1
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής
« στις: Ιουνίου 27, 2017, 12:21:49 pm »Παράθεση
Συμφωνώ ότι ίσως ο μοναδικός λόγος που ίσως κοπεί κάποιος (σπάνια συμβαίνει) είναι ο χρόνος! Το εκτιμούν πάρα πολύ αν μπορέσετε να είστε σωστοί στο χρόνο σας, τηρώντας βέβαια το σχέδιο μικροδιδασκαλίας σας και όχι παραλείποντας πράγματα γιατί δεν σας βγαίνει. Ο δεύτερος λόγος είναι η ατελείωτη εισήγηση! Όλα τα άλλα, διάφορες μικρολεπτομέρειες που όλους μας απασχόλησαν για να κάνουμε ένα τέλειο σχέδιο και παρουσίαση, όχι μόνο δεν μετράνε στο βαθμό που όλοι λογικά θα περιμέναμε-θα σας γίνουν βέβαια παρατηρήσεις επ΄αυτών- αλλά στην τελική περνάνε και οι "άσχετοι"
Έδωσα πρόσφατα εξετάσεις στη μικροδιδασκαλία και δεν μου δόθηκε αυτή η εντύπωση. Οι επιτηρητές αν και ευγενικοί ήταν πολύ επικριτικοί στις συνεντεύξεις στους περισσότερους. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι εκτός από τα βασικά (χρόνος, αποφυγή εισήγησης κτλ) θέλει πολύ προσοχή στις τεχνικές διδασκαλίας. Τους αρέσουν πολύ από ότι κατάλαβα τα παιχνίδια ρόλων και άλλες παρόμοιες πιασάρικες τεχνικές. Αν η ειδικότητά σας είναι τεχνική βρείτε ένα ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ θέμα το οποίο μπορεί να γίνει με τέτοια τεχνική. Στη δικιά μου περίπτωση αν και πέτυχα το διδακτικό στόχο και όλοι καταλάβανε τι έπρεπε να μάθουν, οι επιτηρητές μου την είπανε ευθέως για την επιλογή του θέματος γιατί απλά πιστεύω δεν το καταλάβανε οι ίδιοι.
Μην ξεχνάτε πολλοί από αυτούς, λόγω της εμπειρίας και της θεωρητικής τους κατάρτισης, έχουν και ένα επαγγελματικό εγωισμό. Υπάρχει ένα θέμα όμως, πιστεύω ότι οι τεχνικές ειδικότητες πρέπει να έχουν αντίστοιχους επιτηρητές και φυσικά τον ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΧΩΡΟ.