Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Ασπρόμαυρος

Σελίδες: 12
1
Να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς τι γίνεται στην επιστράτευση με τους καθηγητες που έχουν άδεια;
Η γυναίκα μου είναι σε άδεια ανατροφής, η οποία λήγει σε 10 μερες. Τώρα με την επιστράτευση κόβεται η αδειά της; Τώρα που δεν εμπλέκεται στις πανελλήνιες τι κάνει;
Ευχαριστώ προκαταβολικά

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Φεβρουαρίου 20, 2013, 11:48:46 am »
Φευγω λιγο απο τα τελευταία post αλλα εγω να ρωτήσω:
Τελικά εμεις σαν κλάδος τι θα κάνουμε;
Σας το λεω εγω, ΤΙΠΟΤΑ!
Η επόμενη χρονια θα ειναι η πρώτη μιας νέας εποχής.....

3
Εργασιακά / Απ: Περικοπές στην Παιδεία
« στις: Οκτωβρίου 27, 2012, 10:26:41 am »
Κάποιοι τα λέγανε πριν 2 χρόνια, αλλα τότε χαρακτηρίζονταν γραφικοί.....

4
Εργασιακά / Απ: Διώξεις Εκπαιδευτικών
« στις: Οκτωβρίου 20, 2012, 04:51:02 pm »
Απλά η αρχή....

5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 24, 2012, 11:39:18 am »
Η πρωτη ερωτηση που θα εκανα σε εναν αξιολογουμενο θα ηταν , εαν ειναι υπερ της αξιολογησης  η οχι.


Γιατί αυτό είναι και το ποιο σημαντικό κριτήριο στην αξιολόγηση.  Το αν συμφωνείς με τις νέες επιταγές. Αυτό θέλουμε , ευέλικτους και πρόθυμους για όλα υπαλλήλους.
Ελπίζω, αν και δεν το βλέπω, να μην επικρατήσουν τέτοιες λογικές στην αξιολόγηση.
Σου αφιερώνω ένα τραγουδάκι… http://www.youtube.com/watch?v=AmaGmFN9FtQ

6
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 24, 2012, 10:38:44 am »
Εγώ πάλι που  μάλλον είμαι κακεντρεχής και περίεργος γιατί βλέπω μια συστηματική προσπάθεια απαξίωσης της εργατικότητας και της προσπάθειας του συνόλου των εκπαιδευτικών ακόμα και από μέλη μέσα στο φόρουμ; Σαν να θέλουν να μας πείσουν ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι οι εκπαιδευτικοί βαριούνται και δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Εγώ διαφωνώ. Οι πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν βαριούνται. Γιατί γενικεύουμε για μερικούς (συνήθως έναν στο σύλλογο) που η αξιολόγηση δεν θα τους ακουμπήσει ως γνωστά βύσματα;
Νομίζω ότι κατηγορούμαστε για το ότι η πλειοψηφία αρκείτε στα διδακτικά και εξωδιδακτικα καθήκοντα της και δεν κάνει το κάτι παραπάνω. Μονεταριστικές λογικές ή κάνω λάθος;

7
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 23, 2012, 11:52:53 pm »
ευτυχώς ο ένας από τους συμμετέχοντες στην επιτροπή αξιολόγησης , ήτανε εκπαιδευτής μου στο μείζων πρόγραμμα επιμόρφωσης και συμφωνούμε μαζί σε πολλά.αξιόλογος επαγγελματίας και βλέπει μπροστά.

Νομίζω ότι δεν είναι θέμα προσώπων αλλά πολιτικής γραμμης…..

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 23, 2012, 11:50:20 pm »

αλλά, ιστορικά, τα σχολεία λειτούργησαν σε χειρότερες συνθήκες απο αυτές που περιγράφεις ( πχ Κατοχή) και οι Δάσκαλοι ( με Δ κεφαλαίο) αποτέλεσαν φωτεινά παραδείγματα αξιόλογου εκπαιδευτικού έργου σε πείσμα των συνθηκών.

