμπέτι'.

Η αλήθεια είναι παραπήγε το πράγμα, πια. Νέα αναλυτικά προγράμματα, νέα διδακτικά πακέτα, αντίστοιχα ταχύρρυθμα επιμορφωτικά (υποτίθεται) σεμινάρια, υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση...πόσα πράγματα θα προλάβουμε να χωνέψουμε, έτσι που μας μπουκώνει η κυβέρνηση με τις 'κ(ε)νοτομίες' που εξαγγέλλει ωσάν ιεράποστολος στο όνομα της υπέροχης αυτής 'εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης';

Προς τι τόσες σπασμωδικές κινήσεις, κ.κ. Υπουργοί; Έχετε λύσει όλα τα προβλήματα στο υπάρχον σύστημα και είστε τόσο σίγουροι ότι όλοι εμείς ως εκπαιδευτικοί και ως πολίτες είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι και σίγουροι για το πού βαδίζουμε; Γιατί δεν έρχεστε σε μια τάξη νηπιαγωγείου 2x3 με 20-30 παιδιά με την υγρασία να μπάζει από παντού, και τον εκπαιδευτικό να πειραματίζεται στα τυφλά με χαριτωμένες επιστημοφανείς ιδέες, όπως ΔΕΠΠΣ, projects και portfolios, έχοντας παράλληλα να διαχειριστεί ζητήματα ορίων στην ομάδα, μαζί με τις ατομικές διαφορές και ικανότητες των παιδιών; Φαντάζομαι δεν έχετε τον χρόνο για τέτοιου είδους περιοδείες, μάλλον...Ενώ εμείς έχουμε τον χρόνο, θαρρείτε, να αφομοιώνουμε τα πάντα άκριτα και στους δικούς σας ρυθμούς.

Κ.κ. Υπουργοί, αφού το πρόγραμμά σας έχει προοπτική οκταετίας, όπως σας αρέσει να διατυμπανίζετε, γιατί δεν κανονίζετε να πιλοτάρετε τουλάχιστον πρώτα αυτά που έχετε στο μυαλό σας; Γιατί δεν προετοιμάζετε το έδαφος με κατάλληλες κτιριακές και υλικοτεχνικές υποδομές; Γιατί δεν διασφαλίζετε έγκαιρη και αξιόπιστη κατάρτιση για τους εκπαιδευτικούς; Γιατί δεν αποσαφηνίζετε τη φιλοσοφία σας για να καταλάβουμε κι εμείς επιτέλους τι θέλετε; Αν αυτό που θέλετε είναι μεγαλύτερο μπάχαλο, συγχαρητήρια, το πετύχατε και μάλιστα χωρίς προοπτική οκταετίας!

Όλα αυτά είναι ζητήματα δυναμικής και διαμορφωτικής αξιολόγησης και αφού η αξιολόγηση είναι τόσο σημαντική, γιατί δεν την εφαρμόζετε πρώτα στις δικές σας ιδέες και ενέργειες, κ.κ. Υπουργοί, για να μας δώσετε κι εμάς κανένα πρότυπο καλής πρακτικής; Σταματήστε τα τραγούδια, και μπείτε στο χορό, επιτέλους!!!

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Μαΐου 04, 2007, 08:26:33 am »
οι  βασεισ  στο αλφαβητα  ειναι  σωστες ?


Σωστές μου φαίνονται. Τσέκαρε, όμως, αν θες ενδεικτικά και το http://dide-v.thess.sch.gr/teachers/metatheseis.html.

Παντώς, παιδιά, χθες έμαθα μέσω συνδικαλιστή που ρώτησε γνωστό του στο Υπουργείο ότι τις μεταθέσεις δεν θα πρέπει να τις περιμένουμε σύντομα, γιατί, λέει, είναι πολλά τα κενά (!!!???) και θέλει δουλειά ακόμη το πράγμα :o Σύμφωνω απόλυτα μαζί σου, selas, αυτό δεν είναι μεταθέσεις, είναι σεμινάριο "δημιουργικής" κουζίνας και όσοι "πιστοί", προσέλθετε!!!

