Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - frosw

Σελίδες: 1234
1
Επειδή ο νόμος δεν είναι ξεκάθαρος, ελπίζω κάποιος εδώ να μπορεί να με κατατοπισει. Πρόσφατα πεθανε ο πατέρας μου. Ημασταν τρια αδέλφια αλλά πριν χρόνια πεθανε ο ένας αδελφός μας. Βάσει νομού, χηρα με τρια παιδιά θεωρειται πολυτεκνη. Μπορεί τώρα που απεβίωσε ο πατέρας μου να θεωρηθεί η μητέρα μου πολυτεκνη παρ'ολο που ο αδελφός μου δε ζει;

2
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια
« στις: Ιανουάριος 25, 2016, 04:50:43 μμ »
Επαναλαμβανω: οι υπηρετουντες υπαλληλοι στους οποίους αναφέρεται η εγκύκλιος ΔΕΝ ειναι ΜΟΝΟ οι εκπαιδευτικοί, αλλα οι υπάλληλοι όλου του δημοσίου κ σε ορισμένους κλάδους καποιων υπουργειων το συναφες μεταπτυχιακό ήταν στις προυποθέσεις διορισμού. Παρεμπιπτόντως, μας ήρθε μειλ να τσεκάρουμε τα στοιχεία μας στο apografi.gov.gr και το δικό μου μάστερ ήταν σημειωμένο ως αναγνωρισμένο και συναφές.
Αυτά...

3
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια
« στις: Ιανουάριος 19, 2016, 06:01:58 μμ »
Green από πού το έμαθες; και επι πλέον το να έχει επι πλέον κατάρτιση ενας εκπαιδευτικος δεν ειναι κακο και θα έπρεπε να εχει κίνητρο να το κάνει. Δηλαδή ενας φιλόλογος πρέπει σώνει και καλά να κάνει μαστερ στη διδακτική; Αν εχει μαστερ στη Μεααιωνική λογοτεχνία παλι έχει παραπανω προσόντα σε σχεση με κάποιο φιλόλογο που απο τότε που διορίστηκε με προϋπηρεσία και δεν ξανανοιξε βιβλιο. Αν ένας βιολόγος εχει μαστερ στη μοριακή βιολογία γιατί να μην θεωρηθεί συναφές. Ένας ξενόγλωσσος γιατι να μην ανταμοιφθεί επειδή εχει μαστερ πχ στη μετάφραση; πρεπει με το ζόρι να παραμείνει η γνώση του στο επίπεδο του σχολείου; Με αυτό το δεδομένο κανενας δεν θα κανει μαστερ παρα μόνο στη διδακτική, δηλαδη επαναληψη των μαθηματων της σχολης, ούτε διδακτορικό, αφού η εξειδίκευση του διδακτορικού απαιτεί πιο ψαγμένα θέματα. Δηλαδή οι θεολόγοι τι να πούνε; υπάρχει μεταπτυχιακό διδακτικής για τα θρησκευτικά; Καλό είναι όσοι δεν ξέρουν στάνταρ πληροφορίες να μην παραπληροφορούν...

4
Σελίδα 38:
Εξυπακούεται ότι από 14.4.2014, σύμφωνα με την αριθμ. 2/24529/0022/24-3-2014 κ.υ.α. (928
Β΄), οι κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, μπορούν να προσμετρήσουν τους
ανωτέρω τίτλους σπουδών για μισθολογική εξέλιξη μόνο εφόσον οι τίτλοι αυτοί έχουν αποτελέσει
τυπικό προσόν για την πρόσληψή τους. Επισημαίνεται ότι στις περιπτώσεις που οι ανωτέρω τίτλοι
δεν έχουν απαιτηθεί ως τυπικό προσόν για την πρόσληψη, δεν μπορούν να προσμετρηθούν για
μισθολογική εξελιξη

Αυτό ισχυει για ΔΥ του ευρύτερου τομέα, πχ αποφοιτος νομικής που προσελήφθη μέσω προκύρηξης που ήθελε δικηγόρο με μεταπτυχιακό πχ στο φορολογικό για θέση στο υπουργείο οικονομικών.

