Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - computerakias1974

Σελίδες: 123 ... 6
1
ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Απόφαση που δικαιώνει όσους δουλεύουν με εξαρτημένη εργασία και αμείβονται με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών

Μια ιστορική απόφαση που δικαιώνει όσους (φυσικά και τους μηχανικούς) προσπαθούν να αποδείξουν ότι δουλεύουν με εξαρτημένη εργασία, αν και αμείβονται με Δελτίο Παροχής υπηρεσιών – τα γνωστά «μπλοκάκια»  πήρε πρόσφατα το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών.

Πρόκειται για την απόφαση 1603 του Πρωτοδικείου, που θα αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα αν επικυρωθεί και στο Εφετείο. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η απόφαση ελήφθη, κατόπιν αγωγής δύο εργαζομένων κατά της διοίκησης του ΟΑΚΑ, ο ένας εκ των οποίων είναι διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός.

Τι αποφάσισε το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών
Η συγκεκριμένη απόφαση αφορά στην αγωγή ενός διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού και ενός πτυχιούχου ηλεκτρολόγου μηχανικού, κατά της Διοίκησης του ΟΑΚΑ «Σπύρος Λούης», που είναι ΝΠΙΔ και κατατέθηκε προ διετίας (63517/1813/2010. Το Πρωτοδικείο κάνοντας «εν μέρει δεκτή ως και ουσιαστικά βάσιμη» την αγωγή υποχρεώνει το ΟΑΚΑ να καταβάλλει σε κάθε ενάγοντα 20.000 ευρώ, συν τα ποσά των 6.234 ευρώ (στον πρώτο) και 4.191 ευρώ (στο δεύτερο) για άδειες και Δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα. Οι δύο ενάγοντες είχαν εργαστεί στο ΟΑΚΑ από το Σεπτέμβριο του 2006 ως τα μέσα του Ιανουαρίου 2010, όταν η Διοίκηση τους γνωστοποίησε την παύση της απασχόλησής τους. Το διάστημα που δούλευαν είχαν γίνει τέσσερις ανανεώσεις των συμβάσεών τους. Με την προσφυγή τους στη Δικαιοσύνη οι εργαζόμενοι ζήτησαν να αναγνωριστεί η απασχόλησή τους ως «σύμβαση εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου» και όχι ως «παροχή ανεξάρτητων υπηρεσιών». Ζήτησαν επίσης καταβολή αποζημίωσης για την απόλυση, η οποία κατά την αγωγή ήταν άκυρη (στερούμενη «τήρησης εγγράφου τύπου», μισθούς υπερημερίας κ.λπ.). Το ποσό που επιδικάστηκε υπέρ των δύο εργαζομένων ήταν συνάρτηση του μηνιαίου ποσού που λάμβαναν από το ΟΑΚΑ (2.375 ευρώ και 2.187 ευρώ, αντίστοιχα).

Το σκεπτικό
Το σκεπτικό όμως της απόφασης ενδιαφέρει όλους τους εργαζόμενους με την ίδια σχέση εργασίας, καθώς σ’ αυτό, μεταξύ άλλων, επισημαίνεται:
•Πρώτον ότι τα δικαστήρια αποφαίνονται για το ποια σχέση εργασίας είναι ή όχι εξαρτημένη, «μετά από εκτίμηση όλων των συγκεκριμένων περιστάσεων», ανεξάρτητα «από το νομικό χαρακτήρα που έδωσαν τα συμβαλλόμενα μέρη στη συνδέουσα αυτά σχέση». Δηλαδή ο εργαζόμενος διατηρεί τη δυνατότητα να διεκδικήσει στα δικαστήρια την αναγνώριση της απασχόλησής του ως εξαρτημένης, ανεξάρτητα από τη σύμβαση που έχει υπογράψει με τον εργοδότη του.
•Δεύτερον, τονίζεται ότι αποτελεί βασικό γνώρισμα εξαρτημένης απασχόλησης «η υποχρέωση του εργαζόμενου να δέχεται τον έλεγχο του εργοδότη και να συμμορφώνεται προς τις οδηγίες του, ως προς τον τρόπο παροχής της εργασίας».
•Τρίτο, στην απόφαση λαμβάνεται σοβαρά υπόψη ως τεκμήριο εξαρτημένης εργασίας και το σταθερό ωράριο των εργαζομένων. Ειδικότερα αναφέρεται: «Αμφότεροι
όφειλαν να τηρούν δεδομένο και προδιαγεγραμμένο ωράριο (από 7 π.μ. έως και 3 μ.μ.), τηρώντας παρουσιολόγιο, στο οποίο και υπέγραφαν ημερησίως, όπως το υπόλοιπο τακτικό προσωπικό του εναγομένου, αμείβοντο παγίως και σε μηνιαία σταθερή βάση. Το δε γεγονός ότι για την απόληψη των αμοιβών τους υποχρεούντο σε έκδοση Απόδειξης Παροχής Υπηρεσιών, ουδεμία κύρια έννομη σημασία επιτελεί εν προκειμένω, δεδομένου ότι κρίσιμο είναι μόνο το «ποιοτικό» στοιχείο της παρεχόμενης εργασίας».