11
Εργασιακά / Απ: Τι προτιμάτε; Σχολείο ή Γραφείο;
« στις: Μαΐου 03, 2007, 11:13:10 pm »
Σέβομαι την άποψη όσων συναδέλφων θεωρούν την εργασία στο γραφείο απαραίτητη για έναν εκπαιδευτικό ή λιγότερο πονοκέφαλο, αλλά δυστυχώς τα πράγματα είναι πάρα πολύ σχετικά. Έχω ήδη πει την άποψή μου παραπάνω, αλλά θέλω να κάνω μια εμπειρική παρατήρηση. Φέτος, είμαι σε γραφείο και, για να πω τη μαύρη μου αλήθεια, ούτε έμαθα τίποτα σπουδαίο, ούτε είχα λιγότερο πονοκέφαλο - το αντίθετο μάλιστα!...Ενδεχομένως, αν το κλίμα συνεργασίας ήταν ευνοϊκότερο και η δουλειά πιο δημιουργική να είχα διαφορετική άποψη. Με τις παρούσες συνθήκες, όμως, θεωρώ ότι δεν μου ήταν απαραίτητοι οχτώ μήνες μέχρι τώρα για να μάθω να βάζω σφραγίδες, να κάνω κοινοποιήσεις εγγράφων, να μάθω πώς γίνονται οι προσλήψεις, ή τι δικαιώματα και υποχρεώσεις έχω ως εκπαιδευτικός και ως δημόσιος υπάλληλος. Αν κάποιος δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο ή "βαρβάτο" πόστο ευθύνης στο γραφείο, τα περισσότερα είναι θέμα κοινής λογικής, καλής θέλησης και ξεκάθαρης επικοινωνίας. Χώρια που πολλά απ'αυτά μπορεί να τα μάθει ανετότατα ένας εκπαιδευτικός στο σχολείο μέσω άλλων συναδέλφων, αιρετών εκπροσώπων και φυσικά μέσω ίντερνετ.
Το θέμα είναι, όμως, και σε τι προϊσταμένους και τι συναδέλφους θα πέσεις στο γραφείο. Γιατί άλλο είναι να παλεύεις με μια τάξη παιδιών, τα οποία στην τελική θα πάρουν και πέντε πράγματα από σένα - και εσύ από εκείνα - μέχρι το τέλος της χρονιάς, και άλλο να αντιμετωπίζεις καθημερινά - και χωρίς άλλη δημιουργική διέξοδο - τις κλίκες, τα κουτσομπολιά, την ημιμάθεια, το θράσος και την κουτοπονηριά κάποιων καρεκλοκένταυρων εκπαιδευτικών που απλά έχουν "πλάτες" και τους έρχονται όλα εύκολα...
Με άλλα λόγια, θα το σκεφτόμουν πάρα πάρα πολύ να το ξαναρισκάρω! Ίσως, πολύ πολύ αργότερα και με πολύ πιο αυστηρά κριτήρια ως προς το πόστο που θα επιθυμούσα να αναλάβω.

Υ.Γ. Όσο για τις σχολικές μονάδες, Ηeren, η ψυχή της οργάνωσής τους δεν βρίσκεται στο γραφείο, αλλά στο έργο των δασκάλων που υπηρετούν σε αυτές.

12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Μαΐου 03, 2007, 11:54:38 am »
Με όλη τη βαβούρα περί μετακόμισεων και άλλων τραγελαφικών, μου ήρθε μόλις τώρα εκείνο το τραγουδάκι της

13
[...] Η ένσταση μου ήταν καθαρά στο ότι θα έπρεπε κάποιος να πάρει επιπλέον μόρια για μια θέση νηπιαγωγού επειδή γνωρίζει ξένες γλώσσες κι αν θες το γενικεύω και λέω ότι κανένας εκπαιδευικός δεν θα έπρεπε κάτα τη γνώμη μου να παίρνει  (όπως και δεν παίρνει) επιπλέον μόρια για διορισμό από μία ξένη γλώσσα που δεν έχει  σχέση με το αντικείμενο του.[...]

Matina,

Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω μαζί σου (έστω και ετεροχρονισμένα!). Θεωρώ ότι δεν υπάρχει ξένη γλώσσα που να είναι ασύνδετη με το αντικείμενό σου. Μπορεί να μην χρησιμοποιείς συχνά (αν όχι καθόλου) την ξένη γλώσσα στην τάξη, αλλά σίγουρα μπορείς να την χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικότατα για να πάρεις ιδέες από ξενόγλωσσες πηγές, να παρακολουθήσεις ξενόγλωσσα σεμινάρια ή συνέδρια, να επικοινωνήσεις με συναδέλφους απ'όλον τον κόσμο και να ανταλλάξεις απόψεις μαζί τους, να αποκτήσεις εμπειρία διδασκαλίας σε ξένα σχολεία (π.χ. στα πλαίσια του Σωκράτης-Έρασμος)... Και όσες μεταφράσεις και να έχεις στα χέρια σου δεν μπορούν με τίποτα να αντικαταστήσουν την άμεση επαφή με την αυθεντική πληροφορία και σκέψη ενός λαού.
Θεωρώ ότι η ξένη γλώσσα ή κάθε άλλο επιπλέον προσόν δεν είναι θέμα απόκτησης ενός παραπάνω πτυχίου, αλλά θέμα επικοινωνίας και ανάπτυξης δεξιοτήτων που μπορούν να εμπλουτίσουν το περιεχόμενο, τα μέσα και τις μεθόδους διδασκαλίας. Αν όλα αυτά τα προσόντα γίνονται και με ένα μέρακι, ακόμη καλύτερα, γιατί περιβάλλεις με μεγαλύτερη αγάπη αυτό που κάνεις. Αν είναι, λοιπόν, μέσω αυτών των προσόντων να μπορείς να καλλιεργείς μια πιο ευέλικτη και ανοιχτή στάση στα πράγματα, τότε δεν καταλαβαίνω γιατί να μην μοριοδοτηθείς για αυτά, είτε εν είδει ανταμοιβής είτε εν είδει κινήτρου;

14
Εργασιακά / Απ: Τι προτιμάτε; Σχολείο ή Γραφείο;
« στις: Μαΐου 03, 2007, 09:21:25 am »
Σχολείο και πάλι σχολείο!!!


Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32934
  • Τελευταία: Tzach
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185942
  • Σύνολο θεμάτων: 19497
  • Σε σύνδεση σήμερα: 780
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 638
Σύνολο: 665

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.