Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - CopyPaste

Σελίδες: 1
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Οκτωβρίου 27, 2014, 03:38:44 pm »
Συνάδελφοι καλησπέρα! Θέλω τις γνώσεις σας για ένα θέμα που μου παρουσιάσθηκε σήμερα.

Ειχα τοποθετηθεί (είμαι στη διάθεση του πυσδε) σε σχολείο στο οποίο κάλυπτα το πλήρες ωράριό μου με μαθήματα Α ανάθεσης.

Ειχα ηρεμήσει απο το άγχος των τοποθετήσεων και πιστευα οτι όλα κυλούσαν ομαλά πλέον μέχρι...σήμερα.

Έμαθα λοιπον χωρις να έχω ενημερωθεί οτι αφήνω 2 ώρες απο το ωράριο μου στο σχολείο που ήμουν και παιρνω 2 ώρες σε άλλο σχολείο λόγω έλλειψης καθηγητών.

Εχει τη δυνατότητα το Πυσδε ;Μπορεί να γίνει τροποποίηση της τοποθέτησής μου και κατασυνέπεια μετακίνηση μου και αλλού ενώ συμπληρώνω το υποχρεωτικό μου ωράριο;

Κάπου διάβασα και αυτό ...

"Η μετακίνηση εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο στην περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου στο σχολείο του» (ΥΑ 69598/Γ2/ 10 – 07 – 2006 ΦΕΚ 1050

2
Μελετώντας κοντινές περιπτώσεις έχω την εντύπωση ότι ο "αλγόριθμος" πήγαινε κάπως έτσι.

Ας πάρουμε έναν νομό...πχ. νομός Πιερίας

Ψάχνει πόσοι δήλωσαν δημοτικά ν.Πιερίας σαν ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ(από όλη την Ελλάδα). Τους ταξινομεί, επιλέγονται πρώτα αυτοί που ανήκουν στο ΠΥΣΔΕ του νομού...Αν περισσέψουν θέσεις επιλέγονται και οι υπόλοιποι(εκτός νομού-ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΝΤΑ). Αν περισσέψουν πάλι παίρνει τους συναδέλφους που δήλωσαν Δημοτικά σχολεία του ν.Πιερίας ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ και παίρνει από αυτούς(με την ίδια προτεραιότητα πυσδε-περιφέρεια-πανελλαδικά).

Το ίδιο με τις διοικητικές θέσεις. Ψάχνει σε όλη την Ελλάδα ποιοι δήλωσαν διοικητικοί για τον ν.Πιερίας σαν ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. Επιλέγει με προτεραιότητα στους "ντόπιους" Αν περισσεουν θεσεις επιλέγει και απο άλλους νομούς. Αν περισσέψουν και πάλι επιλέγει συναδέλφους που επέλεξαν διοικητική θέση στο νομο Πιερίας σαν ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ(με την ίδια προτεραιότητα πυσδε-περιφέρεια-πανελλαδικά) κ.ο.κ...

Η όλη διαδικασία ελέγχεται με κάποιο τρόπο έτσι ώστε να μην ξεπεράσουν τον αριθμό πλεοναζόντων που έχει δοθεί για τον νομό γιατί διαφορετικά θα έχει έλλειμμα ο νομός...

Τώρα πως ενοποιείται όλο αυτό το πράγμα σε όλους τους νομούς( ...λάθος....κάποιοι νομοί δεν δήλωσαν κενά και πλεονάσματα για κάποιες ειδικότητες!!!! ;D).....

Κάπως έτσι το βλέπω εγώ...Έπαιξε μεγάλο ρόλο η σειρά προτίμησης από ότι φαίνεται ...

3
Έχω κάνει unlike (στο facebook ;D) σε κάτι αστείες εκπαιδευτικές σελίδες που μας παρείχαν απλόχερα έγκυρη και ΈΓΚΑΙΡΗ ενημέρωση...

Γράφει ένα site - blog - εφημερίδα ένα άρθρο το πρωί που κάπου γράφει (...εντός των ωρών οι μετατάξεις...). Μετά γίνεται ...ο κλέψας του κλέψαντος μέχρι το βράδυ και τα κλικ μας πέφτουν βροχή. Κανένας σεβασμός στην αγωνία του άλλου που το F5 στο πληκτρολόγιο του πάει σύννεφο...
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ...ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ  ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ...


4
Το ίδιο άρθρο με χθες...

Αλλάξανε το Δευτέρα με Τρίτη και ...μια χαρά!

Σιγά τί είναι λίγες ωρίτσες - μερούλες διαφορά...

5
Έχουνε μπλέξει τις μεταθέσεις με τις μετατάξεις , τα αυγά με τα πασχάλια αυτά τα "ειδησεογραφικά"....

Πραγματικά για γέλια.

Συνάδελφοι μετά από τόσες ημέρες δεν μπορώ να ξεπεράσω την απάτη της διευκρίνησης 2 του δελτίου τύπου...

