Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - raTa

Σελίδες: 12
1
Μπράβο raniasop!!!

Yπερμπράβο!! ωραία προχωράει το θέμα και το site λειτουργεί και ανανεωμένο. Με το καλό να γίνει ενεργοποίηση δυναμικήη

2
Να κάνω μια ερώτηση; Η Ελληνική Εταιρία Προσχολικής Αγωγής τι είναι ακριβώς;

3
Λοιπόν κάτι ψευτοσυνέδρια "παιδαγωγικής, ψυχοπαιδαγωγικής, παιδιατρικής" κάνουν αχταρμά το επιστημονικό πεδίο της εκπαίδευσης.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΊΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ-ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

οι αχταρμάδες για να μαζεύουν χρήμα από αδαείς βρεφονηπιοκόμους, φοιτητές ιεκ/τεε/επας, φοιτητές αει/τει, ψυχολογίας, κοινωνικούς λειτουργούς κτλ καταντάνε όσους/ες δε ξέρουν να τρέχουν να μάθουν...
1 συνέδριο διατυμπανίζει που θα τα έχει όλα --> παιδαγωγική και ψυχοπαιδαγωγική και παιδιατρική......
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ... πρέπει να είναι όλα τα επιστημονικά τάνκερ εκεί...
Ας βγει μια/ένας από την οργανωτική να αποδείξει το αντίθετο.

4
giompempeka δίκιο και όλες παλιές και νέες θα γνωρίζουν στην αγορά/εκπαίδευση τι απόδοση έχει το να είσαι και ΠΕ60..

Για τα υπόλοιπα τώρα:
1. ωραία ας βρεθεί το ΔΣ της ΠΕΑΝ και ας κινητοποιηθεί -- πόσοι/ες είναι, πόσα μέλη έχουν, τι δράση έχουν. Να ξέρουμε και εμείς τι μας γίνεται ---- αφού είναι "γνωστή στην κοινότητα". Κακιά δεν είναι καμιά ένωση που δουλεύει υπέρ των εκπαιδευτικών διορισμένων ή αναπληρωτών. Κακιά είναι η ημιμάθεια + η αδρανοποίηση.
2. Αυτό που βρήκατε στο facebook  αγνοώ τι είναι +++ είμαι 15 χρόνια στο πεδίο. Οπότε πιθανολογώ πως είναι ομάδα από ιεκ κτλ.  Και πάλι όμως θα ήθελα να μάθω ποιοι και αν υπάρχουν σ'αυτή την επιστημονική ένωση.
3. Δίκτυο για πε60 με ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ κύρος θα γίνει, όποια θέλει να συμμετάσχει, θα συμμετάσχει. Το θέμα δεν είναι να σπαταλάμε χρήματα---- ακόμα και 20ευρώ που λέγαμε να δοθούν για δικηγόρους (που 9/10 φορές είναι πάνω από 50 για αναστολή πράξης) ήταν πολλά --- το θέμα είναι να έχουμε ένα τόπο/μέρος/δίκτυο να συνεννοούμαστε όλες οι πτυχιούχοι.
Φυσικό επακόλουθο εφόσον υπάρχουν 1002 εκπρόσωποι - συνδικαλιστικά όργανα του τομέα, οι ΠΕ60 που είναι εντός δημοσίου να μη χρειάζονται ΤΟ

5
Όπως λέει και η vickyN εμπλεκόμενες νομιμοποιητικές μονάδες ελέγχουν, οργανώνουν και ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ τον προγραμματισμό και την ένταξη των παιδιών και είναι συνυπεύθυνες για την εκτέλεση του παιδαγωγικού έργου.
Σε κάθε περίπτωση όμως, η νηπιαγωγός που αντιμετωπίζει προβλήματα συνεργάζεται μαζί τους και ενημερώνει άπαντες προκειμένου να διεξάγεται το έργο της σωστά και όταν αυτό δε συμβαίνει, τότε αναλαμβάνουν όλοι την ευθύνη.

Νiina οι οικογένειες των παιδιών με αυτισμό δεν νοιάζονται καθόλου για τα επίθετα, όταν η δουλειά που γίνεται για τα παιδιά τους είναι σωστή. Ούτε "ευαισθησία" θέλει ο εκπαιδευτικός, ούτε "ειδικά σεμινάρια" για να γνωρίζει τη δουλειά του.

Όλα τα τμήματα ΑΕΙ προσχολικής - έχουν ειδικά μαθήματα για τις μαθησιακές δυσκολίες και πλήρες γνωστικό περιεχόμενο για τη διαχείριση παιδιών με ειδικές ανάγκες. Υπάρχουν τμήματα Ειδικής Αγωγής και επίσης χρόνια τώρα λειτουργούν δομές ΚΔΑΥ τώρα ΚΕΔΔΥ κτλ.

