Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Basileios C

Σελίδες: 1
1
Συνάδελφοι μηχανικοί διάβασα το νόμο για την ειδική προσαύξηση και έχω ευχάριστα νέα για μερικούς. Στην ειδική προσαύξηση υπάγονται τα πρόσωπα που έχουν συμπληρώσει δεκαετή ασφάλιση στον κλάδο κύριας σύνταξης και το 35ο έτος της ηλικίας τους. Γεγονός το οποίο σημαίνει οτι οι νέοι σχετικά μηχανικοί δεν θα την πληρώσουν προς το παρόν αλλα βέβαια θα την βρούν μπροστά τους... και βεβαίως οι όχι και τόσο νέοι μηχανικοί δυστυχώς θα πρέπει να την επωμιστούν. Το παραπάνω προκύπτει απο το άρθρο 3 του νόμου που μπορείτε να κατεβάσετε απο την ιστοσελίδα του ΤΣΜΕΔΕ στο παρακάτω link:
http://www.tsmede.gr/K93KB95.pdf

Εύγε panzo για την προσεκτική ανάγνωση και ενημέρωση σου. Εφτιαξες τη μέρα σε πολλούς μηχανικούς ..., και περισσότερο στους εκπαιδευτικούς μηχανικούς, γιατί στην πλειοψηφία τους είναι νέοι.

2

AΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν κατάλαβες τίποτα. Και κρίμα, γιατί διατύπωσα ένα απλό ερώτημα προς κάποιον, ο οποίος, κατά τη γνώμη μου, παριστάνει τον εκπαιδευτικό - και λέω παριστάνει (ή υποδύεται) γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν ούτε τέτοιο ύφος για ομιλούν για ..."μούρες" και τα συναφή, ούτε τέτοιο ήθος να προσπαθούν σ' ένα δημόσιο forum διαλόγου να απαξιώνουν γνώμες και απόψεις εκπαιδευτικών (και δη αποφοίτων εκπαιδευτικών σχολών, με "τη βούλα") γράφοντας ότι οι απόψεις των άλλων συνιστούν "αερολογίες', κλπ, κλπ., ή ότι (αυτός ο αδυνατών (;) να απαντήσει εδώ και δύο μέρες (!)  ποιάς εκπαιδευτικής σχολής αποφοιτος είναι...) "αισθάνεται άσχημα που έχει συναδέλφους τους εκπαιδευτικούς σαν τον δείνα..." (επειδή ο δείνα διαφωνεί με τις απόψεις τους αυτοφερομένου ως εκπαιδευτικού...).

Και επειδή έχω την τιμή να γνωρίζομαι με πολλούς αξιολογώτατους συναδέλφους εκπαιδευτικούς μηχανικούς, οι οποίοι βέβαια ουδεμία σχέσιν έχουσιν με τον εν λόγω (του οποίου εμφανίζεσαι αυτόκλητος  υπερασπιστής...) φερόμενο εκπαιδευτικό, για ξανασκέψου του: το ήθος και το ύφος του εν λόγω σου θυμίζει εκπαιδευτικό;

(Kαι ίσως τότε να καταλάβεις γιατί ρωτάω και ξαναρωτάω ποιά "εκπαιδευτική σχολή" τελείωσε - προφανώς δεν με ενδιαφέρει το εάν τελείωσε ή όχι ΣΕΛΕΤΕ. Η απορία μου έχει περισσότερο βάθος - οι νοούντες νοείτωσαν)


Με όλο το σεβασμό σε ένα εκπαιδευτικό με τη "βούλα" (άστοχος χαρακτηρισμός και ακόμη πιο άστοχος ο διαχωρισμός πρέπει να πω), είναι πραγματικά αξιοσημείωτο πως κατάφερνει να αυτοαναιρείται σε τόσο λίγες γραμμές.

Καταρχήν διότι κατηγορεί την απαξίωση και την ίδια στιγμή απαξιώνει τη γνώμη και τις ερωτήσεις ενός εκπαιδευτικού διότι διαφωνεί, με προσωπικές αντιπαραθέσεις, με τις θέσεις ενός ΑΛΛΟΥ εκπαιδευτικού. Όλο το κείμενο αναφαίρεται σε ΑΛΛΟΝ και φαινεται σαν απάντηση σε δικά μου λόγια ...

Όσο για την επικάλεση στο ανώτερω ήθος και ύφος του οι "υποδυόμενοι", "παριστάμενοι", και "φερόμενοι" εκπαιδευτικοί και συνάδελφοι του (χωρίς την "βούλα") σίγουρα θα το επιβεβαιώσουν.


xaan νομίζω ότι αν και πολύ προσεκτικός στη διατύπωση, ήμουνα αρκετά σαφής........
Θα παρακαλούσα να σταματήσει εδώ η διαμάχη αυτή, και μην υπάρξουν άλλοι "φορτοεκφορωτές λιμένος της προπολεμικής περιόδου", ούτε άλλα σχόλια περί ήθους κάποιου άλλου μέλους του forum, πολλώ δε μάλλον σχόλια για τα άτομα αυτά καθαυτά...............
Σχόλια τα οποία έκανες σε απάντηση σου που διαγράφηκε.........

