1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« στις: Σεπτεμβρίου 18, 2012, 02:59:34 pm »
καλησπέρα,
μου έτυχε παρόμοια περίπτωση πέρσι και έκανα το εξης (γνωρίζοντας ότι ο μαθητής μου λατρεύει τον υπολογιστή) αφού τελειώναμε το μάθημα, ανοίγαμε τον υπολογιστή και έβρισκα ον λαιν ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού,στις οποίες αμέσως μόλις απαντούσε ο μαθητής με χιουμοριστικό τρόπο έβγαινε το αποτέλεσμα,οπότε χαιρόταν όποτε απαντούσε σωστά και δεν αποθαρρυνόταν αν έκανε λάθος και έτσι το είχε δει σαν παιχνίδι. με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να καλύψουμε αρκετά κενά ακι βλέπω ότι θυμάται πολλά πράγματα και φέτος..δυστυχώς αυτό το σάιτ έκλεισε τον αύγουστο και ψάχνω να βρω αντίστοιχο σαιτ τώρα...αν όμως δε γίνεται να χρησιμοποιήσεις υπολογιστή στο μάθημα,μπορείς να του δίνεις εσύ επαναληπτικές ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας και όπως προαναφέρθηκε, κάθε φορά που θα του διδάσκεις κάτι καινούργιο, να κάνεις ανάκληση της προηγούμενης γνώσης...καλό θα ήταν να προτείνεις να κάνετε 1-2 περισσότερες ώρες μάθημα(αν υπάρχει η οικονομική ευχέρεια για αυτό)για να σου βγαίνει πιο άνετα ο χρόνος. επίσης, μπορείς να δουλέψεις όπως στο άγνωστο της β λυκείου, δηλαδή με συχνά μικρά τεστάκια σε κάθε γραμματικό ή συντακτικό φαινόμενο που συναντάτε,ανεξάρτητα όμως από τη νέα ύλη....ελπιζω αν βοήθησα...καλή αρχή..
μου έτυχε παρόμοια περίπτωση πέρσι και έκανα το εξης (γνωρίζοντας ότι ο μαθητής μου λατρεύει τον υπολογιστή) αφού τελειώναμε το μάθημα, ανοίγαμε τον υπολογιστή και έβρισκα ον λαιν ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού,στις οποίες αμέσως μόλις απαντούσε ο μαθητής με χιουμοριστικό τρόπο έβγαινε το αποτέλεσμα,οπότε χαιρόταν όποτε απαντούσε σωστά και δεν αποθαρρυνόταν αν έκανε λάθος και έτσι το είχε δει σαν παιχνίδι. με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να καλύψουμε αρκετά κενά ακι βλέπω ότι θυμάται πολλά πράγματα και φέτος..δυστυχώς αυτό το σάιτ έκλεισε τον αύγουστο και ψάχνω να βρω αντίστοιχο σαιτ τώρα...αν όμως δε γίνεται να χρησιμοποιήσεις υπολογιστή στο μάθημα,μπορείς να του δίνεις εσύ επαναληπτικές ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας και όπως προαναφέρθηκε, κάθε φορά που θα του διδάσκεις κάτι καινούργιο, να κάνεις ανάκληση της προηγούμενης γνώσης...καλό θα ήταν να προτείνεις να κάνετε 1-2 περισσότερες ώρες μάθημα(αν υπάρχει η οικονομική ευχέρεια για αυτό)για να σου βγαίνει πιο άνετα ο χρόνος. επίσης, μπορείς να δουλέψεις όπως στο άγνωστο της β λυκείου, δηλαδή με συχνά μικρά τεστάκια σε κάθε γραμματικό ή συντακτικό φαινόμενο που συναντάτε,ανεξάρτητα όμως από τη νέα ύλη....ελπιζω αν βοήθησα...καλή αρχή..
