Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tosodula

Σελίδες: 123 ... 8
1
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Αμοιβές ιδιωτικών κέντρων
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2016, 03:29:23 pm »
Κανείς;

2
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Αμοιβές ιδιωτικών κέντρων
« στις: Σεπτεμβρίου 07, 2016, 09:53:54 am »
Καλημέρα,
έχετε καθόλου εικόνα ποιό είναι το ωρομίσθιο (καθαρό ή μεικτό) που συνηθίζεται στις ιδιωτικές σχολές (ΚΔ

3
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Ζητούνται Εκπαιδευτές
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2015, 04:16:54 pm »
ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
Νεοσύστατο Κέντρο Δια

4
Εγώ θα πρότεινα να αφήσεις στην άκρη το άρθρο και να φτιάξεις ένα νέο.
Τί εννοώ. Όπως σου είπαν και άλλοι, η σύμπτυξη είναι μια ιδιαίτερα επίπονη εργασία και είναι δύσκολο να έχεις καλά αποτελέσματα. Επίσης το γεγονός πως αποτελεί κατά κάποιο τρόπο "εργασία" ίσως δεν είναι θετικό σε κάποιες περιπτώσεις.
Εγώ θα έλεγα να πιάσεις ένα θέμα που σε ενδιαφέρει και το κατέχεις (κάποιο υποκεφάλαιο της εργασίας σου ίσως, μήπως το ερευνητικό είναι καλό μεθοδολογικά και αξίζει;) και να γράψεις κάτι νέο, από την αρχή.
Ξέρω πως είναι κουραστικό, αλλά έτσι δε γίνεται πάντα με αυτά που θέλουμε;
Καλή επιτυχία!

5
Πώς άραγε θα μάθουμε την οδηγία που δίνουν στους διευθυντές της Αττικής σήμερα;
Μπορεί έτσι να λυθούν΄μερικές απορίες μας.

Θα έχει πολύ πλάκα όταν γίνει ο έλεγχος δικαιολογητικών, άντε να βγάλεις άκρη όπως τα κάναμε σαλάτα με τις αιτήσεις μας οι περισσότεροι (εγώ την άλλαξα 4 φορές, διάβαζα εδώ και προσθαφαιρόυσα,χιχι)

6
Ο μόνιμος έχει κάθε δικαίωμα να συμπληρώσει την εμπειρία και το εισόδημά του αν το επιθυμεί και εφόσον το προβλέπει ο νόμος.
Σε τελική ανάλυση όλοι εσείς που ζητάτε ανιδιοτέλεια, αν σας δώσουν φέτος και τις 20 ώρες που επιτρέπεται να κάνουμε πλέον τί θα πείτε; "όχι, μοιράστε τις στα δύο για να μειώσουμε τους χωρίς εισόδημα";
Μην γινόμαστε παράλογοι και μην ζητάμε από ανθρώπους που δεν μας χρωστάν τίποτα τα πάντα.

(και όχι, δεν είμαι  μόνιμη, εργαζόμενη, υπάλληλος...)

....Απληστία σημαίνει πως έχω ήδη πολλά- για ρωτήστε ποιοί είναι οι μισθοί πλέον, εγώ το θεωρώ σχεδόν ακατόρθωτο να επιβιώσει κανείς με τέτοια ποσά, ειδικά αν έχει παιδιά, γατιά και άλλα

7
Δεν μπορείτε να πείτε όμως, είχα δίκιο όταν έλεγα πως χτίζουμε χαρακτήρα με τόση υπομονή και προβληματισμό.

Είμαι σίγουρη πως οι περισσότεροι έχουμε κάνει λάθη στα μόρια.

Επίσης μου κάνει κι εμένα εντύπωση ο μικρός αριθμός ατόμων ανα περιφέρεια σε πολλές ειδικότητες- υπάρχουν ειδικότητες που σε περιφέρεια υπάρχει μόνο ένας !!!! υποψήφιος (καλότυχος :) )

8
marie- ευχαριστώ, αλλά δεν εννοούσα αυτό το κείμενο.

Τις αναλυτικές οδηγίες- εγχειρίδιο ή ότι άλλο για να συγκεντρώσουμε τα χαρτιά αν είναι απαραίτητα εννοούσα.

