Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - diamand

Σελίδες: 123 ... 9
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Ιουλίου 02, 2025, 09:12:31 am »
Το ότι σε άλλες διευθύνσεις  φτάνει ο αγιασμός και δεν έχουν τοποθετήσει τον κόσμο, με ξεπερνά…
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μέχρι 30/9 έχουμε τα εξής :
α) Άδειες που ξεκινάνε 1/9 και κάποιες ίσως είναι αδύνατο να είναι προγραμματισμένες (κάποια όντως επαπειλούμενη η κάποια ασθένεια)
β) Εγκρίσεις ολιγομελών τμημάτων σε σχολεία, των οποίων οι αποφάσεις μπορεί να βγουν και μέσα στο Σεπτέμβρη.
γ) Αποσπάσεις σε διαφορετικές φάσεις...
δ) Δυνατότητα σε μαθητές αλλαγής κατεύθυνσης σε ΓΕΛ, ειδικότητας σε ΕΠΑΛ , μετεγγραφών από ΓΕΛ σε ΕΠΑΛ κλπ  μέχρι 30/9 με αποτέλεσμα μια ρευστότητα στον αριθμό τμημάτων και λειτουργικών κενών
Όλα αυτά αναγκάζουν πολλές ΔΔΕ να κάνουν η να ξανακάνουν αλλεπάλληλες τοποθετήσεις που σε κάποιους νόμους φτάνουν μέχρι τα Χριστούγεννα.

2
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαΐου 15, 2025, 08:36:51 pm »
Αν ένας ανήλικος μεθύσει σπίτι του θα συλληφθούν οι γονείς του;

3
Ναι, το λειτουργικά υπεράριθμοι το καταλαβαίνω. Όντως μπορεί να υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο. Για μείωση ωρών, δύσκολο, φαντάζομαι, καθώς πρόκειται για δασκάλους και όχι ειδικότητες και το σχολείο διατηρεί τη οργανικοτητα  του.
Υπάρχει περίπτωση να δοθούν οργανικά κενά του χρόνου, δεδομένου ότι θα συνταξιοδοτηθούν στις 31/8 και μέχρι τότε δεν θεωρείται κενό

4
Επειδή έχει γίνει πολλές φορές, μπορείς να παραθέσεις τη σχετική νομοθεσία που ενεργοποιεί μόνο το σενάριο Β;

ΦΕΚ Α'45/1996 ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 50
Αρθρο 15:
11. Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους, μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτή γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ του
12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β' της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής. 

και

Προεδρικό Διάταγμα 100/1997 - ΦΕΚ 94/22-5-1997
Άρθρο 13
1.Οι παρ. 2 και 7 του άρθρου 15 του Π.Δ. 50/1996 αντικαθίστανται ως ακολούθως:
«2. Δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 8 αυτού του Π.Δ. εκτός από τις περιπτώσεις μετάθεσης για ρύθμιση υπεραριθμίας.
7.Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια με ανακοίνωσή τους, καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς που υπέβαλλαν αίτηση για μετάθεση ή δήλωση για οριστική τοποθέτηση, καθώς και εκείνους που μετατέθηκαν από άλλες περιοχές να υποβάλλουν, μέσα σε πέντε (5) ημέρες δήλωση στην οποία να αναγράφουν τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, όπου επιθυμούν να μετατεθούν ή να τοποθετηθούν. Στις δηλώσεις αυτές μπορούν να αναγραφούν κατά σειρά προτίμησης μέχρι είκοσι (20) σχολικές μονάδες».
2.Ετην παρ. 12 του άρθρου 15 προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Για τους εκπ/κούς Α/θμιας εκπ/σης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.
Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης».

5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απριλίου 16, 2025, 10:52:36 pm »
Η νομοθεσία αναφέρει ότι πρέπει να γίνει αξιόλογηση και τα δύο έτη. Αυτό όμως ως τώρα δεν έχει καταστεί εφικτό για σχεδόν κανέναν, και μάλιστα δικαιώθηκαν δικαστικά για μονιμοποίηση νεοδιόριστοι, οι  οποίοι δεν αξιολογήθηκαν καθόλου.
Αυτο δεν σημαίνει ότι κάποιος νεοδιοριστος που θα περάσει την πρώτη χρονιά αξιολόγηση δεν θα κληθεί να επαναλάβει και τη δεύτερη. Απλά δεν χρειάζεται να τρέξει να το κυνηγήσει να αξιολογηθεί από μόνος του την πρώτη χρονιά αν δεν του ζητηθεί...

6
Η Κοινότητα του PDE / Απ: ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
« στις: Απριλίου 08, 2025, 07:12:57 pm »
Υπάρχουν ακόμη και περιπτώσεις ΠΥΣΔΕ που υπολογίζουν ή αγνοούν τα ολιγομελή τμήματα, που κανονικά χρειάζονται έγκριση απο το Υπουργείο για να λειτουργήσουν, κατά το δοκούν...