Πάμε να αξιολογήσουμε έναν Δάσκαλο ( με Δ κεφαλαίο) εκείνης της εποχής με βάση την λογική που προωθείται σήμερα στην αξιολόγηση.
Κάνει μάθημα σε μια τάξη με 50 παιδιά (στην καλύτερη των περιπτώσεων μιας και τότε η τάξη θύμιζε γεμάτο αμφιθέατρο). Από αυτά ζήτημα αν τα 40 θα μάθουν να διαβάζουν σωστά (θυμίζω ο αναλφαβητισμός στην Ελλάδα το 1970 υπολογίζεται στο 60%). Από αυτούς τους 40 ζήτημα αν οι  20 δεν θα θεωρούνταν λειτουργικά αναλφάβητοι (Ποσοστό λειτουργικά αναλφάβητων το 1995 στην Ελλάδα 48%!!!! http://www.vlioras.gr/Personal/Interests/Articles/2000_10_20_Stoixeia_gia_to_vivlio.htm). Και από αυτούς τους 20 θα περνούσαν στο γυμνάσιο οι  10 προφανώς λόγω δυσκολιών άσχετων με την δουλεία του δασκάλου στην ταξη. . Δηλαδή με βάση την λογική της αξιολόγησης, όπως πάει να περάσει, ο Δάσκαλος που πραγματικά κάνει υπεράνθρωπο αγώνα παρουσιάζει 80% σχολική αποτυχία….

Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να γράψω περισσότερα…


9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 23, 2012, 06:25:51 pm »
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟ

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 22, 2012, 05:54:14 pm »
Διάβασα με πολύ προσοχή όλα τα παραπάνω και χωρίς ίχνος παρρησίας, εμπάθειας ή εξυπνακισμού θα ήθελα να θέσω ένα απλο ερώτημα…

Μπορείτε σας παρακαλώ να μου προτείνεται αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου;

11
Εργασιακά / Απ: Συγχωνεύσεις σχολείων
« στις: Ιουνίου 30, 2012, 10:22:48 am »
Λίγο μετά τα Χριστούγεννα οι περιφερειακοί διευθυντές πήραν εντολή να παραδώσουν τις προτάσεις τους περι συγχωνεύσεων / καταργήσεων σχολείων. Στο σχολείο που εργαζόμουν κυκλοφορούσαν μάλιστα και διάφορα σενάρια για το μέλλον του, που διέρρεαν απο τον δήμο. Κανα δυο μηνες πριν τις εκλογες ανεπίσημα πάγωσε η διαδικασία, ωστε αυτη να ολοκληρωθεί απο τον νέο υπουργό. Λογικά απο Σεπτεμβρη θα επανέλθει το θέμα και στις αρχες του 13 θα έχουμε νέες ανακοινώσεις. Ακούγεται έντονα σαν φήμη (αν και ποτε δεν ακουσα φήμη τελικα να επιβεβαιώνεται) οτι πάμε σε κατάργηση όλων των Λυκειακών τάξεων ωστε να μεταφερθούν οσο το δυνατόν περισσότεροι μαθητές στα υπάρχοντα ΓΕΛ.  Θα δούμε....


12
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2012, 11:45:57 am »
Τα περί υποχρεωτικών μετακινήσεων ακούγονταν, έστω και ως φήμες, εδώ και 2 χρόνια. Απλά οι περισσότεροι είτε έκλειναν τα αυτιά τους είτε βολεμένοι στην οργανική τους διασκέδαζαν τις φήμες με το ανεκδιήγητο: « αυτά δεν γίνονται». Φέτος ξαφνικά (!) ανακαλύψαμε πως υπάρχει ήδη νομοθετική διάταξη, εδώ και μια 5ετια, για υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικού εντός της περιφέρειας. Είναι θέμα χρόνου ( και μακάρι να κινδυνολογώ) να γίνει η μικρή τροποποίηση της συγκεκριμένης διάταξης ώστε να είναι δυνατή η μετακίνηση υπεράριθμου εκπαιδευτικού και εκτός περιφέρειας. Μήπως το επόμενο βήμα είναι και η δημιουργία του θεσμού του  «Κρατικού Υπαλλήλου»;
Πιστεύω ότι όλα αυτά που ζούμε (τουλάχιστον στο χώρο της εκπαίδευσης) έχουν προαποφασιστεί απλά εφαρμόζονται με αργούς ρυθμούς και όταν βρεθεί η κατάλληλη ευκαιρία. Οι φήμες δεν είναι τυχαίες…

13
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Φεβρουαρίου 04, 2012, 08:09:15 pm »
Παράθεση

Μήπως έπρεπε να έχουν ήδη έρθει σε επαφή με τους συλλόγους γονέων και τις τοπικές κοινωνίες και να τους ενημερώσουν για τις μελλοντικές εξελίξεις, ζητώντας την συμπαράσταση τους;


Nαι θα απευθυνθεις στους γονεις και θα τους πεις οτι εγω που δουλευω 20 ωρες την βδομαδα , 4 μηνες αδεια το χρονο , ζηταω απο εσενα που πληρωνεις τα μαυρα ιδιαιτερα του παιδιου σου συν τα φροντιστηρια , εισαι ανεργος η ελαστικα εργαζομενος να με υποστηριξεις κλεινοντας το σχολεια ωστε να μην πηγαινει πλεον το παιδι σου εκει και να χρειαζεται επιπλεον φροντιστηρια η επιπλεον χρηματα για το ιδιωτικο σχολειο που θα το στειλεις αηδιασμενος απο την δημοσια εκπαιδευση.

