Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - KATH02

Σελίδες: 1
1
Διορίστηκα το 2009, όταν άρχιζε η κρίση να βαθαίνει και στην εκπαίδευση. Έπεσα πάνω σε όλα τα χειρότερα μέτρα...δεν πρόλαβα τα λεγόμενα καλά χρόνια. Ζήτησα εκπαιδευτική άδεια και πήρα ας μην πω τι. Γενικά, βρίσκομαι αν και διορισμένος σε ένα τέλμα. Αρχίζει να επικρατεί μια νοοτροπία του: "σκάσε εσύ δουλεύεις, άλλοι δεν έχουν δουλειά, παραπονιέσαι κιόλας"; Έτσι, όμως φτάνουμε σε όλο και πιο πολλά κλειστά και υπάκουα στόματα, με αποτέλεσμα να περνάνε όλα τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα. Ελπίζω  ακόμη και οι ελάχιστοι συνάδελφοι που θα διοριστούν να συνεχίσουν να διεκδικούν και να μην κουρνιάσουν στη δήθεν σίγουρη φωλίτσα των 700 ευρώ....

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Ιουλίου 21, 2012, 11:47:12 am »
Πριν φτάσουμε στην αύξηση ωραρίου ας φτάσουμε στη συμπλήρωση ωραρίου που είναι το ζητούμενο...Ποιοι άσχετοι τα σκέφτονται; Αναρωτιέμαι, ξέρουν τί γίνεται στα σχολεία; Τόσα χρόνια τώρα οι φιλόλογοι του σχολείου μου συμπληρώνουμε το υποχρεωτικό ωράριο την ώρα που άλλοι συνάδελφοι μένουν χωρίς να έχουν συμπληρώσει. Δε φταίνει βέβαια αυτοί, αλλά αυτό το διαβόητο υπουργείο δε βλέπει τί γίνεται; Θα ενταθεί τόσο το μπάχαλο που καλύτερα να μείνει ως σκέψη στους φωστήρες του υπουργείου...

3
συνάδελφοι λυπάμαι που θα το πω αλλά με ντοκυμαντέρ στην ιστορία κατεύθυνσης δε βγαίνει το πράγμα από πλευράς χρόνου. Δυστυχώς, το μάθημα ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ οι μαθητές να το μαθαίνουν απέξω κι ανακατωτά! Γι αυτό κατά τη διάρκεια της παράδοσης εγώ προσωπικά δίνω το σχεδιάγραμμα του κεφαλαίου, τούς δίνω σε φωτυπία τους ορισμούς που τυχόν υπάρχουν, διασαφηνίζουμε απορίες ή δυσνόητους όρους και έχουμε και στον πίνακα γραμμένο έναν χρονολογικό πίνακα με τα γεγονότα κατά σειρά. Αν μείνει χρόνος εξετάζουμε πηγές ( βιβλίου και εκτός) και τους δίνω σε μία τουλάχιστον έτοιμη απάντηση, αφού ακούσω τις απόψεις τους. Είναι δεδομένο ότι πολλά μπορούν να ειπωθούν για τη διδασκαλία της συγκεκριμένης ιστορίας αλλά αν δεν την απομνημονεύσεις έχοντας κατανοήσει πρώτα δε γράφεις καλά...

4
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η καραμέλα με τα διάφορα τμήματα κλπ. Πρέπει πρώτοι εμείς να είμαστε ενωμένοι ως ενιαίος κλάδος με κοινά δικαιώματα και διεκδικήσεις. Άλλωστε, στα σχολεία δεν υπάρχει κανένας-μα κανένας-διαχωρισμός στις κατανομές μαθημάτων. Εγώ, αν και απόφοιτος του ιστορικού τμήματος, προτιμώ να διδάσκω τα αρχαία για παράδειγμα, ενώ παράλληλα βέβαια κάθε χρόνο στο πρόγραμμά μου διδάσκω και ιστορία τουλάχιστον δυο τμήματα. Δε βρέθηκε κανείς να μού πει, ξέρεις εσύ μακριά από αρχαία, δεν ξέρεις!! Πέραν από το κακόηθες του πράγματος θα ήταν και μη βολικό για το πρόγραμμα. Οπότε ηρεμία και ομόνοια. Άλλωστε, καλός φιλόλογος δε βγαίνεις απαραίτητα από τη σχολή αλλά γίνεσαι κυρίως με συστηματική, προσωπική δουλειά, αξιοποιώντας φυσικά και το θεωρητικό υπόβαθρο της σχολής.

