Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nibo1

Σελίδες: 1
1
Προς catwoman και loumbago:
Όταν έχεις δώδεκα μαθητές για την σημαία (6 για το 1ο εξάμηνο και 6 για το 2ο εξάμηνο) δεν κοντεύεις να χρησιμοποιήσεις όλο το Τμήμα;
Όσο για την happiness
Να θυμίσω ότι η αξιολόγηση του μαθητή δεν γίνεται από τον μπαμπά ή την μαμά «κουκουβάγια», αλλά από τους διδάσκοντες.
Τα παιδιά είναι αρκετά έξυπνα και περιμένουν από εσάς πάνω απ’ όλα να είστε ΔΙΚΑΙΟΙ.
Αν πάλι καταφεύγετε σε «κληρώσεις» και σε ευτελισμούς της διαδικασίας επιλογής του άριστου, και με νουθεσίες τέτοιου είδους προς τους γονείς προσπαθείτε να ελαφρύνετε τη συνείδησή σας, … ξανά ΛΥΠΑΜΑΙ!

2
Τρείς διαπιστώσεις:
α) Η Γιορτή της Σημαίας apri δεν έχει θεσπιστεί ως Εθνική Εορτή.
β) Στη συνείδηση όλων Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ είναι η ανώτερη επιβράβευση της σχολικής επίδοσης! (Αν ξέρεις κάποια άλλη ανέφερέ την)
γ) Τουλάχιστον τότε (την εποχή που πήγαινα εγώ σχολείο), μόνο δύο παιδιά από κάθε τάξη (Δ, Ε & Στ) έμπαιναν στην "εξάδα" της σημαίας και όχι όλο το τμήμα της Στ΄ όπως σήμερα.

3
Η επιλογή του σημαιοφόρου δημοτικού σχολείου, δεν νομίζω ότι είχε ποτέ να κάνει με τον πατριωτισμό του πιτσιρικά ή των γονέων του.
Δεν ήταν η πολεμική σημαία, η "σημαία του συντάγματος" που θα σήκωνε.
Ήταν η σχολική σημαία, η μεγαλύτερη τιμή που θα του γινόταν από τους δασκάλους του στα πρώτα δώδεκα χρόνια της ζωής του και θα ήταν η μοναδική ανταμοιβή στους κόπους του για τα 6 πρώτα σχολικά του χρόνια (δεδομένου μάλιστα ότι όλοι στο δημοτικό 10 ενδεικτικό έχουν και έπαινοι δεν προβλέπονται).
Έτσι θυμάμαι το έβλεπαν (και θέλω να πιστεύω συνεχίζουν να το βλέπουν) όλα τα παιδικά μάτια των δωδεκάχρονων μαθητών, που μάλιστα έτυχε να παρακολουθήσουν και γιορτές σημαίας του σχολείου τους τα προηγούμενα μαθητικά τους χρόνια.
Τέλος, μια παρατήρηση για τους αλληλογραφούντες στο θέμα αυτό:
Δεν θέλω να πιστεύω ότι είναι εκπαιδευτικοί οι «εμπειρογνώμονες» που αξιολογούν ελαφρά τη καρδία: «ματαιοδοξία και κομπλεξισμό των γονιών», «γονείς για ΠΟΛΛΕΣ σφαλιάρες!».
Δεν είναι κάτι που θα το ήθελαν και για την δική τους αξιολόγηση, που οσονούπω έρχεται …
Αν πάλι η έλλειψη επιχειρημάτων, τους οδηγεί στην εύκολη λύση της κατηγόριας και της χειροδικίας, αρχίζω σοβαρά να επανεξετάζω την ανάγκη για αξιολόγηση όλων μας.

4
Με αφορμή τα παραπάνω αναγραφόμενα από εκπαιδευτικούς, θα ήθελα με τη σειρά μου να σας υποβάλλω κάποιες ρητορικές ερωτήσεις:
1.   Με ποιόν τρόπο οι διδάσκοντες στην Ελλάδα «τιμούν» τους καλύτερους αθλητές του σχολείου τους και με ποιόν τρόπο τους «επιδεικνύουν/παρουσιάζουν» στο κοινό;
2.   Με ποιόν τρόπο καταρτίζεται η σχολική ομάδα ποδοσφαίρου ή άλλων αθλημάτων (ομαδικών ή ατομικών); Μήπως με κλήρωση;
3.   Για τα υπόλοιπα παιδιά που δεν μετέχουν σ’ αυτές, αναρωτήθηκε κανείς σας αν και κατά πόσο διαταράχθηκε ο ψυχισμός τους;
4.   Ή μήπως μόνο σ’ αυτές τις εκδηλώσεις το σχολείο επιζητά την προβολή του και όχι με την ανάδειξη/παρουσίαση των καλύτερων μαθητών του από πλευράς γνώσεων;
5.   Αλήθεια, υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος με τον οποίο οι διδάσκοντες ενώπιον του κοινού δείχνουν εμπράκτως την χαρά τους και τιμούν τον καλύτερο μαθητή τους (από πλευράς γνώσεων), που αυτοί στην ουσία δημιούργησαν, εκτός του θεσμού του σημαιοφόρου του σχολείου;
6.   Η Πολιτεία (μέσω των αποφάσεων του Υπουργείου Παιδείας) για τον τρόπο ανάδειξης του σημαιοφόρου, μήπως έχει υποβαθμίσει το θεσμό και έχει υποβιβάσει το ρόλο του σχολείου που κάποτε ήταν η παροχή γνώσεων;
7.   Και αν ναι, που είναι οι αντιδράσεις των διδασκόντων (αναφορές, πιέσεις κλπ) για την αλλαγή του απαράδεκτου τρόπου επιλογής;
8.   Κάποιοι αντίθετοι του θεσμού, θα πουν διάφορα, αλλά εγώ τους ρωτώ: Τι κίνητρα δίνουν στον καλό να γίνει καλύτερος, με το να του αρνούνται τον τίτλο που δικαιωματικά θα έπρεπε να έχει;
9.   Η εμμονή τους για απαξίωση/κατάργηση της αξιολόγησης, σ’ έναν κόσμο που η αξιολόγηση θα γίνει είτε το θέλουν είτε όχι (βλέπε πανελλήνιες εξετάσεις, ΑΣΕΠ, εξέταση βιογραφικών για πρόσληψη κ.α.), μήπως μόνο σαν στρουθοκαμηλισμός μπορεί να θεωρηθεί;
10.   Τέλος πείτε μου, τί να απαντήσω στον αριστούχο γιό μου (μοναδικό μαθητή με δεκάρια σε όλα τα τρίμηνα και όλα τα μαθήματα στο σχολείο του), όταν τον τοποθετείτε με άλλα 7 παιδιά (με λιγότερα δεκάρια) στη διαδικασία της κλήρωσης και όταν μου δηλώνει ότι δεν θέλει να συμμετάσχει σ’ αυτή γιατί στο σπίτι μας τον μάθαμε να αποφεύγει τα τυχερά παιχνίδια;
Εκεί δυστυχώς καταντήσατε κυρίες και κύριοι το θεσμό του σημαιοφόρου, με τις περίεργες αποφάσεις και ανοχές σας.
Λυπάμαι!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32931
  • Τελευταία: klevin
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185930
  • Σύνολο θεμάτων: 19497
  • Σε σύνδεση σήμερα: 780
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 697
Σύνολο: 700

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.