Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - graciela

Σελίδες: 12
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2014, 01:44:28 pm »
Σ' ευχαριστώ πολύ που απάντησες. Αν κατάλαβα καλά, δε δίνεις ούτε μία πιθανότητα στο εκατομμύριο να βγει η περίληψη από τις πανελλαδικές. Με το τεκμήριο (;)) που παρέθεσες στο τέλος με κάνεις κι εμένα να αρχίζω να αναθεωρώ. Θυμάμαι πότε λες, αν και τότε δεν είχα πρωτάκια, είχα μάθει τι γίνεται. Αλλά τώρα το πράγμα διαφέρει πολύ, δε νομίζεις; Όπως βέβαια και να έχει, "φύλαγε τα ρούχα σου...", που λένε. Θα ασχοληθώ με περίληψη κανονικά. Άλλωστε, δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς, τους τη ζητάνε στο σχολείο και πρέπει να τα βοηθήσω να αντεπεξέλθουν.

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2014, 12:52:03 pm »
Τα μέσα πειθούς που ανάγονται στην επίκληση στο συναίσθημα είναι:
1. Περιγραφή
2. Αφήγηση
3. Χιούμορ
4. Ειρωνεία (που μπορεί να καταδεικνύεται και από τη χρήση εισαγωγικών)
5. Συγκινησιακή γλώσσα με: α) Λέξεις ή φράσεις συναισθηματικά φορτισμένες (π.χ. Τα παιδιά στην Αφρική λιμοκτονούν), β) Σχήματα λόγου, ιδιαίτερα μεταφορές (και παρομοιώσεις, υπερβολές κ.ά.), γ) (Ρητορικά) ερωτήματα, δ) Σημεία στίξης (θαυμαστικό ή αποσιωπητικά)

Όλα αυτά μπορεί να μην αναφέρονται ξεκάθαρα στο σημείο εκείνο του βιβλίου όπου γίνεται λόγος για την επίκληση στο συναίσθημα, αλλά "διηθούνται" από τις ασκήσεις του σχολικού και γενικά από όλα τα βιβλία του Λυκείου για την Έκφραση-Έκθεση.

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2014, 12:32:53 pm »
Εφόσον έχουμε νέο σύστημα και νέο τρόπο εξέτασης που έχουν τεθεί σε ισχύ ήδη από πέρυσι, εφόσον αυτά που ίσχυσαν πέρυσι για την Α΄ θα ισχύσουν φέτος και για τη

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Σεπτεμβρίου 18, 2014, 06:46:57 pm »
Παράθεση
Συνάδελφοι, επειδή και πάλι μετεωριζόμαστε ανάμεσα σε ένα παλιό και ένα νέο σύστημα εξέτασης και βαθμολόγησης χωρίς πραγματικά σαφείς οδηγίες στο μάθημα της Έκθεσης, εσείς προσωπικά αποφασίσατε ή όχι να διδάξετε την τεχνική της περίληψης στην Α΄Λυκείου την περσινή χρονιά; Και σκέφτεστε να τη "δουλέψετε" φέτος με τα παιδιά που ξεκινούν τη

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Σεπτεμβρίου 04, 2014, 01:52:26 am »
 :( Κανείς δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει;;;

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Αυγούστου 29, 2014, 01:56:14 pm »
Συνάδελφοι, επειδή και πάλι μετεωριζόμαστε ανάμεσα σε ένα παλιό και ένα νέο σύστημα εξέτασης και βαθμολόγησης χωρίς πραγματικά σαφείς οδηγίες στο μάθημα της Έκθεσης, εσείς προσωπικά αποφασίσατε ή όχι να διδάξετε την τεχνική της περίληψης στην Α΄Λυκείου την περσινή χρονιά; Και σκέφτεστε να τη "δουλέψετε" φέτος με τα παιδιά που ξεκινούν τη

7
Evi, το κατάλαβα ότι είχες αρχικά κάτι άλλο στο μυαλό σου (όπως κι άλλοι που απάντησαν στα θέμα). Απ' ό,τι φαίνεται αυτό είναι το πιο δύσκολο, να πείσεις δηλαδή κι άλλους ότι αξίζει και είναι εφικτό - και όχι να μειώσεις τις τιμές των διδάκτρων (π.χ. αγοράζοντας φτηνά αναλώσιμα από άλλους συνεταιρισμούς ή εκτελώντας ως συνεταιρισμός και χρέη γραμματέως ή καθαρίστριας κ.ά.).
Γενικά διαπιστώνω ότι υπάρχει άγνοια και προκατάληψη.
Marko, πάντοτε αυτή η χώρα φλέρταρε με τον κομμουνισμό, ειδικά από το Πολυτεχνείο και μετά. Απλά ποτέ δεν έκατσε.

