Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - fool of K. Lear

Σελίδες: 1
1
  Σήμερα στο σχολείο μου - κάπου στις Κυκλάδες - ο επαγγελμα διευθυντης ανακοίνωσε σε όσους βρίσκονταν στο γραφείο των καθηγητών - μόνιμοι παλιοί και νιοί, αναπληρωτές - πως υπάρχει - φευ (δικό μου) - και δεύτερη υποψηφιότητα, η οποία του ρίχνει μερικά μοριάκια στο φωτο φινις. Το μάτι μου άστραψε μόλις είδα την κυρία Γαλλικών, μόνιμη, παλιά, υπέρμαχο της αξιολόγησης, αφού οι μαθητές της λαμβάνουν το 20 - δυστυχώς δεν πάει παραπάνω - γράφοντας Αγγλικά στα διαγωνίσματα - μη με βάλετε να σκανάρω - να θορυβείται από την ατυχή εξέλιξη! Τσ τσ τσ! Το δράμα της κυρίας με συντάραξε.
  Η μανταμ δεν είναι η μόνη, καθώς τρίζουν τα προνόμια των παλιών ως πεπαλαιομένων - μέχρις κοιμήσεως επί της καρέκλας - μήπως και αυτά τα ρεμάλια - νέοι και αναπληρωτές - καταψηφίσουν το πουλέν μας, το οποίο έκρινε τους αναπληρωτές άπειρους για την λυκειακή επιτροπή των αγίων πανελληνίων, αλλά εμπειρότατους για κάθε άλλη μπιπ - αγγαρεία (πρακτικά, υπεύθυνοι τάξεων, εορτές κτλ κτλ). Θα μου πεις πονηρέ αναγνώστα, αγγαρείες είναι αυτές; Το καθήκον! Ναι, αν τις αποφεύγουν με μαεστρία κάποιοι με τα "γαλόνια" της πολυετούς πείρας, είναι αγγαρείες και κοροϊδιλίκι! Τέσπα! Γίνομαι κακεντρεχής!
  Άγριες φαντασιώσεις κυρίεψαν το μυαλό μου! Να είναι Σεπτέμβρης, ο νέος διευθυντής - με τη ρομφαία - να κάνει αναδιανομή του "πλούτου", ο παλιός διευθυντής 18ωρο να δεις πώς βγαίνει το μεροκάματο, κάποιοι γαλονάτοι στα μαγειρία κι όχι 3 - 4 ωρίτσες, τις πρώτες βεβαίως - βεβαίως και μετά σπίτια μας, γιατί έχουμε και δουλειές κτλ κτλ. Ωστόσο θα αφήσω ένα δάκρυ για τη μαντάμ!
 Κακές οι φαντασιώσεις, διότι και ο νέος διευθυντής πολύ φοβούμαι ότι αντιλαμβάνεται τις ανησυχίες των πεπαλαιωμένων! Τέλος πάντων! Καλό το νέο μέτρο για φαντασιώσεις, αλλά αν το καλοσκεφτούμε το πράγμα - καθημερινότητα στο σχολείο - θέλει οδοστρωτήρα!
  Τωρα όσον αφορά την αξιολόγηση και τη νομιμοποίηση - κακή λέξη, αλλά βαριέμαι να ψάξω την ακριβέστερη τέτοια ώρα - μέσω ψήφου της παρουσίας του αξιολογητή - διευθυντή στην κεφαλή του σχολείου, μην το ψάχνουμε και πολύ. Το μεγάλο κάδρο είναι μνημόνια, ο δρεπανηφόρος νεοφιλελευθερισμός, εκτός κι αν γίνει κανένα θαύμα και διαλυθεί η Ε.Ε., γιατί εντός μας βλέπω να μας κλαιν οι ρέγγες! Φτου! Έγινα πάλι απαισιόδοξος!
  Τα σέβη μου στη μαντάμ!

Υ.Γ.: Αν αναγνωρίσατε κάτι από τα παραπάνω στο σχολείο σας, μαυρίστε! Μαυρίστε όλα αυτά που μας μαυρίζουν την καθημερινότητα.

2
Επειδή λατρεύω τις ιστορίες με τα βύσματα...
  Με ιντρίγκαρε και η αναφορά συναδέλφου για κόρες επιχειρηματιών, γιατρών κτλ. Καλά! Τόση απληστία πια οι μεγαλοσχήμονες; Ας φάει και η πλέμπα ένα ξεροκόκκαλο... Την *^%$# μέσα!   

3
Για να δούμε και εμείς οι άσχετοι ...
  Η Χημεία δεν είναι επιστήμη ηλικίας 3000 ετών. Είναι επιστήμη ηλικίας 400 περίπου ετών, όπως και η Φυσική είναι επιστήμη από την εποχή του Γαλιλαίου και μετά. Πριν όλα ήταν "θεολογία", όχι επιστήμη! Η Χημεία ως σύγχρονη επιστήμη άρχισε να θεμελιώνεται από τον Ρόμπερτ Μπόυλ και τους μετέπειτα ερευνητές.
  Τώρα να σου πω και εγώ ότι η Χημεία είναι η εφαρμοσμένη κβαντομηχανική θεωρία (Φυσική) στις ηλεκτρομαγνητικές αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στα μόρια και στα άτομα και στα συστατικά τους μέχρι το επίπεδο του πυρήνα (όχι τα πυρηνικά φαινόμενα); Ας το πω, ούτως ή άλλως χαμένοι είμαστε όλοι μας. Άσχετοι και μη!

