1
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« στις: Αυγούστου 26, 2017, 06:27:58 pm »Να συμπληρώσω πως οι ΠΕ04.01,02,03,04,05 έχουν εξαιρετικά διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών.
για παράδειγμα πλέον οι
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές« στις: Αυγούστου 26, 2017, 06:27:58 pm »Να συμπληρώσω πως οι ΠΕ04.01,02,03,04,05 έχουν εξαιρετικά διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών. 2
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη« στις: Αυγούστου 26, 2017, 06:21:41 pm »Θέλω να ρωτήσω το εξής. Όπως μας ενημέρωσε και η διευθύντρια, τα θέματα πρέπει να είναι κοινά για τους μαθητές που παρακολουθούν στο κανονικό τμήμα και στους μαθητές που παρακολουθούν το τμήμα ένταξης. Δεν ξέρω αυτό στην πράξη κατά πόσο αποδίδει. Παράθεση Θέσαμε το θέμα στην διευθύντρια, αλλά ήταν ανένδοτη γιατί σύμφωνα με τον νόμο έπρεπε να μπουν κοινά θέματα. Και στις Πανελλήνιες κοινά είναι μας είπε. Δίκιο έχει βέβαια. Αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν τα θέματα στις ενδοσχολικές να είναι κοινά... Συνάδελφε, τα θέματα βεβαίως και μπορούν να είναι διαφορετικά, βάσει της νομοθεσίας: "Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατόν να δοθούν χωριστά θέματα, εάν συντρέχει αποχρών λόγος, ο οποίος αναγράφεται σε σημείωση στο έγγραφο που περιέχει τα θέματα και παράλληλα συντάσσεται και σχετική πράξη στο βιβλίο πράξεων του Διευθυντή του σχολείου" Αρκεί λοιπόν ο διδάσκων καθηγητής να δώσει χωριστά θέματα στους μαθητές για τους οποίους "συντρέχει αποχρών λόγος". Είναι παράλογο να τα διαφοροποιήσει για όλους τους υπόλοιπους μαθητές όπως κάνατε στο δικό σας σχολείο!!! 3
Άδειες / Απ: Άδεια ασθένειας τέκνων« στις: Φεβρουαρίου 22, 2017, 07:26:13 am »
Αφού αποτελεί νέα παράγραφο του (δημοσιο)Υπαλληλικού Κώδικα που εδώ και λ΄ιγα χρόνια μας εχουν πει οτι ισχυει και για τους αναπληρωτές, γιατι να μην ισχυει;;;
4
Εργασιακά / Απ: Ποινές μαθητών« στις: Φεβρουαρίου 15, 2016, 10:53:43 pm »Η κοπάνα μαθητή από το μάθημα τιμωρείται; Για παράδειγμα δεν μπαίνει ο μαθητής κάποια ενδιάμεση ώρα στο μάθημα, ή την κοπανάει τις 2 τελευταίες. Πρέπει να τιμωρηθεί; Συναδελφε, μπορει να δικαιουται 50 αδικαιολογητες απουσιες, αλλα δεν δικαιουται να σηκωθει να φυγει χωρις αδεια απο το σχολειο, ουτε να μην μπει σ'ενα μαθημα καποια ενδιαμεση ωρα!!! Αλλιως το σχολειο θα γινοταν ενα μπαχαλο. Οι αδικαιολογητες απουσιες υπαρχουν γι'αλλους λογους, π.