2
Πολύ ενδιαφέρουσα η άοψη του ΣΤΕ. Επομένως επιβεβεβαιώνει το ΣΤΕ την άποψη ότι πρέπει ακόμα και στην εκπαίδευση ενηλίκων να προηγούνται απόφοιτοι ΑΣΠΑΙΤΕ.


ο ΣτΠ προτείνει
ο ΣτΠ δεν επιβεβαιώνει
το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο επιβεβαιώνει (είτε μας αρέσει είτε όχι)

τουτέστιν: οι νόμοι/φεκ στους οποίους κάνω παραπάνω αναφορά επιβεβαιώνουν ότι το ΕΠΠΑΙΚ δεν πρέπει να προτάσσεται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων

δεν βλέπω να παίρνω ώρες, αν όμως δεν πάρω λόγω κάποιου με ΕΠΠΑΙΚ για ένα μόριο (όπως περιγράφω στο παράδειγμα παραπάνω) εννοείται ότι δεν θα αρκεστώ στις ενστάσεις. Θα ζητήσω τον λόγο και από τον Διευθυντή και από τον υποψήφιο που κατέθεσε εν αγνοία νόμου παραπλανητικό δικαιολογητικό. Και οι Δικηγόροι "άνεργοι" είναι αυτές τις μέρες όπως όλοι μας. Αφού έχουν καταργηθεί και οι ελάχιστες αμοιβές των δικηγόρων νομίζω ότι δεν θα χρειαστώ και πολλά

4
οι πίνακες είναι για τα μάτια του κόσμου

όσο για το ΙΝΕΔΙ

5
Νομίζω ότι είναι κατανοητό σε όλους πως τα παρακάτω αποτελούν τελείως διαφορετικές συζητήσεις

1. συμφωνία ή διαφωνία ή απόψεις για αλλαγές σε σχέση με την υφιστάμενη διαδικασία διαγωνισμού και μοριοδότησης βάσει επιστημονικών, κοινωνικών, πολιτικών, ηθικών και προσωπικών επιχειρημάτων
παράδειγμα: το ΕΠΠΑΙΚ πρέπει ή δεν πρέπει να μοριοδοτείται γιατί ο papert είπε ... και όσοι γνωρίζουν από θεωρίες μάθησης θα καταλάβουν ότι ... και βάσει του piaget ... και γιατί μέχρι τώρα το λάμβαναν υπόψη τους
παράδειγμα: οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν πρέπει να αναλάβουν θέσεις γιατί ήδη έχουν δουλειά

2. νομιμότητα υφιστάμενης διαδικασίας διαγωνισμού και μοριοδότησης (αν αντίκειται δηλαδή σε Νόμους και κυρίως στο Σύνταγμα)
παράδειγμα: το ΕΠΠΑΙΚ μπορεί ή δεν μπορεί να μοριοδοτηθεί δυνάμει των νόμων τάδε και τάδε καθότι κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο με την πρόβλεψη στον νόμο τάδε και στην απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας τάδε
παράδειγμα: η πρόσβαση σε έγγραφα επιτρέπεται για τους διαγωνισμού εκπαιδευτών ΙΕΚ σύμφωνα με την απόφαση του Συνήγορου του Πολίτη, τον Νόμο τάδα και την απόφαση τάδε του Διοικητικού Δικαστηρίου Αθηνών

Άποψη μου είναι ότι έχει νόημα (και οφείλουμε) να συζητάμε αποκλειστικά και μόνο για την νομιμότητα υφιστάμενης διαδικασίας διαγωνισμού και της μοριοδότησης. Και μάλιστα πολύ πολύ πολύ προσεκτικά, παραπέμποντας πάντα σε νόμους, σύνταγμα και έγγραφα. Αλλιώς ... αποδεικνύουμε αυτό που θέλουμε να κρύψουμε: ότι ως επί το πλείστον, είμαστε αδαείς και επομένως εύκολα χειραγωγήσιμοι σε θέματα διαγωνισμών και μοριοδοτήσεων.

