Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Maria fpfs

Σελίδες: 1
1
Την επόμενη χρονιά δήλωσα μόνο Αθήνα, αλλά δεν με κάλεσαν...

Καπως έτσι σκέφτομαι να το χειριστώ κι εγώ!
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις :)

Καλή χρονιά σε όλους!

2
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Τώρα είδα το θέμα, οπότε απαντώ με καθυστέρηση.Πριν 3 χρόνια κλήθηκα αναπληρώτρια εκτός Αθήνας ενώ παρακολουθούσα μεταπτυχιακό. Ζήτησα και πήρα εύκολα αναβολή σπουδών για ένα έτος από το Χαροκόπειο. Προσοχή! Δίνεται μια φορά αναβολή! Ελπίζω να βοήθησα...

Ευαγγελία, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Μετά πως το χειρίστηκες; Έκανες πάλι χαρτιά για αναπληρώτρια την επόμενη σχολική χρονιά ή τελείωσες το μεταπτυχιακό χωρίς να αιτηθείς για αναπληρώτρια;

3
Ποιος απαγορεύει να εργάζεσαι, ενώ είσαι στο μεταπτυχιακό; Έτερον εκάτερον. Αν είναι μόνο θέμα χρόνου, βρίσκεις τρόπο να τα βολέψεις (ή κάνεις διακοπή σπουδών για 1 χρόνο, αν το επιτρέψει η σχολή, χλωμό για τέτοιο λόγο όμως).

Οι παρακολουθήσεις είναι υποχρεωτικές 3 φορές μεσοβδόμαδα στην Αθήνα. Αναπληρώτρια το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα είμαι στην Αθήνα. Για τις εξετάσεςις ξέρω ότι δικαιούμαστε άδεια. Το θέμα είναι με τις παρακολουθήσεις τι γίνεται. Απευθύνθηκα και σε διεύθυνση πρωτοβάθμιας αλλά δεν ξέρανε να με κατατοπίσουν.


Δεν δίνονται εκπαιδευτικές άδειες. Μόνο άδειες εξετάσεων - για να δώσεις μαθήματα. Εκτός αν το μεταπτυχιακό χρειάζεται παρακολούθηση υποχρεωτική.
Γνωρίζεις αν στην περίπτωση υποχρεωτικών παρακολουθήσεων αλλάζει το καθεστώς αδειών;

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις

4
Καλησπέρα σε όλους

Έρχομαι με πιθανότατα χαζή ερώτηση, αλλά δεν έχω βρει κάτι στις ως τώρα αναζητήσεις στο internet.
Τον Σεπτέμβρη σκοπεύω να ξεκινήσω μεταπτυχιακό. Αισίως όμως ανεβαίνω και στη λίστα των αναπληρωτών (μηδενικης προϋπηρεσίας).
Όπως πάει το πράγμα μάλλον μέσα στις προσλήψεις της επόμενης σχολικής χρονιάς θα με παρουν (αισιόδοξη :P )
Τί γίνεται αν έχω γίνει ήδη δεκτή και ξεκινήσει μεταπτυχιακό; Μπορώ να πάρω εκπαιδευτική άδεια και να συνεχίσω τις σπουδές μου ή πρέπει αναγκαστικά να διακόψω το μεταπτυχιακό;

Αν έχει ήδη τεθεί το ερώτημα ζητώ συγνώμη, αλλά στην αναζήτηση που έκανα πριν δημοσιεύσω
δεν βρήκα κάποιο σχετικό θέμα.


