1
Πάντως δε μπορώ να καταλάβω, για ποιο λόγο στα ΙΕΚ, σε συγκεκριμένες ειδικότητες/μαθήματα, συχνά δεν υπάρχει συγκεκριμένο βιβλίο ή σημειώσεις το οποίο θα μπορεί να συμβουλεύεται ο εκάστοτε εκπαιδευτής, ώστε να μπορεί να κάνει τη διδασκαλία πιο εύκολη και για εκείνον και για τους καταρτιζόμενους.
Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου, έχω καταλάβει ότι το θέμα των σημειώσεων ή είναι ταμπού ή απλά ο αντίστοιχος φορέας αδιαφορεί. Ο ορισμός του άρπα-κόλα, όπως οι περισσότεροι τομείς σε οποιαδήποτε βαθμίδα του ταλαίπωρου εκπαιδευτικού μας συστήματος άλλωστε.
Προσωπικά έχω φτάσει πλέον στο σημείο να θεωρώ ότι το άγιο δισκοπότηρο αυτού που θέλει το σύστημα, και μοιραία και οι καταρτιζόμενοι, είναι οι απαντήσεις στις ερωτήσεις πιστοποίησης. Φτιάχνω λοιπόν τις όποιες σημειώσεις μου ως ένα μωσαϊκό απαντήσεων στις ερωτήσεις πιστοποίησης, όταν βρίσκω φυσικά, μετά από πολύ ψάξιμο στο διαδίκτυο.
Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου, έχω καταλάβει ότι το θέμα των σημειώσεων ή είναι ταμπού ή απλά ο αντίστοιχος φορέας αδιαφορεί. Ο ορισμός του άρπα-κόλα, όπως οι περισσότεροι τομείς σε οποιαδήποτε βαθμίδα του ταλαίπωρου εκπαιδευτικού μας συστήματος άλλωστε.
Προσωπικά έχω φτάσει πλέον στο σημείο να θεωρώ ότι το άγιο δισκοπότηρο αυτού που θέλει το σύστημα, και μοιραία και οι καταρτιζόμενοι, είναι οι απαντήσεις στις ερωτήσεις πιστοποίησης. Φτιάχνω λοιπόν τις όποιες σημειώσεις μου ως ένα μωσαϊκό απαντήσεων στις ερωτήσεις πιστοποίησης, όταν βρίσκω φυσικά, μετά από πολύ ψάξιμο στο διαδίκτυο.