Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sfakia

Σελίδες: 12
1
Μια διαπίστωση...

Κάνε 3+ παιδιά και δε σε κουνάει κανένας σ αυτή τη χώρα, από πουθενά...!!! :) :)

Μια ερώτηση...

Όλο ακούω και διαβάζω για "πλαστά πτυχία" και "πλαστά δικαιολογητικά"...
Πραγματικά πιστεύετε συνάδελφοι, ότι είναι πολλά ή είναι απλά λαϊκισμός, όπως οι "επίορκοι"...;;; ;)
Πρέπει άμεσα να απαιτήσουμε ΟΛΟΙ το καλό ψάξιμο...!!! >:( >:(

Όλα τα πτυχία-μεταπτυχιακά τα οποία έχουν αγοραστεί ή αποκτηθεί χωρίς πανελλήνιες εξετάσεις, παραβαίνουν την συνταγματική αρχή της δωρεάν παιδείας και της αξιοκρατίας. Άρα όλα αυτά τα πτυχία, είναι στην πραγματικότητα πλαστά!

2
Αλήθεια? Μόρια δυσμενών συνθηκών σημαίνει "Έχω φάει στην μάπα τις δυσμενείς συνθήκες"?... Ή τις "Έχω καβαντζώσει δια μέσου της άδειας ή της απόσπασης"?... Αν δώσει ποτέ απάντηση το Υπουργείο σ' αυτό τότε και μόνον τότε θα πω... "Να μία καλή αρχή"...

τι ρωτάς τώρα!
τα πλουσιόπαιδα που έπαιρναν μόρια δυσμενών συνθηκών ενώ ήταν στον τόπο τους, στο ίδιο χρονικό διάστημα αγόρασαν και το έξτρα πτυχίο τους και το μεταπτυχιακό τους, και παίρνουν ακόμα περισσότερα μόρια

Και , τι σύμπτωση, τέτοια πλουσιόπαιδα είναι και ο σαμαρο-γιωργακο-μητσοτάκης.

Αν σεβόμαστε το σύνταγμά μας που λέει για δωρεάν παιδεία, τότε ΟΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ-ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΑΓΕΣΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Ή ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΝΕ.

3
Sfakia, όσα συνδικαλιστικά στελέχη έκαναν στα Σφακιά ψεύτικες υπηρετήσεις 4 ετών: 4*10 = 40 μόρια.
14 μόνο δίνει το Phd, οπότε δεν σε παίρνει η σύγκριση. Αυτή είναι η αξιοκρατία του Μνημονίου και του Μητσοτάκη.

Αυτό που λες με τα βύσματα που κάνουν εικονικές υπηρετήσεις, αυτό φαίνεται στο φακελό τους.
Όπως θα ψάξουν να βρουν τα πλαστά πτυχία, να ψάξουν να βρουν και τις ψεύτικες υπηρετήσεις σε ακριτικά νησιά και να αφαιρέσουν τα μόρια.


Από εκεί και πέρα το σύνταγμά μας λέει για δωρεάν παιδεία.
Όσοι έχουν αγοράσει 5-10 πτυχία στην ρουμανία, ή έχουν κάνει μεταπτυχιακό επί πληρωμή, δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να μοριοδοτούνται.

Αντιθετα πρεπει να μοριοδοτουνται οσοι περασαν πανελληνιες και γραπτο ασεπ.

4
4. Η κατάταξη των εκπαιδευτικών θα γίνει με τα παρακάτω κριτήρια:
          - επιπλέον πτυχίο 5 μονάδες
          - μεταπτυχιακό 7 μονάδες
          - διδακτορικό 14 μονάδες

Μονάδες για σκληρό ΑΣΕΠ = 0


Όποιος αγόρασε 1-2-5-10 πτυχία στην Ρουμανία, 5 μονάδες το καθένα.
Όποιος είχε λεφτά να κάνει μεταπτυχιακό 7 μονάδες.
Όποιος έγλειφε καλά τον καθηγητή του στον πανεπιστήμιο και πήρε διδακτορικό , 14 μονάδες.