χ. αν χασει το λεωφορειο, αν καθυστερησει να προσελθει στο μαθημα κι ο διδασκων κλεισει την πορτα, κλπ. Σε σχολειο που ημουν, μαθητης που δεν μπηκε σε μαθημα ενδιαμεσα (ηθελε να γλυτωσει διαγωνισμα!) πηρε ημερησια αποβολη και τμημα που την κοπανησε την τελευταια ωρα πηρε παλι ημερησια, οχι σαν τμημα που θα ηταν ομαδικη τιμωρια και δεν επιτρεπεται, αλλα ο καθενας τους ξεχωριστα. (δηλ. δεν ειχε αποβληθει ολο το τμημα την ιδια μερα, αλλα καθε μερα ορισμενοι μαθητες μεχρι να τελειωσει ο καταλογος) 5
Σχολική ζώνη / Απ:« στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 11:01:29 pm »Θα εμπεδωσει ειτε το θελει ειτε οχι, οτι για να περασει ο κινδυνος το στουρνος θα φυγει απο το παραθυρο. Αφου με 9,5 Μ.Ο. δεν πανε καν για Σεπτεμβρη, ετσι δεν ειναι;;; Να ευχεσαι να μην τους ενημερωσει κανεις, γιατι αν καταλαβουν οτι θα περασουν το μαθημα ετσι κι αλλιως, ανεξαρτητως της αποδοσης τους σ'αυτο, θα ξαναγινει το μαυρο χαλι εκει μεσα! Μπραβο, πολυ χαρηκα που πετυχες να μεταμορφωθει το τμημα! ![]() 6
Σχολική ζώνη / Απ:« στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 10:53:56 pm »Δεν νομίζω ότι θα μάθει κάποιος κάτι περισσότερο αν του έχεις χαμηλό βαθμό, ούτε κάτι λιγότερο επειδή του έβαλες ψηλότερο. Ο βαθμός κατά τη γνώμη μου αποσυντονίζει τους μαθητές, ειδικά τους πιο μικρούς, από την ανατροφοδοτική ουσία της εξέτασης. Αντί να ασχολούνται με το τι δεν είχαν καταλάβει και έκαναν λάθος, ασχολούνται με το πόσες μονάδες έχασαν, και αντί να προβληματίζονται για το πώς θα προετοιμαστούν καλύτερα, ρωτάνε τι πρέπει να κάνουν για να ανεβάσουν τον προφορικό τους. Ομως ο τελικος βαθμος δεν εχει ανατροφοδοτικη ουσια, οπως εχει ο βαθμος των διαγωνισματων και των τεστ, διοτι αυτος αξιολογει τη συνολικη επιδοση!!! Ο υψηλος βαθμος δε θα κανει τον μαθητη ν'ασχοληθει με το τι δεν καταλαβε, αφου θα τον κανει να πιστεψει οτι ειναι επαρκης! Απο την αλλη, ο χαμηλος-αντικειμενικοτερος βαθμος μπορει να τον αποθαρρυνει, αρα ειναι δικοπο μαχαιρι. Ισως βεβαια και να τον κανει να προσπαθησει περισσοτερο... εφοσον δυναται! (γιατι αν δεν δυναται, δεν εχει νοημα - και καλυτερα το συστημα να ηταν οπως το γερμανικο, οπου μετα το 4ετες δημοτικο οι αποφοιτοι ακολουθουν διαφορετικα σχολεια βασει της αποδοσης/του δυναμικου τους) Μακαρι να μην υπηρχε στη χωρα μας κανενα κοινωνικο στιγμα για οσους ακολουθουν κατι αλλο στη ζωη τους (η κομμωτικη ειναι τεχνη, οχι ντροπη!) αντι της λυκειακης πορειας που οδηγει στα ΑΕΙ-ΤΕΙ! Παράθεση Γενικότερα η άποψή μου είναι ότι πέραν της βαθμολογίας των γραπτών δοκιμασιών, δεν θα έπρεπε να υπάρχει άλλη βαθμολογία εντός του σχολείου, παρά