Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Ζαμονία

Σελίδες: 1
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2013, 03:56:11 pm »
Θα σας ήταν εύκολο να διευκρινίσετε σε ποιο σημείο των Π.Δ. 100/97 και 50/96
αναφέρεται ότι θα πρέπει να τοποθετηθώ συγκρινόμενος με τους διαθεσίτες βάσει μορίων μετάθεσης.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

Σημερινό έγγραφο του υπουργείου για τις τοποθετήσεις.

Τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ) προκειμένου για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι η διαδικασία των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά γίνεται ως ακολούθως :
1. Προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηρισθεί οργανικά υπεράριθμοι και δεν κατέστη δυνατόν να λάβουν νέα οργανική θέση. Η τοποθέτησή τους θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο  άρθρο 14 του Π.Δ 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ.  100/97.
2. Έπονται οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ανήκουν σε  ειδική  κατηγορία  λόγω ασθένειας, κατά   τις διατάξεις   του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010.
3. Στη συνέχεια, ακολουθούν οι εκπ/κοί που χαρακτηρίστηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9, του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97  για το σχολικό έτος 2012-2013 ακολουθώντας τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96.
4. Κατόπιν, οι εναπομείναντες εκπ/κοί στη Διάθεση του ΠΥΣΠΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους.
5. Έπειτα, τοποθετούνται οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί και
6. Τέλος τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ συνεκτιμώντας στις δηλώσεις προτίμησής τους τόσο τα υπηρεσιακά όσο και τα κοινωνικά κριτήρια.

Άρα πρώτα θα τοποθετηθείς εσύ και μετά όσοι βρίσκονται στη διάθεση.

Με βάση τις προτεραιότητες που ορίζονται στα προηγούμενα μηνύματα αναφορικά με τις τοποθετήσεις, θέλω να ρωτήσω το εξής: όσοι έχουν ήδη οργανική αλλά δε συμπληρώνουν το ωράριο τους πού κατατάσσονται; με ποια λογική τους ανατίθενται ώρες στο χ ή ψ σχολείο;
Συγκεκριμένα: π. χ. αναθέτει το ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ στον Α, που είναι στη διάθεση , τέσσερα ξεχωριστά σχολεία από 5-6 ώρες στο καθένα. Τα σχολεία είναι σχετικά όμορα. Αναθέτει σε κάποιον

2
Όταν έγιναν οι συγχωνεύσεις περιοχών μετάθεσης, αναρωτηθήκαμε γιατί τις έκαναν, αφού από αυτές δεν προέκυπτε οικονομικό όφελος για το Δημόσιο. Αυτό που πέτυχαν, όμως, είναι να αυξηθεί η ανασφάλεια των εκπαιδευτικών. Τώρα, όποιος βρίσκεται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ σε διευρυμένη περιοχή, έχει ένα κίνητρο παραπάνω για να ζητήσει μετάταξη. Αυτό θα μπορούσε να μας βάλει σε σκέψεις.
...δε συνέβη σε όλες τις περιοχές μετάθεσης αυτό - στα Δωδεκάνησα για παράδειγμα, όπου ένα ενδεχέμενο μετάταξης στην Α/βάθμια θα σήμαινε -για μένα προσωπικά που είμαι σε μια σχετικά κεντρική περιοχή μετάθεσης στα Δωδεκάνησα, είμαι όμως στη διάθεση- δυσμενέστερη σειρά, μεγαλύτερη ανασφάλεια για το αν μπορώ να παραμείνω στο νησί που εδώ και χρόνια υπηρετώ ή πρέπει να σκέφτομαι το τουρ στα Δωδεκάνησα ως τρόπο ζωής από εδώ και πέρα και άρα ...μικρότερο κίνητρο για μετάταξη. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, συμφωνώ: κάποιοι ποντάρουν στην αυξανόμενη ανασφάλεια όλων μας.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 614
Σύνολο: 617

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.