Δε γίνεται λοιπόν να φτάνεις στο νηπιαγωγείο χωρίς να γνωρίζεις ΤΙ κάνεις και ΠΩΣ λειτουργεις σε διάφορες περιπτώσεις. Αν κάθε εκπαιδευτικός με πιστοποίηση, βρίσκεται σε αίθουσες νηπιαγωγείου, αναιρεί τα ίδια τα προσόντα που δίνονται κατά τη φοίτησή του και αγνοεί πλαίσια εργασίας στο νηπιαγωγείο, τότε δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.
Εξατομικευμένα προγράμματα και προσεγγίσεις έχουν ενταχθεί και αναφέρεται στο ΔΕΠΠΣ απ΄το 2002 (11 χρόνια πριν)που είναι ο γενικός οδηγός των νηπιαγωγών που ακολουθείται και σήμερα. Όλα τα νηπιαγωγεία έχουν το υπόβαθρο να λειτουργούν άψογα - εφόσον η εκπαιδευτική ομάδα λειτουργεί επιστημονικά.
Τα διαφοροποιημένα προγράμματα, η παράλληλη στήριξη και άλλες υποστηρικτηκές δράσεις που εντάσσονται στο παιδείας έχουν ορισμένη οργάνωση και απαιτούν τόσο διεπιστημονική συνεργασία, όσο και διοικητική συνεργασία.

Οι σημαίες ημιμάθειας για κατάργηση "ειδικών δομών" (σχολείων) δε χρειάζονται, πόσο μάλλον κατάργηση τους με νόμο. :S

Υπάρχουν μέλη ΔΕΠ και ερευνητικές ομάδες που δίνουν κατευθυντήριες γραμμές, σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα στη λειτουργία της εκπαίδευσης.

6
Ποιος ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ σε ενα μαθητη να πάει σχολείο???????????????? είναι ευθυνη του μαθητη να προσαρμοστεί στο σχολείο ή ειναι ευθυνη του δασκαλου να κάνει τα πάντα ώστε να προσαρμοστεί ο καθε μαθητης του??????? Ο δασκαλος έχει ευθυνη να επιμορφωθει στα νέα δεδομενα που υπαρχουν στην ειδικη εκπαιδευση και τα νεα δεδομενα ονομαζεται ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ( INCLUSIVE EDUCATION)!!!!!!!!! δεν ζουμε πλεον στο 1960 που κλεινονταν τα παιδια με αυτισμο, down, με νοητικη υστέρηση σε ιδρύματα ως μιάσματα και ντροπη για την οικογενεια και την κοινωνια!!!!! θα παραπονεθει γονιός γιατι ο "άριστος" γιος/ κορη του παρεμποδίζεται στη μαθηση απο τον μαθητη με αυτισμό!!!???????????? ο γονιος του μαθητη με αυτισμό σε ποιον πρέπει να παραπονεθει που το παιδι του αντιμετωπιζεται ως το "κακομοιρο" της κοινωνίας και δεν έχει τα ίδια δικαιώματα στην εκπαιδευση με εμας τους "κανονικούς"!!!!!!! Ένα παιδι με αυτισμό δεν έιναι άρρωστο, ειναι ένα παιδι με ιδιαιτερα χαρισματα και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται!! ως εκπαιδευτικοί ωφείλουμε να διαμορφώσουμε την διδασκαλία μας όταν έχουμε ένα τέτοιο ιδιαιτερο μαθητη... και όχι ο μαθητης να προσαρμοστεί σε εμάς!! και μια διορθωση στον τίτλο του θέματος : δεν υπάρχουν αυτιστικά παιδιά ... υπάρχουν παιδιά με αυτισμό ...και ο λόγος του ότι πρέπει να απαγορευθουν τέτοια επιθετα είναι το ότι το συγκριμένο άτομο δεν το χαρακτηριζει μόνο το ότι έχει αυτισμό αλλά έχει και άλλα χαρισματα..!! Δυστηχώς όμως η άγνοια μας ως εκπαιδευτικοι μας κάνουν να έχουμε τετοιου είδους απορίες!!! Η πολιτεία δεν έχει κάνει τίποτα για να μας ενημερώσει .... αλλα το μονο που μας ωθεί να κάνουμε είναι να τσακωνόμαστε για το ποιοι θα περασουν πρώτοι στους πίνακες ειδικής αγωγής ... οι έχοντες σεμιναρίο ή οι έχοντες μεταπτυχιακό??

