Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mary dea

Σελίδες: 1
1
Κι εγώ έτσι την πάτησα. Έδωσα διδακτική ιστορίας το '05 και έγραψα ένα 70άρι, αν θυμάμαι καλά, που ήταν μια χαρά για μένα με δεδομένο ότι δουλεύω ήδη από φοιτήτρια (πολλά χρόνια πριν...) σ' άλλο κλάδο και δεν ήξερα την τύφλα μου από ΑΣΕΠ. Και το '07 που έδωσα, δεν κατάλαβα γιατί, διδακτική αρχαίων πάτωσα. Τώρα δεν έδωσα γιατί ο προηγούμενος με τσάκισε. Θα δώσω στον επόμενο, και διδακτική θα προτιμήσω πάλι ιστορία, μεταξύ άλλων γιατί την αγαπάω. Έχω όμως μηδέν διδακτική εμπειρία και δεν είμαι σίγουρη πώς να την παλέψω με τη διδακτική. Ασχολούμαι μ' αυτή τώρα, με τα βιβλία καθηγητή, αλλά έχω μεγάλη ανασφάλεια, νομίζω ότι δε φτάνει. Αν έχετε υπόψη κάνα λινκ με σχέδια μαθήματος, ευπρόσδεκτο. Συγχαρητήρια, κιόλας, στους διοριστέους. Καλή αρχή

2
Συγγνώμη για το εκτός θέματος, αλλά δεν ήξερα πού να ρωτήσω. Μήπως έχει βγει ανακοίνωση για αιτήσεις για αναπληρωτές;

3
Δεν έχω καταλάβει: έχουμε κάποια ενημέρωση για το χρόνο διεξαγωγής, υπήρξε κάποιο δημιοσίευμα ή κάνουμε εκτιμήσεις; Αν ισχύει το πρώτο, δε μας κάνετε μια ενημέρωση;

4
Ρωξάνη, εγώ που τα έδωσα σε μια φίλη το έκανα με memory stick. Κάν' το έτσι να ξεμπερδεύεις.

5
Την ιδέα μου την έδωσε ο σύντροφός μου περιγράφοντας μου κι ένα συγκεκριμένο τρόπο που μπορεί να γίνει. Αν το αποφασίσουμε, θα βρούμε ανθρώπους να μας βοηθήσουν.

6
Οι κινήσεις των συναδέλφων και συναδελφισσών της ΠΕΑΕ είναι η καλύτερη απάντηση στις συζητήσεις για το πώς αντιμετωπίζουμε το τέρας. Οργανωμένες αντιδράσεις πρέπει να είναι ο τρόπος και όχι προτάσεις όπως η άρση της μονιμότητας και ο καθένας το σταυρό του. Μια πρόταση θέλω να ρίξω για συζήτηση: μας ενδιαφέρει η πιθανότητα να δημιουργήσουμε κάποιο είδος δικτύου ανταλλαγής υλικού με μορφή torrent, ας πούμε, για να μη δίνουμε τα μεροκάματά μας στα βιβλιοπωλεία;

7
Ioanna, εξαιρετικά χρήσιμο το link. Δε γνωρίζω αν υπάρχουν βιβλία καθηγητή για κάθε βιβλίο ιστορίας του λυκείου όπως είδα ότι γίνεται με τα αντίστοιχα του γυμνασίου. Μήπως ξέρεις κάτι;

8
Ψυχραιμία, παιδιά. Κανείς δεν αμφισβήτησε την προσπάθειά σας. Γιατί το παίρνετε προσωπικά; Εγώ θα ήθελα πολύ να μην ισχύει το μέσο, αλλά δε με βοηθάνε όσα βλέπω και ακούω. Ας πούμε, είχα γνωρίσει τυχαία συμβασιούχο του υπουργείου παιδείας λίγο πριν από το διαγωνισμό του 2005, η οποία μου είπε ότι τους έφερναν έτοιμους φακέλους με όσους ήταν για διορισμό. Ήταν τυχαία συνάντηση και τυχαία συζήτηση, δεν μπόρεσα να βρω το κίνητρό της να μου πει ψέματα. Μάλιστα, όταν είπα ότι φανταζόμουν πως αυτό το ποσοστό θα περιορίζεται στο 2%-3%, μου είπε κάτι για 20%. Ελπίζω να κάνει μεγάλο λάθος στους υπολογισμούς της. Εδώ έγινε στις πανελλήνιες, τι να λέμε τώρα; Πάντως σε εσάς συγχαρητήρια. Αλλά ότι γίνονται λαμογιές, γίνονται.

