Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - alvertos

Σελίδες: 1
1
1. Η αλήθεια πονάει ε? Μερικά πράγματα δεν αρέσουν σε κάποιους όταν ακούγονται και για αυτό προσπαθούν να τα φιμώσουν.

Περίεργη αντιμετώπιση, εκτός τόπικ, απο τα μέλη, justelene23 και alvertos.
Oι moderators θα πρέπει να παρέμβουν άμεσα...

2
όχι ρε μην το λες, μα και τα ΤΕΙ πλέον είναι Ατει, ανώτατα και αυτά.
Αυτό άλλωστε φαίνεται και από τις βάσεις τους που ανακοινώθηκαν σήμερα

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ  ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ   8292
ΕΦΑΡ. ΠΛΗΡ. ΣΤΗ ΔΙΟΙΚ.& ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝ. ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ(ΑΜΑΛΙΑΔΑ)   8199
ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ  ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ   7990
ΠΛΗΡ/ΚΗΣ & ΤΕΧΝ/ΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔ.(ΚΑΣΤΟΡΙΑ)   7876
ΤΗΛ/ΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ(ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ)   7646
ΤΕΧΝ/ΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛ/ΝΙΩΝ ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ(ΣΠΑΡΤΗ)   7634
ΕΠΙΧ. ΣΧΕΔ.& ΠΛΗΡ. ΣΥΣΤΗΜ.  ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ)   7532
ΕΦΑΡ. ΠΛΗΡ/ΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚ.& ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ   7423
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛ/ΝΙΩΝ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ (ΑΡΤΑ)   7203

3
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Ιουνίου 27, 2012, 12:24:33 pm »
εγώ από όσο ξέρω στο παιδαγωγικό με εξετάσεις και να περάσεις και πρώτος σε 250 άτομα μάλλον βύσμα θα είχες.
Συνήθως αυτοί που έχουν βύσμα είναι αυτοί που κοκορεύονται.
Αυτοί που αξίζουν δουλεύουν σκληρά καθημερινά και δεν ζητάνε την αναγνώριση από ένα φόρουμ ούτε προσβάλλουν συναδέλφους που θέλουν να προσπαθήσουν για κάτι καλύτερο.

ΥΓ. Πάντως θα έχει ενδιαφέρον η πρόοδος σου εκεί. Θα σου πρότεινα στο τέλος κάθε εξεταστικής να αναρτάς και την αναλυτική σου εδώ να βλέπουμε πόσο καλά τα πας.

εγω ούτε βύσμα είχα ούτε τίποτα. διάβασα 5 μήνες καλά. έβαλα και βιβλιογραφία στις απαντήσεις και πέρασα πρώτος από 250 άτομα στο Παιδαγωγικό Πατρών. όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες. ο καθρέπτης δεν λέει ψέμματα. μην ψάχνετε άλλοθι. διαβάστε πολύ. βάλτε βιβλιογραφία και ολα καλά θα πάνε. μην απαντάτε περιληπτικά-μονολεκτικά.

4
[διαγραφή]
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΠΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΤΕ

5
άρα όσοι είναι ελεύθεροι επαγγελματίες δεν κάνουν γκάφες μάλιστα.
Πως εξηγείς το γεγονός ότι σχεδόν όλα τα φροντιστήρια είχαν λύσει λάθος το θέμα? Δεν είναι επαγγελματίες? Πως έκαναν τέτοια γκάφα? Μου φαίνεται απίστευτο

'Οταν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας δε σε παίρνει να κάνεις γκάφες.
Γιατί αν κάνεις θα χάσεις τη δουλειά σου.

6
Είναι μόνιμοι καθηγητές όχι μόνιμοι στην επιτροπή, αυτό εννοούσα, κάθε χρόνο αλλάζουν
Τα μέλη της επιτροπής δεν είναι μόνιμοι καθηγητές?
Τι είναι? Ωρομίσθιοι?

