Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - absentminded

Σελίδες: 123 ... 9
1
Μεταθέσεις / Απ: Απορίες για μεταθέσεις (varia)
« στις: Νοεμβρίου 11, 2014, 09:20:44 pm »
Μπορείς απλώς να μη δηλώσεις σχολεία. Σ' αυτή την περίπτωση τα πράγματα μένουν ως έχουν.

2
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Το πρώτο μου παιδικό βιβλίο!
« στις: Μαρτίου 13, 2014, 03:18:24 pm »
Μόλις το διάβασα. Είναι πάρα πολύ ωραίο, συγχαρητήρια! Περιμένω το επόμενο.

3
Εργασιακά / Απ: Συμπεριφορά Διευθυντών
« στις: Μαρτίου 12, 2014, 12:23:48 pm »
Σε όσα σχολεία έχω δουλέψει ως τώρα, όταν είχαμε συνεδρίαση, στα πρακτικά οι διευθυντές κατέγραφαν και τις διαφορετικές απόψεις (π.χ. "ο τάδε δε συμφώνησε και το αιτιολόγησε με αυτόν τον τρόπο").

4
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Ιανουαρίου 26, 2014, 02:12:31 pm »
Ένας μικρούλης (Ε' τάξη) έχει μεγάλη αδυναμία στη συνάδελφό μου και δασκάλα του.
Η μαμά του το έχει καταλάβει αυτό και, όταν ο μικρός συμπεριφέρεται άσχημα του λέει "θα απογοητευτεί πολύ η δασκάλα σου άμα το μάθει".
Η απάντησή του;
"Αμάν πια! Μια γυναίκα βρήκα κι εγώ να μου αρέσει και θέλεις να μου χαλάσεις τη σχέση μου μαζί της"!

5
Δημοτικό / Απ: Μαθηματικά ΣΤ Δημοτικού ερώτηση
« στις: Ιανουαρίου 21, 2014, 04:02:10 pm »
Ναι, ισχύει. Μας τα είχαν στείλει αυτά οι σχολικοί σύμβουλοι τον Σεπτέμβριο στο σχολείο.

6
Δημοτικό / Απ: Προβλήματα στην ανάγνωση β΄ δημοτικού
« στις: Οκτωβρίου 08, 2013, 05:50:59 pm »
Είναι πολύ νωρίς ακόμα. Πολλά παιδιά συλλαβίζουν στην αρχή της

7
Δημοτικό / Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« στις: Σεπτεμβρίου 27, 2013, 11:58:40 pm »
Δε νομίζω να υπάρχει τέτοια οδηγία(τουλάχιστον δεν αναφέρεται στην εγκύκλιο για τις κατ' οίκον εργασίες http://users.sch.gr/andrianop/katoikon.pdf )
Πάντως δεν απαγορεύεται.
Μπορείς να ρωτήσεις τον/την δάσκαλο/α για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό, ποιους στόχους εξυπηρετεί. Δεν είναι κακό να πεις ότι το παιδί αναστατώνεται και απογοητεύεται. Εγώ θα ήθελα να το ξέρω αν κάποιος μαθητής μου δυσκολευόταν. Το ίδιο και οι συνάδελφοι που γνωρίζω.
Μπορείς να ζητήσεις να σου προτείνει στρατηγικές για να διευκολυνθεί ο μικρός στη μελέτη του.

8
Είμαστε μόνο τρία άτομα στο σχολείο. Απεργούμε και οι τρεις.

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2013
« στις: Ιουνίου 23, 2013, 09:21:16 am »
Ανήκω σε μεγάλο ΠΥΣΔΕ το οποίο ( λόγω μεγέθους ; ) αργεί τις διαδικασίες τοποθετήσεων .
Έτσι τα προηγούμενα χρόνια οι οριστικές τοποθετήσεις - βελτιώσεις  γίνονταν την τελευταία εργάσιμη του Ιουνίου και οι προσωρινές κατά το τέλος Σεπτεμβρίου .  Φέτος δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα ούτε τα κενά ούτε οι υπεράριθμοι . Ως εκ τούτου οι οριστικές τοποθετήσεις πάνε για τον Ιούλιο ( αν καταλαβαίνω καλά ) και για τις προσωρινές ελπίζω να μην φθάσουν στον Οκτώβρη . 