Παρακαλώ θεώρησε την συμβουλή αυτή ως τελευταία.....


Ίσως και αυτοί που φρόντισαν να διαγράψουν τις δικιές σου απαντήσεις από το δημόσιο αυτό forum διαλόγου ως ακατάλληλες...

Τελειώνω λοιπόν ο "αυτόκλητος υπερασπιστής" απαντώντας εγώ στο ερώτημα σου για το πόσο οι μηχανικοί εκπαιδευτικοί είναι εκπαιδευτικοί. Οι νέοι εκπαιδευτκοί (και οι μηχανικοί εκπαιδευτικοί) που διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ αξιολογούνται και διαγωνίζονται εκτός από το γνωστικό αντικείμενο και στην ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ κατάρτισή τους. Επιπλέον οι πρωτοδιόριστοι εκπαιδευτικοί περνάνε από 3 φάσεις ΠΕΚ (=Παιδαγωγική Εκπαιδευτική Κατάρτηση) που ισοδυναμεί με εκατοντάδες ώρες υποχρεωτικών σεμιναρίων. Δεν ισοδυναμεί με ΣΕΛΕΤΕ που είναι ένας χρόνος επιμόρφωσης, αλλα΄μην ξεχνάς ότι και η ΣΕΛΕΤΕ δεν λαμβάνεται ως μεταπτυχιακό, αλλά χρησιμεύει αποκλειστικά για τον διορισμό ως εκπαιδευτικός (short cut για τον διορισμό μάλιστα ...). Αλλά και οι εκπαιδευτικοί μηχανικοί είναι πάντα μηχανικοί γιατί το γνωστικό τους αντικείμενο είναι αυτό και αυτό σπούδασαν άσχετα αν τους έχει στερηθεί το δικαίωμα υπογραφής.

Δεν είναι λοιπόν λογικό οι εκπαιδευτικοί μηχανικοί να θεωρούνται μηχανικοί απο την μια και να "αποκεφαλίζονται" ως εκπαιδευτικοί γιατί δεν ολοκλήρωσαν εκπαιδευτική σχολή ΣΕΛΕΤΕ και εκπαιδευτικοί αλλά όχι μηχανικοί από την άλλη, από τους ίδιους τους "δήμιούς" τους, όταν είναι να διεκδικησουν ένα επιπλέον επίδομα που παίρνουν όλοι οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι μηχανικοί.










3

Aν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) το "ΤΣΜΕΔΕ" είναι το ταμείο συνταξιούχων Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Εργων. Είναι δηλαδή το ταμείο των αποφοίτων πολυτεχνικών σχολών (και αν δεν απατώμαι και των σχολών υπομηχανικών) που αποφάσισαν να ασχοληθούν με τη παραγωγή δημοσίων έργων.

AΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν "υπονοώ" τίποτε - γιατί αν αρχίσω τα υπονοούμενα με τούτους θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Μέχρι στιγμής ασκούμαι στην υπομονή. Eπειδή, όμως,  αμφισβητώ ευθέως ότι οι ούτω πως ομιλούντες και εκφραζόμενοι είναι (:) δυνατόν να είναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ρωτώ και ξαναρωτώ το εξής απλό: ποιάς ......."εκπαιδευτικής σχολής" είναι (;) απόφοιτοι;



Αν έχω καταλάβει καλά , υποστηριζεται πως οι Μηχανικοί Εκπαιδευτικοί δεν ειναι Μηχανικοί γιατί δεν είναι Εργολήπτες, αλλά δεν είναι και Εκπαιδευτικοί γιατί δεν έχουν τελειώσει Εκπαιδευτική Σχολή. Με άλλα λόγια ευτυχώς που όλοι οι υπόλοιποι Μηχανικοί είναι Εργολήπτες (στον Ιατρικό, Τηλεπικοινωνιακό, Διοικητικό Τομέα κ.α.) και όλοι οι υπόλοιποι Εκπαιδευτικοί είναι απόφοιτοι Εκπαιδευτικών Σχολών (Μαθηματικοί, Φυσικοί, Γεωλόγοι, Οικονομολόγοι κτλ).
Μήπως τελικά να ισωπεδώνει κανείς επαγγέλματα και σπουδές σαν άλλος Τσενγκίς Χααν δεν είναι  τρόπος αντιμετώπισης και αντιπαράθεσης στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αλλά τρόπος εκνευρισμού αυτών που αντιμετωπίζουν τα προβλήματα;;;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193433
  • Σύνολο θεμάτων: 19562
  • Σε σύνδεση σήμερα: 967
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 649
Σύνολο: 661

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.