Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - DINA@

Σελίδες: 12
1
Άλλα μαθήματα / Απ: Επιλογή κατεύθυνσης
« στις: Μαΐου 12, 2018, 12:32:55 am »
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!!Και εγώ αυτό είχα καταλάβει αλλά με μπέρδεψε η απαντηση της διευθύντριας του σχολείου του που ήταν σιγουρη πως μπορεί να το κάνει... Τι να πεις!!!

2
Άλλα μαθήματα / Επιλογή κατεύθυνσης
« στις: Μαΐου 08, 2018, 03:28:32 pm »
Καλησπέρα!
Θέλω την βοήθειά σας γιατί έχω μπερδευτεί.
Έχω εναν μαθητή που θέλει του χρόνου στην Γ Λυκείου να παει στην ομάδα προσανατολισμού των θετικών επιστημών, αλλά θέλει να δηλώσει και σχολές από την ομάδα των σπουδών οικονομίας και πληροφορικης, μπορεί να το κάνει αυτο και αν ναι ποιο μαθημα πρέπει να επιλέξει.

3
Φροντιστήρια / Απ:
« στις: Μαΐου 25, 2017, 06:56:57 pm »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Ο συγκεκριμένος απο φοβάται πολύ τους ελέγχους κ είπε οτι θα με δηλώσει κανονικά και θα φαινονται πλεον πληρως οι ωρες που δουλευω. Δηλαδή αν δουλευω μιαμιση ωρα θα δηλώνει μιαμιση και όχι μια που εκανε παλιότερα. Ως τι αλλο μπορεί να με προσλάβει και οχι ως καθηγήτρια?? Μαλλον θα ειναι 1:30, 1:30 και δυο ωρες.

4
Φροντιστήρια /
« στις: Μαΐου 25, 2017, 10:21:13 am »
Θέλω να κάνω μία απλή(???) ερώτηση που δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να βρω απάντηση. Αν του χρόνου έχω πέντε ωρεε σε ένα φροντιστήριο πόσα ένσημα δικαιούμαι??Άλλοι μου λένε ότι τα συνταξιμα ένσημα μου θα ειναι τρια το μήνα (γιατι το ενσημο παει ανα οκτάωρο) και άλλοι πως καθε φορά που θα πηγαίνω φροντιστήριο θα έχω και ενα ένσημο. Τι είναι καλύτερο να κάνω?Να σπάσω τις ωρες σε καποιες μέρες? Να τις βάλω όλες μαζί γιατί είναι το ίδιο? Να μην παω καθόλου??

5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Ιουλίου 14, 2015, 11:26:51 pm »
Και εγώ έτσι σκέφτομαι να κάνω και αν προκύψει κάτι άλλο αργότερα τον κάνουμε τότε.

6
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Ιουλίου 14, 2015, 12:16:19 pm »
Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ. Τελείωσες  το πρώτο κεφάλαιο? Τι έκανες τελικά με τον πίνακα?

7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Ιουλίου 13, 2015, 11:06:36 pm »
Μάλλον στην παρούσα φάση μόνο αυτό δεν έχουν στο μυαλό τους....  :-κι

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Ιουλίου 13, 2015, 01:50:19 am »
Υπάρχει περίπτωση να δώσουν κάποια στιγμή περαιτέρω διευκρινήσεις?

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Ιουλίου 12, 2015, 07:27:48 pm »
Κάθε βοήθεια από όποιον  έχει καταλάβει την ύλη ευπρόσδεκτη.  :)

10
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Ιουλίου 10, 2015, 12:12:42 am »
Και εγώ ακόμα δεν πήρα βιβλίο αλλά το παλιό βιβλίο της κατεύθυνσης της β Λυκείου και το αντίστοιχο δικό μου όταν πήγαινα σχολείο είναι ΊΔΙΑ!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν στο πρώτο κεφάλαιο θα κάνετε ασκήσεις στοιχειομετριας πάνω σε οξειδοαναγωγικες αντιδράσεις όπως έχει κάποια παραδείγματα στο σχολικό.
Επίσης όπως βλέπω την ύλη στο δεύτερο κεφάλαιο καταλαβαίνω πως  είναι μόνο οι σελίδες 44-46 σωστά? Οποτέ δεν μπορούμε να κάνουμε καθόλου ασκήσεις??

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Ιουλίου 06, 2015, 11:35:30 pm »
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Χθες κοιτούσα την ύλη και σκεφτόμουν μήπως ξεκινούσα από τα πρώτα 3 κεφάλαια. Αλλά από την άλλη σκέφτομαι θα προλάβω σε ένα μήνα? Επειδή έχω λίγο μπερδευτεί με την ύλη (μου φαίνονται λίγες οι σελίδες σε κάποια κεφάλαια) θα μπορούσα να έχω την βοήθειά σας??

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλή δύναμη να έχουμε!

