Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lower5

Σελίδες: 12
1
δηλαδή αν υπολογίσουμε και τις 5 επιπλεόν ώρες στα επαλ στην α λυκειου νομίζω ότι αυξηθηκαν πάρα πολύ οι ώρες μασ ή κάνω λάθος;
Σε σχολείο με 2 τμήματα σε κάθε τάξη κι με οργανική σε ΠΕ09 θα έχουμε

2χ3=6 πολιτική παιδεία  Α λυκείου
2χ2=4 πολιτική παιδεία  Β λυκείου
1Χ2=2 Αρχές κοινωνικών επιστημών
1χ6=6 Οικονομία           Γ λυκείου
      18 ώρες σύνολο
 
Αρα σε σχολείο με 3 τμήματα σε κάθε τάξη θα βγαίνει 1 οργανική ΠΕ09
ενώ θα χρειαζετε  σχολείο με 5 τμήματα σε κάθε τάξη για να  βγαίνει 1 οργανική ΠΕ10 κι 1 οργανική ΠΕ13

2
Νέο μάθημα; Κατεύθυνσης; Πέρα από το μάθημα γενικής "Πολιτική Παιδεία";;
Ναι
Α λυκείου

 μάθημα γενικής "Πολιτική Παιδεία"(3 ώρες ) κοινή ανάθεση ΠΕ09 ΠΕ10 ΠΕ11

Β λυκείου

Α)μάθημα γενικής "Πολιτική Παιδεία"(2 ώρες ) κοινή ανάθεση ΠΕ09 ΠΕ10 ΠΕ11

Β)Το μάθημα προσανατολισμού των Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών
 Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (Κοινωνιολογία, Οικονομική Επιστήμη και Πολιτική Επιστήμη), δύο (2) ωρών.κοινή ανάθεση ΠΕ09 ΠΕ10 ΠΕ11

Γ λυκείου

Το μάθημα προσανατολισμού Οικονομία  (6 ώρες ) α΄ ανάθεση ΠΕ09

3
ΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ
ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

22.   Η τρίτη υποπαράγραφος της παραγράφου 2 του άρθρου 2 αντικαθίσταται ως εξής: «Τα μαθήματα προσανατολισμού των Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών είναι τα εξής:
α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τριών (3) ωρών,
β) Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (Κοινωνιολογία, Οικονομική Επιστήμη και Πολιτική Επιστήμη), δύο (2) ωρών.».

Νέο μάθημα στη β λυκείου με κοινή α΄ ανάθεση ΠΕ09 ΠΕ10 ΠΕ13(αντικατέστησε το  2ωρο των λατινικών )

4
Μαρούσι, 20-06-2013
Αρ. Πρωτ. : 84582/Δ2

ΘΕΜΑ : «Διευκρινιστικές οδηγίες για τοποθετήσεις και ρύθμιση υπεραριθμιών εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης»

Οι ώρες των μαθημάτων που διδάσκονται σε πρώτη (α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων ή ειδικοτήτων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους ή ειδικότητες.

Οι ώρες ενός μαθήματος δεν μοιράζονται ισομερώς στους εκπαιδευτικούς ίδιας ειδικότητας. Πρώτα καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο με ώρες μαθημάτων Α΄ ανάθεσης ο εκπαιδευτικός που έχει τοποθετηθεί πρώτος στο σχολείο και στη συνέχεια οι επόμενοι με σειρά παλαιότητας (τοποθέτησηςστη σχολική μονάδα).
Πιο συγκεκριμένα ο παλαιότερος εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο παίρνοντας όλες τις ώρες των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης και εφόσον περισσέψουν ώρες δίνονται σε δεύτερο .
Η ανάθεση του μαθήματος Πολιτική Παιδεία (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) ορίζεται ως εξής:
ΜΑΘΗΜΑ
      
Πολιτική Παιδεία (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία)   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ    ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ13

Ο Υπουργός παιδείας είναι Πανεπιστημιακός καθηγητής τμήματος Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ13)
Οι σύμβουλοί του είναι Νομικοί και Κοινωνιολόγοι
Δεν υπάρχει κανένας σύμβουλος Οικονομολόγος .
Αρνήθηκε να δει τους Συμβούλους των Οικονομολόγων
Αρνήθηκε τη συμμετοχή του Οικονομικού Επιμελητηριου στη συζήτηση ,με αρμόδιους φορείς , πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου .
Οι προτάσεις των Οικονομολόγων κατατέθηκαν  ως τροπολογία στη συζήτηση για το Νέο Λύκειο ,από τούς Ανεξάρτητους Έλληνες .
Η αντιπολιτευση είναι θετική ως προς τις θέσεις των οικονομολόγων.
Είδωμεν.
Τα συμπεράσματα δικά σας .


