Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - altbreeze

Σελίδες: 12
1
Χρησιμοποιησα κεφαλαια για τη λεξη νομος, οχι βεβαιως γιατι θεωρω το συγκεκριμενο εγγραφο δικαιο, αλλα γιατι βαρεθηκα να συζηταμε αν έχει ή δεν έχει βαρύτητα. Το από που προκύπτει η βαρύτητά του είναι άλλο κεφάλαιο, το αφήνω προς το παρόν στην άκρη. Θέλετε να το πουμε ΦΙΡΜΑΝΙ;Το λεμε ετσι!!!! Πιο κοντα στην αληθεια ειναι το ΦΙΡΜΑΝΙ. Αλλα μη χανομαστε.... Περιμενα να δω θεσεις που να σχετιζονται με την ουσια και τα υπολοιπα που γραφω κι οχι να κολλησουμε στο αν μας το επεβαλε η τροικα η το κακο μας το κεφαλι. Παμε παρακατω. Το χειριστηκαμε σωστα λετε; Λεω ΟΧΙ κι αυτο με καρα -κεφαλαια.

Οπότε οι αγωνιστές του 1821 ήταν παράνομοι.  ;D

Πάντως αν έγραφες:
"Υπήρξαν συνάδελφοι γράψανε ότι διαφωνούνε με το ΦΙΡΜΑΝΙ!! "
ακούγεται πολύ διαφορετικό , και σε ένα φορουμ και σε ένα σύλλογο. Πχ μπορεί να βγάλει γέλιο, θυμηδία, ενοχές μηδρασης,
προβληματισμό. Ενώ το  Υπήρξαν συνάδελφοι γράψανε ότι διαφωνούνε με το ΝΟΜΟ!!! προκαλεί φόβο για τις συνέπειες από τέτοιο τρομερό έγκλημα  ,  ενοχές αντίδρασης, ταπεινώτητα και μόκο απέναντι στις αυθαιρεσίες της εξουσίας.

Παράθεση
Ως προς την ερμηνεία του ΝΟΜΟΥ νομου ή νομου ή με κάλυψε ο guestteacher.

Νόμιζα ότι συμφωνήσαμε να το λέμε ΦΙΡΜΑΝΙ !.. επίσης καλές εναλλακτικές είναι : ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ 3

Παράθεση
2.7.1 Αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης
Με στόχο την επίτευξη ενός πιο λιτού και περισσότερο αποτελεσματικού κράτους, η Κυβέρνηση
εισάγει μια αυστηρή αξιολόγηση των διοικητικών δομών και του προσωπικού, έτσι ώστε
να διατηρήσει το σωστό μείγμα δεξιοτήτων του προσωπικού διαχρονικά. Επιδιώκουμε
το κλείσιμο δομών και οι εργαζόμενοι σε αυτές είτε μεταφέρονται στο σύστημα της
κινητικότητας είτε απομακρύνονται. Αυτή η μεταρρυθμιστική διαδικασία επεκτείνεται
στα Λοιπά Νομικά Πρόσωπα Γενικής Κυβέρνησης (extra budgetary funds) καθώς και στις
περιφερειακές και τοπικές διοικήσεις μέσα στο 2013.

Παράθεση
2.7.1.1 Θεσμικές μεταρρυθμίσεις
2. Η αξιολόγηση των διοικητικών δομών όλων των υπουργείων ολοκληρώνεται (Δεκέμβριος
2012), ενώ η αξιολόγηση των επιδόσεων του προσωπικού ολοκληρώνεται (Δεκέμβριος 2013)


Παράθεση
Eιναι ξεκαθαρο ότι και ειμαστε υποχρεωμενοι να διαβαζουμε όλα όσα μας αφορούν αλλά και να τα καταλαβαινουμε, αλλιως θα μας τυλιγουν σε μια κολλα χαρτι παντα. Δε χωράνε δικαιολογίες δεν διάβασα γιατί δεν προλαβαίνω, διάβασα αλλά δεν κατάλαβα και τέτοια. Αυτά επιτρέπονται μόνο στους μαθητές μας.
Θα επανελθω γιατι πρεπει να παω σχολειο τωρα.

Σ'αυτό έχει απόλυτο δίκαιο. Απλά δεν είναι κακή και η εναλλακτική. Να ανήκεις σε ένα συνδικαλιστικό σωματείο που το εμπιστεύεσαι και το οποίο έχει προσλάβει δικηγόρο.