5
Για την έκθεση της Γ εγώ προσωπικά κάνω το καλοκαίρι 3 ώρες τη βδομάδα, 1,5 και 1,5 και από Σεπτέμβρη ένα 2ωρο. Τα θέματα που πρέπει να καλυφθούν είναι πάρα πολλά, οπότε το καλοκαίρι βγαίνει αρκετή ύλη. Αρχαία 4 ώρες οπωσδήποτε τη βδομάδα, λατινικά 2, ιστορία 1 και λογοτεχνία 1,5. Στόχος μου είναι να τελειώνω την ύλη κάθε χρόνο το Φλεβάρη, αρχές Μάρτη και μέχρι στιγμής μού έχει βγει σε καλό από την άποψη των παιδιών και της επίδοσής τους. Προσωπικά δεν αναλαμβάνω ποτέ παιδί και στα 5 φιλολογικά. Συνήθως επιλέγω ή μαζί αρχαία-λατινικά-έκθεση ή ιστορία-κείμενα. Οπότε δουλεύω συνεργατικά με συνάδελφο και τα μοιράζομαι κάθε καλοκαίρι. Άντε και καλή μας αρχή και πάλι!

6
Μού άλλαξες φύλο...αλλά σε συγχωρώ!! ;D

7
Μη λέμε αυτονόητα πράγματα συνάδελφοι....Εννοείται ότι με ενδιαφέρει το θέμα μόνο εφόσον θίγονται συνάδελφοι που εργάστηκαν εντίμως! Για τους άλλους που μπήκαν με μέσο, σιγά μην σκάσω κιόλας!! Ας πρόσεχαν και ας μη δούλευαν υπογείως σε βάρος άλλων. Τότε δλδ αυτοί οι κύριοι συμπεριφέρονταν συναδελφικά;;...θα τούς σεβαστώ ή θα τους λυπηθώ τώρα και αν δεν το κάνω είμαι ωχαδελφιστής ή αντισυναδελφικός;

8
Είναι δεδομένο ότι χρειάζεται αλλαγή του βιβλίου της Γ λυκείου. θεωρώ ότι εξαντλήθηκαν τα θέματα και επίσης καλό θα είναι τα παιδιά να έλθουν σε επαφή και με άλλα είδη αρχαίας γραμματείας. Από εκεί και πέρα είμαι από αυτούς που ελπίζουν σε κατάργηση του μαθήματος ( το πρωτότυπο όπως λέμε) στο γυμνάσιο και παραμονή μόνο του μεταφρασμένου με ταυτόχρονη αύξηση των ωρών διδασκαλίας των νέων ελληνικών, στα οποία εμφανίζεται το χοντρό πρόβλημα. Δεν με απασχολεί καθόλου αν το παιδάκι των 13 ετών δεν μπορεί να κλίνει το ειμί ή κάποιο βαρύτονο ρήμα, εάν δεν έχει τις βασικές δεξιότητες στα νέα ελληνικά. Προσωπικά αρχαία άρχισα να μαθαίνω στην α λυκείου και μέχρι την γ λυκείου είχα πολύ καλύτερο επίπεδο σε σχέση με τους τωρινούς μαθητές μου, μετά από 6 συνεχή χρόνια με αρχαία. Παράλληλα ελπίζω οι φιλόλογοι να πάψουμε ως κλάδος να το παίζουμε ρήτορες χρησιμοποιώντας πομπώδεις εκφράσεις-όπως είδα από κάποιους-φουσκώνοντας από ναρκισσισμό. Δάσκαλος σημαίνει εκτός των άλλων: έρχομαι στο επίπεδο των παιδιών, τα παίρνω από το χεράκι και προσπαθώ να τα ανεβάσω...

