Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - jene

Σελίδες: 1
1
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση
« στις: Μαρτίου 26, 2025, 06:56:35 pm »
Θα ήθελα να ρωτήσω οι νεοδιοριστοι του 2024 είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε και τις 2 χρονιές αξιολόγηση για να μομιμοποιηθουμε; Η σύμβουλος είπε 1 αλλά άλλου διαβάζω 2. Τι ισχύει τελικά;

2
Δεν έχει καμία σχέση η περσινή με τη φετινή χρονιά. Είχαν προηγηθεί διορισμοί δύο ετών όπως αναφέρθηκε και σε άλλο σχόλιο. Εγώ πιστεύω ότι θα τη δώσει φέτος την Αττική. Και το εύχομαι κιόλας γιατι είναι κρίμα να μη δώσει 2 η συνεχόμενη χρονιά κενά

3
Ποιο 1000 ρε παιδιά;;; Είπαμε θα προσπεράσει αλλά όχι κι έτσι. Προσωπικά θεωρώ θα φτάσει στο 600-650 του προσωρινού μη εκκαθάρισμενου

4
Πως προκύπτει το 320;

5
Στους περσινούς διορισμούς ο τελευταίος που διορίστηκε είχε 58.88 μόρια. Αν παρατηρήσετε στο δικό μας πίνακα τα τελευταία χρόνια υπάρχουν πολλοί ανενεργοί στις πρώτες εκατοντάδες του πίνακα. Επίσης έχω προσέξει ότι πολλοί έχουν προτίμηση στη βόρεια Ελλάδα. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι όσοι από εμάς έχουμε κάποια ηλικία και οικογένειες με παιδιά που δεν είναι εύκολο να τα πάρεις μαζί σου -αντιθέτως οι ανάγκες της οικογένειας επιβάλλουν να επιστρέφεις κάθε σ/κ αν όχι κάθε μέρα- κάνουμε πολύ συγκεκριμένες επιλογές στη δήλωση περιοχών. Είναι πολλοί τέτοιοι συνάδελφοι στο δικό μας πίνακα. Αν ήμουν 30-35 χρονών, ή είχα μικρά παιδιά που θα τα έπαιρνα μαζί μου θα πήγαινα οπουδήποτε και θα είχα διοριστεί από πέρισι.
Πολλοί λοιπόν σκέφτονται τον γραπτό διαγωνισμό και ίσως φέτος λειτουργήσει και αυτό ως παράγοντας στην επιλογή μας.
Μια ακόμη λεπτομέρεια:Μιλώντας τα τελευταία χρόνια με αρκετούς συναδέλφους υπάρχει μια 'αποστροφή' προς την πρωτοβάθμια. Δε δηλώνεται ούτε σαν επιλογή αναπλήρωσης ούτε διορισμού.
Απλές σκέψεις μου διαβάζοντας τόσες μέρες τις συζητήσεις για τους επικείμενους διορισμούς

Γιατί όταν έχεις μικρά παιδιά εύκολο είναι να πας οπουδήποτε; Ειδικά σε μέρη που δεν έχουν περίθαλψη; Όταν είσαι 30 χρόνων είναι εύκολο ενώ ονειρευεσαι να φτιάξεις τη ζωή σου και να κάνεις οικογένεια να φεύγεις;;

6
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ:
« στις: Ιανουαρίου 23, 2015, 02:20:17 am »
μπορει κάποιος να μου πεί τι ΘΕΜΑΤΑ πέφτουν στο writing του proficiency/advanced του cambridge, michigan και msu? θελω να πω ειναι essays, letters κοκ. καθως και ποια βιβλια θα πρότεινε?? Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια!

7
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ:
« στις: Σεπτεμβρίου 20, 2014, 07:12:37 pm »
Kαλησπέρα κι από μένα! θα ήθελα λίγο τη γνώμη σας, έχω ενα ιδιαίτερο μ ενα παιδάκι  στ δημοτικου το οποίο αντιμετωπίζει διάσπαση προσοχής. Αναρωτιέμαι αν μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο καλό βιβλίο?  θα προτιμούσανα μην ειναι ιδιαίτερα πυκνογραμμένο. Ευχαριστω πολύ!!

8
συγχαρητήρια σε όσους πέρασαν, γνωρίζει κανείς τι ρωτάνε στη συνεντευξη;

9
σιγουρα.. απλα νομιζω πως η οριακη νοημοσυνη δε διαχωριζεται ευκολα απο την απλη ανωριμοτητα στο λογο. προσοχη μιλαω για οριακη ανεπαρκεια οχι νοητικη καθυστερηση, και ακριβως επειδη οι δυσκολιες ειναι ηπιας μορφης αναγνωριζονται αργοτερα. μπορει να εχω πεσει κι εγω εξω βεβαια ο καθενας εχει και την αποψη του.καλα μπανια επισης και καλη επιτυχια σε ολους
 

10
το στηριξα κυρίως σε ένα βασικο χαρακτηριστικο. αργησαν να φανουν τα συμπτωματα κατα την αποψη μου γ δημοτικου θα επρεπε να φαινεται και η δυσλεξια και η διαταραχη λογου. αντιθετα η οριακη ανεπαρκεια φαινεται λιγο μετα τα πρωτα μαθητικα χρονια ακριβως γιατι η εξελιξη στην οριακη ειναι φυσιολογικη αλλα αργη με αποτελεσμα το παιδι συχνα να συγκρινει την χαμηλη του αποδοση στο σχολειο με των αλλων παιδιων και αυτο λειτουργωντας ως φαυλος κυκλος ριχνει κι αλλα την επιδοση του. στο γ ερωτημα εγραψα κι εγω συνεκπαιδευση, πιθανοτερη απαντηση

11
για την Α κατευθυνση.Το θέμα ζητουσε τη διάγνωση μιας περίπτωσης ενός μαθητή ο οποίος προτάθηκε για εξέταση δυσλεξιας. στην πρωτη ερώτηση έπρεπε να σκιαγραφησεις και να διαγνωσεις το πρόβλημα, στη δευτερη να προτεινεις τις ακριβεις διδακτικες αρχές και μεθοδους που θα χρησιμοποιούσες και τελος να προτείνεις σε ποιο γενικότερο πλαίσιο θα ήταν πιο ευκολα υλοποιησιμο το πρόγραμμα που έχεις επιλέξει.
Τώρα η διάγνωση μαλλον παγιδα. σχεδον σε καθοδηγουσε να πεις δυσλεξια αρ ολα αυτα εγω εγραψα οριακη νοητικη ανεπαρκεια. ενδεχομενως να ηταν και διαταραχη λογου κατι απο τα 3 σιγουρα πιστευω.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 604
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.