μόνο περιγραφική αξιολόγηση: στα γραπτά έγραψε τόσο, η προφορική του συμμετοχή είναι έτσι, η επιμέλειά του είναι αλλιώς, η αυτενέργειά του αλλιώτικα κλπ. Άντε να κάνεις και μια σούμα ότι από τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος έχει καλύψει το χ ποσοστό, άρα πηγαίνει στην επόμενη τάξη με το χ υπόβαθρο. Νομίζω ότι έτσι και τους γονείς θα ξεφορτωνόμασταν, και με την ουσία της μάθησης θα ασχολούμασταν. Συμφωνω απολυτα!!!!!!!!! 7
Σχολική ζώνη / Απ:« στις: Φεβρουαρίου 09, 2016, 12:24:24 am »You know ΕΠΑΛ??? Συναδελφε, δεν ξερω απο ΕΠΑΛ αλλα αυτο με τους χαριστικους βαθμους κι ελεγχους ισχυει και στα ΓΕΛ - κυριως στην Γ ταξη. Χαρακτηριστικα ειναι οσα ειπε παραπανω η anemoni: ελεγε ν'αρχισει απο 10 (χαριστικα), αλλα τελικα αρχισε απο 13-14, που μαλιστα ηταν κι οι... χαμηλοτεροι βαθμοι στους ελεγχους!!! Σωστα τα οσα εγραψες για την αξιολογηση της επιδοσης των μαθητων κι οχι της συμπεριφορας τους (αυτη υπαγεται στο χαρακτηρισμο της "διαγωγης"), αλλα ο αυριανος επαγγελματιας δε χρειαζεται μονο γνωσεις αλλα και επαγγελματικο ηθος!!! Γι'αυτο προσωπικα θεωρω οτι πρεπει να επιβραβευεται κατιτις παραπανω βαθμολογικα ο εντιμος, ηθικος, συνεπης μαθητης εναντι ενος αλλου με ισοτιμες γνωσεις αλλα χωρις αυτα τα χαρακτηριστικα. 8
Σχολική ζώνη / Απ:« στις: Φεβρουαρίου 03, 2016, 10:47:12 pm »τελικα αρχισα απο 7!!! Κριμα να μην ειμαστε στο ιδιο σχολειο, συναδελφε, θα καναμε καλο διδυμο!!! ![]() 9
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)« στις: Σεπτεμβρίου 16, 2015, 11:55:19 am »Όλα καλά, όπως τα λες εκτός από το σημείο που θεωρείς κατάκτηση για τον κλάδο το μειωμένο ωράριο! Η Διαμαντοπούλου το έκανε για να σπάει τα πλήρη κενά σε 2-3 μειωμένου ωραρίου κι έτσι, και λιγότερα πλήρωνε το κράτος και οι αναπληρωτές δεν αποκτούσαν πολλά μόρια, για να διεκδικούν διορισμούς. Όχι και να θεωρούμε κατάκτηση την διαιώνιση της ελαστικής εργασίας και εκμετάλλευσης. Λαθος συναδελφισσα, τα πληρη κενα αναπληρωτων που εσπαγαν σε κενα ωρομισθιων, με συνεπεια τη φτηνη εργασια και τα λιγα μορια, υπηρχαν πολυ πριν τη Διαμαντοπουλου!!! Οι ωρομισθιοι εργαζονταν μεχρι 11 ωρες, που ειναι λιγο πανω απο το μισο του πληρους ωραριου των 21 ωρων, παιρνοντας ομως οχι λιγο πανω απο τον μισο μισθο, αλλα περιπου το ενα τεταρτο του μισθου! Ετσι το κρατος εκανε τρομερη οικονομια, αφου με τα εξοδα ενος αναπληρωτη καλυπτε 2 πληρη κενα κι επιπλεον εδειχνε μειωση της ανεργιας κατα 4 ατομα κι οχι 1!!! Ευτυχως που δεν εχουν σκεφτει να ξανακανουν τους ΑΜΩ ωρομισθιους για να μας πλασαρουν