Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tolakis

Σελίδες: 123 ... 129
1
Αυτά είπε ο κύριος Βλάσης στην βουλή σε ερώτηση βουλευτή του πασοκ:
Κωνσταντίνος Βλάσης
Εκπαίδευση
23.10.2025 - 09:14
Αντιπαράθεση στη Βουλή μεταξύ του υφ. Παιδείας Κ. Βλάση και του Μ. Χριστοδουλάκη για προσλήψεις, ολοήμερα και συγχωνεύσεις τμημάτων
Λεωνίδας Βουρλιώτης Λεωνίδας Βουρλιώτης
 Facebook
 Twitter
 Linkedin
 E-mail
Στη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης 90/20-10-2025 ο βουλευτής Α΄ Ανατολικής Αττικής του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝ.ΑΛ. Μανώλης Χριστοδουλάκης κατήγγειλε ότι, παρά τις προσλήψεις, παραμένουν 662 κενά στην Πρωτοβάθμια της Ανατολικής Αττικής, με ιδιαίτερη ένταση σε Διόνυσο, Αχαρνές και Ωρωπό, ενώ πάνω από το 50% των ολοήμερων «δεν λειτουργεί καθόλου ή λειτουργεί με περιορισμένο πρόγραμμα». Ζήτησε δε ανάκληση συγχωνεύσεων που –όπως υποστήριξε– έγιναν για «λογιστική» μείωση κενών.

Απαντώντας, ο υφυπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Βλάσης αντέτεινε ότι η κυβέρνηση από το 2020 έχει προχωρήσει σε πολύ υψηλό αριθμό μόνιμων διορισμών, ενώ η Γ΄ φάση αναπληρωτών προγραμματίζεται τέλος Οκτωβρίου – αρχές Νοεμβρίου. Επικαλέστηκε πρόσφατη ενίσχυση πιστώσεων μέσω ΠΔΕ για κάλυψη πρόσθετων αναγκών (αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, άδειες κ.λπ.). Για τα ολοήμερα σχολεία, τόνισε ότι η εγκύκλιος θέτει προτεραιότητες (όχι «περιορισμούς») και ότι οι δηλώσεις συμμετοχής συχνά δεν αντιστοιχούν στη πραγματική φοίτηση.

Διαβάστε όλη τη συζήτηση στη βουλή
Θα συνεχίσουμε με τη δεύτερη με αριθμό 90/20-10-2025 επίκαιρη ερώτηση δεύτερου κύκλου του Βουλευτή Α΄ Ανατολικής Αττικής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής κ. Εμμανουήλ Χριστοδουλάκη προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Κενά και Προβλήματα στα Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ανατολικής Αττικής».

Κύριε Χριστοδουλάκη, έχετε τον λόγο για την πρωτολογία σας.

Ανακαλύψτε και άλλα
Σχολικά είδη και προμήθειες
Μαθήματα Τεχνικής Εκπαίδευσης
Νομοθεσία παιδείας
Υπηρεσίες ΟΠΣΥΔ
Σχολικά είδη
Υπηρεσίες προετοιμασίας ΑΣΕΠ
Προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Πολιτική εκπαίδευσης
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (ΜΑΝΩΛΗΣ) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ: Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.

Κύριε Υπουργέ, πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ανατολική Αττική: Στις 29 Αυγούστου ακούσαμε την Υπουργό να μας λέει ότι φέτος θα περάσουμε σε μια διαδικασία μόνιμων προσλήψεων και διορισμών, έτσι ώστε να υπάρχει ένας συμπαγής πυρήνας που θα εξασφαλίσει την αποτελεσματική στελέχωση των σχολείων όλης της Ελλάδας πριν ξεκινήσει η σχολική χρονιά. Έτσι λοιπόν στην Ανατολική Αττική διορίστηκαν εκατόν εξήντα δάσκαλοι γενικής παιδείας και εκατόν τριάντα πέντε εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, σε μια περιοχή στην οποία έχουμε τετρακόσια ογδόντα σχολεία και εξήντα χιλιάδες μαθητές.

Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Σήμερα, μετά και τη δεύτερη φάση προσλήψεων, υπάρχουν διακόσια δεκαεννέα κενά δασκάλων γενικής παιδείας και, αν προσθέσουμε και την ειδική αγωγή, τα κενά στην Ανατολική Αττική σήμερα είναι εξακόσια εξήντα δύο. Μόνο στην περιοχή του Διονύσου, των Αχαρνών και του Ωρωπού υπάρχουν διακόσια πενήντα κενά εκπαιδευτικών. Σε αυτή τη συνθήκη προστίθεται και το κρίσιμο ζήτημα με τα ολοήμερα σχολεία. Στην Ανατολική Αττική πάνω από το 50% των ολοήμερων σχολείων είτε δεν λειτουργεί καθόλου είτε λειτουργεί με περιορισμένο πρόγραμμα.

Στις 18 Σεπτεμβρίου, δηλαδή έξι μέρες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, έρχεται το Υπουργείο και εκδίδει εγκύκλιο για τα ολοήμερα σχολεία, προφανώς και πιθανώς για να απαντήσει στο ζήτημα ότι τα μισά δεν λειτουργούν. Και τι έρχεται να κάνει; Έρχεται να καταργήσει το δικαίωμα της καθολικής πρόσβασης στα ολοήμερα σχολεία, χωρίς επιμέρους κριτήρια.

Υπάρχει, λοιπόν, ένα πολιτικό ζήτημα -και κλείνω ευθύς αμέσως με τα ερωτήματα μου-, το οποίο λέει ότι αντί σήμερα η Κυβέρνηση, ενώ είμαστε ήδη έναν και επιπλέον μήνα σε ενεργή εκπαιδευτική διαδικασία, να ασχοληθεί με το πώς θα καλύψει τα κενά σε εκπαιδευτικούς, δασκάλους και ειδική αγωγή, επιλέγει να κάνει διάφορες επικοινωνιακές δαπάνες, όπως τα 160 εκατομμύρια που ξόδεψε για διαδραστικούς πίνακες, ενώ τα κρίσιμα προβλήματα είναι υπαρκτά και πολύ πιο σημαντικά στην καθημερινότητα.

Δυο ερωτήματα, λοιπόν, πάρα πολύ απλά: Πώς και πότε θα καλυφθούν τα εξακόσια εξήντα δύο κενά που συνδέονται με τις ελλείψεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ανατολική Αττική και αν έχει σκοπό το Υπουργείο να αναθεωρήσει την εγκύκλιο που καταργεί το δικαίωμα της καθολικής πρόσβασης στα ολοήμερα σχολεία.

Ευχαριστώ πολύ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βασίλειος Βιλιάρδος):

Κύριε Υπουργέ, έχετε τον λόγο.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΛΑΣΗΣ (Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού): Κύριε Πρόεδρε, κύριε Χριστοδουλάκη, η ερώτησή σας αγγίζει ένα ζήτημα που απασχολεί όλους και το οποίο είναι η επάρκεια και η στήριξη του ανθρώπινου δυναμικού στα σχολεία μας. Κι αυτό γιατί πίσω από κάθε κενό καταγράφεται ένα παιδί, καταγράφεται ένας γονιός και βέβαια μια ολόκληρη οικογένεια. Γι’ αυτό το λόγο το Υπουργείο Παιδείας, από την αρχή του έτους και καθ’ όλη τη διάρκεια μιας χρονιάς, αντιμετωπίζει όλα αυτά με σεβασμό στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής και με συνέπεια απέναντι στις δεσμεύσεις μας.

Τώρα, τι έχει κάνει αυτή η Κυβέρνηση από το 2020. Από το 2020 μέχρι σήμερα και επί Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο αριθμός των εκπαιδευτικών, των μονίμων που έχουν διοριστεί, φτάνει τους σαράντα επτά χιλιάδες εξακόσιους είκοσι τέσσερις. Αυτός ο αριθμός δεν έχει κανένα προηγούμενο. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο αριθμό διορισμών από το 2010 συνολικά και αυτό δεν είναι απλώς ένας αριθμός. Είναι αλλαγή νοοτροπίας, είναι ο τρόπος με τον οποίο εμείς βλέπουμε το δημόσιο σχολείο και πώς θέλουμε να στηρίξουμε το παιδί, τον γονιό, την οικογένεια, τον εκπαιδευτικό.