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Απριλίου 02, 2025, 09:02:50 pm »
Ασχέτως κάθε γνώμης, άποψη μου είναι ότι τα πάντα γίνονται για τη μείωση κόστους και η ποιότητα δεν ήταν ποτέ προτεραιότητα του υπουργείου. Ο ΟΟΣΑ δίνει συνταγές μείωσης κόστους χωρίς να πέφτει δυσανάλογα και η ποιότητα. Προσπαθεί να κάνει οσο πιο αποδοτικό γίνεται ένα σύστημα με τα λιγότερα έξοδα. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές ιδιαιτερότητες όμως που δεν καθιστούν εφικτές τις συνταγές. Αυτό που τελικά καταφέρνει το υπουργείο είναι να μειώσει όσο το δυνατόν τη μονιμότητα για να παίρνει φτηνούς και πρόθυμους αναπληρωτές, ιδρύοντας πειραματικα, πρότυπα και Ωνάσεια στα οποία οι οργανικές καταργούνται. Οι φιλόδοξοι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευτικοί που δεν επιθυμούν να διδάξουν "παραβατικές" - λαϊκες - υποβαθμισμένες περιοχές τρέχουν στα νέου τύπου. Τώρα αν έχουν αποτελέσματα είναι αντικείμενο προς συζήτηση, σίγουρα το υλικό των μαθητών θα είναι πιο αναβαθμισμένο.
Η παρουσα πολιτική της ΝΔ (όχι η λαϊκή - Καραμανλικη) έχει αλλεργία στη μονιμότητα και στους διορισμούς, απλά είχε αρχίσει να φτάνει η κατάσταση στο απροχώρητο...

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 20, 2025, 04:50:07 pm »
50 συνταξιοδοτήσεις δεν σημαίνει κ 50 κενά αν υπήρχαν υπεράριθμοι η δεν συμπληρώναν το ωράριο συναδελφοι της ίδιας ειδικότητας στο ΠΥΣΔΕ. Επίσης για κάθε τμήμα σχολείου που καταργείται λόγω υπογεννητικότητας χάνονται 10-11 ώρες δλδ μισή οργανική...

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ
« στις: Μαρτίου 11, 2025, 04:40:48 pm »
Αποσπασμένοι εντός και εκτός συνήθως παν μαζί βάσει μορίων απόσπασης ...

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 11, 2025, 04:38:05 pm »
Μέχρι να υπογράφουν απο τον υπουργό μπορεί να περάσουν από μια δυο μέρες ως και βδομάδα...
Συνήθως τις ανακοινώνουν Παρασκευές...

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Φεβρουαρίου 24, 2025, 09:19:52 am »
Απο το site του Κατσωνόπουλου:
 ..."το ΚΥΣΔΕ θα συνεδριάσει, πιθανά από 19 έως 21 Μαρτίου, για να αποφασίσει επί των
οργανικών κενών και πλεονασμάτων βάσει των οποίων θα πραγματοποιηθούν οι φετινές μεταθέσεις και εν συνεχεία αυτές θα
υπογραφούν και θα ανακοινωθούν. Αν δεν τηρηθεί αυτό το χρονοδιάγραμμα, οι συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ, αντί για 19-21/03, θα
πραγματοποιηθούν στις 26-27/03."

12
Σχολική ζώνη / Απ: Μαθήτρια
« στις: Ιανουαρίου 22, 2025, 02:26:30 am »
Όταν μιλάμε για μαθητές να γνωρίζουμε ότι ο νόμος τους θεωρεί ότι είναι εξ ορισμού παρορμητικοί και δεν έχουν αυτοσυγκράτηση, δηλαδή δεν είναι "κύριοι" του εαυτού τους. Για αυτό υποχρεουμαστε να τους προσέχουμε στις εφημερίες και βλέπουμε συναδέλφους να συλλαμβανονται για αμέλεια όταν γίνεται κάποιο συμβάν με μαθητες. Εξ ου και σε κάθε ποινικό αδίκημα η ποινή πάει στους γονείς για αμέλεια. Υπάρχουν περιπτώσεις που γίνεται επανειλημμένα κ κατά συρροή αδίκημα και απλά συλλαμβάνεται ο ανήλικος δράστης και αφήνεται ελεύθερος κάθε φορά ακριβώς γιατί είναι ανήλικος. Στο σχολείο τους γονείς υποκαθιστούν ως προς την ευθύνη και την επιμέλεια οι καθηγητές.
Την μαθήτρια την πιάσατε να κάνετε κουβέντα γιατί το κάνει αυτό; Μιλήσατε με γονείς , συναδέλφους, σύμβουλο σχολικής ζωής και διευθυντή; Δεν είναι κάποιος ενήλικος που έχουμε μια διαφορά και προσβάλει ο ένας τον άλλον για να πάμε στα δικαστήρια, ο ρόλος του σχολείου είναι πρωτίστως διαπαιδαγώγηση. Σκεφτείτε να κάνετε κάποια αγωγή και να σας τα ρωτάει αυτά ο στη δίκη ο δικαστής, θα πείτε δεν με ενδιαφέρει ο ρόλος μου και η διαπαιδαγώγηση της μαθήτριας θέλω απλά να πάρει μια ποινή γιατί με προσέβαλε;
Δεν ξέρω φυσικά τι έχει προηγηθεί μπορεί να έχετε κάνει επανειλημμένα προσπάθειες για προσέγγιση η πολλές ενέργειες αλλά η νομική οδός νομίζω είναι έσχατη λύση όταν έχετε εξαντλήσει όλες τις εναλλακτικές...

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουαρίου 04, 2025, 12:12:42 pm »
Καλή χρονιά!
 Με εκείνη τη προσφυγή στο ΣτΕ για τη συνταγματικότητα της αξιολογησης των ΕΕΠ ΕΒΠ είχαμε κάποιο αποτέλεσμα; Υποτίθεται ότι θα εκδικαζόταν 5 Δεκ 24 αλλα κανένα site δεν ανέφερε αν τελικα πηρε αναβολη ή βγήκε κάποια αποφαση...

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Οκτωβρίου 22, 2024, 07:06:16 pm »
Η εγκύκλιος αναφέρει
" ...όπως τα ψηφιοποιήσουν σε αρχείο/α pdf, με ανάλυση σάρωσης 200 ή 300 dpi σε ασπρόμαυρο. Σε
περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αποστολή, λόγω μεγέθους των αρχείων (συνήθως 8 MB)...."

Εγώ που τα έστειλα σε έγχρωμο πειράζει;



Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185363
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 666
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 540

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.