Αξιοκρατία και δωρεάν παιδεία σου λέει ο άλλος! Όλα τα γλυφτρόνια και τα πλουσιόπαιδα με αγορασμένα πτυχία και μεταπτυχιακά, ευνοούνται.

Και όσοι με το σπαθί τους έχουν περάσει γραπτές εξετάσεις (ΑΣΕΠ ή πανελλήνιες), στον καιάδα!

5
Συνάδελφε sfakia, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.. Απλά, το ξαναλέω, τα περιθώρια στενεύουν και εάν δεις και τη σύνθεση του νέου διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΜΕ, θα καταλάβεις ότι δύσκολο θα δωθούν ώρες στην ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ... Ίσως εάν δίνανε 5000 μετατάξεις, και 2500 περίπου οργανικές σε ΕΑΕΠ, να ήταν πιο καλά τα πράγματα..Με 480 οργανικές φοβάμαι τρελλά...

Είναι σημαντικό να κινητοποιηθούν όσοι είναι μέσα στο υπουργείο. Πρέπει να ρίξουμε το κάστρο από τα μέσα. Έχουμε στρατηγικό πλεονέκτημα , τα 2/5 του αποσπασμένου προσωπικού του υπουργείου είναι γαλλικής. 

Αν αυτός ο "στρατός" κινητοποιηθεί και ταχτεί ενάντια στους διαφαινόμενους σχεδιασμούς του υπουργείου, με παραστάσεις διαμαρτυρίας, λευκές αποχές, απεργία κλπ,  αν απαιτήσουμε από τον υπουργό νομοθετική δέσμευση και εγγραφή των ΕΑΕΠ στον κρατικό προϋπολογισμό, τότε στο υπουργείο θα τα βρουν πολύ σκούρα.


6
selena, πρέπει να καταργηθεί η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ σαν μάθημα από όλη την

7
Παράθεση
Μα ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα συνάδελφε. Η σύσταση των κλάδων δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα, αν δεν υπάρχει κατοχυρωμένο μάθημα, όπως μας δείχνει και η τρέχουσα θλιβερή επικαιρότητα.
Λετε να χρειαζεται να τα κατοχυρωσουμε με πατεντα; :o    :P

Πρέπει να δεσμευτεί με νόμο η κυβέρνηση, ότι τα σχολεία ΕΑΕΠ θα εξακολουθούν να υπάρχουν, να αυξάνονται, και να χρηματοδοτούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό, και μάλιστα με το συγκεκριμένο ωρολόγιο πρόγραμμα.

Όσο δεν το κάνει αυτό η κυβέρνηση, είναι προφανές για που το πάει.

Τώρα αν εσύ θεωρείς εργασιακή ασφάλεια τα σχολεία που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ μέχρι και το 2014, ε τι να πω!  Το 2015 δεν είναι μακριά, κοντός ψαλμός αλληλούια.
Το ΕΣΠΑ δεν με τρομάζει τόσο τώρα πια, τα ίδια ακούμε εδώ και χρόνια για τα κλασικά ολήμερα, τα ΣΔΕ κ.ο.κ. και όμως ανανεώνονται. Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι στην επόμενη φάση που θα στριμωχτούν λόγω έλλειψης προγραμματισμού, και θα τους πιέζει η τρόικα, εν μία νυχτί θα αποφασίσουν να τα κλείσουν και να καταργήσουν τους κλάδους, όπως έγινε και με την ΕΡΤ και τη τεχνική εκπαίδευση και τους ιταλικών-ισπανικών που τους έφαγαν μέσα σε δύο ώρες, απλά γιατί δεν τους έβγαιναν τα νούμερα.