4
Και έλεγα ότι δεν θα ξαναγράψω... Ελπίζω μετά από αυτό να το ακολουθήσω!
  Κατ' αρχήν να πω ότι έχω πικραθεί με αυτά που συμβαίνουν στους "δευτερεύοντες" κλάδους - η γυναίκα μου είναι σε αυτούς, αν και εύχομαι να μην έχω σαπίσει τόσο στην εκπαίδευση, ώστε να λυπόμουν ακόμα και αν δεν είχα αυτή την αγωνία - αισθάνομαι την αγωνία αυτών των ανθρώπων στο άλλο νήμα για τις μετατάξεις που τις τελευταίες μέρες αισθάνομαι ένα κενό και μια οργή παράλληλα. Οργή όχι γι' αυτούς τους πάνω, αλλά για εμάς τους ίδιους! Ας ξεκινήσω όμως ώρα που είναι με ένα παραμύθι.
  Κάπου μακριά υπάρχει μια χώρα που έχει ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο έχει δύο κανόνες - αυτούς έμαθα, μπορεί να έχει κι άλλους -: έχει ένα μεγάλο νησί και σου λέει το εκεί υπουργείο παιδείας "θα πας σε αυτό το νησί για 10 ολάκερα χρόνια. Μετά το πέρας της δεκαετίας θα πάρεις ένα χρόνο ρεπό και μετάθεση για σχολείο δίπλα στο σπίτι σου. Καθαρές κουβέντες!". Αν θες πας ... Μετά το ίδιο υπουργείο αξιολογεί τα σχολεία του και αν κάποιο βγει προβληματικό βάζει τους ειδικούς να αναλύσουν τι φταίει, προσπαθούν να το διορθώσουν και αν χρειαστεί παρέχουν οικονομική βοήθεια. Οι απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων δεν παίζουν. Αυτά ξέρω και αυτή η χώρα υπάρχει. Δεν είναι παραμύθι τελικά ... Ξεκάθαροι κανόνες!
  Νομίζετε ότι όλα αυτά είναι άσχετα με το θέμα; Πάμε παρακάτω ...
  Πριν φωνάξουμε "αίσχος" ας δούμε λίγο τον εαυτό μας και τα στραβά του ... Ας αρχίσουμε - ρητορικές ερωτήσεις -:
- Εσείς που φωνάζετε τόσο εύκολα "αίσχος" για το καλό των παιδιών και τα βάζετε με τους καθηγητές πληροφορικής δεν ξέρετε ότι οι θετικές επιστήμες στα μοντέλα τους χρησιμοποιούν τους υπολογιστές και προγραμματισμό; Δεν είχατε μάθημα προγραμματισμού στη σχολή; Θα σας βοηθούσε η πληροφορική στο σχολείο - αν υπήρχε στην εποχή των δεσμών - να ανταπεξέλθετε; Η πληροφορική δεν είναι κατάρτηση (κατάρτιση)!
- Εσείς της πληροφορικής μήπως με κακές νοοτροπίες απαξιώσατε το μάθημά σας; Όχι όλοι. Μήπως μερικές μεμονωμένες περιπτώσεις που είδαν οι παραπάνω τους έκαναν να θεωρήσουν το μάθημά σας ως την ώρα του παιδιού;
- Οι κλάδοι μας των ΠΕ02, 03 και 04 ας αφήσουν την αναφορά στα ιδιαίτερα γιατί αν μας ψάξει το ΣΔΟΕ - όχι αυτό το ΣΔΟΕ με τον παππού από την Πύλο του Σαμαρά - θα βγει ένα αίσχος με ένα έψιλον να!
  Κύριοι και κυρίες οι καιροί είναι δύσκολοι! Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία όλοι μας δεν θα αλλάξουν οι από πάνω για να καθαρίσουν τους κανόνες του παιχνιδιού και να ξέρεις πώς ζεις και τι σε περιμένει. Γιατί του χρόνου θα συζητάμε για άλλες άδικίες, άλλες αλλαγές, άλλες σφαγές!
Υ.Γ. Πόσο θα ήθελα να είμαι πολίτης της παραπάνω χώρας και να σας χάριζα τον ήλιο και τα νησιά και τους ανοιχτόκαρδους ανθρώπους της Ελλάδας - το θείο μου που μπήκε με μέσο, μια φίλη που τη βολεύει, την πρώην καθηγήτριά μου που βαριότανε να κάνει μάθημα και έκανε ιδιαίτερα, τον πρώην γείτονα που πήρε δάνειο 400.000 ευρώ για να ανέβει κοινωνική τάξη, έπαψε να το πληρώνει και τώρα θα τα βάλουμε μαζί, τον τραπεζίτη που πήρε μπόνους για το δάνειο του παραπάνω, το γείτονά μου που πλάκωσε το ΣΔΟΕ - έστω και αυτή τη φαρσοκωμωδία σώματος δίωξης - για το μαγαζάτορα που φοροδιαφέυγει και κατηγορεί τους τεμπέληδες τους εκπαιδευτικούς, τον ιδιοκτήτη του σπιτιού που νοικιάζω που του δίνω 200 και γράψαμε 100, εμένα που είμαι ζώον και υπέγραψα για τα 100, εμένα που ντράπηκα να ζητήσω απόδειξη από το γιατρό, το ρουσφετολόγο Σαμαρά, τον τραμπούκο

5
ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32934
  • Τελευταία: Tzach
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185942
  • Σύνολο θεμάτων: 19497
  • Σε σύνδεση σήμερα: 780
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 638
Σύνολο: 665

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.