2
Aν και ξεφεύγουμε (ως θέμα συζήτησης),

όλα όσα εφαρμόζονται δεν στα επέβαλε καμία τρόικα (έχουν εξαγγελθεί από τα 2 - πρωην - μεγάλα κόμματα). απλά πάλι δεν τα διαβάσαμε (δεν σε κατηγορώ προσωπικά αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα).
Και ακόμη και να μην τα διαβάσαμε απλά δεν κοιτάγαμε έξω από το Δημόσιο τι γίνεται.
Δεν περιμέναμε καμία τρόικα στην Ελλάδα για να εφαρμόσει η τοπική επιχειρηματική κοινότητα την νεοφιλελεύθερη (και ακόμα χειρότερη) πολιτική.
Ξαφνικά όλοι ανακάλυψαν ότι οι επιχειρήσεις καταπατούν τα εργασιακά δικαιώματα....
Hellooooo, αυτό γίνεται δεκαετίες (απλά τώρα γίνεται με την ανοχή της Κυβέρνησης - η οποία στηρίζεται στην χειρότερη μορφή επιχειρηματιών...τους τραπεζίτες).
Το θέμα όμως φίλε μου δεν είναι τι ψηφίζεις...είναι αν αυτοί που είναι αντιπολίτευση έχουν να σου προσφέρουν κάτι διαφορετικό, αν θέλουν να βρουν συμμαχίες που θα υπερασπίζονται τα συμφέροντα του απλού κοσμάκη και κυρίως αν πράγματι θέλουν να κυβερνήσουν. (ιδίως το τελευταίο).

Νομίζω ότι ξεφεύγεις ακόμα περισσότερο και αποφεύγεις να τοποθετηθείς πάνω στο θέμα που τίθεται σχετικά με τον τρόπο και το αξιακό πλαίσιο στο οποίο τοποθετείται η χρήση της λέξης ΝΟΜΟΣ στην εποχή μας .

3
Παράθεση
Διαφωνώ ή συμφωνώ με το Νόμο το Ελληνικό Κοινοβούλιο (η πλειοψηφία δηλαδή) έδωσε το δικαίωμα να κάνει ότι γουστάρει ο Υπουργός (άρα δεν είναι αμέτοχο). Ακόμα και η τρόικα να το επέβαλε εκείνοι ψήφισαν. Εμείς απλά μπορούμε (ευτυχώς ακόμα) να προσφύγουμε για την όποια αντισυνταγματικότητα στα αρμόδια δικαστικά όργανα.

Έχεις δίκιο. Όμως αυτό που λες δεν αναιρεί αυτό που έγραψα. Δηλαδή ότι δεν γίνεται απλά δημοσιονομικη προσαρμογή  (οικονομία) αλλά επιβάλονται εξωθεν πολιτικές που δεν εκφράζουν την πλειοψηφία του ελληνικού λαού * και δεν δημιουργούνται από το νομοθετικό σώμα. Άρα εφόσον θέλουμε να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους δεν συμφωνώ να ονομάζουμε ΝΟΜΟ (υπονοωντας ότι μιλάμε για νομο του θεσπίστηκε σε ομαλές δημοκρατικές διαδικασίες απηχώντας την βούληση του εκλογικού σώματος) .  Πρέπει να θυμόμαστε ότι μιλάμε κυριως για ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ , ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ υπό τη δαμοκλειο σπάθη ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΔΟΣΕΩΝ!  Νομικες διακασίες που παρακάμπτουν την νομοθετική λειτουργία του κοινοβουλίου και τη διάκριση εξουσιών και την δημοκρατική νομιμοποιηση αρκετών μνημονιακών εφαρμοστικών νόμων.


Τις απολύσεις και τη διαθεσιμότητα την ζήτησαν οι δανειστές μας υπό το κράτος ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ. Οπότε έχουμε
δημιούργία δικαίου υπό το κράτος εκβιασμών. 

Πρέπει να αποδίδουμε στο λόγο μας την ίδια αξία στο  ΝΟΜΟ και ένα ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟ  ΝΟΜΟ αποδίδωντας στον δεύτερο το σημασιολογικό αξιακό πλαίσιο που κουβαλάει ο πρώτος; 
Προσωπικά μια τέτοια επιλογή την θεωρώ λανθασμένη αφού αποκρύβει μια πραγματικότητα ,αυτή της υποβάθμισης και παράκαμψης του πολιτεύματος και της λαικής βούλησης.



* Υποθέτω αυτό που λέω είναι επαληθεύσιμο από τις εξαγγελίες και τα προγράμματα των κομμάτων που ζήτησαν την ψήφο του ελληνικού λαού.