8
...εφυγες Αλεκάρα μου, χρόνια αγώνας στους δρόμους, στις φαμπρικες,και στα καρνάγια ...και τωρα αρχιζει να πιάνει "καρπους" η ιδεολογία μας...

βρε, ποιό Χαλάνδρι, πάτε στις φτωχογειτονιες να δειτε πως θα ανθίσει η κολεκτίβα?

 :) ;) Έτσι έτσι!!!!

9
Teo, αν ο σκοπός σου δεν είναι απλά να γλυτώσεις το χαράτσι της ασφάλισης που πληρώνεις, αλλά να συμμετάσχεις στη διάδοση της ιδέας της αλληλέγγυας οικονομίας, τότε γιατί δε συμβουλεύεσαι το λογιστή σου να αλλάξεις από Ο.Ε. σε συνεταιρισμό το φροντιστήριό σου; Διάβασε τις σχετικές διατάξεις του νόμου "Περί αστικών συνεταιρισμών".

10
Isla, δεν μπορείς να δεις το φως, γιατί είσαι κι εσύ, όπως άλλωστε όλοι μας, γνήσιο τέκνο του καπιταλισμού και αντιμετωπίζεις με καχυποψία και δυσπιστία τέτοιες δράσεις. Αυτή είναι η πεμπτουσία όλων των ερωτήσεών σου. Έτσι μας έμαθαν να σκεφτόμαστε. Ίσως όντως κι εγώ με όσα αναφέρω να κυνηγώ χίμαιρες. Γιατί ναι, ο άνθρωπος είναι αυτός που είναι, θέλει να κυριαρχεί, να επιβάλλεται, να άρχει και δεν αλλάζει. Τι γίνεται, όμως, όταν γίνεται ο ίδιος για μεγάλο διάστημα θύμα υποταγής και εκμετάλλευσης; Αντιδρά. Άλλοτε βίαια και άλλοτε δημιουργικά. Εδώ συζητάμε τη δεύτερη περίπτωση. Αξίζει, λοιπόν, να εξετάσουμε πώς μπορούμε να αντιδράσουμε δημιουργικά και προς το συμφέρον και το δικό μας και της κοινωνίας. Όλα όσα με ρωτάς, όλα τα προβλήματα που προβλέπεις ότι ενδέχεται να δημιουργηθούν, λύνονται. Με συζήτηση και συναίνεση. Στις τακτικές συνελεύσεις του συνεταιρισμού. Επομένως, όλοι μπορούν να συμβάλλουν εξίσου στην επιτυχία του. Κάποιος λιγότερο "δημοφιλής", που θα προσελκύει λιγότερους "πελάτες", που θα ωχριά στις "δημόσιες σχέσεις" (και όχι στη μετάδοση των γνώσεών του!) σίγουρα θα υπερτερεί σε κάποια άλλα πράγματα. Μπορεί π.χ. να αξιοποιηθεί και να επιδοθεί στην καθαριότητα των αιθουσών, στην εκτύπωση των σημειώσεων, στο μοίρασμα των διαφημιστικών φυλλαδίων κ.α. Έτσι δεν είναι;

Alehan, έχω ήδη επικοινωνήσει με άτομα που συμμετέχουν σε συνεταιρισμούς (καφενεία κλπ). Όσα γράφω δεν τα έχω βγάλει από το μυαλό μου, μιλάω in concreto. Και από Χαλάνδρι αναμένω πληροφορίες. Σ' ευχαριστώ κι αν μάθεις περισσότερα για τα προγράμματα Κοιν.Σ.Επ., πες μας.

11
Παράθεση
Θελω να ρωτησω ομως, είναι πιο "οικονομικά" για τον γονέα?
Δοθέντος ότι η επιχείρηση έχει μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα, πρέπει -πάση θυσία- να είναι πιο οικονομικά.

12
Παράθεση
Τι γίνεται αν έχει περισσότερη δουλειά ο φιλόλογος από τον μαθηματικό; Πώς καθορίζονται οι αμοιβές;
Τίποτα δε γίνεται, ο καθένας αμείβεται όσες ώρες δουλεύει, ανάλογα με τις ανάγκες και τη ζήτηση.

