1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« στις: Ιουλίου 17, 2007, 10:20:58 pm »Συγχαρητήρια και από εμένα σε όσους τα κατάφεραν. Προσωπικά στα αρχαία και στη διδακτική έπαθα σοκ σε σχέση με ό,τι περίμενα. Έγραψα μόλις 44 στη διδακτική, πολύ χαμηλότερα δηλαδή από την προηγούμενη φορά, που ήταν η πρώτη για μένα και είχα γράψει 69. Δεν έχω όμως πρόβλημα αν ξέρω ότι υπήρχε πολύ μεγάλύτερο κομμάτι φέτος που ασχολήθηκε δυνατά με το αντικείμενο και κρίθηκα σε σχέση με αυτό. Παίζοντας με το excel, είδα ότι υπήρχαν διοριστέοι με μικρότερο μέσο όρο από μένα στο γνωστικό και με πολύ χαμηλότερα παιδαγωγικά, αλλά με διδακτικές στο 98, 99. Θα ησύχαζα αν από την πείρα σας μπορούσατε να με διαβεβαιώσετε ότι αυτές οι επιδόσεις στη διδακτική είναι στο πλαίσιο του εφικτού. Θέλω να μπορώ να είμαι σε ένα βαθμό σίγουρη ότι δεν τα κατάφερα αποκλειστικά και μόνο λόγω δικής μου ανεπάρκειας και να μη γυρνά στο μυαλό μου ότι ο τρόπος που διορθώθηκε η διδακτική δεν είχε σχέση με την πραγματικότητα των γραπτών.
Παράθεση
14-07-2006 στις 16:52, filanthrwpos (ovidius) wrote:
Όσον αφορά τον "αξιοκρατικό" ΑΣΕΠ:
του αδιαφανούς τρόπου εξέτασης και βαθμολόγησης της Ειδικής Διδακτικής, που στην ουσία ανοίγει και κλείνει πόρτες διορισμού.
Για να αποσαφηνίσω τον χαρακτηρισμό "αδιαφανής" αρκεί :
1. να διερωτηθούμε πόσο εύκολο ήταν ως μαθητές να γράψουμε 20 ή 100 στην Έκθεση και ως υποψήφιοι του ΑΣΕΠ 100 σε ένα αντικείμενο που μοίαζει με την Έκθεση.
2. να ανατρέξουμε στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ και να εξετάσουμε πόσοι οριακά επιτυχόντες στο γνωστικό αντικείμενο έγιναν διοριστέοι με τη βοήθεια του 90+ της Ειδικής Διδακτικής (στον κλάδο ΠΕ02 υπάρχει μάλιστα και ο αξιοκρατικός βαθμός 100 σε έναν φιλόλογο από τους δεκάδες χιλιάδες που πήραν μέρος)
3. να προβληματιστούμε γιατί η Γενική Διδακτική που διορθώνεται από κομπιούτερ (άρα χωρίς πιθανότητες λάθους) συμβάλλει κατά 40% στο βαθμό ενώ η Ειδική Διδακτική, που διορθώνεται από ανθρώπινο χέρι (άρα με αρκετές πιθανότητες λάθους και υποκειμενικότητας) παίρνει 60%.
Αίσχος και ντροπή για τον καταφανώς αναξιοκρατικό-διαβλητό διαγωνισμό των ημετέρων!
Συνάδελφοι,
πρέπει άμεσα να αντιδράσουμε άμεσα και δυναμικά σε αυτή την αθλιότητα του στημένου διαγωνισμού!
Προτείνω άμεσα παράσταση και διαμαρτυρία στο ΑΣΕΠ και το ΥΠΕΠΘ.
Να ξαναβαθμολογηθούν τα γραπτά μας και όσοι έκαναν λαθροχειρίες, ευνοώντας τους έχοντες μπάρμπα στην Κορώνη, να οδηγηθούν στον εισαγγελέα.