4
Εκνευρίζομαι που οι περισσότεροι συνάδελφοι τόσους μήνες μετά την ανακοίνωση για την ΑΕΕ, την εγκύκλιο δεν την έχουν διαβάσει ακόμα, αλλά έχουν άποψη υπέρ ή κατά. Δεν έχει σημασία αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς, μα να μην την έχει καν διαβάσει ;;;;;;;;;;; και μετά μας χαλάει που ο Χρυσοχοίδης παραδέχτηκε ότι υπέγραψε το μνημόνιο χωρίς να το έχει διαβάσει!

Η διαφορά είναι ότι ο Χρυσοχοίδης ήταν υπουργός κυβέρνησης οπότε δεν έκανε τη δουλειά του!.
Ο καθηγητής πρέπει να βρεί χρόνο (επιπλέον της δουλειάς που του έχει αναθέσει η κοινωνία) να εξοικοιωθεί με την νομική ορολογία (γιατι δεν αρκεί απλά να 'διαβάσεις'  πρέπει να μπορείς πχ να κρίνεις τη βαρύτητα εγκυκλίων , νόμων , ΠΔ,  δημοσιουπαλληλικό κώδικα κτλ )και να 'διαβάσει'  οχι εναν απλά νόμο αλλά μια μπλεγμένη ακολουθία νόμων,ΠΔ,εγκυκλίων. Συνεπώς είναι για μένα λογικό να έχουμε γνωμοδοτικά όργανα με γνώσεις και όχι να αισθανόμαστε και τύψεις επειδή δεν σπουδάσαμε νομικοί!

Παράθεση
Μετά βάλαμε την ΟΛΜΕ μπροστά (τους γραμματιζούμενους δηλαδή που λέγανε παλιά) να διαβάσουνε, να καταλάβουνε τι διαβάζουνε (λέμε τώρα) και να καθορίσουνε τη στάση του κλάδου. Κι ενώ σ΄ένα ρημάδι απουσιολόγιο όλοι ξέρουμε και το τονίζουμε στους απουσιολόγους ότι είναι επίσημο έγγραφο και δεν γράφουμε ό,τι μας κατέβει...οι γραμματιζούμενοι, οι μπροστάρηδές μας, μας είπανε να πάμε να γράψουμε στο πρακτικό μια σαχλαμάρα!!! και η πλάκα είναι ότι το κάναμε!!! (όχι όλοι ευτυχώς αλλά δεν είναι εκεί το θέμα)

Υπήρξαν συνάδελφοι γράψανε ότι διαφωνούνε με το ΝΟΜΟ!!!

Μιλάς για τον ΝΟΜΟ και έχω την εντύπωση ότι αναφέρεσαι στον Μωυσή και όχι σε μια κυβέρνηση που νομοθετεί με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου και εφαρμοστικούς παρακάμπτωντας το κοινοβούλιο και υλοποιοντας κατ'ουσία τις απαιτήσεις των δανειστών μας και όχι απαιτήσεις του ελληνικού λαού.  ΈΛΕΟΣ. Μην  χρησιμοποιείς την έννοια του νομου σαν λαικό σκιάχτρο , υποτίθεται ότι πρέπει να εκφράζει  τη λαική βούληση και όχι τη βούληση ξένων . Και εκτός από τους ΝΟΜΟΥΣ υπάρχει και το ΣΥΝΤΑΓΜΑ και η ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. Ξεκίνα με τα άρθρα 21,23, 24,25,26 .

Παράθεση
Φίλε συνάδελφε, αν διαφωνείς με το νόμο, κάνε απεργία, κάνε πορεία, κάνε διαμαρτυρία, στην τελική παραιτήσου. Το πρακτικό είναι επίσημο έγγραφο. Εκεί θα κάνεις την επανάστασή σου; Έλεος πια! Η επανάσταση γίνεται στο δρόμο! Από πότε αλήθεια έχεις να κατεβείς στο δρόμο συνάδελφε;;;;;;;;;;; Που θεωρείς και δικαίωμά σου να βγάλεις τα επαναστατικά σου ένστικτα στα έγγραφά ΤΟΥΣ;;;; Δικό τους είναι το μαγαζάκι, δικά τους τα έγγραφα, αυτοί ορίζουν τι γράφεται που, πότε, πώς. Αν δε σ΄αρέσει να πας να παλέψεις με δικά ΣΟΥ όπλα. Άστα κάτω τα δικά ΤΟΥΣ. Το Πρακτικό είναι δικό ΤΟΥΣ όπλο. Σ΄αρέσει δε σ΄αρέσει, μ΄αρέσει δε μ αρέσει, έτσι είναι.

Να δώσει πρώτος το καλό παράδειγμα και να παραιτηθεί ο Αρβι.    :o
Το σχολείο ανήκει στον ελληνικό λαό και δεν είναι τσιφλίκι κανενός.
Το πρακτικό είναι δημόσιο έγγραφο όχι ιδιωτικό. Εκτός αν  αν αφαίρεσε σε ιδιωτικό σχολείο.