Αυτα τα λίγα ... ελπίζω να λύθηκαν οι απορίες σας σχετικα με το που ανηκει ο μαθητης με αυτισμό και η απαντηση είναι μια : ανηκει και είναι μέλος της κοινωνίας μας !!!!!

Μια μεταπτυχιακή φοιτητρια ειδικης αγωγής!


Περί χαρισμάτων και ειδικών αναγκών -- η πολιτική ορθότητα περιττεύει όταν απαιτείται ειδική γνώση και διαχείριση. Ναι, "δεν είμαι αυτιστική, έχω αυτισμό", "δεν είμαι Ελληνίδα, είμαι από Ελλάδα", "δεν είμαι ξανθιά, έχω ξανθά μαλλιά". Ένα επίθετο είναι και αν επιλέγουμε να το βαρύνουμε με σημασίες και προκαταλήψεις που δεν σχετίζονται με τον αυτισμό, η αλλαγή της σύνταξης δεν ωφελεί. 

Μη μπερδεύετε πιο πολύ.. Άκου είναι <<φάσμα>>. τι φάσμα; ηλεκτρομαγνητικό ή φωτός;;; Δε ξέρει ο πολύς κόσμος τι είναι φάσμα στη ψχολογία, ούτε διπολικό ούτε αυτισμού.
Ο αυτισμός παραμένει ψυχική διαταραχή που εκδηλώνεται και διαγνώσκεται σε "Φάσμα" .

Νιινα όταν ασχολησε με την ειδική αγωγή, δλδ την εκπαίδευση/αγωγή παιδιών με ΕΙΔΙΚΕΣ ανάγκες, δε σημαίνει πως αγνοείς την πρόοδο των παιδιών με φυσιολογική ανάπτυξη. Η τέλεση του παιδαγωγικού έργου πρέπει να ολοκληρώνεται. Μιας που μαθαίνεις για την "inclusive education" απέφυγε την αποκλειστική ενημέρωση της προσέγγισης για ΑμΕΑ' Υπάρχει inclusive education και για ΥΨΙΜ.

Εξατομικευμένο προγραμματισμό όμως για τα δεύτερα θα αργήσουμε να δούμε (αν δούμε ποτέ) αν κρίνω απ'τον προγραμματισμό της ειδικής αγωγής που έχει τη συνοχή ποντικοφαγωμένης δαντέλας.

Ελπίζω όταν θα δηλώνεις επιστήμονας με μεταπτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής να μην είσαι γεμάτη θαυμαστικά αλλά γνώση και ψυχραιμία για μελέτη και έρευνα των προσωπικών αναγκών των παιδιών.

7
npanag
-ναι μπορεί παιδί με αυτισμό να βρίσκεται στο τμήμα
-ναι μπορεί άτομο-μη νηπιαγωγός  να βρίσκεται στην αίθουσα (δυστυχώς, αλλά ο αυτισμός είναι ειδική κατηγορία διαταραχής)
- ΟΧΙ  -- δε μπορεί να "συνοδεύει" το παιδί μέσα στην τάξη

Η θέση "ειδικού/ης βοηθού" αφορά την παράλληλη στήριξη (παρ. β', Αρ.Πρωτ.75717/Γ6/04-06-2013/ΥΠΑΙΘΠΑ).
Σύμφωνα με το άρθρο 7 § 4 εδαφ. γ΄ του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199Α): "Η παράλληλη στήριξη των αυτιστικών μαθητών μπορεί να υλοποιείται και από ειδικό βοηθό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή της Σχολικής μονάδας και του Συλλόγου Διδασκόντων"

ΑΡΑ η ειδική βοηθός δεν προσφέρει υπηρεσίες σε άλλους/ες μαθητές/τριες, αλλά υλοποιεί την "παράλληλη στήριξη αυτιστικού παιδιού", σε αντιστοιχία με τα καθήκοντα και αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης: θα πρέπει να έχει συνεργασία με τη νηπιαγωγό αλλά και να παράγει έργο διακριτό σε συνεργασία με Σχολική Σύμβουλο Ειδικής, Διεύθυνση κτλ
-------------------------------------------------
Καθήκοντα και αρμοδιότητες εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης (Αριθμ. 27922/Γ6/2007/Υπουργική Απόφαση, Φ. 353.1/324/105657/Δ1 Υπουργική Απόφαση):

δ.1)              Ενημερώνονται από το διευθυντή του σχολείου σχετικά με τις ανάγκες του μαθητή, για τον οποίο έχει εγκριθεί παράλληλη στήριξη ύστερα από σχετική πρόταση του ΚΔΑΥ ή των πιστοποιημένων ιατροπαιδαγωγικών υπηρεσιών και εισήγηση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.