Αγωνιστικα ο παρτακιας της γειτονιας σου... >:(

Ευτυχώς που γράφονται και τέτοιες απόψεις για να καταλάβουμε καλά όλοι τι πρέπει να κάνουμε ως εκπαιδευτικοί. Δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου απλά πιστεύω ότι δεν είσαι καλά ενημερωμένος. ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. Έχουμε αποκοπεί από την κοινωνία, λειτουργούμε σαν αυτόνομο κομμάτι που δεν μας αγγίζει τίποτα και τώρα καταλάβαμε ότι κάτι γίνεται με το νέο μισθολόγιο και τις διαφαινόμενες απολύσεις.
Πρέπει να καταλάβεις ότι το θέμα δεν είναι οι μόνο οι απολύσεις εκπαιδευτικών αλλά γενικότερα η πολιτική γραμμή που ακολουθείται στο χώρο τις παιδείας.   
Θα απευθυνθείς λοιπόν στο γονιό και θα του εξηγήσεις γιατί και πως υποβαθμίζεται καθημερινά η ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας. Θα του εξηγήσεις  τι σημαίνει συγχώνευση και κατάργηση σχολικών μονάδων. Θα του εξηγήσεις τι σημαίνει 27 μαθητές στο τμήμα. Θα του εξηγήσεις τι σημαίνει χρηματοδότηση από τον Δήμο. Θα του εξηγήσεις τι σημαίνει χορηγός. Θα του εξηγήσεις τι σημαίνει νέο λύκειο. Θα του εξηγήσεις γιατί και το νέο εξοντωτικό σύστημα που προτείνει το υπουργείο τελικά προωθεί την παραπαιδεία. Θα του εξηγήσεις το πώς οδηγούμαστε σε σχολεία διαβαθμισμένης «ποιότητας». Και στο τέλος θα του εξηγήσεις τι σημαίνει απολύσεις εκπαιδευτικών.
Παντως, αν το πρόβλημα είναι οι συνθήκες εργασίας μας (αναφέρεις: εγώ που δουλεύω 20 ώρες την βδομάδα , 4 μήνες άδεια το χρόνο) θα σε διαβεβαιώσω ότι δουλεύουμε περίπου όσο και στην Ευρώπη και πληρωνόμαστε όσο περίπου στην Αφρική.
http://kemete.sch.gr/wp-content/uploads/2012/01/meleti-kemete-olme40112.pdf
Και το μόνο που εγώ ζητάω και που φαντάζομαι αποτελεί όχι απαίτηση αλλά δικαίωμα είναι να δουλεύω και από την δουλεία μου να ζω αξιοπρεπώς.
Για το θέμα των ιδιαιτέρων θα συμφωνήσω αποτελεί πληγή για τον χώρο μας απλά δεν κάνουν όλοι οι συνάδελφοι και σίγουρα όχι όλες οι ειδικότητες του σχολείου.

Θα έγραφα και άλλα, αλλά νομίζω ότι όλα συνοψίζονται στο παρακάτω:
Εχουμε να παλέψουμε με κάτι που θα καταστρέψει τις ζωές όλων μας. Σε θέλω δίπλα μου όχι απεναντί μου…..

14
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Φεβρουαρίου 04, 2012, 10:29:24 am »
ksaison έχεις τόσο δίκιο,δεν πιστεύω καθόλου πια σ αυτούς,μόλις ανακοινωθούν απολύσεις;;;;;;;;;;πλάκα μας κάνουν;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;όταν ανακοινωθούν θα είναι πολύ αργά,
κάθε μέρα μας ανακοινώνουν και κάτι και μεις θα κάνουμε 24ωρη;;;;

Και εγώ να το πάω λίγο παρακάτω.
Μήπως έπρεπε με το που ακούστηκε η απειλή για «απολύσεις εκπαιδευτικών» η ΟΛΜΕ  να προκηρύξει απεργία έπ’ αόριστον;
Μήπως έπρεπε σήμερα κιόλας να είναι στημένοι έξω από το υπουργείο; 
Μήπως έπρεπε σε τοπικό επίπεδο να υπάρξει άμεση παράσταση σε γραφεία βουλευτών;
Μήπως έπρεπε να έχουν ήδη έρθει σε επαφή με τους συλλόγους γονέων και τις τοπικές κοινωνίες και να τους ενημερώσουν για τις μελλοντικές εξελίξεις, ζητώντας την συμπαράσταση τους;

Μήπως τσάμπα ψηφίζουμε;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 636
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.