επειδή ακριβώς μιλάμε για θέματα πανελλαδικών για αυτό μπαίνουν μόνιμοι που έχουν διδάξει το μάθημα πολλά χρόνια, έχουν εμπειρία ως βαθμολογητές και ξέρουν περισσότερα και από μένα και από σένα αφού από ότι καταλαβαίνω δεν έχεις κάποια εμπειρία από τη διαδικασία των εξετάσεων, αφού βαθμολογητές μπαίνουν μόνο οι καθηγητές των δημόσιων σχολείων [διαγραφή]

7
Τελευταίο μήνυμα και δεν ξαναγράφω

2. Οι κύριοι των επιτροπών δεν είναι μόνιμοι? Θα τους ξηλώσει κανείς για τις γκάφες τους? Θα υπάρξει κάποια ποινή? Όχι. Θα συνεχίσουν να έχουν δουλειά και ασφάλεια και μισθό. Αν κάνω λάθος , διόρθωσέ με.
Κάνεις λάθος και σε διορθώνω.

8
Παράθεση
Τα 150 ευρώ ποιος τα παίρνει?
Τα μέλη της επιτροπής?
υπάρχει σχετικό δημοσίευμα στο esos που αναφέρει τις αμοιβές όλων όσων εμπλέκονται στις εξετάσεις

Παράθεση
Αλήθεια πως γίνεσαι μέλος αυτής της επιτροπής?
Κάνεις αίτηση λίγο πριν τις εξετάσεις στην δευτεροβάθμια που ανήκεις

Παράθεση
Μπορούμε να μάθουμε τα ονόματα των μελών της επιτροπής?
για ποιο λόγο? εσύ από ότι βλέπω μετά τον κομπλεξισμό έχεις πέσει στο επίπεδο της ανθρωποφαγίας

Για φανταστείτε όλοι σας, τι θα συνεβαίνε σε αυτή τη χώρα που λέγεται Ελλάδα αν τα ονόματα της επιτροπής ήταν γνωστά. Κάντε μερικούς συνειρμούς και θα καταλάβετε και μόνοι σας γιατί πρέπει τα ονόματα να μην δημοσιοποιούνται

Θα πρέπει να καταλάβετε το εξής: Αυτή τη στιγμή οι πανελλήνιες εξετάσεις δέχονται μια επίθεση. Όταν θέλεις να αλλάξεις ένα σύστημα τι καλύτερο από το να δυσφημήσεις το προηγούμενο. Θέλουν να σταματήσουν τις εξετάσεις και να βάλουν ένα σύστημα του οποίου το αδιάβλητο θα είναι αμφίβολο. Για αυτό προσπαθούν να καταστρέψουν αυτό το σύστημα και δυστυχώς το πετυχαίνουν.

9
Είναι πράγματι ενδιαφέρον πως μορφωμένοι άνθρωποι που θέλουν να λέγονται και δάσκαλοι αντιδρούν έτσι σε μια κρίση, ελεγχόμενοι από τα ΜΜΕ και από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα
Πως ? Ψάχνοντας να βρουν ένα αποδιοπομπαίο τράγο και να του τα φορτώσουν όλα.
Μεγάλη μαγκιά να κρίνεις και να κριτικάρεις πρόσωπα και πράγματα χωρίς να έχεις βρεθεί ποτέ στη θέση τους. Ωραίο να το παίζεις ξερόλας και αυστηρός με τους άλλους αλλά όχι φυσικά με τον εαυτό σου.

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το πικρόχολο σχόλιο για τα τσίπουρα. Ξέρω τουλάχιστον 4 βαθμολογικά κέντρα όπου οι καθηγητές δεν πήραν χαμπάρι για το λάθος και έλυσαν το θέμα με τον αναμενόμενο τρόπο. Μήπως έπιναν τσίπουρα και αυτοί? (μιλάμε για 100 έμπειρους καθηγητές )

Τέλος σχετικά με την αμοιβή επειδή μιλάτε για χρήματα, το ΦΕΚ υπάρχει στο internet, είναι 150 ευρώ τα οποία από όσο ξέρω τα παίρνουν μετά από κάνα χρόνο. Μιλάμε για πολύ παραδάκι ε?

