1
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: Προκήρυξη για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2012-2013
« στις: Νοεμβρίου 04, 2012, 10:24:58 am »
καλημέρα σας, παρακολουθώ τις συζητήσεις του forum τους τελευταίους μήνες.
αρκετά των όσων αναφέρονται είναι σημαντικά και πολλά άλλα είναι προσωπικές εκτιμήσεις, απόψεις και μπουρδολογίες.. ας είναι..
φέτος μετά από 9 χρόνια συνεχούς υποβολής αιτήσεων προς την ασπαίτε είμαι στους εισαγόμενους για το εππαικ. τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα.. με κυρίαρχο αυτό της απογοήτευσης.. μιας και πλέον στον κλάδο στον οποίο συμμετέχω διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα απασχόλησης στο μέλλον, και αυτό όχι μόνο εξαιτίας περικοπών στην εκπαίδευση και στον αριθμό αναπληρωτών, διορισμών κτλ.. αλλά γιατί όλη η δομή που έχει φτιαχτεί όλα αυτά τα χρόνια εξυπηρετεί λίγους και μόνο συναδέλφους.. οι οποίοι δηλώνουν ερωτευμένοι με την εκπαίδευση.., μάλλον ερωτευμένοι με το 4ωρο εργασίας καθημερινά, 5 ημερο και συνολικά 150 ημέρες το χρόνο θα έλεγα εγώ. συναδελφοι που τα προηγούμενα χρόνια δεν κάναν τον κόπο να αποκτήσουν έστω την παιδαγωγική επάρκεια ή ακόμη να φρεσκάρουν τις γνώσεις τους και να αξιολογηθούν με ένα γραπτό διαγωνισμό ασεπ. Καλά, για την τεχνογνωσία τους επί του αντικειμένου το οποίο θα διδάξουν σε επαλ ή επας, δεν θα το σχολιάσω.. άνθρωποι που έχουν σημαία στις απόψεις τους την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και αρνούνται να κοιτάξουν το πρόσωπο τους στον καθρέφτη. όλοι αυτοί λοιπόν συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου προσώπου και άλλων.. συμμετέχουμε σε διαδικασίες τετραγωνισμού, όχι του κύκλου αλλά του πίνακα.. δηλαδή του πίνακα 36 μηνών, του άλλου 24 μηνών , εκείνου με πραγματική προϋπηρεσία, σ αυτόν όσοι έχουν κάποια ασθένεια και προκρίνονται, όσων έχουν παιδαγωγική επάρκεια και προτάσσονται έναντι των υπολοίπων που υστερούν στην παιδαγωγική επάρκεια, στον πίνακα δίχως προϋπηρεσία, πραγματική ή ψεύτικη, άκου εκεί ψεύτικη- με αναγωγή των μορίων επιτυχίας στον ασεπ, στον άλλο πίνακα που τα χεις όλα άλλα δεν έχεις την πραγματική προϋπηρεσία..δυστυχώς μπορεί να έχεις μόνο την ψεύτικη.. και επιπλέον τελικά να χεις και το γεγονός ότι οι πίνακες αυτοί είναι κλειδωμένοι... και εντασσόμενοι σε έναν κλειδωμένο μεγάλο πίνακα.. πίνακες ανά κλάδο που οι αντίστοιχοι της ειδικής αγωγής είναι ανά ειδικότητα αλλά διδάσκουν μαθήματα του πίνακα ανά κλάδο, πίνακες ειδικής αγωγής με α πίνακα και β πινακα και επιμέρους πίνακες ειδικοτήτων και .... όταν θα επιλέξουν από το σχολείο Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ποιος θα διδάξει τα μαθήματα θα συμβουλευτεί τον πίνακα των αναθέσεων ανά μάθημα, από τον πίνακα ειδικοτήτων α αναθεσης ή πίνακα β αναθεσης? (συνάμα οι ειδικότητες εντάσσονται σε πίνακες κλάδων