9
Μπορεί όποιος το άνοιξε να "ανεβάσει" εδώ τα κείμενα; Δεν ανοίγει, δεν ανοίγει :(

10
Τουλάχιστο για φέτος τότε ας ελπίσουμε πως δεν θα είναι πολλοί οι πιστοποιημένοι, να προλάβουμε να κάνουμε κι εμείς την διαδικασία (αχ, βαχ, 120 ευρώ είπες;)

11
Αν οι αιτήσεις κρατήσουν 2 μέρες πώς θα πάμε σε όλα τα ιεκ να καταέσουμε φάκελο, οεο;

12
Μα δεν χρειάζεται να δουν εγγραφές για τις αιτήσεις.
Αφού ανακοινώθηκαν οι ειδικότητες που θα λειτουργήσουν σε κάθε ιεκ, προκηρύσσουν θέσεις για αυτές.
Στην πορεία μπορεί απλά να μην πάρουν άτομα ή να πάρουν περισσότερα από τους πίνακες ανάλογα με τις εγγραφές.

Εγώ άλλο υποθέτω, μήπως δεν έχουν γίνει ακόμα οι  τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που είναι σε διαθεσιμότητα και για αυτό το  καθυστερούν; Η, ακόμα χειρότερα, μήπως ακόμα δεν έχουν στελεχωθεί με διοικητικό προσωπικό και δεν μπορούν ακόμα να παραλάβουν αιτήσεις εκπαιδευτών;

13
Δε γνωρίζω δυστυχώς, αλλά δεν έχει πλάκα όλη αυτή η αγωνία;
Χτίζουμε νεύρα από ατσάλι και μαθαίνουμε την αρετή της υπομονής- τί άλλο να ζητήσουμε; :):):):)

14
Επέτρεψε μου αγαπητέ να έχω κάποιοες ενστάσεις σε όσα γράφεις.
Και για να μην παρεξηγηθώ σπεύδω να σε ενημερώσω πως είμαι κάτοχος "σοβαρού" ελληνικού μεταπτυχιακού ε.α. κι εγώ.

Κατ αρχή δεν μπορούμε να κατηγορούμε διάφορα είδη προγραμμάτων επειδή δεν μας βολεύει- η εξαποστάσεως φοίτηση και άλλες ευέλικτες μορφές που εφαρμόζονται παγκοσμίως σε πανεπιστήμια, είναι (αν πληρούν κάποια κριτήρια) απόλυτα αναγνωρισμένες και συχνά χρειάζεται περισσότερη δουλειά από οτι σε από κοντά προγράμματα για να ανταπεξέλθεις.

Δεύτερον αναφέρεσαι σε πανεπιστήμια χωρών-μελών της ευρωπαικής ένωσης, μεγάλες και διεθνώς αναγνωρισμένες και σοβαρές σχολές και μπορεί κανείς μέχρι και να σε κατηγορήσει για δυσφήμιση αναφερόμενος σε αυτά με τον τρόπο που το κάνεις.

Τρίτον δεν είναι ούτε κακό ούτε κατακριτέο αν κάποιος μπροστά στην ανεργία και ενα εφόσον έχει τη δυνατότητα να διαθέσει κάποια χρήματα,να το κάνει και πάρει επιπλέον έναν τίτλο.

Επίσης μην ορκίζεται με τόσο φανατισμό για την σοβαρότητα όοοοολων που τελειώνουν τις ελληνικές σχολές, υπάρχουν παντού λαγοί.

Ερχόμενη λοιπόν στο θέμα των λαγών να σου προτείνω, αν θες πραγματικά να κάνεις κάτι, να ψάξεις και να βρεις εμπεριστατωμένα παραδείγματα ατόμων που δεν φοίτησαν όπως θα έπρεπε κάπου και να πας να κάνεις μια επώνυμη καταγγελία για να εξεταστεί ο φάκελό τους.

Κρυμμένος πίσω από ένα ψευδώνυμο που ούτε το φύλο δεν αποκαλύπτει και με μια δραματική επικεφαλίδα το μόνο που καταφέρνει κανείς είναι να συνεχίζει την πολυδιάσπαση του ταλαίπωρου κλάδου της ειδικής αγωγής, όταν υπάρχουν ένα σωρό άλλα προβλήματα που ζητούν άμεσα λύση.

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 590
Σύνολο: 598

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.