Ειλικρινά, είναι το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα της κοροϊδίας και της εξαπάτησης που αντιμετωπίζει ο κλάδος των καθηγητών.

Θα μου πεις έβγαζε μάτι ότι μπορούν να σε μετακινήσουν και υποχρεωτικά. Εδώ έχουμε να κάνουμε ωστόσο με ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ που θα μας βοηθούσε να πάρουμε μία απόφαση ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ! Ειναι δυνατόν να έχουμε φτασει στο σημείο μια διευκρίνιση να αποτελεί γρίφο; Μα τόσο σατανικά μυαλά τελικά; Ποτέ δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο. ΚΑΙ ΝΑΙ...υπήρξαν συνάδελφοι που το πίστεψαν(αφού όπως μου λένε ...δεν έχουμε τπτ να χάσουμε...το πολύ πολύ να γυρίσουμε εκεί που ήμασταν) και κάποιοι που απλά ....ήλπιζαν ότι θα ισχύσει το θετικό σενάριο της όλης διευκρίνισης.

Φοβερό! Δηλαδή αν δεν μεταταγείς τελικά (διότι έχουν συμπληρωθεί όλα τα κενά) τι άλλο θα μπορούσε να γράφει σαν διευκρίνιση; Ότι θα απολυθείς;

Και τώρα ανάλογα με τα κέφια τους θα αποφασίσουν αν θα έχει και δεύτερη φάση ή θα συμπληρώσουν τα κενά όλα κατά βούληση...

6
@arth

Έχεις απόλυτο δίκιο. Απλά είναι μία παράμετρος και αυτή στην όλη διαδικασία...

7
Μιας και από ότι φαίνεται η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών θα κάνουν την αίτηση τους Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή....

Έχω την εντύπωση συνάδελφοι ότι θα ζήσουμε τραγελαφικές στιγμές στην προσπάθειά μας να συμπληρώσουμε την αίτηση!!!!Η απογραφή και τα κολλήματα του συστήματος τότε θα μας φαίνονται μια ευχάριστη ανάμνηση ....

8
Κανονικά θα έπρεπε να γίνονται πρώτα σε επίπεδο ΠΥΣΔΕ, μετά περιφέρειας και τέλος πανελλαδικά!

Το θέμα greedo είναι να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία παντού. Οι καιροί είναι δύσκολοι και μέσα από αυτές τις διαδικασίες θα ξεσπιτωθούν άνθρωποι και πιθανόν κόσμος να χάσει την εργασία του όταν θα χρειαστεί το επόμενο...κύμα...

9
Περιμένοντας λοιπόν διευκρινίσεις γι ' αυτή τη...διαδικασία θα ήθελα να αναφέρω το εξής.

Πώς είναι δυνατόν κάποιοι νομοί να μην δηλώνουν ότι χρειάζονται π.χ. ΠΕ19/20 για την πρωτοβάθμια τους; Πως θα καλύψουν τις ανάγκες στα δημοτικά; Από τις εθελοντικές μετατάξεις των 900; ΟΛΕΣ; Θα ήταν τεράστια αδικία (ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΙΣΧΥΕΙ, ωστόσο βλέπω ότι το παρατήρησαν και το αναφέρουν και πολλοί άλλοι συνάδελφοι) να μην έχουν δηλωθεί τα κενά και οι πλεονάζοντες ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙ

10
Θετικά μαθήματα / Απ: Χημεία vs Πληροφορική
« στις: Αυγούστου 05, 2013, 04:09:37 pm »
Είπα θα προσπαθήσω να μην συμμετέχω στο παρόν thread καθώς δεν προσφέρει τίποτα και θυμίζει περισσότερο διαδικτυακό ρεπορτάζ ιστοσελίδας τύπου newsit προς αύξηση επισκεψιμότητας και διαδικτυακό καυγά. Ωστόσο:

Οι καθηγητές πληροφορικής αγωνίζονται για να διασώσουν την Επιστήμη της Πληροφορικής από τo Λυκειο και το Επαγγελματικό Λύκειο, στα οποία στην ουσία με τα νέα προγράμματα σπουδών εξαφανίζεται.

Οι καθηγητές Πληροφορικής αγωνίζονται για να διδάσκονται μαθήματα της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ μας, όπως είναι η Αλγοριθμική, ο Προγραμματισμός, τα Λειτουργικά Συστήματα, τα Δίκτυα Υπολογιστών και δεκάδες άλλα τα όποία περιλαμβάνει στους κόλπους της η Επιστήμη της Πληροφορικής.

Οι καθηγητές Πληροφορικής αγωνίζονται για να εμπλουτιστεί το πρόγραμμα σπουδών με σύγχρονα και άκρως ενδιαφέροντα μαθήματα, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις επιταγές της εποχής(π.χ. Java, Κατασκευή παιχνιδιών, Mobile εφαρμογές κ.α.)