Θα είχε ενδιαφέρον πάντως όλοι εσείς οι αλάνθαστοι να καθήσετε ένα βράδυ άυπνοι να βγάλετε πρωτότυπα και δύσκολα θέματα και μετά να τα ανεβάσετε εδώ μαζί με τις λύσεις που  θα κάνετε στις 6 το πρωί άυπνοι όλη τη νύχτα. Όχι τίποτα άλλο για να αποδείξετε πόσο καλοί είστε σε αυτό και άρα έχετε δικαίωμα να κριτικάρετε έτσι

10
Παρακολουθώ από προχθές όλο αυτό το χαμό με το μάθημα της Φυσικής. Κατά τη γνώμη μου αυτό που φταίει είναι η οδηγία που δόθηκε για ακύρωση του θέματος και όχι το θέμα καθαυτό.
Καταρχήν όποιος λέει ότι το θέμα είναι λάθος έχει πονηρό σκοπό. Το θέμα δεν είναι λάθος, είναι κακοδιατυπωμένο!! Απάντηση υπάρχει και είναι ότι η ενέργεια αυξάνεται συνεχώς και για αυτό δεν υπάρχει μέγιστο.
Τα λάθη είναι ανθρώπινα. Νομίζω ότι η επιτροπή δεν μπορούσε να το προβλέψει και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι σε 3 τουλάχιστον βαθμολογικά από όσο ξέρω οι βαθμολογητές δεν πήραν χαμπάρι και το έλυσαν όλοι με τον αναμενόμενο τρόπο.
 
  Το μόνο για το οποίο έχει τεράστια ευθύνη η επιτροπή είναι στο ότι ενέδωσε στις πιέσεις της συντεχνίας που λέγεται Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Για ποιο λόγο βγήκε η ΕΕΦ τόσο γρήγορα και έβγαλε μια τέτοια ανακοίνωση? Είναι προφανές ότι εδώ παίζονται παιχνίδια. Ο ρόλος της ΕΕΦ είναι σκοτεινός και είναι οι ηθικοί αυτουργοί αυτής της κατάστασης που ζούμε τώρα.

Αν η επιτροπή έχει την στοιχειώδη ευθιξία θα πρέπει να πάρει πίσω αυτή την απαράδεκτη οδηγία και να δεχτεί και τις 2 λύσεις ως σωστές. Μάλιστα θα πρέπει να δώσει και παραπάνω μόρια στους μαθητές που βρήκαν την απόλυτα σωστή και τεκμηριωμένη απάντηση ότι η κινητική ενέργεια αυξάνεται συνεχώς.

Στο δικό μου βαθμολογικό μαθητής ΦΑ πήρε την παράγωγο για να βρει το μέγιστο και μας είπε ότι ναι μεν είναι τοπικό αλλά δεν μπορεί να αποδείξει ότι είναι ολικό!!!
Είναι δυνατόν να μην πάρει αυτό το παιδί όλα τα μόρια????

ΥΓ. Ας κοιτάξει η ΕΕΦ να διορθώσει τις λύσεις της που έχει μπερδέψει το συνημίτονο με το ημίτονο και μετά να μιλάει για λάθος θέματα. Να βγουν και να ζητήσουν ειλικρινά συγγνώμη γιατί είναι συνένοχοι για όσα συμβαίνουν στη Φυσική όλα αυτά τα χρόνια στην εκπαίδευση

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32934
  • Τελευταία: Tzach
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185942
  • Σύνολο θεμάτων: 19497
  • Σε σύνδεση σήμερα: 780
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 641
Σύνολο: 666

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.