ενα νεο οικονομικο θαυμα ανακαμψης με πλασματικους δεικτες! (ας μην τους δινουμε ιδεες...) Τα εργασιακα δικαιωματα των ωρομισθιων πριν αναβαθμιστουν σε αναπληρωτες μειωμενου ωραριου ηταν εξευτελιστικα: πληρωνονταν με την ωρα κι οχι αναλογικα, ενω δε δικαιουνταν τα επιδοματα (οικογενειακο, μεταπτυχιακου, διδακτορικου), ουτε ενσημα για τις ημερες που τα σχολεια ηταν κλειστα, δηλαδη τα Χριστουγεννα, το Πασχα κι οι αλλες αργιες που για τους αναπληρωτες ηταν μερες χαρας κι αναπαυλας για τους συναδελφους τους ηταν μερες δυστυχιας κι αφραγκιας, ενω για ταμειο ανεργιας ουτε λογος αφου δεν εφταναν τα ενσημα!!! Η Διαμαντοπουλου, μετα τις φορτικες πιεσεις του Συντονιστικου Ωρομισθιων, τους απεδωσε επιτελους τα στοιχειωδη δικαιωματα που πρεπει ν'απολαμβανει καθε εργαζομενος με μειωμενο ωραριο. Ξαναλεω οτι δυστυχως τα πληρη κενα εσπαγαν σε κενα ωρομισθιων διαχρονικα. Το θεμα ειναι να μην αυξανεται το διδακτικο ωραριο και να γινονται μονιμοι διορισμοι, ωστε οι αναπληρωτες να καλυπτουν μονο λειτουργικα κενα. (και να παιρνουν ωρομισθιους μονο οταν υπαρχουν μεχρι 4 ωρες, οπως σκεφτηκε η Διαμαντοπουλου, κι οχι να τους χρησιμοποιουν για φτηνη καλυψη ολοκληρων κενων!) 10
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Αιτήσεις αναπληρωτών - ωρομισθίων 2015-2016« στις: Σεπτεμβρίου 05, 2015, 10:29:38 pm »Δεν τους ενδιαφέρει; Δεν τους καίγεται καρφί ; Ή μήπως κάτι άλλο έχουν στο μυαλό τους; 11
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)« στις: Σεπτεμβρίου 05, 2015, 02:22:50 am »Το λάθος της Ν.Δ. ήταν ο Λοβέρδος...και ΝΔ να ψήφιαζα, μετά από τον Λοβέρδο ως Υπουργό Παιδείας....ποτέ ξανά. Αντί να ψηφίσουν έναν δίκαιο τρόπο διορισμού συνέχισαν το έργο του ΠΑΣΟΚ. Ο Λοβερδος ηταν του ΠΑΣΟΚ, οχι της ΝΔ... 12
Αναπληρωτές / Απ: 2η φορά αιτήσεις. Ο λόγος;« στις: Σεπτεμβρίου 01, 2015, 06:13:02 pm »μα ο νόμος Αρσένη λέει πως μετράει ο τελευταίος κάθε φορά ασεπ δηλαδή του 08...πως γίνεται να συνυπάρχουν διαφορετικές επιδόσεις; άρα παράνομη η πρόταση τους και μάλλον θα καταπέσει...αν όλοι αυτοί οι 222 που προσέφυγαν έχουν ασεπ πριν το 08 κι όχι του 08.... Πολυ πιθανο, συναδελφε! Ομως τι προβλεπει ο νομος Αρσενη, στην περιπτωση που ο πινακας των επιτυχοντων εξαντληθει; Διοτι σε καποιες ειδικοτητες θα εξαντληθει. mplr, δεν νομιζω οτι εχουν αναφερθει καθολου στα ασφαλιστικα μετρα οι προσκλησεις της Ειδικης και των Μουσικων, ουτε οτι το δικαστηριο ασχοληθηκε με την υπαρξη τους! Απλα στο υπουργειο σκεφτηκαν απο μονοι τους να βγαλουν τις αντιστοιχες προσκλησεις σε ΦΕΚ κι ετσι εχουν απο μονοι τους μπλοκαρει και τις αλλες 2 προσκλησεις!!! 13