Επίσης στους καθηγητές Πληροφορικής (στους οποίους αύξησαν - άκουσον άκουσον - κατά μία ώρα το πρόγραμμα στο Γυμνάσιο και τους εξαφάνισαν όλα τα μαθήματα της Επιστήμης τους από το Λύκειο - ΕΠΑΛ) περιλαμβάνονται εκατοντάδες εκπαιδευτικοί της ειδικότητας σου καθώς και άλλων ειδικοτήτων(Μαθηματικά -Φυσική -Θεολογία...επιστήμες τις οποίες σέβομαι απεριόριστα και αποτελούν τη βάση για όλα τα άλλα). Αντίθετα ουδέποτε επεδίωξαν να διδάξουν κάτι πέραν μαθημάτων της ειδικότητάς του...Μεμονωμένες περιπτώσεις δεν μετράνε...

11
Έτσι όπως τα βλέπω τα πράγματα, θα γίνει της ...ένστασης με το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς.

Αυτές οι διαδικασίες δεν γίνεται να ολοκληρωθούν με ακρίβεια(παρά μόνο όταν ανοίξουν τα σχολεία) και αυτοί από ότι βλέπουμε τρέχουν ταυτόχρονα 100 πράγματα και θέλουν να τα τελειώσουν μέσα στο καλοκαίρι.

Ας πούμε για παράδειγμα ότι εμένα(που είμαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ) με στέλνουν με υποχρεωτική μετάθεση-μετάταξη(που είναι ΜΟΝΙΜΗ υπηρεσιακή μεταβολή) σε κάποιο άλλο νομό... Έπειτα διαπιστώνεται ότι χρειάζεται εκπαιδευτικός της ειδικότητας μου εκεί που έφυγα κι έρχεται κάποιος άλλος... ενώ εγώ θα πρέπει να ξανα-περιμένω άλλα 10 χρόνια για να επιστρέψω(και αν) στην περιοχή μου...




12

Και προς τους άλλους συναδέλφους για να μην μοιάζει οτι άρχισα μια επίθεση αναίτια, το αρχικό πόστ έγινε με βάση αυτό το δημοσίευμα που αφορά τους "επιστήμονες πληροφορικούς" (που μόνο αυτοι μπορεί να διδάξουν το "εαν-τοτε" το "οχι" κτλ)


Συνεχίζεις στο ίδιο μοτίβο. Φυσική είχα γράψει άριστα.  Μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι...να κάνω μια επαναληψούλα να διδάξω Φυσική μπας και σωθώ; Τι και αν έχουν πτυχίο Φυσικής; Πρέπει να έχεις τελειώσει Φυσική για να διδάξεις το ΘΜΚΕ δλδ;
 

13
καλησπέρα

Εγώ πάντως θαυμάζω τους "επιστήμονες πληροφορικούς" .
Απο φοιτητές τους θαυμάζω.

......

υγ. Και καταργήστε και τα καραγκιοζιλίκια που δεν κάνετε δεκτούς στο ΤΕΕ τους μισούς δικούς σας καθηγητές πανεπιστημίου επειδή δεν έχουν τελειώσει τις ατλάντειες σχολές σας.

Μάλιστα...τι να πρωτο-σχολιάσεις εδώ...

Ακυρώνουμε ολόκληρα προγράμματα σπουδών, τσουβαλιάζουμε τους υπερόπτες φοιτητές της Πληροφορικής οι οποίοι αφού πέρασαν όπου πέρασαν , επαναπαύτηκαν (ΌΛΟΙ) στις φτωχές γνώσεις τους, δεν εξελίχθηκαν καθόλου στον τομέα τους (ΌΛΟΙ). Στο εντωμεταξύ (ΌΛΟΙ) ήταν τόσο άχρηστοι που έφαγαν τα μούτρα τους στον ιδιωτικό τομέα γιατί στο εντωμεταξύ βγήκαν καινούρια πράγματα που αυτοί οι τεμπελχανάδες δεν ασχολήθηκαν καθόλου.

Πληροφορική...η επιστήμη που ότι και να είσαι, από οποιονδήποτε χώρο...την κατέχεις! Άλλος πολύ, άλλος λιγότερο ...δεν παίζει καμία σημασία! Είναι στα σπίτια μας μέσα, την συναντάμε καθημερινά  άρα ΌΛΟΙ έχουμε δικαίωμα να  κονταροχτυπηθούμε για το ποιος ξέρει την πιο πολύ πληροφορική.... Άσχετο αν κάποιοι απέκτησαν πτυχίο, διαγωνίσθηκαν - αξιολογήθηκαν για να διορισθούν στην εκπαίδευση...ΞΑΝΆ...να δούμε ποιος ξέρει πιο πολύ...



Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182833
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 654
Σύνολο: 657

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.