Μέχρι το 2025 και όσον αφορά την Ανατολική Αττική, να σας πω ότι έγιναν οκτώ χιλιάδες νέοι διορισμοί και ενισχύθηκαν οι σχολικές δομές με πάνω από τριακόσιους πενήντα μόνιμους εκπαιδευτικούς τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη γενική και ειδική εκπαίδευση. Μάλιστα, αξίζει να αναφερθεί ότι επί Κυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη συνολικά έχουν έρθει χίλιοι εξακόσιοι εκπαιδευτικοί, χίλιοι διακόσιοι σαράντα πέντε στη γενική εκπαίδευση και τριακόσιοι πενήντα τέσσερις στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση.

Στο σύνολο όλων αυτών των μόνιμων εκπαιδευτικών που ήρθαν τέλη Αυγούστου και ανέλαβαν από 1η Σεπτέμβρη στα σχολεία -και βέβαια σε αυτό να σας πω, κύριε Χριστοδουλάκη, ότι ένα ποσοστό άνω του 20% πήρε θεσμοθετημένες άδειες, με αποτέλεσμα να μη φτάσει στην τάξη, άδειες τις οποίες δικαιούται, τις οποίες καλά έκανε και πήρε και βέβαια επειδή είμαστε δίπλα στον κάθε εκπαιδευτικό, θέλουμε και τον στηρίζουμε και προς αυτή την κατεύθυνση, με αποτέλεσμα όμως να υπάρχουν κάποια κενά- προστέθηκαν και είκοσι οκτώ χιλιάδες τετρακόσιοι σαράντα αναπληρωτές.

Πάλι είναι ένας πολύ μεγάλος αριθμός, που η πρώτη φάση του ξεκίνησε στις αρχές του Σεπτέμβρη, για να είναι στις 11 Σεπτέμβρη στα σχολεία, και ακολούθησε η δεύτερη φάση πολύ νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, τέλος Σεπτέμβρη. Κάτι σημαντικό τώρα στην ανατολική Αττική μάλιστα, επειδή, αναφερθήκατε ειδικότερα εκεί, κάλυψαν τις όποιες εκπαιδευτικές ανάγκες χίλιοι εκατό αναπληρωτές.

Τώρα αυτό που θέλω να πω είναι ότι εμείς λειτουργούμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα για να καλύψουμε όλα τα κενά και όλες τις ανάγκες που δημιουργούνται τόσο με με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που επαναλαμβάνω και το λέω, ο αριθμός τους ξεπερνά οποιαδήποτε αισιόδοξη πρόβλεψη και με τους αναπληρωτές, και τώρα βέβαια θα ακολουθήσει και το στάδιο τέλος Οκτώβρη της τρίτης φάσης των αναπληρωτών, ακριβώς, για να δούμε όπου υπάρχουν προβλήματα και σε και σε προσλήψεις σε θέσεις που αφορούν το καθημερινό ωρολόγιο αλλά πόσο μάλλον και στα ολοήμερα, ακριβώς, για να λύσουμε το πρόβλημα αυτό.

Ευχαριστώ πολύ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βασίλειος Βιλιάρδος): Ευχαριστούμε πολύ, κύριε Υφυπουργέ.

Κύριε Χριστοδουλάκη έχετε τον λόγο.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (ΜΑΝΩΛΗΣ) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε, ευχαριστώ, κύριε Υπουργέ.

Επειδή μιλάμε για δημοτικά σχολεία και επειδή άκουσα και την απάντηση του κ. Υπουργού να πω το εξής. Σε μια εξίσωση μπορεί στο πρώτο μέρος της να υπάρχουν προσθέσεις να υπάρχουν και αφαιρέσεις. Τι σημαίνει αυτό; Όταν μιλάμε για αποτέλεσμα κενών, δεν φτάνει να ξέρουμε μόνο πόσοι ήρθαν, πρέπει να ξέρουμε και πόσοι έφυγαν. Γιατί αν αυτοί που έφυγαν είναι περισσότεροι απ’ αυτούς που ήρθα, το αποτέλεσμα είναι αρνητικό. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί το Υπουργείο και ο Υπουργός σήμερα, μας έκανε μια αναλυτική αναφορά στο πόσοι εκπαιδευτικοί ήρθαν στα σχολεία -και στα σχολεία της ανατολικής Αττικής- παραλείποντας να μας πει στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα πόσοι έφυγαν.