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Αιτήσεις αναπληρωτών - ωρομισθίων 2015-2016« στις: Σεπτεμβρίου 01, 2015, 01:14:44 am »αν ξεκινησει η διαδικασια κλήσης αναπληρωτών,και δεν βγει νέα εγκύκλιος και άρα νέος γύρος αιτήσεων, είναι δυνατον να παει χιλιαδες κοσμος εκει που θα παει και να του πουν "γυρνα πίσω;"...ας ειμαστε στοιχειωδως σοβαροι... Θεωρητικα, συναδελφε, είναι δυνατον!!!!! Αλλα την τελευταια φορα που εγιναν προσφυγες για διορισμους (οχι αναπληρωτων αλλα μονιμων), αυτο που εγινε δεν ηταν ν'ακυρωσουν τους διορισμους που ειχαν ηδη γινει αλλα να διαταξουν το υπουργειο να διορισει τους εναγοντες αναδρομικα με μορια και μισθους. Αυτες οι βλακειες που κανει το υπουργειο τοσα χρονια τωρα κοστιζουν στις τσεπες μας ("μας"=φορολογουμενων πολιτων) ενα σωρο λεφτα, οχι μονο για τους δικηγορους και τα δικαστικα εξοδα του υπουργειου αλλα και για διπλους μισθους για την ιδια θεση εργασιας!!! Αρα αν τ'ασφαλιστικα εκδικαστουν και κερδηθουν στη μεση της χρονιας, αφου θα εχουν γινει ηδη καποιοι διορισμοι αναπληρωτων, πιθανοτατα οι αναπληρωτες που ηδη διοριστηκαν να μην παθουν τιποτα, αλλα βεβαιως οι πινακες μπορει ν'αλλαξουν στη μεση της χρονιας κι η θεση ολων στον πινακα ν'αλλαξει, ενω οι εναγοντες θα εργαστουν αναλογως της θεσης τους στον νεο πινακα... και μαλιστα αν η νεα θεση τους ειναι τετοια που επρεπε να ειχαν κληθει σε μια απο τις προηγουμενες φασεις, θα παρουν αναδρομικα τα υπολειπομενα μορια και τους αντιστοιχους μισθους χωρις να εχουν υπηρετησει. Αλλα επειδη το υπουργειο θα προσπαθησει να εξαντλησει καθε νομικο τερτιπι ως αντιδραση στην αποφαση (αντι απλα ν'ακυρωσει εξαρχης τις περσινες μπαγαποντιες), ισως να μη βγει τελικη αποφαση πριν φτασει το καλοκαιρι κι οι πινακες να μην αλλαξουν καθολου φετος... Εν ολιγοις, το υπουργειο θα κανει αλλη μια φορα ο,τι θελει, ειτε ειναι νομιμο ειτε οχι, οπως κανει τοσα χρονια τωρα!!! 14
Αναπληρωτές / Απ: Πιστοποιητικό Υγείας Αναπληρωτών« στις: Σεπτεμβρίου 01, 2015, 12:50:40 am »Εξάλλου τι θέλουν να εξετάσουν με αυτήν;; Παρωχημένος τροπος εξετασης για φυματιωση, συναδελφε!!!!! Σε πιο ανεπτυγμενες χωρες απαγορευεται να εξεταζουν μ'αυτον τον τροπο τους υπαλληλους πανω απο μια φορα/τριετια, λογω της επιβαρυνσης που προκαλει η ακτινοβολια στην οργανισμο αθροιστικα με τις αλλες ακτινοβολιες που δεχεται. Ακους εκει το golum να τη λεει αθωα και δεν πειραζει να γινεται καθε χρονο... ξεχναει ομως οτι ετσι δημιουργηθηκε το original golum! ![]() |