 

5
Για φέτος στα Γενικά Λύκεια ,σύνολο ωρών πολιτειακής παιδείας /3 (ΠΕ09 ΠΕ10 ΠΕ13 ) +ώρες ΑΟΔΕ [αυτά τα 2 μαθήματα για υπολογισμό οργανικών κενων ]+ ώρες Αρχές οικονομίας β' Λυκείου +ώρες ΑΟΘ [+ τα 2 μαθήματα για υπολογισμό λειτουργικών κενών ]

6
Μαρούσι, 20-06-2013
Αρ. Πρωτ. : 84582/Δ2

ΘΕΜΑ : «Διευκρινιστικές οδηγίες για τοποθετήσεις και ρύθμιση υπεραριθμιών εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης»

Οι ώρες των μαθημάτων που διδάσκονται σε πρώτη (α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων ή ειδικοτήτων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους ή ειδικότητες.

Πολιτική Παιδεία (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία)
ΠE09 ΠΕ10 και ΠΕ13

7
Δηλαδή lower μου λες ότι τυχόν οργανικά (του χρόνου) θα υπολογιστούν με ένα μάθημα στις δυο τάξεις 3ωρο που είναι πρώτη ανάθεση σε 3 ειδικοτητες...χμ ωραία και των κοινωνιολογων και των δικηγοροπολιτικων πως θα υπολογιστούν ;;;;;
Στα Γενικά Λύκεια του χρόνου για κοινωνιολόγους ,σύνολο ωρών πολιτειακής παιδείας /3 Α+Β Λυκείου (ΠΕ09 ΠΕ10 ΠΕ13 ) +ώρες Κοινωνιολογίας [αυτά τα 2 μαθήματα για υπολογισμό οργανικών κενών ]

8
Ισχύει ακριβώς αυτό lower...τώρα το ερώτημα είναι πως υπολογίζονται τα κενά  ,,,,...???.?
Για φέτος στα Γενικά Λύκεια ,σύνολο ωρών πολιτειακής παιδείας /3 (ΠΕ09 ΠΕ10 ΠΕ13 ) +ώρες ΑΟΔΕ [αυτά τα 2 μαθήματα για υπολογισμό οργανικών κενων ]+ ώρες Αρχές οικονομίας β' Λυκείου +ώρες ΑΟΘ [+ τα 2 μαθήματα για υπολογισμό λειτουργικών κενών ]

9
Μαρούσι, 20-06-2013
Αρ. Πρωτ. : 84582/Δ2

ΘΕΜΑ : «Διευκρινιστικές οδηγίες για τοποθετήσεις και ρύθμιση υπεραριθμιών εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης»

Οι ώρες των μαθημάτων που διδάσκονται σε πρώτη (α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων ή ειδικοτήτων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους ή ειδικότητες.

Οι ώρες ενός μαθήματος δεν μοιράζονται ισομερώς στους εκπαιδευτικούς ίδιας ειδικότητας. Πρώτα καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο με ώρες μαθημάτων Α΄ ανάθεσης ο εκπαιδευτικός που έχει τοποθετηθεί πρώτος στο σχολείο και στη συνέχεια οι επόμενοι με σειρά παλαιότητας (τοποθέτησηςστη σχολική μονάδα).
Πιο συγκεκριμένα ο παλαιότερος εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο παίρνοντας όλες τις ώρες των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης και εφόσον περισσέψουν ώρες δίνονται σε δεύτερο .