5
Σκόπιμα αποφεύγω να πάρω θέση για το όλο θέμα. απλά μόνο να πω κάτι. Η αντίσταση γίνεται για να μην γίνει κάτι; ή για να καθυστερήσει να γίνει; Καλοπροαίρετα περιμένω απαντήσεις και μετά την εκδίκαση της υπόθεσης μπορεί - αν έχει νόημα πλέον - να πάρω θέση.

Προσωπικά πιστεύω ότι το εκκρεμές της ιδιώτευσης και του ωχαδερφιμού έπιασε άκρο με την απόλυση των συναδέλφων, Πχ ακούω με περίσσια ευκολία συναδέλφους να μιλάνε για κομμωτριούλες που δεν είχαν δικαιωμα να διδάσκουν!!  Η αλληλεγυη στο μηδέν λοιπόν. Με τέτοια νοοτροπία (λυπάμαι που το λεω) αν μοιραζε σε'μας τα 500ευρα η κυβέρνηση θα τον αποθέωνε η πλειοψηφία των συναδέλφων.

Στο πλαίσιο αυτό η έκφραση δυσαρέσκειας(κατ'ελάχιστο)  για την επίδειξη αυταρχικότητας  σε ανάμειξη με το φόβο (που υποθέτω είναι ποιο μεγάλος σε κλάδους των επαλ και άλλους ολιγάριθμους κλάδους) για την υπαρκτή σύνδεση με διαθεσιμότητα και υποβάθμιση σχολείων αποτελεί μια υγιής αντίδραση αυτοσυντήρησης που θεωρώ ότι πρέπει να επικροτείται και να ενθαρρύνεται .

Όπως ενθαρρύνεις έναν χρόνιο καταθλιπτικό εγωπαθή όταν αποφασίζει πχ να μιλήσει απλά με ένα συνάνθρωπο .

Αν ενεργοποιηθούν υγιή αντανακλαστικά  συμμετοχικής διάθεσης , παρουσίας σε συλλογικές διαδικασίες ίσως το επόμενο κτύπημα συναντήση μεγαλύτερη αντίσταση.

6
Συμμετέχει δεν συμμετέχει κανείς βρε παιδιά τι θα αλλάξει? Έχουμε βγάλει όλη την επαναστατικότητα μας στο γεγονός της μη συμμετοχής όταν έχουν κλείσει ή συγχωνευτεί χιλιάδες σχολικές μονάδες, έχουν απολυθεί εκπαιδευτικοί (μόνιμοι... μόνιμοι μέσω της κατάργησης των οργανικών τους) σάμπως και η σωστή συμπλήρωση των δεικτών θα αποτρέψει το μελλοντικό κλείσιμο σχολείων? .....

Πάντα υπάρχει το χειρότερο!. 

Όταν υπάρχει διάθεση για αντίσταση σε μια αυταρχική επιβολή της ΑΕΕ  εκτάκτως στο μέσο της χρονιάς τότε το σωστό για μένα είναι να την ενθαρρύνουμε και να την επικροτήσουμε ειδάλλως το υπουργείο και οι προιστάμενοι θα συνεχίσουν στον κατήφορό τους.

7
Αν έχει γίνει σύλλογος (οπότε δεν τίθεται θέμα της χρήσης της τελευταίας εγκυκλίου) τότε  με ποιά λογική μπορεί να αρνηθεί ένας συνάδελφος να συμμετέχει; Με τη λογική ότι αυτό έπρεπε να γίνει το σεπτέμβριο;

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 27, 2014, 06:55:01 μμ »
Σε καιρούς κρίσης παρατηρώ μεταξύ άλλων το εξής κοινωνικό φαινόμενο: Οι ιεραρχικά ανώτεροι να θέλουν να αποκτήσουν περισσότεροι εξουσία επί των υφισταμένων τους.

Έτσι πχ ο μπένι ενώ εκπροσωπεί ένα ολοένα και μικρότερο κομμάτι του ελληνικού πληθυσμού (με σημαντικό έρεισμα στην τρίτη ηλικία), ενώ ηγείται ενός κόμματος που χρωστάει δεκάδες εκατομμύρια χωρίς πχ να έχει κάποια ποινική ευθύνη (καλύτερες και από ανώνυμες ήταν τελικά πασοκνδ από πλευράς ρίσκου αφού μπορεί η 'επιχείρηση' σου να φαλίρισε αλλά εσύ δεν χάνεις ούτε τις 'μετοχές' σου. Μιλάμε για winwin.. ) Ενώ ήταν χρόνια υπουργός κυβερνήσεων  ου οδήγησαν τη χώρα στη χρεοκοπία, ενώ έχει προνομιακή σχέση με μηντιάρχες που έχουν συστηματικά αποφύγει να πληρώσουν έκτακτο φόρο  και τον φόρο χρήσης των δημόσιων συχνοτήτων ,,,ενώ λοιπόν αποτελεί μέρος του προβλήματος της νοοτροπίας του χτες και ο κόσμος του γυρίζει την πλάτη αυτός με περίσσιο ναρκισσισμό ασκεί εξουσία όλο και ποιό αυταρχική και αντιδημοκρατική.