5
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια
« στις: Ιανουάριος 15, 2016, 05:08:01 μμ »
Συναδελφοι, θα ήθελα να προσθέσω καποιες διευκρινήσεις οσον αφορα το νεο μισθολογιο, με κάθε επιφυλαξη, επειδη βλεπω οτι πολλοί αγχώνονται με το θεμα του μετςπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου.
Στο νομοσχέδιο αναφέρεται ότι το μεταπτυχιακο μετράει μόνο αν είναι συναφές με το αντικείμενο και αν ήταν προυπόθεση στο διορισμό. Μην ξεχνάτε ότι το νομοσχέδιο αφορά ολους τους ΔΥ και υπάρχουν θέσεις πχ στο υπουργειο οικονομικων που ζητουσαν πχ αποφοιτο νομικης με μεταπτυχιακό στο φορολογικό δικαιο ή παρόμοιες περιπτώσεις. Σε αυτή την περίπτωση, αν ενας υπαλληλος του υπουργείου οικονομικών εχει μαστερ στην ιστορια τέχνης που το πήρε γιατί ήθελε να ασχοληθεί κε την ιστορια τεχνης, εννοείται ότι δεν ειναι συναφές με το αντικείμενό του. Στους εκπαιδευτικούς ομως, λίγο πολύ ολα τα μεταπτυχιακά ειναι συναφή με το αντικείμενό μας. Κάποιος φίλος που ήταν σε γραφείο μου είχε πει ότι όλα θεωρούνται συναφή. Ελπίζω να μην αλλάξει κατι.

6
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Συνάφεια Μεταπτυχιακού
« στις: Ιανουάριος 15, 2016, 04:57:17 μμ »
Μεταπτυχιακό στη Μετάφραση, για εκπαιδευτικους ξενογλωσσης ειδικότητα θεωρείται συναφές (δεδομένου ότι θεωρείται ότι αποδεικνυει το υψιλο επιπεδο γνώσης της ξένης γλώσσας); Ασχετο αλλα ενας φίλος που δούλευε σε γραφείο μου είχε πει ότι όλα τα μεταπτυχιακά θεωρούνται συναφή.

7
Α οκ, καποιος  ποσταρε οτι θα ισχυσει απο φλεβαρη αναδρομικά

8
Συναδελφοι το ποσταρα και αλλου αλλα θα ρωτήσω κι εδώ επειδή βλέπω ότι η κουβέντα έχει φουντώσει. Έχω κλείσει 10 χρονια υπηρεσίας ως μονιμη και έχω μαστερ. Ήμουν κολλημένη στο Ε2 και σήμερα ελαβα με εμαιλ την αναφορά μισθοδοσίας απο τη δευτεροβάθμια μου για την επόμενη πληρωμή που αντιστοιχεί λογικά στο Γενάρη. Καμία μεταβολή, τίποτα, ούτε ένα ευρουλάκι. Ξέρει κανένας τίποτα;

9
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια
« στις: Δεκέμβριος 18, 2015, 07:04:07 μμ »
Συναδελφοι ας απαντήσει όποιος γνωρίζει, έχω προυπηρεσία 10 χρόνια μόνιμη (ειμαι στον 11ο χρονο) και εχω και μάστερ. Κολλημένη στο Ε2 κλιμάκιο τοσα χρόνια, κάθε μήνα λαμβάνω με εμαιλ την ενημέρωση σχετικά με τη μισθοδοσία μου. Σήμερα έλαβα το μέιλ για την πληρωμή στο τέλος του μηνα Δεκέμβρη που λογικά ειναι για τον Ιανουάριο αλλά δεν είχε καμία αύξηση, έστω αυτά τα ψίχουλα που λένε ότι θα μας δώσουνε. Μήπως ξέρετε πότε αναμένεται να δωθεί κάτι; τουλάχιστον να μην μας τρώει η περιέργεια.