Και να προσθέσω και το εξής. Στις 24 Σεπτεμβρίου, σε τοποθέτησή του ο Υπουργός εδώ στη Βουλή σε διαδικασία κοινοβουλευτικού ελέγχου είχε πει κάτι το οποίο εγώ θα πω ότι είναι λογικό, ότι η διαδικασία είναι δυναμική πάνω στις θεσμοθετημένες άδειες προφανώς -και καλώς λαμβάνονται- και άρα η δυναμική διαδικασία μετά την πρώτη και τη δεύτερη φάση προσλήψεων θα λύσει τα κενά αυτά. 

Εγώ, λοιπόν, δεν κατέθεσα την επίκαιρη ερώτηση πριν την πρώτη φάση των προσλήψεων, δεν την κατέθεσα ούτε πριν τη δεύτερη φάση των προσλήψεων. Έρχομαι σήμερα και λέω ότι μετά τη δεύτερη φάση των προσλήψεων που έπρεπε να έχετε δει τις θεσμοθετημένες άδειες και παρά τις προσλήψεις που ευαγγελίζεστε, υπάρχει μία πραγματικότητα. Τι να κάνουμε; Είναι μια πραγματικότητα. Η πραγματικότητα λέει, λοιπόν, ότι σήμερα -το ξαναλέω- στην ανατολική Αττική σήμερα όχι προηγουμένως, υπάρχουν εξακόσια εξήντα δύο κενά εκπαιδευτικών και αυτό είναι πρόβλημα.

Είχε πει, επίσης, ο Υπουργός τότε γιατί έχουν αξία τα λεγόμενά του καθενός, ότι η Κυβέρνηση απαντάει με πράξεις. Όντως θα αναγνωρίσω εγώ, ότι σήμερα η Κυβέρνηση έρχεται να απαντήσει με πράξεις. Κάναμε λάθος πράξεις. Αντί, λοιπόν, να καλύψει τα κενά με εκπαιδευτικούς έρχεται και συγχωνεύει τμήματα σε τάξεις των σχολείων για να μειώσει τις ανάγκες σε εκπαιδευτικούς και να στοιβάξει είκοσι πέντε μαθητές σε κάθε τμήμα εν μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Τι έκανε δηλαδή συγκεκριμένα η Κυβέρνηση; Συγχώνευσε στο 3ο Δημοτικό Ραφήνας δύο τμήματα σε ένα, κάναμε ερώτηση στις 30 Σεπτεμβρίου, έχει έρθει η ώρα να απαντηθεί. Στο 1ο Δημοτικό Μαραθώνα πρώτη και τρίτη τάξη δύο τμήματα σε ένα σε κάθε μία τάξη. Ερώτησή μας στις 16 Οκτωβρίου, οφείλει να απαντηθεί. Αντίστοιχα Δημοτικό Σχολείο Ανθούσας έκτη τάξη. Το 23ο Αχαρνών δεύτερη τάξη. Το 6ο Αχαρνών τρίτη τάξη. Το 4ο Νηπιαγωγείο Παιανίας. Αυτές, λοιπόν, είναι οι πράξεις της Κυβέρνησης που λένε το εξής πάρα πολύ απλό. Ότι η λύση για εμάς παιδιά δεν είναι να καλύψουμε τις ανάγκες σε μόνιμους εκπαιδευτικούς ή έστω και σε αναπληρωτές, η λύση είναι να πάρουμε τα παιδιά από δύο διαφορετικές τάξεις, καταστρατηγώντας οποιαδήποτε έννοια  ρογραμματισμού και του σχολείου και του παιδιού και της οικογένειας και του εκπαιδευτικού του ίδιου εν μέσω σχολικής χρονιάς, και να τους πάμε σε ένα τμήμα είκοσι πέντε παιδιών, υποβαθμίζοντας την εκπαιδευτική διαδικασία, απλώς για να πούμε ότι λογιστικά τα κενά τελικά είναι λίγο λιγότερα.