Ενώ το προαναφερθέν δημόσιο πρόσωπο εκφράζει το άκρο αυτής της πολιτικής παθολογίας ( η απαξία να νέμεται περισσότερες εξουσίες ) σε γενικές γραμμές έχω την εντύπωση ότι  το ίδιο πνεύμα διακατέχει και το νομοσχέδιο της αξιολόγηση των δημόσιων υπαλλήλων.

Το κράτος δεν έχει διάθεση ούτε αυτοκριτικής ούτε απολογίας . Θέλει να δημιουργήσει ένα ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας ώστε να διευρύνει την εξουσία του.  Και ειλικρινά δεν έχω πρόβλημα να έχει κάποιος περισσότερη εξουσία αν 1) του την έχουν εμπιστευτεί με δημοκρατικές διαδικασίες 2) την αξίζει γιατί έχει δείξει ότι μπορεί να παράγει έργο.

Αλλά δυστυχώς και  στην περίπτωση μας με πέπλο ωραιοποιημένες θεωρίες έχουμε μια έκφραση πολιτικής παθολογίας.   

Παθολογικές δομές συγκρότησης και άσκησης εξουσίας χτίζουν νέα οχυρά χωρίς καμιά σοβαρή διάθεση αυτοκριτικής αλλά με διάθεση να επιβάλουν αυταρχικά με εγκυκλίους πολιτικές (που η ειρωνεία είναι ότι στο πνεύμα τους ευαγγελίζονται ένα νεο συνεργατικό σχολείο με ανατροφοδότηση για τον συνκαθορισμό της εκπαιδευτικής  πολιτικής!

Λες και μπορεί να μπορεί να επιβληθεί με εγκυκλίους η κουλτούρα της συνεργατικότητας... και η ανατροφοδότηση στις πολιτικές ! 

Λες και μπορεί με την προληπτική!!  ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ  να αναγνωριστεί η σχετική αυτονομιά των σχολείων και να ενισχυθούν οι βαθμοί ελευθερίας του εκπαιδευτικού. ( Τόμος Ι , σελ 10 )

Λες και η επίδειξη ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΤΗΤΑΣ με ετσιθελική ακύρωση εθελοντικών μετατάξεων , με εικονικές 'εκτελέσεις' κλάδων με  ωρολόγια (διατοντες αστερες) προγράμματα  εν μέσο καλοκαιριού , με κατάργηση κλάδων με συνοπτικές διαδικασίες ,με την επιβολή πολιτικών με εγκυκλίους ... λες και ολα αυτά μπορούν να συμπορευτούν με την προσπάθεια ''..εισαγωγής , προώθησης και εδραίωσης. ενός πολιτισμού εμπιστοσύνης." ( Φιλοσοφία της ΑΑ, σελ 11, Τόμος Ι: Βασικό Πλαίσιο )

Ας δοκιμάζε καλύτερα ο υπουργός ΠΑΙΔΕΙΑΣ και οι προιστάμενοι την μεταφορά στους υφισταμένους τους της νέας κουλτούρας και ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΑΕΕ δια του :
1) παραδείγματος και
2) δια της ενίσχυσης των εξουσιών του συλλόγου.

Ίσως θα είχαν καλύτερα αποτελέσματα και δεν θα ήταν οι πράξεις τους γεμάτες αντιφάσεις που εξηγούνται μόνο με την θεωρία της παλαιοκομματικής ΚΟΥΤΑΛΑΣ της αναπαραγωγής της εξουσίας τους και της κάλυψης των ευθυνων τους για ολιγωρίες και λανθασμένες πολιτικές μέσω της απόδοσης ευθυνών στους υφισταμένους αποκλειστικά!



9
Πολύ ενδιαφέροντα τα στοιχεία του Silkcut. Ευχαριστώ και μπράβο για τη συλλογή.

Συνεπώς όντως φαίνεται ότι για τους εκπαιδευτικούς δεν είναι υποχρεωτική από τους σχετικούς νόμους και εγκυκλίους η συμμετοχή αλλά και από το πνεύμα της ΑΕΕ όπως αποτυπώνεται στον τόμο ΙΙ  που ανέφερε ο silkcut.