... είμαι πολύ υποψιασμένη από αυτά που διαβάζω και από αυτά που πιστεύω ότι διαβάζονται από εδώ μέσα και οδηγούν σε ενέργειες ...

6
Σωστα!!Κ το συγκεκριμενο ατομο περυσι ειχε απαιτησει να παρει κ ωρες αν κ τελευταιος στον αξιολογικο πινακα.Δυστυχως δεν προλαβα να τον χτυπησω με ενσταση για να παρω τις ωρες που δικαιωματικα μου ανηκαν λογω μοριων αλλα φετος δε θα τη γλιτωσει.
Ποσο φιλοχρηματοι κ υπερμετρα φιλοδοξοι ειναι ορισμενοι...αλλα κ ο φορεας ειναι αυτος που θα πρεπει να μεριμνησει.
Δεχομαι να εργαστει αυτος που το κανει για συμπληρωση εισοδηματος αλλα ΟΧΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΕΠΙ

7
Πείτε μου εμένα τώρα αν νομικά είναι μεμπτό στρατιωτικός να εμφανίζει στο ιεκ βεβαίωση απασχολήσης απο φροντιστηριο..μπορει καποιος δημοσιος υπαλληλος να εργαζεται ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ σε φροντιστήριο κ να του χορηγεί ο εργοδοτης κ βεβαιωση επαγγελματικης εμπειριας;;ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ!!!
Μπορω να ζητησω απο το ΙΝΕΔΙ

8
Πρώτον, το πιο εύκολο είναι να βγει ένας νόμος.
Γενίκευση: δεν αποτελεί κάτι τέτοιο αλήθεια αλλά δεν είναι της παρούσης.

Στη με αρ. πρωτ. 11871/16-10-2013 Πρόσκληση γράφει: "Τα προσόντα που πρέπει να διαθέτουν οι εκπαιδευτές περιγράφονται στο αναρτημένο προσοντολόγιο που επισυνάπτεται στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα υποβολής". Ποιο είναι αυτό το αναρτημένο προσοντολόγιο;; Κατά την υποβολή της αίτησης, στο πεδίο: "Κλάδος". Υπάρχει η υποσημείωση: "Αναζητήστε αντιστοιχίσεις ειδικότητας και κλάδου με τίτλους και πτυχία της τυπικής εκπαίδευσης". Αν ανοίξεις το συνημμένο αρχείο γράφει, στην τελευταία στήλη του πίνακα, "ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ". Για κάποιες μη καθηγητικές σχολές (με νόμο και αυτές ονομαζόμενες έτσι, χωρίς να είναι απαραίτητη η παιδαγωγική κατάρτιση, άσχετα με τα προγράμματα σπουδών τους, με πιάνεις τι εννοώ..), απαιτείται ΑΣΠΑΙΤΕ. Στο δια ταύτα, μη σου φανεί περίεργο, αν π.χ. είναι Πληροφορικός, κατά τον έλεγχο των δικαιολογτικών, να σου ζητήσουν το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ. Η΄ μπορεί να δεχτείς ένσταση.... :(

Επιβεβαιώνεις αυτά που είπα και εξηγώ: αν και μπορεί συνειρμικά να ακούγεται ωραίο και λογικό αυτό που γράφεις, ωστόσο υπολείπεται. Είναι λογικό πως κάποιος για να διδάξει στον τομέα της Πληροφορικής, οφείλει να έχει τα ανάλογα πτυχία τα οποία και απαριθμούνται (απλά) από το ΠΕ19. Το ΠΕ19 όμως αποτελεί κλάδο για την Δευτεροβάθμια (και πρόσφατα για την Α’

9
Mην νομίζεις ότι καταλαβαίνουν όλοι αυτά που γράφεις, σίγουρα είναι πιο εύκολο να τα καταλάβεις αν τελειώσεις ΑΣΠΑΙΤΕ και έχεις γνώσεις εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Αυτό ακριβώς ισχυρίζομαι και εγώ ότι η εκπαίδευση ενηλίκων έχει παρα πολύ μεγάλη σχέση με οποιαδήποτε άλλη εκπαιδευτική διαδικασία. Οι θεωρίες μάθησης είναι ίδιες