δ.2)              Αξιολογούν τις εκπαιδευτικές δυνατότητες του μαθητή και συντάσσουν εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το ΚΔΑΥ και το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής. Για την υλοποίησή του συνεργάζονται με το διευθυντή, τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς του τμήματος και τους άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ενιαία αντιμετώπιση των προβλημάτων του συγκεκριμένου μαθητή.

δ.3)              Υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.

δ.4)              Συνεργάζονται με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και τα ΚΔΑΥ στις περιπτώσεις μαθητών που παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία και προβλήματα.

δ.5)              Συντάσσουν ατομικό εκπαιδευτικό και εβδομαδιαίο πρόγραμμα υποστηρικτικών δραστηριοτήτων του μαθητή και το υποβάλλουν σε τρία αντίτυπα, στο σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής, ο οποίος και παρακολουθεί την εφαρμογή του.

δ.6)              Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές συστεγαζόμενου ή όμορου σχολείου που χρειάζονται παράλληλη στήριξη ύστερα από εισήγηση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής και του Διευθυντή Εκπαίδευσης.

δ.7)              Καταρτίζουν το πρόγραμμα παράλληλης στήριξης σε συνεργασία με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και το ΚΔΑΥ, με κριτήρια τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή και τις δυνατότητες ένταξης στην τάξη του.
-----------------------------------------------------------
ΔΕΝ γίνεται λοιπόν να λέει η σύμβουλος πως είναι "συνοδός" --- Μιλάμε για επιστημονικό προσωπικό και μάλιστα με μεταπτυχιακή εκπαίδευση.. Είναι δυνατό να μην υποστηρίζει με συνέπεια το ακαδημαϊκό/παιδαγωγικό της έργο;


Πέρα απ'το φόρουμ μας, ας το ψάξει περισσότερο και η νηπιαγωγός. Ας δει που υπάρχει το πρόβλημα: στη συνεργασία; στην εικόνα της ίδιας για τον αυτισμό(μπορεί να μάθει περισσότερα); στις ικανότητες της ειδικής βοηθού; στις ικανότητες της διεύθυνσης του νηπιαγωγείου; σε ΚΕΔΔΥ; στη σχολικής συμβούλου; στην επαφή σχολείου-οικογένειας/ων;
Παντού;;;;;;;;;;;; Υπεύθυνη αντιμετώπιση και απ'τις δυο -- νηπιαγωγός και ειδική βοηθός να συνεργαστούν :)

Αν η δεύτερη τελικώς δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα και επωμίζεται το βάρος και τις αρνητικές συνέπειες η νηπιαγωγός, τότε δημιουργείται σύνθετο πρόβλημα. Προτού βρεθεί υπόλογη με πειθαρχικά παραπτώματα (107ΥΚ), αμέλεια - ατελή εκπλήρωση καθήκοντος κτλ., ενώ έχει καταβάλει τα μέγιστα για την αρτιότερη συνεργασία με την "ειδική βοηθό", και είναι αδύνατο' τότε είναι ορθό να κοινοποιήσει εγγράφως όλα τα ζητήματα που προκύπτουν, στην Διεύθυνση, την περιφερειακή Διεύθυνση Α'θμιας, στην σχολική σύμβουλο Ειδικής κτλ.

8
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: δημοτικοι παιδικοι σταθμοι
« στις: Οκτωβρίου 16, 2013, 10:34:31 am »
Προσλαμβάνονται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου - ΣΟΧ και πληρώνονται με 1092 ευρώ. Περί εντοπιότητας - ισχύς, παρότι σταμάτησε να λειτουργεί με ανακοίνωση του Υπουργείου, πολλοί δήμοι -- στηριζόμενοι στο γεγονός ότι η έγκριση της προκήρυξης είχε γίνει πριν την ανακοίνωση του Υπουργείο (Μάρτιος 2011 αν θυμάμαι καλά) έλεγαν ως πέρυσι πως ισχύει.

Η εντοπιότητα έχει ειδική ισχύ σε ορισμένους νομούς, αν θέλετε να κάνετε αιτήσεις -- καλέστε τον ΑΣΕΠ. Συχνά οι Δήμοι δεν ακολουθούν τις οδηγίες με την ευλογία φυσικά .. των ανωτέρων..