Υπάρχει, λοιπόν, ένα καθαρό έλλειμμα στρατηγικής και ένα καθαρό έλλειμμα σχεδιασμού σε βάρος της ποιότητας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα.

Συμπληρωματικά, λοιπόν, και κλείνω με αυτό, ρωτάω κ. Υπουργέ, αν έχετε σκοπό να ανακαλέσετε τις συγχωνεύσεις των τμημάτων στα σχολεία που προανέφερα για να εγγυηθείτε και να εγγυηθούμε όλοι μαζί ως πολιτεία, την ποιότητα της εκπαίδευσης ειδικά στα δημοτικά σχολεία και ειδικά στην ανατολική Αττική.

Ευχαριστώ πολύ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βασίλειος Βιλιάρδος): Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Χριστοδουλάκη.

Έχετε τον λόγο, κύριε Υφυπουργέ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΛΑΣΗΣ (Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού): Κύριε Πρόεδρε, κύριε συνάδελφε, απορώ πώς κάνετε αυτά τα μαγικά και γνωρίζετε ακριβώς και τα όποια κενά βρίσκονται στην ανατολική Αττική. Και αυτό σας το λέω γιατί ούτε στην πρώτη ούτε στη δεύτερη φάση δεν ζητήσαμε να ξέρουμε ακριβώς τον αριθμό των κενών από την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά εσείς ως διά μαγείας τα γνωρίσετε όλα. Τα αφήνω στην άκρη. Η ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ ήταν  για συγκεκριμένο αριθμό κενών. Αλήθεια κύριε ΒΛΆΣΗ κάνατε προσλήψεις αναπληρωτων για 1η και 2η φάση χωρίς να έχουν ζητηθεί τα πραγματικά κενά από τις διευθύνσεις;;;

2
Αμεσα θα έχετε εκπαιδευτικό στο σχολείο. θα δοθεί λύση όταν γυρίσω στο Υπουργείο. Θα δω γιατί δεν έχει φτάσει η πληροφορία (του κενού) στη Γενική Γραμματεία. Να παίρνουν τηλέφωνο στη Γενική Γραμματεία του Υπουργείου για τα κενά οι γονείς”, είπε χαρακτηριστικά ο Γάννης Παπαδομαρκάκης.Αυτα είπε ο κύριος Παπαδομαρκακης σήμερα στο mega. Μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Κύριε Παπαδομαρκακη δηλ για τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν σήμερα στα σχολεία εσείς δεν γνωρίζεται τίποτα;;;; δηλ για τα κενά που έχουν στειλει οι διευθύνσεις εσείς δεν γνωρίζεται τίποτα;;;;

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 04:37:28 pm »
Δόθηκαν 28000 κενά από τις διευθύνσεις και τελικά μειωθηκαν με παρέμβαση από το υπουργείο  στα 12000.Και λεμόνι να ήταν τέτοιο στήσιμο δεν θα είχαμε. Πιστευω ότι οι περισσότεροι γνωρίζουμε τα πραγματικά κενά στην περιοχή μας, άρα θα λίγες μέρες θα δούμε και τις προσλήψεις.

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 17, 2025, 10:45:02 am »
Μια ερώτηση προς την κυρία υπουργό που σήμερα αναγνώρισε ότι τα κενά είναι πολλά, και ότι από του χρόνου όλα θα γίνουν νωρίτερα,ερωτηση που δεν αφορά την δευτεροβαθμια με κενά κατεύθυνσης αλλά δημοτικά. Σε ένα 10θεσιο δημοτικό που για περίπου ένα μήνα θα υπάρχει κενό σε ΠΕ06, Πε86, και Πε79, τι είδους πρόγραμμα θα μπορεί να βγάλει ο διευθυντής του σχολείου;;;;