10
Σίγουρα ο αριθμός των μαθητών που θα επιλέγουν Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες : I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής, III. Οικονομία & Διοίκηση IV. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών θα είναι περιορισμενος , σε σχέση  με την επιλογή τεχνολογικής κατεύθυνσης τώρα, γιατί περιλαμβάνει λιγότερες σχολές (μόνο οικονομικές και κοινωνιολογια και πολιτικές επιστήμες) δεν περιλαμβανει τις παιδαγωγικές (αν και έχει μειωθεί το ενδιαφέρον για αυτές τις σχολές )και αν δεν περιλαμβάνει  τις στρατιωτικές σχολές και τις σχολές αστυνομίας (μεγάλο ενδιαφέρον γι'αυτες τις σχολές) τότε δυσκολα θα γίνεται τμήμα με τουλάχιστον 15 μαθητές στη Γ' Λυκείου σε μικρά σχολεία με δυο τμήματα σε κάθε τάξη .
όσο αφορά τις ώρες διδασκαλίας θα διαιρουνται δια 3  και σε μεγάλα σχολεία πρώτα θα συμπληρώνει ωράριο  ο αρχαιότερος με οργανική (ανεξάρτητα τις ειδικότητας ΠΕ09 , ΠΕ10 , ΠΕ13 ) με το μάθημα της πολιτειακής παιδείας .
Σε μικρά σχολεία (2-3 τμήματα ανά τάξη ) που είδη έχουν οργανική οικονομολόγοι δεν θα χρειάζετε να μετακινηθουν σε δεύτερο σχολείο

11
lower5, το ότι οι πιέσεις εστιάζουν στις Αρχές Οικονομίας στο ΓΕΛ μας κάνει να υποθέτουμε ότι η προσθήκη της Οργάνωσης και Διοίκησης θεωρείται βέβαιη κατάκτηση ή... έτερον εκάτερον; :)
H ΑΟΔΕ θεωρείτε ότι θα είναι στα πανελλαδικός εξεταζόμενα μαθήματα .
Η Αρχές Οικονομίας πιέζουν να μπει ως αυτόνομο μάθημα στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Λυκείου κάτι που δεν είναι εύκολο κι αν συμβεί θα είναι πολύ θετικό για τον κλάδο. 

12
Κύρια επιδίωξή αυτών που πιέζουν είναι να υπάρχει το μάθημα "Αρχές Οικονομίας " αυτόνομο στο Νέο Λύκειο ,τώρα σε πια τάξη και με πια μορφή δεν γνωρίζουμε .Γίνεται σοβαρή προσπάθεια αλλά κι οι άλλες συναφείς ειδικότητές πιέζουν με ανακοινώσεις στον τύπο .Αύριο θα ξέρουμε ποιος είχε την μεγαλύτερή επιρροή στο Υπουργείο .

13
Ε, φαντάζομαι ότι για τις οικονομικές σχολές θα είναι προαπαιτούμενα και θέλω να πιστεύω ότι θα προσανατολίζεται σεβαστός αριθμός μαθητών προς τις οικονομικές σχολές, ώστε να σχηματίζονται σε κάθε σχολείο 1 τμήμα οικονομίας και 1 οργάνωσης και διοίκησης (όλα αυτά, με δεδομένο ότι το νέο σενάριο με την Οργάνωση και Διοίκηση ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα...)

ΥΓ. Svoura, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι οι παρατηρήσεις σου είναι πάντα ιδιαίτερα εύστοχες :)
Μέχρι αύριο πολλά θα διαβάσουμε  για το Νέο Λύκειο . Κάθε μέρα έχουμε αλλαγές επί αλλαγών .Διαμαρτυρηθηκαμε ότι η εκπροσώπηση μας στο υπουργείο και η πίεση που ασκούν οι οικονομολόγοι προς το υπουργείο δεν είναι  αποτελεσματική.
Αύριο θα φανεί το αποτέλεσμα των πιέσεων που ασκήθηκαν από τον κλάδο και ιδίως από κάποιους οικονομολόγους και μέλη του παιδαγωγικού ινστιτούτου που είναι σε συνεχή  επαφή με τον υπουργό και τον υφυπουργό. Το σίγουρο είναι ότι οι ώρες των οικονομικών μαθημάτων στην ειδικότητα των ΕΠΑΛ αυξάνονται και με δεδομένο οτι καταργήθηκε ο τομέας υγείας και πρόνοιας ο αριθμός των μαθητών/τριων την ειδικότητα θα είναι αυξημένος  (2 θετικά) .Στο σχεδιασμό του νέου ΕΠΑΛ συμμετείχε κι σχολικός σύμβουλος της ειδικότητάς μας ο οποίος έκανε ότι μπορούσε για να αυξηθούν οι ώρες των οικονομικών μαθημάτων στην ειδικότητά μας .Για το νέο Λύκειο συνεχίζουμε έχουμε 2 μαθήματα πανελλαδικός εξεταζόμενα που από 2ωρα γίνονται 6ωρα (+ 4 ώρες επιπλέον για κάθε ένα τμήμα ) και  περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με το κοινό μάθημα (πολιτειακή παιδεία ) και την τύχη του μαθήματος αρχές οικονομίας σαν αυτόνομο μάθημα .Πάντως μέχρι σήμερα , με αυτά που γνωρίζουμε ,δεν χειροτερεύει η θέση των οικονομολόγων στην εκπαίδευση.
Αύριο θα κάνουμε το τελικό λογαριασμό .     