Περί πρόσληψης ένα παράδειγμα -> ΑΔΑ:

9
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: 600 Νηπιαγωγοί μέσω ΕΣΠΑ
« στις: Οκτωβρίου 16, 2013, 10:32:46 am »
αναμένουμε

10
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: 600 Νηπιαγωγοί μέσω ΕΣΠΑ
« στις: Οκτωβρίου 15, 2013, 01:32:41 pm »
Ο κ. Μπράτης υποστηρίζει και υποστήριζε την αν-ικανότητα πρόσληψης σε δημόσια σχολεία μέσω ΟΑΕΔ λόγω απόφασης ΣτΕ. Μέσω Υπουργείο δεν υπάρχει καμιά ανακοίνωση όπως δεν υπήρχε και καμιά γνωστοποίηση για τις μελλοντικές δράσεις και τον προγραμματισμό για ΚΟΧ.

Ουδέποτε έκανε αναφορά ούτε ο κ. Μπράτης που είναι αιρετός, ώσπου την Κυριακή (13/10) κοινοποιήσαμε παντού ΦΕΚ και ΑΔΑ να τα δουν επισήμως ΟΛΟΙ.

Επιπρόσθετα το Υπουργείο Εργασίας εκχωρεί από το 2010 τα δικαιώματα διαχείρισης του έργου στον ΟΑΕΔ (τελευταίο είναι το ΦΕΚ 2411/

11
Ο κ. Μπράτης υποστηρίζει και υποστήριζε την αν-ικανότητα πρόσληψης σε δημόσια σχολεία μέσω ΟΑΕΔ λόγω απόφασης ΣτΕ. Αγνοούσε τον σχεδιασμό περί ένταξης ΠΡάξης ΚΟΧ σε όλα τα υπουργεία, μιας που ουδέποτε έκανε αναφορά ώσπου την Κυριακή (13/10) που κοινοποιήσαμε παντού ΦΕΚ και ΑΔΑ να τα δουν επισήμως ΟΛΟΙ.
Επιπρόσθετα το Υπουργείο Εργασίας εκχωρεί από το 2010 τα δικαιώματα διαχείρισης του έργου στον ΟΑΕΔ (τελευταίο είναι το ΦΕΚ 2411/

12
Δυναμική συνέχεια!

13
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ' φάση αναπληρωτών ΠΕ60
« στις: Οκτωβρίου 13, 2013, 11:21:10 pm »
συγγνώμη αλλά αγανακτώ γενικώς --- μια πρώτη γεύση που παίρνω απ'το πρώτο σκανάρισμα/διάβασμα της επιστολής

 "αφήστε τα ψαλίδια" ... "οι νηπιαγωγοί κάνουν χειροτεχνίες" όλη την ώρα - μάλιστα
κάναμε αγώνες και αποσύρθηκαν τροπολογίες... γ'αυτό το 90% των προνηπίων είναι τώρα στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς με μαμάδες να τρέχουν στο καλοκαίρι να τα γράψουν μέσω ΕΣΠΑ ακόμα και σε Ιδιωτικές δομές που επιχορηγούνται φυσικά +++ γι'αυτό ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΑΜ

14
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Δ' φάση αναπληρωτών ΠΕ60
« στις: Οκτωβρίου 13, 2013, 05:05:30 pm »
Το πρόγραμμα κορίτσια έχει τεθεί σε εφαρμογή --- ο Καψαλάκης όπως έγραψαν παραπάνω ανέφερε ακριβώς τα τεχνικά δελτία της Πράξης -- ποια προκήρυξη θα σταματήσουμε;;
Τι θα καταργήσουμε νόμο εμείς; Μόνο αν ασκηθεί μαζικά πίεση στο Υπουργείο, βλέπε εξώδικο στο Κλινάκη από το ευρωπαϊκό σχολείο Ηρακλείου, βλέπε Ικαρίες, Λαμίες γονείς και εκπαιδευτικούς μαζί θα κάνουμε κάτι.

Διαβάστε το οργανόγραμμα και τις συνθήκες του προγράμματος -- επικοινωνούμε με τους υπεύθυνους της Πράξης για να μάθουμε και να πιέσουμε. Όπως έγραψα αλλού το Υπουργείο δεν είναι αρβανιτοκοτέτσι ούτε το Σύνταγμα πίτουρα.


helenintza  κοινοποίησε μας  ένα προσχέδιο. Τη Δευτέρα ως την Τετάρτη έχουν οργανωθεί όλες οι συνελεύσεις των τοπικών συλλόγων πρωτοβάθμιας. Θεωρώ ότι απαιτείται η συνδρομή νομικών συμβούλων.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 617
Σύνολο: 619

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.