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 16, 2025, 07:50:47 pm »
Γνωρίζουμε μόνο ότι η Ζαχ λέει ότι υπάρχουν 8κ κενά.....
https://www.youtube.com/watch?v=s_VouniDZ0c
Εδώ η συνέντευξη...
Αυτό που λέει η Ζαχαρακη δεν έχει καμία σχέση με τα πραγματικά κενά που υπάρχουν. Και 10000 Χιλ αναπληρωτες  να πάρει πάλι κενά θα υπάρχουν. Η α φάση δεν ήταν μόνο άστοχη στον αριθμό αλλά και στις επιλογές. Επιλογές του ποδιού που λένε και στο χωριό μου. Σύντομα θα έχουμε και τα νέα από τον αγαπητό μας patreas.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 06, 2025, 01:35:03 pm »
Αν αύριο βρεθεί η υπουργός σε κάποιο κανάλι, και της γίνει η ερώτηση για τα τεράστια κενά που δεν καλύφθηκαν η απάντηση θα είναι μια. 10 Χιλ διορισμοί και 25000 προσλήψεις αναπληρωτων στην πρώτη φάση. Αλήθεια ποιος θα της κάνει την ερώτηση ότι τα μισά κενά και σε ορισμένες διευθύνσεις η κάλυψη ειναι στο 30 και 35%;;;

7
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αυγούστου 26, 2025, 10:07:50 pm »
Αυτό το ακούω πρώτη φορά. Κανονικά προηγείται η τοποθέτηση των νεοδιοριστων και οι αναπληρωτές παίρνουν ο, τι μείνει. Για αποσπάσεις μίλησα, καθώς είναι τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά.
Κανονικά έτσι πρέπει να γίνει, αλλά δυστυχώς....

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αυγούστου 26, 2025, 09:58:20 pm »
Η διεύθυνση βγάζει τα κενα που έχει εκείνη τη στιγμή. Στη πορεία όμως μπορεί να προκύψουν και άλλα. Ο καθένας δηλώνει όσα σχολεία θέλει. Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός ως προς αυτό. Εγω που ζητάω απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ, δήλωσα ακόμη και σχολεία με πλεόνασμα, καθώς δεν ξέρω τι μπορεί να προκύψει.
Πρώτον η πρωτοβάθμια έβγαλε 2 πακέτα ένα πακέτο αφορούσε τους νεοδιορισθεντες και ένα πακέτο για αναπληρωτες. Δεύτερον τι δουλειά έχουν οι αποσπασεις,εφετος για τις αποσπασεις εντός πυσπε δηλώθηκαν αν δεν κάνω λάθος νομίζω 20..

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αυγούστου 26, 2025, 09:39:30 pm »
Η αίτηση για τοποθέτηση δε γίνεται μέσω κάποιας πλατφόρμας, όπως στους αναπληρωτές. Μια κοινή αίτηση είναι. Δηλώστε όσα σχολεία θέλετε.
Δεν λέω αυτό εγώ. Όταν ήταν να γινουν οι τοποθετήσεις,η πρωτοβάθμια βγάζει στο σαιτ  μόνο τις δύο επιλογές  και σου λέει  κάνε την επιλογή σου.

10
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αυγούστου 26, 2025, 09:16:07 pm »
ΠΔ 144/97 άρθρο 2.
Οι διευθύνσεις υποχρεούνται να ανακοινώσουν κενές θέσεις.
Δεν προκύπτει όμως ότι οι νεοδιόριστοι πρέπει οπωσδήποτε να δηλώσουν ΜΟΝΟ αυτές.
Όταν η διεύθυνση σου δίνει σαν επιλογή 2 κενά και συγκεκριμένα σχολεία, εσύ πως θα δηλώσεις όσα θέλεις;;;

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αυγούστου 26, 2025, 06:22:18 pm »
Στην αίτηση τοποθέτησης που θα κάνεις τώρα ως νεοδιόριστος, θα δηλώσεις όποια και όσα σχολεία θέλεις με τη σειρά που τα θέλεις, αδιαφορώντας αν αυτή τη στιγμή εμφανίζεται κενό.
Η κάθε διεύθυνση έχει την δική πολιτική. Πρωτοβάθμια πέρυσι σε δύο νεοδιορισθεντες είχε δώσει δύο.

