1
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 08, 2007, 01:00:00 μμ »
Ένα νόημα είχε κατά τη γνώμη μου ο θέμα της στατιστικής: Να δεις τις παραγοντοποιήσεις που γίνονται. Τότε βγαίνει 10 φορές πιο εύκολα, γιατί μένουν λίγοι δύσκολοι πολλαπλασιασμοί, που θέλουν χαρτί. Γιατί, ακόμα και το 65 στο τετράγωνο πχ θέλει να τον κάνεις τον πολ/μο, ενώ το 13 όχι. Αλλιώς, κάνεις ατελείωτες πράξεις και χάνεις χρόνο.
Γενικά, για όσους θα ξαναδόσουν, μου φαίνεται ότι όπου βλέπουμε πολλές πράξεις και κανένα μαθηματικό περιεχόμενο, κάποιο λάκο έχει η φάβα, και έχει νόημα να κοιτάμε τι κόλπο πρέπει να γίνει. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο βλάκες να μας αξιολογούν στο αν μπορούμε να κάνουμε πράξεις: Είναι γνωστό ότι ΔΕΝ μπορούμε!!!
Γενικά, για όσους θα ξαναδόσουν, μου φαίνεται ότι όπου βλέπουμε πολλές πράξεις και κανένα μαθηματικό περιεχόμενο, κάποιο λάκο έχει η φάβα, και έχει νόημα να κοιτάμε τι κόλπο πρέπει να γίνει. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο βλάκες να μας αξιολογούν στο αν μπορούμε να κάνουμε πράξεις: Είναι γνωστό ότι ΔΕΝ μπορούμε!!!