9
Στις οδηγίες που εστάλησαν δινόταν ως εννοούμενο υποκείμενο το "ημας" και το "τω" ως δοτική προσωπική.

10
Καλησπέρα σε όλους. Μόλις επέστρεψα από  εξεταστική επιτροπή των "φυσικώς αδυνάτων μαθητών". Εξετάσαμε συνολικά εμείς 7 παιδιά. Καλά τα πήγαν σε γενικές γραμμές. Στο αδίδακτο τα περισσότερα λάθη και μάλιστα σχεδόν όλοι στον πλάγιο λόγο. Μόνο μία κοπέλα πήρε και τις 10 μονάδες και μού έκανε εντύπωση, διότι ήταν σχετικά απλό θέμα. Γενικώς, όμως, έχω να παρατηρήσω ότι το επίπεδο των αδίδακτων κειμένων φθίνει συνεχώς. Το δε γνωστό πλέον έχει εξαντληθεί. Απίστευτα κλισέ. Επιβάλλονται αλλαγές ύλης.

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Μαΐου 24, 2012, 09:27:50 pm »
Καλησπέρα! από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Άρα , με βάση το Προεδρικό διάταγμα είναι υποχρεωτικό...

12
και τυπικά να μην έχεις δουλειά, όμως, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να πηγαίνουμε στο σχολείο κάποιες ώρες μήπως χρειαστεί να κάνουμε κάτι! Αλλά έχουν δίκιο όσοι μιλούν για δυο μέτρα και δυο σταθμά. Οι παλιοί και γνώριμοι των διευθυντών λακίζουν και μένουμε εμείς να τραβάμε όλη τη δουλειά. Τέλος πάντων, αυτό είναι επουσιώδες ζήτημα. Άλλοι είναι άνεργοι.

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Μαΐου 04, 2012, 10:25:30 pm »
Καλησπέρα σε όλους. Είναι νέος σχετικά (30 χρόνων) και με 4ετή υπηρεσία ως φιλόλογος. Κάθε χρόνο συμπληρώνω το υποχρεωτικό ωράριο ενώ 2 έτη έκανα 22 ώρες. Ταυτόχρονα που εγώ έτρεχα πανικόβλητος έβλεπα άλλους συναδέλφους να περνάνε αραχτοί και λάιτ με τα 12ωρα ή τα....8 ώρα...(εννοείται όχι φιλόλογοι). Πέρα από αυτό αντιμετώπιζα και την κοινωνική ειρωνεία ακόμη και απο δικά μου άτομα τα οπόία μού έλεγαν:" ε, καλά, τί κάνετε και κουράζεστε; 3 μήνες κάθεστε κτλ κτλ..." Στην αρχή με εκνεύριζαν, πλέον σηκώνω τα χέρια ψηλά και δεν ασχολούμαι. Αυτό όμως που έχω καταλάβει είναι πως αν εμείς οι ίδιοι δεν επιδεικνύουμε φιλοτιμία, όρεξη για δουλειά, αγάπη για τα παιδιά, τότε θα δίνουμε πάτημα σε όσους με απίστευτη προπαγάνδα, γκεμπελίστικου τύπου, προσπαθούν αφενός να μας βάλουν όλους στο ίδιο τσουβάλι και αφετέρου να μας περνάνε και ως δήθεν προνομιούχους υπαλλήλους που υπο-εργάζονται και άρα τούς χρειάζεται αύξηση ωραρίου....

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 637
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.