Τώρα για την κατοχύρωση μαθήματος δια νόμου και δέσμευση συνέχισης του, πρώτη φορά το ακούω  :o ... εδώ έχουν κάνει κουρελόχαρτο το σύνταγμα, με ένα νόμο δηλαδή θα νιώσουμε ασφαλείς και θα επαναπαυτούμε; ΚΑι συγνώμη, αλλά από τον κρατικό προϋπολογισμό, μεγαλύτερη ασφάλεια με κάνει να νιώθω το ΕΣΠΑ.

Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα. Δεν αλλάζει έτσι εύκολα ένας νόμος, πρέπει να περάσει από την βουλή.

Το να είναι η χρηματοδότησή σου εγγεγραμμένη στον κρατικό προϋπολογισμό, παρέχει την μέγιστη ασφάλεια. Αν πάψει και το κράτος να υπάρχει, τότε αυτό σημαίνει ότι όλα έχουν διαλυθεί.

Επειδή λοιπόν ΞΕΡΟΥΝ ότι ο νόμος δεν αλλάζει εύκολα, επειδή ΞΕΡΟΥΝ ότι αν σε γράψουν στο κρατικό προϋπολογισμό σίγουρα θα πληρώνεσαι, γιαυτό και δεν δεσμεύονται σε αυτά. Και αντίστροφα, επειδή εμείς καταλαβαίνουμε που το πάνε, γιαυτό και πρέπει να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ μια τέτοια δέσμευση.

8
... Ο καθένας πρέπει να αποφασίσει για τον εαυτό του.

Όχι ο καθένας για τον εαυτό του.

Πρέπει όλοι μαζί να αντιδράσουμε στην διαφαινόμενη κοροϊδία των σχολείων ΕΣΠΑ.

Πρέπει να αναγκάσουμε, με την δυναμική αντίδρασή μας, το υπουργείο είτε να δεσμευτεί ΜΕ ΝΟΜΟ για την χρηματοδότηση και την μακροβιότητα αυτών των σχολείων, είτε να παραδεχτεί αυτό που πάει να κάνει.

Νομίζω μια συντονισμένη αντίδραση των πολυπληθών κλάδων γαλλικής και πληροφορικής, ιδίως των συναδέλφων που είναι μέσα στο υπουργείο, θα φέρει αποτελέσματα.

9
Παράθεση
Μα ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα συνάδελφε. Η σύσταση των κλάδων δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα, αν δεν υπάρχει κατοχυρωμένο μάθημα, όπως μας δείχνει και η τρέχουσα θλιβερή επικαιρότητα.
Λετε να χρειαζεται να τα κατοχυρωσουμε με πατεντα; :o    :P

Πρέπει να δεσμευτεί με νόμο η κυβέρνηση, ότι τα σχολεία ΕΑΕΠ θα εξακολουθούν να υπάρχουν, να αυξάνονται, και να χρηματοδοτούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό, και μάλιστα με το συγκεκριμένο ωρολόγιο πρόγραμμα.

Όσο δεν το κάνει αυτό η κυβέρνηση, είναι προφανές για που το πάει.

Τώρα αν εσύ θεωρείς εργασιακή ασφάλεια τα σχολεία που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ μέχρι και το 2014, ε τι να πω!  Το 2015 δεν είναι μακριά, κοντός ψαλμός αλληλούια.


10
Το υπουργειο συστησε κλαδους ειδικοτητων στην Α/θμια.
Το υπουργείο δεν σύστησε κλάδους. Οι μετατάξεις αφορούν στα πειραματικά ΕΑΕΠ σχολεία από το ΕΣΠΑ. Φτάνει πια η κοροϊδία των αιρετών!