9
Δεν έπρεπε να είχαμε αφήσει να περάσει αυτός ο διαγωνισμός. Αλλά ας μην τον αφήσουμε να περάσει κι από πάνω μας και να μας ισοπεδώσει. Και, Syllas, συγγνώμη για την οικειότητα κιόλας, πρώτη φορά σου απευθύνομαι, μη μιλάς για αποτυχία. Δεν μπορούν να μας βγάλουν τόσες χιλιάδες ανθρώπους αποτυχημένους. Αποτυχημένο είναι το σύστημά τους. Μαζί το περνάμε όλοι αυτό, και ας ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε κάποια στιγμή μαζί να διεκδικήσουμε ό,τι μας αξίζει.   

10
Συγχαρητήρια και από εμένα σε όσους τα κατάφεραν. Προσωπικά στα αρχαία και στη διδακτική έπαθα σοκ σε σχέση με ό,τι περίμενα. Έγραψα μόλις 44 στη διδακτική, πολύ χαμηλότερα δηλαδή από την προηγούμενη φορά, που ήταν η πρώτη για μένα και είχα γράψει 69. Δεν έχω όμως πρόβλημα αν ξέρω ότι υπήρχε πολύ μεγάλύτερο κομμάτι φέτος που ασχολήθηκε δυνατά με το αντικείμενο και κρίθηκα σε σχέση με αυτό. Παίζοντας με το excel, είδα ότι υπήρχαν διοριστέοι με μικρότερο μέσο όρο από μένα στο γνωστικό και με πολύ χαμηλότερα παιδαγωγικά, αλλά με διδακτικές στο 98, 99. Θα ησύχαζα αν από την πείρα σας μπορούσατε να με διαβεβαιώσετε ότι αυτές οι επιδόσεις στη διδακτική είναι στο πλαίσιο του εφικτού. Θέλω να μπορώ να είμαι σε ένα βαθμό σίγουρη ότι δεν τα κατάφερα αποκλειστικά και μόνο λόγω δικής μου ανεπάρκειας και να μη γυρνά στο μυαλό μου ότι ο τρόπος που διορθώθηκε η διδακτική δεν είχε σχέση με την πραγματικότητα των γραπτών. Και πάλι ειλικρινά συγχαρητήρια. Παρακολουθώντας σας τους τελευταίους μήνες, ανέπτυξα αρκετές συμπάθειες και χαίρομαι για τις επιτυχίες σας. Είστε ευθείς και αλληλέγγυοι άνθρωποι. Ας συνεχίσουμε έτσι αλληλέγγυα μέσα κι έξω από τα σχολεία. Και ευχαριστώ, γιατί δεν έχω σχέση με την εκπαίδευση, ούτε φίλους στο χώρο, οπότε να 'στε καλά που φέτος μου σπάσατε τη μοναξιά που ένιωθα στον προηγούμενο διαγωνισμό, αν και άργησα να σας ανακαλύψω. Το πήρα πολύ καλύτερα σήμερα χάρη και σ' εσάς. 

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Μαΐου 29, 2007, 08:54:07 pm »
Σε ευχαριστώ πολύ, Ovidius. Καλά αποτελέσματα.

12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Μαΐου 29, 2007, 07:28:55 pm »
Συνάδελφοι, για να είμαι σε ένα βαθμό προετοιμασμένη, μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει σε ποιο ποσοστό συμμετέχει η βαθμολογία κάθε μαθήματος στην τελική; Επίσης τα μόρια για τον πίνακα των αναπληρωτών υπολογίζονται με τη βάση του 50% για το διαγωνισμό του 2005 και του 55% για το φετινό;

13
Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, παρακολουθώ εδώ και κάποιον καιρό το φόρουμ, αλλά δε συμμετέχω κυρίως γιατί δεν αφιερώνω πολύ χρόνο στο Ίντερνετ. Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει ακόμα ο σύλλογος των αδιόριστων εκπαιδευτικών. Δεν ξέρω αν έχει κάνει κανείς από εσάς κάποια επαφή με αυτόν το σύλλογο, αλλά, όπως και να 'χει, εγώ θα ενδιαφερόμουν να είμαι εκεί στο πρώτο μάζεμα όποια από τις δύο μέρες κι αν γίνει, αν γίνει απόγευμα.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 613

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.15 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.