14
Τελικά τα πράγματα είναι όπως τα είχα γράψει πριν μερικές μέρες. Καταργούνται όλα τα οικονομικά μαθήματα που υπήρχαν μέχρι σήμερα και στη θέση τους  η Οικονομία εισέρχεται ως κομμάτι της 5ωρης(3+2) Πολιτειακής Παιδείας και ως αυτόνομο, εξάωρο μάθημα στην Γ' Λύκειου υποχρεωτικό για όσους επιλέξουν οικονομικές σχολές και ως εναλλακτικό της Ιστορίας για όσους επιλέξουν πολιτικές/κοινωνικές επιστήμες. Βέβαια το σίγουρο είναι μόνο το πρόγραμμα της Α' Λυκείου που στάλθηκε στους Διευθυντές και θα εφαρμοστεί από Σεπτέμβρη. Μέχρι να εφαρμοστεί στις άλλες δύο τάξεις πολλά μπορεί να αλλάξουν. Κάποια πρώτα συμπεράσματα που μπορούμε να βγάλουμε:

1. Το Πολιτειακή Παιδεία είναι το πρώτο μάθημα παρ@@@ζα(να με συγχωρέσει η διαχείριση). Θα το έχουμε Α' ανάθεση ΠΕ 09,10,13 και πραγματικά δεν μπορώ να αντιληφθώ τι συνάφεια μπορούν να έχουν τα αντικείμενα που περιλαμβάνει. Τη μια μέρα θα μιλάμε για το Σύνταγμα, τη Βουλή και την άλλη για τον πληθωρισμό και το ΑΕΠ;

Είναι πολύ αστείο ότι όλοι εμείς προσπαθούμε να υποστηρίξουμε τη θέση της επιστήμης μας στη δημόσια εκπαίδευση σε επιστημονική και παιδαγωγική βάση την ώρα που το υπουργείο λειτουργεί με μία τελείως μπακαλίστικη λογική  με μόνο στόχο την εξοικονόμηση προσωπικού. Με τον τρόπο αυτό σε πρώτη φάση ξεπερνάει το σκόπελο του πλαφόν των 10 ωρών στη Β΄ανάθεση. Όποιος ΠΕ 09,10,13 υπάρχει στο σχολείο θα παίρνει την Πολιτειακή Παιδεία που έχει Α ανάθεση και το 6ωρο στη Γ' που θα έχει Β΄ανάθεση.

Σε δεύτερη φάση θεωρώ ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο ζόρικα. Η μέχρι τώρα εμπειρία δείχνει ότι ο πιο εύκολος τρόπος για απολύσεις είναι η οριζόντια κατάργηση μιας ειδικότητας, μιας και όπως φαίνεται υπάρχει ακόμα(ευτυχώς) νομικό πρόβλημα στο να απολυθούν οι πλεονάζοντες. Όταν λοιπόν μια ειδικότητα δεν έχει αποκλειστική Α' ανάθεση κάνένα μάθημα θεωρώ ότι θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για κατάργηση. Εμάς μας σώνει η Οικονομία στη Γ' Λυκείου και ο τομέας στα ΕΠΑΛ. Άρα ένας εκ των ΠΕ 10 ή 13 μάλλον θα την πληρώσει.

2. Για την είσοδο σε ΑΕΙ-ΤΕΙ. Τα οικονομικά εξασφαλίζουν την πρόσβαση μόνο σε ένα κομμάτι του 5ου πεδίου (οικονομικές σχολές) και ενδεχομένως ένα κομμάτι του 1ου(πολιτικοκοινωνιολογικές σχολές). Αυτό είναι αρνητικό για τους συναδέλφους που δουλεύουν στην ιδιωτική εκπαίδευση μιας και λογικά θα μειωθεί ο αριθμός των παιδιών. Μένει να δούμε τι θα γράφουν όσοι επιλέξουν στρατιωτικές σχολές.