12
Μαθήματα κατ'οίκον /
« στις: Ιουλίου 06, 2015, 03:01:01 am »
Φέτος πρώτη χρονιά θα αναλάβω προετοιμασία παιδιού Γ  λυκείου στη χημεία. Έχω πελαγώσει με την ποσότητα της ύλης και δεν ξέρω από που να ξεκινήσω την προετοιμασία. Να ξεκινήσω από την αρχή ή από το κεφάλαιο της οργανικής? Στον μήνα που θα κάνουμε καλοκαιρινή προετοιμασία τι ποσότητα ύλης πρέπει στο περίπου να καλύψω?Όποιος ασχολείται με το αντικείμενο ας με διαφωτίσει γιατί έχω αγχωθεί  πολύ. Ευχαριστώ!!

13
Αγαπητοί συνάδελφοι,
χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και δουλειά.

Από τότε που πιάσανε τα κρύα έχω ένα πρόβλημα σε ένα μάθημα που κάνω και θα ήθελα να ρωτήσω αν το αντιμετωπίζεται και εσείς. Το θέμα της θέρμανσης. :-\
Το μάθημα είναι μεσημέρι όταν οι γονείς είναι στην δουλειά και τα παιδιά μόνα στο σπίτι. Υπάρχουν μέρες που πηγαίνω σπίτι , παγώνουν τα χέρια μου και για ώρες μετά δεν μπορώ να τα ζεστάνω. Σε καμιά περίπτωση δεν ζω σε άλλο κόσμο ούτε περιμένω να πάω σπίτι τους με το κοντομάνικο και αν τραβήξω πιο πολύ την σκέψη μου δεν με νοιάζει τόσο πολύ για μένα που πάω εκεί για 7 ώρες την βδομάδα όσο για αυτά τα παιδιά.
Πόσες φορές κάνουμε μάθημα και φυσάνε τα χέρια τους για να ζεσταθούν ή φοράνε το σκουφί της φόρμας τους, αλλά από την άλλη (μάλλον επειδή αισθάνονται άσχημα που δεν μπορούν να τα ανάψουν) λένε "Εμείς δεν κρυώνουμε" ή "Εμένα η μαμά μου με έχει σκληραγωγήσει στο κρύο". Όλα αυτά δεν θα τα ανάφερα αν έβλεπα πως είχε πρόβλημα η οικογένεια αλλά εξεγείρομαι όταν βλέπω το ipad και την nova στο σπίτι και όταν ξέρω πως ο πατέρας έχει iphone.
Εκεί όμως που τρελάθηκα πιο πολύ ήταν τις προάλλες που η μικρή άναψε το air condition και για κακή της τύχη ήρθε ο πατέρας στο σπίτι. Με το που άκουσε την πόρτα το έσβησε κατευθείαν και ευτυχώς δεν είχαμε κανένα περίεργο σκηνικό.Με είδε και εμένα με το παλτό και φυσικά σιγά μην τον ένοιαζε εδώ δεν τον νοιάζει για τα παιδιά του. Όταν λοιπόν ο πατέρας έφευγε γυρίζει στο παιδί και λέει "6:30 άναψε τα σώματα. " :-\ Είναι η ώρα που γυρίζουν σπίτι οι γονείς.. Έλεος πια...  Έφυγα από το σπίτι μέσα στα νεύρα..

Ξανατονίζω πως δεν με νοιάζει για μένα όσο για τα παιδιά και πως δεν χρειάζεται να έχουν ένα σπίτι καμίνι αλλά να είναι ανθρώπινο και να μπορούν τα παιδιά να υπάρξουν μέσα σε αυτό. Προχθές το παιδί έτρεμε και της λέω κρυώνεις και μου λέει όχι απλά σκέφτομαι... :o   

14
Αγαπημένη μου Λώρα όλα αυτά που γράφεις τα διάβασα και εγώ όταν το έψαξα στο internet και προς στιγμήν ανακουφίστηκα αλλά στην συνέχεια διάβασα και αυτό που γράφει η julie_v και μπερδεύτηκα. Για αυτό είπα να το αναφέρω και εδώ για να μου δώσετε τα φώτα σας!!Αν το λέω λάθος να το διορθώσω αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει από την μια μέρα στην άλλη..Ή μήπως να αρχίσω να γράφω και εγώ τιμωρίες.. ;D ;D(Έλεος σε λίγο θα βγάλουν και τις βίτσες)

Μarko διαβάζω και μελετώ χρόνια αυτά που γράφεις οπότε θα διαβάσω σίγουρα για την μέθοδο που αναφέρεις και για τους δυο λόγους!  :P

Kinegiros πολύ καλή η ιδέα σου! Ήδη σήμερα δεν ασχολήθηκα καθόλου με το θέμα και ευχαριστήθηκα το μάθημα!!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 588

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.