Στα ΠΥΣΔΕ σας προχωράνε οι διαδικασίες ?

Όποιος έχει διάθεση ας ενημερώνει ...

Στο ΠΥΣΠΕ της περιοχής μας γίνονται ήδη αιτήσεις για οργανικές, εδώ και μέρες. Στο ΠΥΣΔΕ δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα ούτε έχει ανακοινωθεί κάτι.

10
Μια φίλη που έχει φέτος έκτη θα κάνει κάτι τέτοιο: http://www.youtube.com/watch?v=rHomNHH5Wvs&feature=youtu.be

Αν σου αρέσει κάτι πιο... παραμυθένιο, μπορείς να κάνεις το "Περπατώ εις το δάσος". Είναι πολλά παραμύθια ανακατεμένα κι έχει πλάκα.

Προσωπικά, η γιορτή που μου άρεσε περισσότερο ήταν με αποσπάσματα από παλιές ελληνικές ταινίες (δεσποινίς διευθυντής, Ζήκος, η κυρά μας η μαμή, η Αλίκη στο ναυτικό κ.ά.)

11
Έχω δει πολλές φορές και το αντίθετο, να αδικεί η δασκάλα το παιδί της για να μη ζηλεύουν τα άλλα παιδιά. Τα άλλα παιδιά δε σταματούσαν να βλέπουν το "δασκαλοπαίδι" με μισό μάτι και το παιδάκι δεν ήθελε τη μαμά του για δασκάλα.
Αλλά, ακόμα και εντελώς αντικειμενική να είσαι, τα σχόλια και τα παράπονα δεν τα γλιτώνεις.

12
Το θέμα δεν είναι να μην έχουν τα παιδιά πολλή δουλειά για το σπίτι, αλλά να μη χρειάζονται πολλή δουλειά στο σπίτι. Οι ασκήσεις των σχολικών βιβλίων δεν επαρκούν και συχνά δεν εξυπηρετούν τους στόχους του κάθε μαθήματος.
Πιστεύω πως εμείς οι δάσκαλοι δεν πρέπει να φορτώνουμε στους γονείς τη δουλειά που θα έπρεπε να κάνουμε εμείς. Λέγοντας "τη δουλειά που θα έπρεπε να κάνουμε εμείς" δεν εννοώ να εξηγούμε μια φορά το μάθημα, να κάνουμε 5 ασκήσεις από το βιβλίο, να βγάζουμε φωτοτυπία δυο βοηθήματα και τέλος. Συνήθως (αν όχι πάντα) είναι απαραίτητο να γίνουν και πολλές ασκήσεις εκτός βιβλίου, για να κατακτηθούν οι απαιτούμενοι στόχοι. Χρειάζεται πολλή εξάσκηση στο σχολείο για να είναι τα παιδιά σε θέση να εκτελούν μια εργασία μόνα τους. Στο σπίτι μπορούμε να βάζουμε κάποιες επαναληπτικές ασκήσεις, με την προϋπόθεση οι μαθητές να έχουν κατανοήσει ήδη το μάθημα.
Δεν έχει κανένα νόημα να "ξεπετάξεις" το μάθημα "για να βγει η ύλη" και μετά ας βγάλουν το φίδι από την τρύπα οι άμοιροι γονείς.
Η εκμάθηση της προπαίδειας απ' έξω είναι στόχος της Γ' τάξης. Όμως, στη Γ' τάξη τα παιδιά έρχονται σε επαφή με αρκετά νέα αντικείμενα, οπότε είναι καλό να ξέρουν την προπαίδεια από τη

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Στη "διάθεση" του δημοτικού.
« στις: Σεπτεμβρίου 10, 2012, 05:29:17 pm »
Το γεγονός ότι θα συμπληρώνεις ωράριο δε σημαίνει ότι δεν θα έχεις σταθερό πρόγραμμα. Συγκεκριμένο πρόγραμμα θα σου δοθεί. Απλώς θα κάνεις μάθημα σε αρκετές τάξεις.
Όσο για το μάθημα της γυμναστικής, (το ανέφερε παραπάνω ένας συνάδελφος), εννοείται ότι δεν το αναλαμβάνουν δάσκαλοι. Έκαστος στο είδος του.

14
Σας έχουν δώσει και Χίο για επιλογή; Είναι καλή περίπτωση, ειδικά για τους

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 471
Σύνολο: 471

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.