στα γενικά επαγγελματικά σχολεία και σε πίνακες ανά ειδικότητα στα ειδικά σχολεία, οι ειδικότητες όμως αποκτούν παιδαγωγική επάρκεια σε πίνακες ανά κλάδο στους πίνακες της ασπαίτε για παραδειγμα για την απόκτηση παιδαγωγικής επαρκειας και διαγωνίζονται στα ιδια ακριβώς θεματα σε διαγωνισμούς ασεπ, απλά ανήκουν σε διαφορετικούς πίνακες και διδάσκουν με διαφορετικές αναθέσεις στα σχολεία) και μετά το υπουργείο λέει .. μας ζητάει το σχολείο αυτήν την ειδικότητα ( που έχει α αναθεση) για να διδαχτεί ένα μάθημα, θα αντλήσω εκπαιδευτικό από τον πίνακα του κλάδου όπου ανήκει , αυτός που επιλέγεται μπορεί να μην έχει την ειδικότητα του πίνακα της α ανάθεσης, όμως το σχολείο πρέπει να τον δεχτεί, αφου τον στέλνει το υπουργείο..... και μπέρδεμα. πίνακες - πινακάκια - επί πινάκων κτλ , ένα συστημα για να τροφοδοτούνται το 10 % ανά κλάδο ή ειδικότητα όπως θες πέςτο που ότι και να γίνει πάντα θα εργάζονται, ακόμη και με 400 ευρώ όταν αντίστοιχοι συνάδελφοι με πολλά περισσότερα προσόντα και γνώσεις θα είναι άνεργοι και θα πεθαίνουν απτη πεινα, αυτοί και οι οικογένειες τους... μπέρδεμα, έγραψα πολλά και μπερδεμένα, οι περισσότεροι πιστεύω να καταλάβατε, είτε ανήκετε στον ένα ή στον άλλο πίνακα, δυστυχώς εκτιμώ ότι το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για λίγους, τέτοιοι πάντα υπήρχαν.. και θα υπάρχουν, όλοι εμείς οι υπόλοιποι θα συντηρούμε και θα βαράμε κουπί για αυτούς τους λίγους.. καλή αρχή σε όλους τους επιτυχόντες, καλό διορισμό στους αναπληρωτές και καλό φαγοπότι, από του χρόνου έχει ο θεός..
αρκετά των όσων αναφέρονται είναι σημαντικά και πολλά άλλα είναι προσωπικές εκτιμήσεις, απόψεις και μπουρδολογίες.. ας είναι..
φέτος μετά από 9 χρόνια συνεχούς υποβολής αιτήσεων προς την ασπαίτε είμαι στους εισαγόμενους για το εππαικ. τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα.. με κυρίαρχο αυτό της απογοήτευσης.. μιας και πλέον στον κλάδο στον οποίο συμμετέχω διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα απασχόλησης στο μέλλον, και αυτό όχι μόνο εξαιτίας περικοπών στην εκπαίδευση και στον αριθμό αναπληρωτών, διορισμών κτλ.. αλλά γιατί όλη η δομή που έχει φτιαχτεί όλα αυτά τα χρόνια εξυπηρετεί λίγους και μόνο συναδέλφους.. οι οποίοι δηλώνουν ερωτευμένοι με την εκπαίδευση.., μάλλον ερωτευμένοι με το 4ωρο εργασίας καθημερινά, 5 ημερο και συνολικά 150 ημέρες το χρόνο θα έλεγα εγώ. συναδελφοι που τα προηγούμενα χρόνια δεν κάναν τον κόπο να αποκτήσουν έστω την παιδαγωγική επάρκεια ή ακόμη να φρεσκάρουν τις γνώσεις τους και να αξιολογηθούν με ένα γραπτό διαγωνισμό ασεπ. Καλά, για την τεχνογνωσία τους επί του αντικειμένου το οποίο θα διδάξουν σε επαλ ή επας, δεν θα το σχολιάσω.. άνθρωποι που έχουν σημαία στις απόψεις τους την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και αρνούνται να κοιτάξουν το πρόσωπο τους στον καθρέφτη. όλοι