12
Πώς μπορεί να ξέρει το υπουργείο πόσοι απο τους νεοδιοριστους θα κάνουν χρήση διαφόρων αδειών ή θα πάρουν παράταση ορκομωσίας ή πώς μπορεί να ξέρει τί θα προκύψει μεσα στο καλοκαίρι στους ήδη υπάρχοντες μόνιμους ώστε να έχει ήδη αναπληρωτές απο τον Ιούνιο: Κάποιες χρονίές που λόγω εκλογών βιάστηκαν να καλέσουν αναπληρωτές, γέμισαν τα σχολεία χωρίς λόγο καί έμειναν οι ήδη υπάρχοντες χωρίς ώρες. Στο κοντινό μου σχολείο πήγα 5/9 για να ζητήσω τις ωρες για να συμπληρώσω ωράριο και υπηρχε ήδη αναπληρωτής...
Φυσικό είναι να μην βρεις, όταν δεν υπάρχει προγραμματισμός σε όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές αυτό θα συμβεί. Προχθές είχαμε νέους διορισμούς και στις Διευθύνσεις οι περσινοι διορισθεντες δεν έχουν πάρει τοποθετήσεις. Δεν λέω ότι δεν θα υπάρξουν προβληματα, αλλά το θέμα των μονίμων εκπαιδευτικών πρέπει να έχει τελειώσει μέχρι 10 Αυγούστου. Φυσικά θα έχουμε άδειες... ασθένειες.. κτλ αλλά νομίζω ότι πρέπει κάτι να γίνει.

13
Το δούλεμα πάει σύννεφο. Όταν ήταν υπουργός ο Πιερρακακης είχε πει ότι με την λήξει της σχολικής χρονιάς θα ξεκινάει αμέσως η διαδικασία για την στελέχωση με αναπληρωτες η νέα, είδε κανένας αυτό;;Απλά πράγματα είναι, γνωρίζεις στο περίπου τις ανάγκες των σχολείων, γνωρίζεις επίσης και τους μόνιμους διορισμούς που θα κάνεις. Χρειάζεσαι αναπληρωτες από προσωρινούς πινακες και ξεκινάς την διαδικασία επιλογής τον Ιούνιο, γιατί δεν  την ξεκινάς τον Γενάρη τον Ιούλιο να έχεις τους προσωρινούς και αμέσως να ξεκινήσει η επιλογή αναπληρωτων. Τωρα τι κάνεις θα στείλεις χιλιάδες αναπληρωτες στα νησιά, και σε 3 μέρες ο αναπληρωτής περιμένεις να κατέβει στο νησί.. να βρει σπίτι... Να παρουσιαστεί... Θεωρώ ότι η κυρία Ζαχαρακη πρέπει να δει το θέμα, έχει περάσει και αυτή από το σχολείο και τουλάχιστον την νέα χρονιά όλα αυτά να τα δει,δηλ μέσα στο φλεβαρη προκήρυξη για νέους πίνακες και τέλος Ιουλίου πρόσληψη αναπληρωτων και φυσικά νέους μόνιμους διορισμούς.

14
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί ΠΕ86 2025
« στις: Αυγούστου 17, 2025, 02:46:36 pm »
vima.. προσωπικα πιστεύω ότι δεν μπορούμε να κάνουμε μια σοβαρή εκτίμηση το που θα φτάσει ο πίνακας στην ειδική αγωγή. Κοίταξα με προσοχή τους πίνακες του αγαπητου μας trust και έχω να σου πω την δική μου εκτίμηση. Στους 50  πρώτους του πινακα 8 περίπου αναπληρωτες τους θεωρώ έξω, 20 αναπληρωτες είναι και στην Γενικη  και μάλιστα σε σειρά διορισμου δηλ μέσα στους 155 του πίνακα γενικής. Αρα μένει να δούμε και την επιλογή τους και αυτό φυσικά θα εξαρτηθεί από τις περιοχές που ήδη γνωρίζουν. Υπάρχουν κάποιοι αναπληρωτες που γνωρίζω θα δηλώσουν γενική γιατί έχουν διορισμό στην περιοχή τους, υπάρχουν και 12 που για αναπληρωτες δηλώνουν ειδική. Τελειώνοντας, εγω πιστεύω ότι θα πάει παραπάνω.

Σελίδες: 123 ... 129

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33124
  • Τελευταία: EiriniNZ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1194338
  • Σύνολο θεμάτων: 19569
  • Σε σύνδεση σήμερα: 484
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 448

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.