Το θέμα όμως σε αυτήν την συζήτηση όμως δεν είναι οι δυνητικές ισότητες, οι επιστημονικές απόψεις και η γνώμη μας …  αλλά ότι ισχύει σε νομικό επίπεδο  για ΣΗΜΕΡΑ που τρέχει η προκήρυξη ... και πίστεψε με ότι είναι απολύτως κατανοητά αυτά που γράφει η συνάδελφος ... αν θέλεις και την επιστημονική μου γνώμη μπορώ να την πω (και με παραπομπές) αλλά δεν θα σου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ

10
Συνάδελφε θα συμφωνήσω στα περισσότερα, αλλά σε ορισμένα πράγματα, επίτρεψέ μου, να έχω τις ενστάσεις μου:
Γράφτηκε, εμμέσως, ότι το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ επιστημονικά δεν έχει σχέση με εκπαίδευση ενηλίκων αλλά με εκπαίδευση ανηλίκων. Έχω τελειώσει την ΑΣΠΑΙΤΕ, έχω κάνει και τις περίφημες επιμορφώσεις σχετικές με εκπαίδευση ενηλίκων συνολικά πάνω από πεντακόσιες ώρες, στη σχολή μου επίσης έχω κάνει μαθήματα-σεμινάρια σχετικά με παιδαγωγικά και, επιπρόσθετα, έχω και πιστοποιητικό εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση.Οπότε νομίζω μπορώ να έχω μία γνώμη.
Φέτος, λοιπόν, παρακολούθησα ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων. Ανάμεσα στους διδάσκοντες ήταν ένας πολύ αξιόλογος και ανιδιοτελής εκπαιδευτικός, δάσκαλος, σχολικός σύμβουλος, Καθηγητής Πανεπιστημίου πλέον, που ασχολείται και με την εκπαίδευση ενηλίκων. Η γνώμη του για το θέμα περί παιδαγωγικής και ανδραγωγικής, που είναι και η βάση του επιστημονικού προβληματισμού που έθεσες, ήταν πάνω-κάτω η εξής: Η παιδαγωγική και η ανδραγωγική δεν είναι αντίθετες έννοιες. Η παιδαγωγική και η ανδραγωγική ποιοτικά ταυτίζονται. Διαφέρουν, ίσως, ως προς την ποσότητα (ποσοτικές διαφορές). Για παράδειγμα, οι ενήλικες έχουν μεγαλύτερη εμπειρία. Αλλά και σε αυτό πλέον δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί, γιατί σήμερα και οι έφηβοι έχουν εμπειρίες αφού οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Μικροί και μεγάλοι μαθαίνουν με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή σύμφωνα με τις ίδιες θεωρίες μάθησης. Κάθε άνθρωπος, είτε μεγάλος είτε μικρός, έχει τη δική του ταχύτητα μάθησης. Επίσης, τα κίνητρα μάθησης είναι τα ίδια και στις δύο περιπτώσεις.
Μάλιστα, νομίζω ότι, ο Knowles, στα τελευταία του, τα μάζεψε λιγάκι (σχήμα λόγου). Αναθεώρησε και εξέφρασε την άποψη ότι πρέπει να υπάρχει η ανδραγωγική, αλλά θεώρησε ότι οι μεγάλοι μαθαίνουν σύμφωνα με την παιδαγωγική. Άλλωστε, το  “μοντέλο σχολείου” που πρότεινε ήταν βασισμένο στο Brunner, Vygotsky, Skinner. Ένα άλλο λάθος του ήταν ότι ταύτισε την παιδαγωγική με τον δασκαλοκεντρισμό. Και συνεχίζω... Λέγεται ότι οι ενήλικες πρέπει να είναι αυτοκατευθυνόμενοι (αυτοκατευθυνόμενη μάθηση, μέθοδος ανακάλυψης). Μα και αυτό έχει τη βάση του στους Piaget, Brunner, Montessori, Dewey. H μέθοδος Project στο Dewey, Kilpatrick. Η θεωρία της κοινωνικής αλλαγής και η θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης στο τι διαφορετικό αποσκοπούν από το σκοπό της τυπικής εκπαίδευσης που είναι να κάνουμε ενεργούς συμμετοχικούς δημοκρατικούς πολίτες; Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή!!!! Θα μπορούσα να εκφέρω και άλλα επιχειρήματα αλλά θεωρώ ότι ήδη βγαίνει η ουσία του πράγματος.
Προσωπικά, θεωρώ ότι κάποιοι καθηγητές που δίδασκαν χρόνια στα σχολεία (δασκαλοκεντρικά όπως έμαθαν), όταν ασχολήθηκαν με την εκπαίδευση ενηλίκων, θεώρησαν την εκπαίδευση ενηλίκων σαν κάτι «τελείως άλλο», "αποκομμένο από την εκπαίδευση ανηλίκων". Κατά τη γνώμη μου, κάποιοι μη γνωρίζοντας την παιδαγωγική, και για διαφόρους λόγους…, εκφράζουν απόψεις υπέρ του ολοκληρωτικού διασχωρισμού της εκπαίδευσης ενηλίκων από την εκπαίδευση ανηλίκων (τυπική εκπαίδευση). Μάλιστα, λέγεται ότι κάποια πράγματα από την εκπαίδευση ενηλίκων περνάνε και στην τυπική εκπαίδευση (π.χ. μέθοδος Project). Μα συγνώμη, θεωρώ ότι αν κάποιοι (π.χ. από τις περίφημες ονομαζόμενες «καθηγητικές σχολές») δεν τα γνώριζαν και δεν τα εφάρμοζαν στην τυπική εκπαίδευση και τα έμαθαν όταν έκαναν σεμινάρια στην εκπαίδευση ενηλίκων,  δεν σημαίνει ότι είναι "νέα" πράγματα, «προερχόμενα» και "ανακαλυπτόμενα" στην εκπαίδευση ενηλίκων, γιατί στην πραγματικότητα έχουν τις ρίζες τους στους μεγάλους παιδαγωγούς και ψυχολόγους. 
Επί του πρακτέου επίσης, θυμίζω ότι στην τελευταία προκήρυξη των Διευθυντών ΙΕΚ, το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ μοριοδοτούνταν. Επίσης, μάλλον θα γίνουν διαθέσεις εκπαιδευτικών της τυπικής στα ΙΕΚ.
Και αφού λοιπόν, νομίζω ότι υπάρχει «διχασμός» σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων και την τυπική εκπαίδευση, τελευταία υπάρχει «διχασμός» μεταξύ εκπαίδευσης ενηλίκων και κατάρτισης. Ορισμένοι έκαναν ενστάσεις στο ΙΝΕΔΙ