10
Γεια σας συνάδελφοι και καλό καλοκαίρι. Θέλω να κάνω μια ερώτηση που πιθανότατα να αφορά διάφορους κλάδους του φόρουμ. Είμαι διορισμένη, ξενόγλωσσου κλάδου και αποφάσισα να συμπληρώσω το είδη πενιχρό μου εισόδημα κάνοντας μεταφρασεις. Επειδή θέλω να είμαι νόμιμη, ξέρω ότι πρέπει να κανω αιτηση στο πυσδε για άδεια άσκησης ιδιωτικού εργου. Επειδή αυτή η δουλειά ειναι ευκαιριακή (δεν υπάρχει πάντα ζήτηση για μεταφράσεις) πρέπει να ζητάω άδεια όποτε προκύπτει εργασία; (γιατί κάπου διάβασα ότι η άίτηση είναι για συγκεκριμένη εργασία). Επίσης ποιο ειναι το ανώτατο όριο εισοδήματος που επιτρέπεται; και τελευταία ερώτηση, αν δεν θέλω να κάνω εναρξη στο τεβε γιατι θελει 200 ευρω το μηνα ενω εγω μπορει να μη βγάλω τοσα σε ένα χρονο, αυτά τα χρήματα πώς τα δηλώνω; καπου ακουσα οτι μπορω με μια υπευθυνη δήλωση απο τον εργοδότη να τα προσθέσω στα εισοδήματά μου κ να μου παρακρατηθεί ο φόρος. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία
« στις: Ιούλιος 03, 2015, 02:27:11 πμ »
Πιθανον οι τρεις να μην πληρουσαν τις βασικες προυποθεσεις πχ την πενταετια στην ταξη οποτε απορριφθηκαν εξ αρχης.Αν οι θεσεις αφορουν μουσικη ειδικοτητα, αν δεν κανω λαθος απαιτείται και προυπηρεσια σε μουσικα υποχρεωτικα, νομιζω πενταετης (ας με διορθωσουν οσοι γνωριζουν σιγουρα).Γενικα για τους μουσικους, αν δεις την εγκυκλιο εχει παρα πολλες απαιτησεις κ προυποθεσρις κ παιζει γερο ξεσκαρταρισμα. Δεν ειναι τυχαιο που λιγοι γινονται δεκτοι. Ενιοτε η καλλιτεχνικη επιτροπη μπορει να αποφανθει ότι οι υποψηφιοι γενικα εχουν ανεπαρκη προσοντα (πχ μονο ενα μεταπτυχιακο σε ασχετο αντικειμενο και τιποτα αλλο) ή στην περίπτωση των μουσικών να ειναι εμπειροτέχνες (πχ παραδοσιακο κλαρινο και ελαχιστες σπουδες ή απο ωδειο και οχι πανεπιστημιο) οποτε δεν χαραμιζουν την οργανικη σε εμπειροτεχνη,την αφηνουν κενη και αποσπανε εκει μπορει και το ιδιο ατομο ατομο μεχρι να βρεθει υποψηφιος με προσοντα.  Εσυ ομως πως γνωριζεις ποσοι εχουν κανει αιτηση, αφου δεν ανακοινωνεται πουθενα συγκεκριμενος αριθμος υποψηφίων για συγκεκριμενη θεση;;;

12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία
« στις: Μάιος 15, 2015, 04:41:19 μμ »
Σε αυτή την ερώτηση απάντηση ίσως θα έπρεπε να δώσει το Υπουργείο... απο κει και πέρα ίσως να παίζει ρόλο το ότι δεν υπάρχει μουσικό σχολείο σε όλα τα ΠΥΣΔΕ.