Παράθεση
Πώς μπορεί να κρίνει ο φιλόλογος αν κάνει καλά τη δουλειά του ο μαθηματικός;
Οι καλύτεροι κριτές κατά τη γνώμη μου (που όσο και να προσπαθήσεις δε θα μου την αλλάξεις ποτέ) είναι τα παιδιά, οι μαθητές. Δε μιλάμε τώρα για ασυνέπεια "αργώ να έρθω στη δουλειά" ή "δεν έχω έτοιμο το διαγώνισμα" και τέτοια, έτσι;

Παράθεση
Η ασφάλιση θα είναι (φαντάζομαι) ΟΑΕΕ και όχι ΙΚΑ. Συνεπώς θα πληρώνει ο καθένας ένα συγκεκριμένο ποσό ανάλογα με τα χρόνια ασφάλισης, ανεξάρτητα από το αν δουλεύει ή όχι. Θα δεχτεί ο φιλόλογος με τις πολλές ώρες διδασκαλίας να πληρώνει την ασφάλιση του μαθηματικού που δεν φέρνει έσοδα στο φροντιστήριο;
Η ασφάλιση είναι ΙΚΑ. Ο νόμος δεν υποχρεώνει ένα συνεταιρισμό να πληρώνει ΤΕ

13
Όσο πιο πολύ εντρυφώ στην ιδέα και ψάχνομαι τόσο πιο ενδιαφέρουσα, καινοτόμα και σύμφωνη με το κλίμα της εποχής τη βρίσκω. Ίσως τελικά από την κρίση να μην επιβιώσουν μόνο οι "μεγαλοκαρχαρίες", τα μεγάλα φροντιστήρια, οι αλυσίδες και τα "ονόματα", αλλά κι αυτά τα ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ φροντιστήρια που θα προσφέρουν χαμηλά δίδακτρα, προσέγγιση του μαθητή και του γονέα όχι ως πελατών αλλά ως ανθρώπων, ποιοτική και όχι ποσοτική γνώση που αποκλίνει από το concept του να βγάλω την ύλη, να δώσω "καλούπια" λύσεων στα ζητούμενα, να προβλέψω τα θέματα... Σίγουρα η ανεύρεση συνεργατών με τα ίδια μυαλά είναι το πιο δύσκολο κομμάτι, γι' αυτό αφήνω εδώ ανοικτή πρόσκληση γνωριμίας σε όσους ενδιαφέρονται.
Τώρα, για να λειτουργήσει: οι συνεργάτες - συνέταιροι πρέπει να είναι τόσοι και να προέρχονται από όλες τις ειδικότητες, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες κάθε μαθητή, της τάξης και της κατεύθυνσης που έχει επιλέξει. Χρειάζονται δηλαδή τρεις φιλόλογοι, μαθηματικός, φυσικός, βιολόγος, οικονομολόγος, χημικός, πλροφορικής, δέκα περίπου άτομα (όποιος έχει φροντιστήριο, ας μου πει αν λέω λίγους). Ο καθένας μπαίνει με το κεφάλαιο που θέλει και μπορεί να διαθέσει και η αποπληρωμή του γίνεται από το πλεόνασμα σε ποσοστό ανάλογο του αρχικού. Το ωρομίσθιο είναι το ίδιο για όλους και καθορίζεται κατόπιν συνελεύσεως στην οποία συμμετέχουν όλοι οι συνέταιροι, βάσει του ύψους των διδάκτρων και του αριθμού των εγγεγραμμένων μαθητών συνυπολογισθέντων των εξόδων της επιχείρησης. Η συνέλευση καθορίζει και την αύξηση ή τη μείωση του ωρομισθίου αναλόγως των δεδομένων. Και η ασφάλιση κομπλέ για όλους. Ασφαλώς, ο καθένας αμείβεται ανάλογα με τις ώρες που δουλεύει και αποπέμπεται αν δεν κάνει σωστά τη δουλειά του και θίγει τα κοινά συμφέροντα. Σε περίπτωση ζημιών πρέπει να έχει προβλεφθεί να υπάρχει απόθεμα. Σε περίπτωση κερδών κάνουμε τούμπες, φτιάχνουμε κι άλλο φροντιστήριο ή τα δίνουμε για την προστασία των κορμοράνων. Ή της κουκουβάγιας (πιο κοντά στο αντικείμενο...). Εμείς ένα μεροκάματο θέλουμε, ρε παιδιά.
Ευχαριστώ τα κορίτσια για τις απαντήσεις τους.

14
Τόσες προβολές κι όμως καμιά απάντηση; Υπάρχει έστω κάποιος που ενδιαφέρεται για "συνεταιρίζεσθαι";

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32937
  • Τελευταία: alex06
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1186013
  • Σύνολο θεμάτων: 19500
  • Σε σύνδεση σήμερα: 725
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 609
Σύνολο: 633

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.