Το ερώτημα τώρα είναι αν εχει το δικαίωμα Διευθυντής (πχ λόγω φόρτου εργασία κτλ) να απαιτήσει τη συμμετοχή συνάδελφου ή συναδέλφων με απειλή κυρώσεων . Δηλαδή αν μπορεί υποθέτω να κάνει αυτό που θα έκανε και με άλλες εργασίες του σχολείου.


10
Ακούω και στο δικό μου σύλλογο το επιχείρημα 'Είναι ΝΟΜΟΣ ' (τελεία).

Όμως το 'Υποχρεωτικό' της ΑΕΕ 1) αναφέρεται σε εγκύκλιο ( οχι σε νομο ) 2) δεν προκύπτει η υποχρεωτική συμμετοχή κάθε συναδέλφου.




11
Ένα θετικό που έχει η απεργία είναι ότι στέλνεις ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι δεν συμφωνείς με την Χ πολιτική που προσπαθεί να εφαρμόσει το υπουργείο.

Αν υποθέσουμε ότι η πολιτική είναι φαινόμενο πρωτίστως κοινωνικό οπότε η επικοινωνία είναι μέρος της ουσίας της που επηρεάζει το παραγόμενο πολιτικό προϊόν (πολιτικές ,ιεραρχήσεις προτεραιοτήτων,  στάσεις κτλ) τότε όταν απεργείς 'επικοινωνείς'   στο άμεσο περιβάλλον σου βέβαια ένα μήνυμα και ευρύτερα επικοινωνείς με ευρύτερα στρώματα και ανώτερα διοικητικά επίπεδα ανάλογα και με τη συμμετοχή.

Θα μου πείτε δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι 'επικοινωνίας' και συνκαθορισμού εκπαιδευτικών πολιτικών από την πλευρά των εκπαιδευτικών;

Προφανώς.  Όμως συντομεύοντας και συμπυκνώνοντας σκέψεις θα καταλήξω ότι είναι ο ποιό δραστικός τρόπος επικοινωνίας από τους διαθέσιμους  . Και είναι άξιο να σημειωθεί ότι κρύβει και ένα οξύμωρο. Επικοινωνείς μεν αλλά σε ένα πλαίσιο όπου δεν υπήρχε ουσιαστική-παραγωγική επικοινωνία. πχ αν σε ένα ζευγάρι ο σύζυγος καταπιέζει τη σύζυγο και αυτή δεν μπορεί να εκφραστεί και νοιώθει ότι δεν την ακούει κανένας μπορεί μια ωραία μέρα να του πεί : Θα λείψω για 3 μερουλες θα πάω στη μαμά μου γιατί μου τη σπας.. Επικοινωνεί ένα ηχηρό μήνυμα. (η ένταση του οποιού είναι αναλογη της ανάγκης που την είχε ο σύζυγος). Αλλά ταυτόχρονα επικοινωνεί και το μηνυμα ότι δεν υπήρχε ουσιαστική επικοινωνία.

Προφανώς και μπορεί κάποιος να απεργεί και για λόγους άσχετους με τα φαινομενικά-αιτήματα .Αλλά όταν υπάρχει δημόσιο ένα πλαίσιο θέσεων που καλεί σε απεργία τότε  όταν απεργείς τότε σε γενικές γραμμές στέλνεις αυτό το μήνυμα.'' Εγώ δε συμφωνώ με την επιβαλλόμενη πολιτική και μάλιστα θυσιάζω και μέρος του εισοδηματός μου για να μεταφέρω το μήνυμα αυτό".

Στην περίπτωση μας έχουμε μια εκπαιδευτική επιβαλλόμενη πολιτική που προσωπικά βλέπω ότι 1) είναι εξωγενής 2) αυταρχική 3)δημοσιονομικού χαρακτήρα
Δηλαδή 1) Είναι εξωγενής αφού δεν παρουσιάστηκε κόμμα με προεκλογικό πρόγραμμα απολύσεων . Συνεπώς έχουμε πολιτική ->  2) αυταρχική  χωρίς δημοκρατική νομιμοποίηση με μόνο επιχείρημα αυτό της -->  3)  δημοσιονομική (εξοικονόμησης πόρων). 

Χρωστάμε άρα πρέπει να βρούμε λεφτά . ´Ολα τα μέτρα που έχουν παρθεί στην εκπαίδευση έχουν σαν κοινό τόπο την εξοικονόμηση χρημάτων και έτσι ερμηνεύονται απλά. Όμως στην εξίσωση της ερμηνείας για να είναι πλήρης  υπεισέρχεται και η κομματική εκμετάλλευση μέσω ρουσφετιών και ικανοποίησης ημετέρων συμφερόντων  και η μοιρασία πακέτων . (Η δυστυχία του τόπου είναι χρυσή ευκαιριά αν είσαι αετονύχης..).

