Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - axarioti

Σελίδες: 1
1
'Αραγε αυτές τις νέες οργανικές στα ΕΑΕΠ δεν θα μπορέσουν να τις διεκδικήσουν οι ειδικότητες τις Π/θμιας? Θα πάρουν υποχρεωτικά από τη Δ/θμια?

Λογικά θα μπορούν. Αν όμως πιστέψουμε τις απόψεις που έχουν εκφράσει κατά καιρούς σε τούτο δω το φόρουμ οι γνωρίζοντες τα της α'θμιας, εκεί δε γίνεται ο χαμός που γίνεται στη β'θμια με αυτούς που είναι στη διάθεση, τους υπεράριθμους κτλ. Από προσωπική πείρα μπορώ να πω το εξής: στο ΠΥΣΠΕ της περιοχής στην οποία υπηρετώ, υπάρχουν απείρως περισσότερα κενά στις ειδικότητες, οι οποίες θρυλούνται ότι θα μεταφερθούν στα δημοτικά, απ' ότι στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ.

Οι πλεονάζοντες και διαθεσίτες ειδικοτήτων στην α-βάθμια δεν είναι τόσο πολλοί όσοι στην β-θάμθια. Θεωρώ οτι μεγάλο κύμα δευτεροβάθμιας θα απορροφηθεί στα ΕΑΕΠ - για να μη χρειαστεί να πάρουν αναπληρωτές - και απ' ότι φαίνεται πάνε να κάνουν το ίδιο και στα κανονικά σχολεία, έτσι ώστε τα παιδιά να μένουν μέχρι τις 2 - τύπου ΕΑΕΠ. Πάντως από την πείρα μου τρία χρόνια τώρα σε τέτοια δημοτικά, μπορώ να πώ ότι είναι μεγάλο λούκι. Μετά τις 12, τα παιδιά είναι τόσο κουρασμένα που βασικά δεν γίνεται σοβαρή δουλειά. Το μεγάλο πρόβλημα στο δημοτικό είναι ότι έχεις τους γονείς να ελέγχουν κάθε σου κίνηση.

Σε νιώθω, συνάδελφε. Εγώ διορίστηκα στην α'θμια αλλά πήρα μετάταξη γιατί δε μπορούσα ν' αντέξω την κατάσταση που περιγράφεις. Επιπλέον, σε πολλά δημοτικά, εμείς οι ειδικότητες, νιώθουμε και λίγο... τσόντα, αφού αυτοί που βγάζουν πρόγραμμα φροντίζουν πάντα να μας... τσοντάρουν στις τελευταίες ώρες, που τα παιδιά είναι τελείως εξοντωμένα και... τρελαμένα.


Μόνο όταν περάσεις από εκεί, μπορείς να καταλάβεις. Μακάρι να ήταν μόνο οι αδικίες στο πρόγραμμα. Οι δάσκαλοι έχουν ακόμα την νοοτροπία ότι τους ανήκει το σχολείο και ότι οι ειδικότητες είναι εκεί για να τους εξυπηρετούν. Ειλικρινά τρία χρόνια τώρα, κι αν έχουν δει τα μάτια μου κι ακούσει τα αφτιά μου. Φέτος είχα ωράριο από το πρωί μέχρι τις 2, με δύο και τρία κενά ενδιάμεσα καθημερινά, ενώ υπήρχαν δάσκαλοι που έφευγαν στις 12.30.
Επίσης, το θέμα με τους γονείς δεν παίζεται - δεν παίζεται σας λέω. Έρχονταν να σου κάνουν υποδείξεις, να σου υπενθυμίζουν ότι δουλεύεις για αυτούς και ότι αυτοί ξέρουν καλύτερα τι χρειάζεται το παιδί τους για να μάθει. Δεν τολμούσαμε να πάρουμε ανάσα.

2
'Αραγε αυτές τις νέες οργανικές στα ΕΑΕΠ δεν θα μπορέσουν να τις διεκδικήσουν οι ειδικότητες τις Π/θμιας? Θα πάρουν υποχρεωτικά από τη Δ/θμια?

Λογικά θα μπορούν. Αν όμως πιστέψουμε τις απόψεις που έχουν εκφράσει κατά καιρούς σε τούτο δω το φόρουμ οι γνωρίζοντες τα της α'θμιας, εκεί δε γίνεται ο χαμός που γίνεται στη β'θμια με αυτούς που είναι στη διάθεση, τους υπεράριθμους κτλ. Από προσωπική πείρα μπορώ να πω το εξής: στο ΠΥΣΠΕ της περιοχής στην οποία υπηρετώ, υπάρχουν απείρως περισσότερα κενά στις ειδικότητες, οι οποίες θρυλούνται ότι θα μεταφερθούν στα δημοτικά, απ' ότι στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ.

Οι πλεονάζοντες και διαθεσίτες ειδικοτήτων στην α-βάθμια δεν είναι τόσο πολλοί όσοι στην β-θάμθια. Θεωρώ οτι μεγάλο κύμα δευτεροβάθμιας θα απορροφηθεί στα ΕΑΕΠ - για να μη χρειαστεί να πάρουν αναπληρωτές - και απ' ότι φαίνεται πάνε να κάνουν το ίδιο και στα κανονικά σχολεία, έτσι ώστε τα παιδιά να μένουν μέχρι τις 2 - τύπου ΕΑΕΠ. Πάντως από την πείρα μου τρία χρόνια τώρα σε τέτοια δημοτικά, μπορώ να πώ ότι είναι μεγάλο λούκι. Μετά τις 12, τα παιδιά είναι τόσο κουρασμένα που βασικά δεν γίνεται σοβαρή δουλειά. Το μεγάλο πρόβλημα στο δημοτικό είναι ότι έχεις τους γονείς να ελέγχουν κάθε σου κίνηση. 

3
Όντως τα σχολεία ΕΑΕΠ χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ για τους αναπληρωτές που καλύπτουν λειτουργικά κενά ή για τις ειδικότητες που δεν έχουν οργανική. Τα τελευταία νέα ειναι οτι έχουν εξασφαλιστεί τα κονδύλια μέχρι το 2015. Όχι οτι αποκλείεται τίποτα, αλλά το ελληνικό κράτος έχει δεσμευτεί οτι θα τα συνεχίσει, μάλιστα με ρήτρα οτι όλα τα δημοτικά θα γίνουν ΕΑΕΠ τελικα. Με τις μετακινήσεις μονίμων στα δημοτικά, νομίζω οτι θα αποκλείσει σταδιακά τους αναπληρωτές και θα στηρίξει το όλο πρόγραμμα με αυτόν τον τρόπο όταν το ΕΣΠΑ θα σταματήσει.

4
Συνάδελφοι, η γνώμη μου είναι όποιος μπορεί να απορροφηθεί σε δημοτικά ΕΑΑΠ, να το κάνει. Νομίζω ότι θα είναι το τελευταίο οχυρό που θα πεσει. Η δουλειά εκεί είναι αρκετά απαιτητική, όμως, όπως μας διαβεβαίωσε ο διευθυντής εκπαίδευσης, αυτά τα σχολεία δεν θα τα αγγίξουν εύκολα. Εκεί που έφτασαν τα πράγματα, πρέπει ο καθένας μας να αρχίσει να σκέφτεται εναλλακτικούς τρόπους να μείνει πάνω από το νερό.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182830
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 413
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.