1
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ:
« στις: Μαΐου 17, 2007, 01:44:53 am »
Θα ήθελα κι εγώ να συμφωνήσω με τον Αλέξανδρο. Το δεύτερο θέμα ήταν καθαρή διδακτική, πολύ περισσότερο από το πρώτο.
Μου φαίνεται αδιανόητο να υπάρχει μαθηματικός που δεν γνωρίζει ή έστω δεν είναι 101% σίγουρος για την ισότητα των δυο αριθμών. Εννοείται πως το θέμα είναι πως θα μπορέσεις να βοηθήσεις τους μαθητές να το καταλάβουν, αλλά δυστυχώς τελικά δεν είναι αυτονόητο πως οι υποψήφιοι καθηγητές γνώριζαν την απάντηση.
Και η διδακτική προσέγγιση όμως δεν νομίζω ότι ήταν τόσο δύσκολη πια. Δεν λέω πως το θέμα ήταν εύκολο, αλλά να μην πάμε και στο άλλο άκρο.
Και για μένα ήταν η πρώτη φορά που έδωσα, και συμμερίζομαι την αγωνία που έχουμε όλοι. Δεν μπορούμε όμως όλα να τα αποδίδουμε σε "λάθος θέματα", κακές διατυπώσεις κλπ.
Μου φαίνεται αδιανόητο να υπάρχει μαθηματικός που δεν γνωρίζει ή έστω δεν είναι 101% σίγουρος για την ισότητα των δυο αριθμών. Εννοείται πως το θέμα είναι πως θα μπορέσεις να βοηθήσεις τους μαθητές να το καταλάβουν, αλλά δυστυχώς τελικά δεν είναι αυτονόητο πως οι υποψήφιοι καθηγητές γνώριζαν την απάντηση.
Και η διδακτική προσέγγιση όμως δεν νομίζω ότι ήταν τόσο δύσκολη πια. Δεν λέω πως το θέμα ήταν εύκολο, αλλά να μην πάμε και στο άλλο άκρο.
Και για μένα ήταν η πρώτη φορά που έδωσα, και συμμερίζομαι την αγωνία που έχουμε όλοι. Δεν μπορούμε όμως όλα να τα αποδίδουμε σε "λάθος θέματα", κακές διατυπώσεις κλπ.