αυτοί λοιπόν συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου προσώπου και άλλων.. συμμετέχουμε σε διαδικασίες τετραγωνισμού, όχι του κύκλου αλλά του πίνακα.. δηλαδή του πίνακα 36 μηνών, του άλλου 24 μηνών , εκείνου με πραγματική προϋπηρεσία, σ αυτόν όσοι έχουν κάποια ασθένεια και προκρίνονται, όσων έχουν παιδαγωγική επάρκεια και προτάσσονται έναντι των υπολοίπων που υστερούν στην παιδαγωγική επάρκεια, στον πίνακα δίχως προϋπηρεσία, πραγματική ή ψεύτικη, άκου εκεί ψεύτικη- με αναγωγή των μορίων επιτυχίας στον ασεπ, στον άλλο πίνακα που τα χεις όλα άλλα δεν έχεις την πραγματική προϋπηρεσία..δυστυχώς μπορεί να έχεις μόνο την ψεύτικη.. και επιπλέον τελικά να χεις και το γεγονός ότι οι πίνακες αυτοί είναι κλειδωμένοι... και εντασσόμενοι σε έναν κλειδωμένο μεγάλο πίνακα.. πίνακες ανά κλάδο που οι αντίστοιχοι της ειδικής αγωγής είναι ανά ειδικότητα αλλά διδάσκουν μαθήματα του πίνακα ανά κλάδο, πίνακες ειδικής αγωγής με α πίνακα και β πινακα και επιμέρους πίνακες ειδικοτήτων και .... όταν θα επιλέξουν από το σχολείο Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ποιος θα διδάξει τα μαθήματα θα συμβουλευτεί τον πίνακα των αναθέσεων ανά μάθημα, από τον πίνακα ειδικοτήτων α αναθεσης ή πίνακα β αναθεσης? (συνάμα οι ειδικότητες εντάσσονται σε πίνακες κλάδων στα γενικά επαγγελματικά σχολεία και σε πίνακες ανά ειδικότητα στα ειδικά σχολεία, οι ειδικότητες όμως αποκτούν παιδαγωγική επάρκεια σε πίνακες ανά κλάδο στους πίνακες της ασπαίτε για παραδειγμα για την απόκτηση παιδαγωγικής επαρκειας και διαγωνίζονται στα ιδια ακριβώς θεματα σε διαγωνισμούς ασεπ, απλά ανήκουν σε διαφορετικούς πίνακες και διδάσκουν με διαφορετικές αναθέσεις στα σχολεία) και μετά το υπουργείο λέει .. μας ζητάει το σχολείο αυτήν την ειδικότητα ( που έχει α αναθεση) για να διδαχτεί ένα μάθημα, θα αντλήσω εκπαιδευτικό από τον πίνακα του κλάδου όπου ανήκει , αυτός που επιλέγεται μπορεί να μην έχει την ειδικότητα του πίνακα της α ανάθεσης, όμως το σχολείο πρέπει να τον δεχτεί, αφου τον στέλνει το υπουργείο..... και μπέρδεμα. πίνακες - πινακάκια - επί πινάκων κτλ , ένα συστημα για να τροφοδοτούνται το 10 % ανά κλάδο ή ειδικότητα όπως θες πέςτο που ότι και να γίνει πάντα θα εργάζονται, ακόμη και με 400 ευρώ όταν αντίστοιχοι συνάδελφοι με πολλά περισσότερα προσόντα και γνώσεις θα είναι άνεργοι και θα πεθαίνουν απτη πεινα, αυτοί και οι οικογένειες τους... μπέρδεμα, έγραψα πολλά και μπερδεμένα, οι περισσότεροι πιστεύω να καταλάβατε, είτε ανήκετε στον ένα ή στον άλλο πίνακα, δυστυχώς εκτιμώ ότι το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για λίγους, τέτοιοι πάντα υπήρχαν.. και θα υπάρχουν, όλοι εμείς οι υπόλοιποι θα συντηρούμε και θα βαράμε κουπί για αυτούς τους λίγους.. καλή αρχή σε όλους τους επιτυχόντες, καλό διορισμό στους αναπληρωτές και καλό φαγοπότι, από του χρόνου έχει ο θεός..