Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - black21

Σελίδες: 123 ... 25
1
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Εργαστήριο δεν υπάρχει αλλά μπροστά στα άλλα, αυτό το προσπερνάμε. Κουβαλάμε λαπτοπ και προτζέκτορα κι ότι βγει.

Το θέμα είναι στο ωράριο. Έχω 23 ώρες υποχρεωτικό ωράριο.
Συμπληρώνω τις 20 στον πρωινό κύκλο και μου έμειναν τρεις για το ολοήμερο.
Και τότε ήρθε η καμπάνα.
Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, ξεκινώ στις 10 και 10 και 45 τελειώνω στις 1κ15 και μετά έχω κενό έως τις 3κ15 όπου ξεκινά η διδακτική μου ώρα.
Αυτό γίνεται και τις τρεις μέρες. Μία ώρα την ημέρα.
Πέμπτη πεντάωρο (με εξάωρη παραμονή στο σχολείο λόγω κενού) και Παρασκευή εξάωρο με υπηρεσία.
Αυτά...
(Κουράστηκα μόνο που τα έγραψα)

2
Καλημέρα σας

Είμαι μόνιμος πληροφορικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Έχω τοποθετηθεί σε ένα σχολείο από το Σεπτέμβριο όπου οι συνθήκες είναι απαράδεκτες.
Ήθελα να ρωτήσω αν προβλέπεται μέσω κάποιας αίτησης, να αλλάξω σχολείο, από τη στιγμή που στην περιοχή μου υπάρχουν ακόμη κενά.

3
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μαΐου 16, 2015, 01:29:51 pm »
Και ξαναρωτώ...

Εγώ ξέρετε τι λέω;
Να βγουν τα μόρια στη φόρα και να επαναληφθεί η διαδικασία με τα ίδια άτομα που έκαναν αίτηση το 2013 και τα ίδια κριτήρια;
Αλήθεια πως σας φαίνεται κάτι τέτοιο; ;)

4
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μαΐου 16, 2015, 12:52:44 pm »
Εγώ ξέρετε τι λέω;
Να βγουν τα μόρια στη φόρα και να επαναληφθεί η διαδικασία με τα ίδια άτομα που έκαναν αίτηση το 2013 και τα ίδια κριτήρια;
Αλήθεια πως σας φαίνεται κάτι τέτοιο; ;)

5
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μαΐου 16, 2015, 11:48:23 am »
Η ιστορία έχει ως εξής...
Τον Αύγουστο του 2013 κάποιοι συνάδελφοι δίστασαν να κάνουν αίτηση για μετάταξη φοβούμενοι ότι στο μέλλον μπορούν να αποτελέσουν εύκολη λεία για διαθεσιμότητες ή οτιδήποτε σχετικό (βλ. κατάργηση τεχνικών ειδικοτήτων) μιας και ήδη ακούγονταν διάφορα περί μετατάξεων χωρίς οργανικές. Κάποιοι άλλοι πήραν το ρίσκο και έκαναν αίτηση. Από αυτούς κάποιοι δεν είχαν οργανική στη

6
Κατά την άποψη μου, αυτό που πρέπει να γίνει είναι η επανεξέταση δικαιολογητικών, μορίων και ενστάσεων των ήδη μεταταγμένων.
Οι διευθύνσεις να ελέγξουν όλα τα δικαιολογητικά από την αρχή ώστε να διαπιστωθεί αν κάποιος δήλωσε περισσότερα μόρια από όσα είχε.
Στη συνέχεια να δημοσιευθούν οι πίνακες με αναλυτική παρουσίαση των μορίων.
Από εκεί και πέρα είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς αν έχουν γίνει παρατυπίες.


7
Η διαδικασία ήταν διάτρητη από την αρχή.
Η μη δημοσιοποίηση των μορίων είναι ένα μεγάλο σκάνδαλο το οποίο δεν είχε τέλος μιας και ακολούθησαν έξι φάσεις ενστάσεων.
Πρέπει να δημοσιοποιηθούν όλα τα μόρια και να γνωστοποιηθεί η διαδικασία ικανοποίησης των ενστάσεων.

Αλήθεια πόσοι συνάδελφοι προσέφυγαν στα διοικητικά δικαστήρια;  Δεν αναφέρομαι στις συλλογικές προσφυγές των ήδη υπηρετούντων ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση,  αναφέρομαι σε συναδέλφους που ζήτησαν μετάταξη από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια. Θέλω να πιστεύω ότι ο λόγος μη προσφυγής έχει να κάνει με το οικονομικό σκέλος και όχι με το φόβο. Το λέω αυτό γιατί όσο ο Αρβανιτόπουλος και ο Λάσκαρης (του οποίου το όνομα δεν τολμούσαν να αναφέρουν ούτε εδω μέσα) ήταν στα πράγματα δε μιλούσε σχεδόν κανένας. Οι φωνές έγιναν λίγο πιο δυνατές όταν βγήκε ο Λοβέρδος και οι φωνές έγιναν κραυγές όταν προκυρήχθηκαν οι εκλογές και οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι πάμε για νέα κυβέρνηση. Ξαναλέω ότι ελπίζω να μην είναι ο φόβος (ή ακόμη χειρότερα η ελπίδα ότι κάποιο κομματικό στέλεχος θα προωθήσει την ένσταση τους) ο λόγος που κάποιοι συνάδελφοι κάθισαν σιωπηλοί στην άκρη. Το λέω γενικά αυτό. Ως προβληματισμό για τη στάση μας απέναντι σε διάφορες καταστάσεις.