Συνεπώς  το υπουργείο στα πλαίσια αυτής της πολιτικής που θα την ονόμαζα ' Δημοσιονομικό Συμμάζεμα σε Αρμονία με τα Συμφέροντα της Υπουργικής Κλίκας και της ευρύτερης Κομματικής Πελατείας (ΔΣΑΣΥΚΚΠ)'    μειώνονται μισθοί,   αυξάνεται το ωράριο , γίνονται μετατάξεις μέσω εκφοβισμών , εξαπάτησης και προχειροτήτων ,  κλείνουν σχολεία, καταργούνται κλάδοι (πάλι σε αρμονία με τα συμφέροντα που είπα - χωρίς καμιά δημοκρατική νομιμοποίηση) ενώ γίνεται λοιπόν αυτό το συμμάζεμα τσουπ να και το κερασάκι η υποχρεωτική αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση!!

Το υπουργείο λοιπόν αφού εμπρακτα απέδειξε  ότι αυθαιρετεί! ότι θα απολύσει! ότι θελει δεξαμενές διαθέσιμων! ότι θα κάνει αλά κούλη αξιολόγηση με προκαθορισμένα -αυθαίρετα- ποσοστά!  συνδέει με την 'πολιτική της αυτή και την διαδικασία της (αυτό)αξιολόγησης χρωματίζωντας την και αυτή με το σκατουλέ χρώμα της ΔΣΑΣΥΚΚΠ πολιτικής της!

Ακόμα και αν η ΑΑ μπορεί να συμβάλει θετικά σε μια εκπαιδευτική κοινότητα που της λείπει  από την κουλτούρα της ενα πνεύμα οριοθέτησης στόχων και παρακολούθησης τους ο τρόπος που επιβάλεται μέσω της ΔΣΑΣΥΚΚΠ την χρωματίζει με τα χρώματα της αυταρχικότητας, της αυθαιρεσίας και της ρουσφετολογικής κομματοκρατίας.

Επιγραμματικά η υπουργική κλίκα είναι αυτή τη στιγμή ο χειρότερος εχθρός της καλώς νοούμενης κουλτούρας της ΑΑ
. Θα την θάψει στο πνεύμα των εκπαιδευτικών για δεκατία τουλάχιστον!  ΑΡΙΣΤΑ αρβι!

Επιγραμματικά η υπουργική κλίκα είναι αυτή τη στιγμή ο χειρότερος εχθρός της καλώς νοούμενης κουλτούρας της ΑΑ

Οπότε για μένα το πλαίσιο της απεργίας ενάντια στην ΔΣΑΣΥΚΚΠ πολιτική με βρίσκει 100% συμφωνω.(όχι απαραίτητα το πλαίσιο που καταθέτει η ΟΛΜΕ). Και  όσο με παίρνει θέλω να στέλνω ηχηρά στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής μου κοινότητας το μήνυμα ότι ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΏΝΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΥΘΕΡΕΣΙΑ ΕΜΠΟΤΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ!!



12
Αν είχε δημοκρατικές ευαισθησίες ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ δεν θα έπρεπε να συχνάζει σε τηλεπικοινωνιακά "κότερα" , αλλά είναι γλυκειά η επικοινωνιακή δυναμη  ακόμα και αν  στηρίζεται σε δεκανία των καναλαρχών που παίρνουν θαλασσοδάνεια , φοροδιαφεύγουν συστηματικά και έχουν ιδιοποιούνται παράνομα το δημοσιο αγαθο των συχνοτήτων χωρίς να καταβάλουν τα οφειλούμενα τέλη χρήσης... αλλά είπαμε .. ο ευκολος συνδικαλισμός  που επιδιώκει γρήγορα αποτελέσματα χωρίς συστηματική δουλει θέλει και μερικές εκπτώσεις..
Έχεις δίκιο, το έχω σκεφτεί και εγώ πολλές φορές όχι μόνο για την ΟΛΜΕ αλλά και κάθε σοβαρό άνθρωπο της πολιτικής ή των τεχνών και των γραμμάτων. Δυστυχώς όμως ο κάθε πολίτης που ανοίγει την τηλεόραση με αυτά τα κανάλια συντονίζεται και τις περισσότερες φορές τσιμπάει στην προπαγάνδα τους. Γι αυτό και έκλεισαν την κρατική τηλεόραση. Τους ενοχλούσαν έστω και οι λίγες αντίθετες φωνές...