11
κρατήστε όλοι screenshots από Διαύγεια (*), ΥΠΔ

12
Ευχαριστούμε για την επισήμανση.
Αν και το αρχείο ανέβηκε από μέλος του pde και δεν αναρτήθηκε στην κεντρική σελίδα παρόλα αυτά αναγνωρίζουμε ότι μερίδιο της ευθύνης είναι και δικό μας.
Το αρχείο διαγράφτηκε.


Υποκλίνομαι και σας ευχαριστώ

13
....και μετά να μπει υποχρεωτικά το ότι προβλέπει ο νόμος δηλαδή να επιτραπεί η αίτηση ΜΟΝΟ σε αυτούς που είναι στο μητρώο

14
οι Σύλλογοι (http://www.sediek.gr και http://ekpediek.blogspot.gr/) να αναλάβουν να πάνε Δευτέρα πρωί στον Εισαγγελέα και να του εκθέσουν ότι

α) δεν υπάρχει πουθενά δημοσιευμένη απόφαση μοριοδότησης ενώ υπάρχει προκήρυξη που αναφέρεται σε αυτήν
β) ότι οι υποψήφιοι ήδη έχουμε καταθέσει ηλεκτρονικές αιτήσεις και μπορούν να μαγειρέψουν όπως θέλουν τα μόρια μας
γ) να ακυρωθεί ο διαγωνισμός ως παράτυπος ελλείψει των παραπάνω (με πολιτική ευθύνη Γκιουλέκα και Αρβανιτόπουλου)
δ) να γίνει νέος διαγωνισμός στον οποίο να είναι γνωστά τα μόρια από πριν μαζί με πλήρεις οδηγίες διαγωνισμού (για συμπλήρωση ηλεκτρονικής φόρμας, για διαδικασία ανάρτησης πινάκων, για διαδικασία ενστάσεων)
ε) να αναρτηθεί κάπου (επιτέλους) κωδικοποιημένο το νομοθετικό πλαίσιο των ΔΙΕΚ και ότι μπορεί να αφορά σε αυτό

ΥΓ κρατήστε όλοι screenshots από Διαύγεια, ΥΠΔ

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32938
  • Τελευταία: Teo!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1186101
  • Σύνολο θεμάτων: 19502
  • Σε σύνδεση σήμερα: 871
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 604
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.