13
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία
« στις: Μάιος 04, 2015, 01:09:46 πμ »
Συμφωνώ κι εγώ και επαυξάνω. Ναι, γνωρίζω καλά ότι δέχονται μεν τις αιτήσεις αλλά φαίνεται αναλυτικά η προυπηρεσία σε σχολείο και όχι σε γραφείο ή οι άδειες και εν τέλει στην τελική επιλογή απορρίπτονται. Φαίνεται και στην ανακοίνωση του ΠΥΣΔΕ. Λένε "πχ 200 αιτήσεις έγιναν για μουσικά, απο αυτές έγιναν δεκτές οι 120 και τελικά 20 ικανοποιήθηκαν". Η πενταετία παίζει καθοριστικό παράγοντα για να μην ξεχνάμε τα βύσματα που μπαστακώνονταν στα γραφεία και ουδέποτε μπήκαν στην τάξη. Αυτοί εκεί την πατάνε...  ;D
Για την efi.. που ρωτάει,  η απάντηση είναι ότι καταρχάς τα μουσικά υπάγονται μεν σε κάποιο ΠΥΣΔΕ αλλά είναι ειδικά σχολεία όπως πχ τα πειραματικά και είναι ανεξάρτητα, δηλαδή αν ανήκεις πχ στο μουσικό του Ιλίου και θελήσεις να πας σε γενικό σχολείο, θα πρέπει να ζητήσεις μετάθεση. Επίσης, τα μουσικά σχολεία έχουν πολλές ιδιαιτερότητες. Τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και τα παιδιά έχουν ιδιαίτερη επαφή με τη μουσική. Ένας καθηγητής που τη βρίσκει με Πάολα και Παντελίδη δεν θα μπορέσει ποτέ να καταλάβει γιατί ένα παιδί ασχολείται με την Ευρωπαική ή τη Βυζαντινή μουσική... όπως και να το κάνουμε, δεν θα μπορέσει να καταλάβει γιατί το παιδί θα προτιμήσει τη μουσική του Χατζιδάκι από τα σκυλάδικα... Ναι, ξέρω, δεν ακούνε όλοι οι εκπαιδευτικοί γαβ γαβ μουσική αλλά όπως και να το κάνουμε, πρέπει τα αισθητήρια όργανα των εκπαιδευτικων που διδάσκουν εκεί να είναι σε εναρμόνιση με ένα παιδί που θα δώσει προτεραιότητα στο βιολί και το τσέλο από τα μαθηματικά... Προς Θεού δεν λέω ότι κάποιος είναι κατώτερος από τον άλλο, και γούστα είναι αυτά, όπως και να το κάνουμε, απλά λέω πως έχουν τα πράγματα. Γι'αυτό μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν προαπαιτούμενη η μουσική παιδεία ΜΑΖΙ με την πενταετία στη δευτεροβάθμια...

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία
« στις: Απρίλιος 15, 2015, 04:42:00 μμ »
Θα συμφωνησω απολυτα ως προς τοαδικο της ολης διαδικασίας αλλα θα προσθεσω κ επιπλεον περιπτωσεις που αποδεικνυουν το αντιθετο.περιπτωση 1: καθηγητης γενικων μαθηματων με μεταπτυχιακο, προυπηρεσια σε μουσικα κ μουσικη παιδεια προηγήθηκε αλλου που ειχε διδακτορικο κ τιποτα απο τα υπολοιπα. (Η συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι μπαρουφα, γνωριζω τα ατομα κ τα δυο κ μαλιστα μετα την αναρτηση στο φορουμ επικοινωνησα να διασταυρωσω. Μαλιστα τα δυο ατομα πλεον δεν μιλιουνται γιατι ο κατοχος διδακτορικου εκανε ενσταση, δεν δικαιωθηκε κ  το ολο πραγμα...στραβωσε. Ο δε αλλος καθηγητης τα εχει παρει γιατι ο αλλος, λεει, τον διαβαλλει ενω αυτος ουτε βυσμα ειχε ουτε τιποτα.) 2η περιπτωση: καθηγητης γενικης παιδειας προηγηθηκε αλλης γιατι απλα ειχε καλλιτεχνικη εμπειρια κ ηταν περισσοτερα χρονια στην εκπαιδευση. Οταν τον ρωτησα μου το επιβεβαιωσε, η δε αλλη εκπαιδευτικος δεν εκανε ενσταση κ επιπλεον δεν την γνωριζω καλα για περισσοτερες λεπτομερειες. Απο τις δυο περιπτωσεις κραταω την πρωτη. Επισης δεν κρινω την ορθοτητα της διαδικασιας,απλως θεωρησα σωστο να αναφερω τις περιπτωσεις που γνωριζω για να μην αποπροσανατολιζουμε κ μπερδευουμε τους συναδελφους που μπαινουν στο φορουμ. Συγχωρεστε με για την ελλειψη τονων στο κειμενο αλλα γραφω απο κινητο.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160917
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 851
Σύνολο: 861

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.