Δημοσιοποίηση όλων των μορίων τώρα.

8
Και κάτι άλλο, πέρα από δικαστικές αποφάσεις, ο γενικός νόμος περί μετατάξεων δεν δίνει προτεραιότητα σε αυτούς που ανήκουν στο ίδιο ΠΥΣΔΕ ή στην περιφέρεια. Οι μετατάξεις εδω και πάρα πολλά χρόνια είναι ελεύθερες. Ο εργαζόμενος μετακινείται σε οποιαδήποτε περιοχή επιθυμεί, δεδομένου ότι έχει τα προσόντα και υπάρχει κενή θέση. Αυτή η "καινοτομία" (περί προτεραιότητας όσων ανήκουν στο ίδιο ΠΥΣΔΕ κ.λπ.) εμφανίστηκε για πρώτη φορά (και σε εντελώς ανεπίσημο έγγραφο / απαντήσεις σε ερωτήσεις / απορίες κ.λπ.) στις περσινές υποχρεωτικές μετατάξεις.

9
Αρχικά η πρόθεση ήταν οι μετατάξεις να γίνουν εντός ΠΥΣΔΕ, εντός περιφέρεις και μετά σε όλη την Ελλάδα σε συνάρτηση με τα κενά-πλεονάσματα που είχαν δηλώσει οι Διευθύνσεις Π.Ε. και Δ.Ε. αντίστοιχα.Αυτό λέει και ο νόμος αν κάποιος διαβάσει προσεκτικά και βάλει και την κοινή λογική.
Κανείς δεν ενημέρωσε αυτούς που σχεδίασαν την ιστοσελίδα στην οποία έγιναν οι αιτήσεις ότι έπρεπε να απαγορεύεται η δήλωση άλλης περιοχής. Κάπου εκεί το πράγμα "ξέφυγε". Και έγινε ο χαμός γιατί πολλές Δευτεροβάθμιες δεν έδωσαν πλεονάσματα στις ειδικότητες αυτές με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πάρουν μετάταξη άνθρωποι με 3πλάσια μόρια από άλλους οι οποίοι ήταν τυχεροί και ήταν σε περιοχές στις οποίες δόθηκαν πλεονάσματα.

Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το εξής: Έλεγε η αίτηση "ανήκω στη ΔΔΕ ... " και στο ερωτηματικό που είχε δίπλα ως βοήθεια έλεγε "υπηρετώ στην περιοχή ... " και όσοι ήταν αποσπασμένοι στο Υπουργείο δηλώσανε

10
Δικαιώθηκα και εγώ. Μετά από 3 ενστάσεις, αφού 18 άτομα με λιγότερα μόρια από εμένα είχαν πάρει μετάταξη στην πρώτη προτίμηση μου.
Δεν δικαιώθηκα μέσω της ένστασης. Είμαι από αυτούς που έχουν δικαιωθεί δικαστικά εδώ και τρεις μήνες μετά από πολύ κόπο, με χρηματικό και ψυχολογικό κόστος. Από την γνωστοποίηση της απόφασης περίμενα την εφαρμογή της. Δεν έβλεπα τίποτα παρά τις ερωτήσεις μου. Συνέχισα τον αγώνα με καταγγελίες στα αρμόδια όργανα (και πάλι προσφυγή στο δικαστήριο αλλά και στον επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης). Τα περιθώρια είχαν στενέψει και την Παρασκευή με επίσημο email έμαθα την εφαρμογή της δικαστικής απόφασης.

Συγχαρητήρια σε όλους.

Τα μόρια έπρεπε και πρέπει να δημοσιοποιηθούν. Τα μόρια όλων όσων έχουν πάρει μετάταξη έως τώρα.

11
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Νοεμβρίου 23, 2014, 01:38:30 pm »
Τελικά γνωρίζει κανείς αν η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική ή εθελοντική;
Όχι υποθέσεις αλλά κάτι σίγουρο που να έχει ανακοινωθεί.
Έχετε μιλήσει με κάποιον σύμβουλο; Με κάποιον υπάλληλο από υπουργείο;

12
Αν υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικός που δικαιώθηκε δικαστικά για την υπόθεση των υποχρετικών μετατάξεων, να επικοινωνήσει μαζί μου με προσωπικό μήνυμα.

13
Αν υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικός που δικαιώθηκε δικαστικά για την υπόθεση των υποχρετικών μετατάξεων, να επικοινωνήσει μαζί μου με προσωπικό μήνυμα.

14
Με αφορμή τα σχόλια κάποιων εδώ μέσα, αναρωτιέμαι ποιό είναι το ουσιώδες...
Κατά την άποψη μου (και θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι μόνο δική μου άποψη) το ουσιώδες είναι όπου έχει γίνει αδικία να αποκατασταθεί... ή μήπως κάνω λάθος;
Απλά είναι τα πράγματα. Από τη στιγμή που τα δικαστήρια αποφάσισαν ότι υπήρξαν παρατυπίες και φρόντισαν να αποκαταστατήσουν κάποιους συναδέλφους που αδικήθηκαν δεν κατάλαβα γιατί γράφονται τέτοιου είδους σχόλια.
Τώρα, όλες οι υποθέσεις δεν είναι ίδιες.
Άλλη η υπόθεση (και τα απόνερα αυτής) για τις καθαρίστριες και άλλη η συγκεκριμένη υπόθεση. 
Εδώ είμαστε να δούμε και τις εξελίξεις.

Σελίδες: 123 ... 25

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 588

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.