Να συστηθούν κανονικά οι κλάδοι, να γίνει το μάθημα υποχρεωτικό σε όλα τα δημοτικά της επικράτειας, και μετά όλοι μαζί να πούμε "ζήτω και μπράβο!". Αυτό που συμβαίνει όμως τώρα με τις μετατάξεις σε σχολεία ΕΣΠΑ είναι η γνωστή τακτική του "διαίρει και βασίλευε", είναι ο προθάλαμος της απόλυσης.
http://www.alfavita.gr/old/63507 σύσταση κλάδου έγινε. Το για πόσο θα εξακολουθήσει να υπάρχει είναι άλλο θέμα, εδώ που 'χουμε φτάσει δεν ξέρουμε για πόσο ακόμα θα έχουμε νοσοκομεία.
Τα ΕΑΕΠ δεν θεωρούνται πειραματικά, απλά δεν είναι όλα τα δημοτικά ΕΑΕΠ, όπως δεν ήταν όλα τα δημοτικά (κλασικά) ολοήμερα εδώ και τόσα χρόνια.

Μα ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα συνάδελφε. Η σύσταση των κλάδων δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα, αν δεν υπάρχει κατοχυρωμένο μάθημα, όπως μας δείχνει και η τρέχουσα θλιβερή επικαιρότητα.


11
ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ

ναι, ναι!!!
 
Όπως έγινε και η σύσταση αυτών των κλάδων, που όμως τώρα απολύονται!!!!!!!!!


ΠΕ12.12 – ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΛΩΣΤΟΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΠΕ14.01 – ΙΑΤΡΟΙ
ΠΕ14.02 – ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ
ΠΕ14.03 – ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ
ΠΕ14.06 – ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ
ΠΕ17.09 – ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
ΠΕ17.13 – ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΕ18.01 – ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΠΕ18.04 – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.05- ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.07 – ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΠΕ18.08 – ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
ΠΕ18.09 – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΕ18.10 – ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.11 – ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.20 – ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΠΕ18.21 – ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΕ18.24 – ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΠΕ18.25 – ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΠΕ18.26 – ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.27 – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.29 – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΠΕ18.33 –

12
Το υπουργειο συστησε κλαδους ειδικοτητων στην Α/θμια.
Το υπουργείο δεν σύστησε κλάδους. Οι μετατάξεις αφορούν στα πειραματικά ΕΑΕΠ σχολεία από το ΕΣΠΑ. Φτάνει πια η κοροϊδία των αιρετών!

Να συστηθούν κανονικά οι κλάδοι, να γίνει το μάθημα υποχρεωτικό σε όλα τα δημοτικά της επικράτειας, και μετά όλοι μαζί να πούμε "ζήτω και μπράβο!". Αυτό που συμβαίνει όμως τώρα με τις μετατάξεις σε σχολεία ΕΣΠΑ είναι η γνωστή τακτική του "διαίρει και βασίλευε", είναι ο προθάλαμος της απόλυσης.

13
Ώρες που κλάπηκαν εν μια νυκτί και χωρίς οργανωμένη αντίδραση, εξαιτίας της πίεσης για ώρες που άσκησαν άλλοι κλάδοι της

14
Γιατί ο ρόλος των αντιπροσώπων μας πρέπει να είναι συγκρουσιακός, και όχι να τα κάνουν πλακάκια με την κυβέρνηση ή να χρυσώνουν το χάπι όταν καταπατούνται τα δικαιώματά μας.

Και για να εξηγήσω τι εννοώ με το συγκρουσιακός.

Φανταστήτε να κατέβουν σε αποχή από τα καθήκοντά τους οι καθηγητές πληροφορικής και γαλλικής.

Για τους καθηγητές πληροφορικής νομίζω είναι εύκολα κατανοητό τι πίεση μπορούν να ασκήσουν.

Όσοι υποτιμούν την αποτελεσματικότητα μιας αντίδρασης των καθηγητών γαλλικής, να υπενθυμίσουμε ότι 200 από τα 500 αποσπασμένα άτομα στη διοίκηση του υπουργείου παιδείας είναι καθηγητές γαλλικής.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182833
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 632
Σύνολο: 635

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.