5
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
Σε πρώτη φάση θα αποπειραθούμε να δουλέψουμε με παρουσία του δασκάλου τους και θα δούμε πως θα πάει από εκεί και πέρα.
Ευχαριστώ και πάλι πολύ! :)

6
Καλησπέρα!
Έχω φάει τις τελευταίες τρεις ώρες μου ψάχνοντας απεγνωσμένα βοήθεια στο θέμα της διαχείρισης της τάξης! Διάβασα και μερικά θέματα στο φόρουμ εδώ όλα όμως αφορούσαν δασκάλους. Κι εκεί είναι το θέμα μου! Κάνω πρακτική άσκηση (υποχρεωτική πλέον στο Πανεπιστήμιο Κρήτης για την απόκτηση πτυχίου). Είναι το δεύτερο εξάμηνο της πρακτικής μου. Το προηγούμενο αν και υπήρχαν προβλήματα (από παιδάκια με ΔΕΠΥ που ήθελαν ιδιαίτερη προσοχή) μέχρι απλώς ατίθαση Πέμπτη που πέταγε τη σκούφια της να έχει φοιτητές. Όλα όμως μέσα σε μια-δυο βδομάδες τα διαχειρίστηκα.

 Φέτος, έτσι το 'θελε η μοίρα και είμαι σε μια τάξη πολύ δύσκολη. Συνεχής φασαρία, καμία προσοχή, καμία συμμετοχή από τη μεγάλη πλειοψηφία της τάξης. Τα μαθήματα είναι ενδιαφέροντα και διαδραστικά (καθώς οι επόπτες καθηγητές αρνούνται ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ δεν είναι εναλλακτικό ή περιλαμβάνει το σχολικό βιβλίο) με οπτικοακουστικά υλικά, με βιωματικές προσεγγίσεις και πλούσιο υλικό εμπέδωσης. Τα παιδιά απλά αρνούνται να μας ακούσουν. Από όσο ξέρουμε από τον κανονικό τους δάσκαλο και ο ίδιος έχει θέματα πειθαρχίας και η γυμνάστρια που έχει το τμήμα μας έχει προειδοποιήσει ότι πρόκειται για ένα από τα ζωηρότερα τμήματα που είχε ποτέ της.

Στην διδασκαλία είμαστε 2 φοιτητές. Ο ένας διδάσκει ο άλλος βοηθάει (τους μαθητές, τον δάσκαλο, σε θέματα πειθαρχίας φασαρίας  κλπ.). Παρότι είμαστε δύο δεν μπορούμε να τα κανουμε καλά. Τι με το καλό έχουμε προσπαθήσει, τι με το κακό. Τι με το να τα ρίξουμε στο φιλότιμο, τι με το να τα δελεάσουμε να τους βρούμε ένα βιντεάκι που ήθελαν σαν τρελά να δούνε. Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Μας προσβάλλουν άσχημα (εμένα συγκεκριμένα με έβριζαν στα αγγλικά κοιτώντας με στα μάτια) και δεν μας αφήνουν να βγάλουμε την ύλη που μας ανατίθεται κάθε φορά να τους διδάξουμε.

Περιττό να σας πω, πως μας έχουν κοπεί εντελώς τα φτερά. Ο ενθουσιασμός και η όρεξη να μπούμε στην τάξη να διδάξουμε έχει γίνει τρόμος και άγχος. Οι δάσκαλοι και οι επόπτες καθηγητές δεν μας βοηθάνε, ούτε προτείνουν λύσεις (προφανώς θεωρούν ότι θα «ψηθούμε» έτσι και θα αναγκαστούμε να βρουμε μόνοι μας την άκρη). Έχουμε διαβάσει ότι υπάρχει και δεν υπάρχει στα επιστημονικά συγγράμματά μας χωρίς να παίρνουμε όμως κάποια ιδέα του πώς να το διαχειριστούμε. Τα παιδιά γνωρίζουν ότι από εμάς δεν έχουν καμία απολύτως επίπτωση αφού δεν έχουμε λόγο ούτε σε βαθμολογίες, ούτε μπορούμε να επικοινωνήσουμε με γονείς.

Σε μια ύστατη προσπάθεια λοιπόν, ζητάω κάποια μέθοδο που ίσως να έχετε χρησιμοποιήσει και σας έχει πετύχει, κάποια συγκεκριμένη διαδικασία που να μας βοηθήσει να ελέγξουμε την κατάσταση, κάποια τέλος πάντων συμβουλή!
Ευχαριστώ!
 :-[

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182827
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 611
Σύνολο: 624

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.