Όλα τα μέσα ενημέρωσης πλέον έχουν περιέλθει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στα φερέφωνα της τρόικα. Μεταξύ τους ανταγωνισμός υπάρχει για το ποιος θα φάει περισσότερο από την πίτα.

Οπότε πόσο αισιόδοξος ή αφελής πρέπει να είναι κάποιος για να πιστεύει ότι επικοινωνιακά μπορεί ο κλάδος μας να πετύχει 'νικες' όταν ο δημόσιος διάλογος πλεον στη χώρα διεξάγεται 'εκτός έδρας' σε κάθε 'ματς'  και με στημένο διαιτητή (για να χρησιμοποιήσω μια ανάλογία με τα πρωταθλήματα).  'Οταν ο δημόσιος διάλογος διεξάγεται σε ιδιωτικά μεγαλοκάναλα όπου οι όροι , ο χρόνος , η θεματολογία , οι συζητητές κτλ επιλέγονται από τον ιδιώτη καναλάρχη;
 
Θέλω να πω η 'φεραρι' στην οποία αναφέρεσαι 1) δεν σου παρέχεται ζώνη 2) δεν είναι δικιά σου 3) την οδηγάει ένας παπαγάλος ρουφ ρουφ ελληνα ολιγάρχη .

Συνεπώς μήπως είναι λίγο αέρα-πατέρα η τακτική της κατα μέτωπο αντιπαράθεσης με υπουργείο (και γενικότερα την κυβέρνηση αφου μιλάμε για τις προεκτάσεις της ίδιας πολιτικής στο χώρα της δημόσιας παιδείας)όταν μάλιστα έχεις υποστεί 'ήττα' στις πανελλήνιες; 

Οπότε τις ελπίδες έχει ο κλάδος  να πετύχει; 


13
Αν είχε δημοκρατικές ευαισθησίες ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ δεν θα έπρεπε να συχνάζει σε τηλεπικοινωνιακά "κότερα" , αλλά είναι γλυκειά η επικοινωνιακή δυναμη  ακόμα και αν  στηρίζεται σε δεκανία των καναλαρχών που παίρνουν θαλασσοδάνεια , φοροδιαφεύγουν συστηματικά και έχουν ιδιοποιούνται παράνομα το δημοσιο αγαθο των συχνοτήτων χωρίς να καταβάλουν τα οφειλούμενα τέλη χρήσης... αλλά είπαμε .. ο ευκολος συνδικαλισμός  που επιδιώκει γρήγορα αποτελέσματα χωρίς συστηματική δουλει θέλει και μερικές εκπτώσεις..


14
altbreeze
λες:
"Δεν νομίζω ότι ειμαι εκτός θέματος καθότι η  διασπορά φημών που αφορά το θέμα των μετατάξεων που μας καίει πρέπει να είναι καταδικαστέα.
Και για όσους καταδικάζουν τον διαδικτυακό ακτιβισμό και την διαδικτυακή διάθεση για συζήτηση και μας καλούν σε πορείες της παρηκμασμένης ΟΛΜΕ που το μόνο που έχει επιτύχει μέχρι στιγμής είναι να εξαιρέσει τους άνω 12 χρόνια προυπηρεσίες από διαθεσιμότητα να πώ ότι κατά την ταπεινή μου γνώμη δράση στο δρόμο χωρίς σκέψη , σχέδιο και στόχευση είναι και αυτή μια κίνηση εκτόνωσης."

εγώ λέω:

καταδικαστέο συνάδελφε είναι το ότι δεν έχεις μάθει ακόμα ούτε ποιοί εξαιρέθηκαν από τη διαθεσιμότητα ;D
(γιατί μπερδεύεις τη 12ετία των υποχρεωτικών μεταθέσεων που δεν έχει πάρει ακόμα φεκ με τον 4172 της διαθεσιμότητας)

Ανεφέρομαι στο ότι είχαν εξαιρεθεί από τη διαδικασία των υποχρεωτικών μεταθέσεων που είχε ανακοινωθεί από την άνοιξη οι έχοντες πάνω από 12 χρόνια υπηρεσία. Αν είναι λάθος η  διατύπωση μου ζητώ συγνώμη από όσους συναδέλφους διάβασαν το σχόλιο μου.

Υποθέτω συνάλελφε αισθάνεσαι περισσότερο την ανάγκη να κριτικάρεις ένα μέλος (που ούτε λεφτά βγάζω από την  υπόθεση αυτή ούτε έχω θέση για να εκπροσωπώ άλλους) για μια άστοχη διατύπωση και όχι το κύριο σχόλιο μου που κριτικάρει ένα αρκετά ποιό σημαντικό θέμα.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161673
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.