3. Σε επίπεδο ωρών, από 2 ώρες Α' Λυκείου πάμε σε 5 ώρες(Α και Β)/3=1,66. Άρα χάνουμε 1 ώρα για κάθε 3 τμήματα που έχει το σχολείο στον υπολογισμό της οργανικής.  Το αν θα αντισταθμιστεί αυτή η απώλεια θα εξαρτηθεί από το πόσα τμήματα οικονομίας θα φτιάχνονται στη Γ' Λυκείου. Λογικά κάθε σχολείο θα σχηματίζει 1 τμήμα, άρα σε σχολεία με 1 τμήμα τεχνολογικής(2 ώρες ΑΟΔΕ) + 1 ΑΟΘ(άλλες 2 ώρες) βγαίνουν 2 ώρες παραπάνω. Ώρες θα χαθούν μόνο σε πολύ μεγάλα σχολεία με 3 τμήματα τεχνολογικής, εκτός και αν εκεί γίνουν 2 τμήματα οικονομίας.

4. Σε επίπεδο λειτουργικών κενών τα πράγματα είναι καλύτερα μιας και το άθροισμα Α+Β ανάθεσης σε μικρά σχολεία γίνεται 11 ή 17 ώρες(ανάλογα με το αν φτιαχτεί τμήμα Οργάνωσης και Λειτουργίας της Πολιτείας) από 8. Αυτό βοηθάει τους μόνιμους που παλεύουν να συμπληρώσουν ωράριο σε πολλά σχολεία αλλά και τους αναπληρωτές που προσλαμβάνονται σε μικρά σχολεία. Εκεί ο διευθυντής θα ζητάει οικονομολόγο να του κάνει τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα στη Γ και θα του δίνει πακετάκι και την Πολιτειακή Παιδεία στην Α. Δεν είμαι βέβαια αισιόδοξος για τις προσλήψεις αναπληρωτών του χρόνου για άλλους όμως λόγους*.

5. Όσο ξεψυρίζουμε το Νέο Λύκειο η ζημιά πάει να γίνει στο Τεχνικό. Εκεί φεύγει το Αρχές Οικονομίας από την Α. Αυξάνονται οι ώρες του τομέα βέβαια αλλά πρόκειται για έναν από τους 12 τομείς που υπάρχουν στα ΕΠΑΛ. Και εδώ θα παίξει ρόλο ο αριθμός των μαθητών που θα επιλέγουν το συγκεκριμένο τομέα.

Σεντόνι μου βγήκε αλλά τα ζητήματα που προκύπτουν είναι πολλά. Αν ξέχασα κάτι ή αν έχω κάποιο λάθος ας προσθέσει κάποιος συνάδελφος.

* Τη χρονιά που πέρασε είχαμε 162 οικονομολόγους αποσπασμένους σε διάφορους φορείς του Υπουργείου Παιδείας (Κ.Υ, Διευθύνσεις, Δ. ΙΕΚ, κλπ). Αν αυτές μειωθούν όπως ακούγεται έστω και σε ένα ποσοστό, τότε σε συνδυασμό με την αύξηση του ωραρίου θα υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα και για αναπληρωτές που δε θα προσληφθούν και για τους μόνιμους που θα βγουν υπεράριθμοι. Ας ελπίσουμε σε μεγάλο κύμα συνταξιοδοτήσεων και φέτος.
Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου συνάδελφε ,εδώ πρέπει να προσθέσουμε και μια ακόμη παράπλευρη απώλεια .Όσα σχολεία είχαν 4 τμήματα σε κάθε τάξη δεν είχαν οργανικό κενό για κοινωνιολόγο ,από φέτος θα έχουν γιατί 4χ2 =8 ώρες κοινωνιολογια στη Γ' Λυκείου και 4χ3/3=4 ώρες πολιτειακή παιδεία σύνολο 12 ώρες .Άρα μειώνονται στο μισό ή και περισσότερο  τα μαθήματα β ανάθεσης που παίρναμε για όσα σχολεία είναι από 4 μέχρι 5 τμήματα σε κάθε τάξη  .Η ειρωνεία είναι ότι μετά από 2 χρόνια όλοι αυτοί που θα πάρουν οργανική θα είναι υπεράριθμοι γιατί δεν θα έχει κοινωνιολογια στη Γ Λυκείου και δύσκολα θα μπορεί να δημιουργηθεί τμήμα με τουλάχιστον 15 μαθητές που να θέλει να πάει σε σχολές κοινωνιολογιας και πολιτικών επιστημών.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162187
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 639
Σύνολο: 656

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.