Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sarcastic

Σελίδες: 1
1
Προσοχή! Μην ξεκινήσετε μεταπτυχιακό με αγαθό τιούτορα (όποιος καταλάβει τι εννοώ, κατάλαβε), δηλαδή τον τιούτορα που αναλάμβανε και το μεταπτυχιακό της Λ' Άκουιλα εδώ και δέκα χρόνια.
Είναι πολύ αλμπάνηδες. Δεν μπορώ να πω περισσότερα. Ξέρω από πολύ κοντινό μου πρόσωπο ότι δεν είναι καθόλου εξυπηρετικοί.
Ο τιούτορας τα έχει φορτωμένα στον κόκορα όλα, έχει τη γυναίκα του στη γραμματεία η οποία είναι μία παράξενη τύπισσα που κάνει τα πάντα για να μην εξυπηρετήσει. Ο δεύτερος τιούτορας-υπάλληλος μοιάζει στο βασικό τιούτορα (τα έχει φορτωμένα).
Τους αρέσει να κόβουν βόλτες με τους καθηγητάδες και οι φοιτητές τα κάνουν όλα μόνοι τους έχοντας να αντιμετωπίσουν μία ανισόρροπη στη γραμματεία, η οποία είναι σύζυγος τιούτορα.
Άλλα λέει ο ένας κι άλλα ο άλλος. Τα 4 χιλιάρικα τα παίρνουν χωρίς να κάνουν τίποτα. Άντε κάποτε ήταν οι μόνοι που μεσολαβούσαν για να γίνουν αυτά τα μεταπτυχιακά τώρα όμως έχει αλλάξει η κατάσταση. Ξεχνάνε να προωθήσουν τα έγγραφα εκεί που πρέπει, δεν απαντάνε σε μηνύματα. Ο φοιτητής τους θα αναλάβει να λύσει όλα τα προβλήματα μόνος του και δεν υποστηρίζουν τα συμφέροντά του απέντι στο Πανεπιστήμιο. Κατάσταση περίεργη γενικώς, όπως βλέπω. Μακριά καλύτερα.

2
Το απόλυτο χάος! Μα είναι δυνατό να ζητούν από τα παιδιά να γράψουν σε δύο διαφορετικά κείμενα σε τόσο λίγη ώρα!
Μετά σου λέει "γιατί μισούν τα παιδιά τα φιλολογικά μαθήματα"!
Αφού κατάντησαν να είναι ένα βασανιστήριο.

3
Kαλησπέρα συνάδελφοι. Το σαιτ του παιδαγωγικού ινστιτούτου ΄΄study4exams'' πώς το βρίσκεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητά του; Εγώ το βρίσκω πολύ καλό και μάλιστα δίνω στη μαθήτριά μου φωτοτυπημένα τα σχόλια από εκεί, αλλά επειδή πρώτη χρονιά διδάσκω γ'λυκείου, δεν ξέρω αν κάνω καλά ή από πού αλλού θα μπορούσα να της δίνω σημειώσεις. Αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο καλό βοήθημα για τον Αριστοτέλη (στον οποίο βρίσκομαι τώρα), καλοδεχούμενο! Ευχαριστώ :)

4
Από την άλλη, μην περιμένεις πως κάποια περιζήτητα μεταπτυχιακά του ίδιου κλάδου, όπως αυτό της Φλώρινας, θα είναι πιο οργανωμένα.
Εδώ δεν ξέρουν να απαντήσουν αν θα μπορεί κάποιος να το παρακολουθήσει εξ αποστάσεως ή πρέπει οπωσδήποτε να είναι εκεί.
Επίσης πέρσι- πρόπερσι συμμετείχα σε σεμινάριο που διοργανώνουν οι διοργανώτριες του μεταπτυχιακού αυτού.
Το σεμινάριο ήταν χρήσιμο αλλά υπήρχε ασάφεια σχετικά με τις ώρες αναγνώρισης και το έγγραφο αναγνώρισης που παίρνεις. (Δηλαδή σε κάποιες προκηρύξεις έγραφαν λιγότερες ώρες από αυτές που αναγνωρίστηκαν στο τέλος και άλλο τύπο αναγνώρισης). Άσχετο αλλά και σχετικό παράδειγμα.


5
Το λέω για το γραφείο που ανέλαβε ως μεσολαβητής πέρσι το ίδιο μεταπτυχιακό, όχι για το γραφείο που εσύ αναφέρεις (δεν ξέρω αν κι αυτό πρόσφερε tutor για το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό).
Δε φαίνεται μούφα, κοίταξα και στη σελίδα του πανεπιστημίου, αυτοί φαίνονται σοβαροί. Απλά για το μεσολαβητικό γραφείου έχω ενστάσεις και για την πρακτική. Εδώ δεν ενημερώνουν για απλές διαδικασίες, δε στέλνουν ένα email με στοιχεία τι να κάνει αυτός που ενδιαφέρεται, φαντάσου να φτάσουμε στην αναγνώριση. Δεν εννοώ το γραφείο που λες εσύ πάντως, εννοώ εκείνο που εδώ και χρόνια κάνει στην Άκουιλα και στο Τορίνο πριν κάποια χρόνια.

6
Καλησπερα
δεν εχει παρακολουθησει κανεις το συγκεκριμενο μεταπτυχιακο την προηγουμενη χρονια????εστω καποιος που σκεφτεται να το παρακολουθησει φετος????
Tώρα είδα το μήνυμά σου.
Ρώτησα κι εγώ πριν από καιρό. Η εντύπωση που αποκόμισα (από το παλιό γραφείο που έκανε το περσινό μεταπτυχιακό Φλωρεντίας) είναι πως σε κρατάνε χωρίς ενημέρωση. Παίρνεις τηλέφωνο, δεν τους βρίσκεις. Στέλνεις email, δε σου απαντούν ή απαντούν όποτε θυμηθούν και μονολεκτικά. Πολύ φλου, επίσης πολλά σημεία που δεν είναι ξεκαθαρισμένα. Δε νομίζω να είναι ύποπτο αλλά από πλευρά οργάνωσης πάσχει πολύ το συγκεκριμένο γραφείο-τιούτορ! Κανονικά θα έπρεπε να έχει όλους όσους ρώτησαν ενήμερους με μία και μόνο ανακοίνωση προς όλους για τα στάδια των αιτήσεων π.χ.
Ξέρω άτομα που έδωσαν στο παραπάνω γραφείο προκαταβολή για το μεταπτυχιακό της L' Aquila που θα ξεκινούσε πέρσι (τον Ιούνιο νομίζω;) και ακόμα είναι στον αέρα.

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιουλίου 21, 2014, 09:38:39 pm »
Ευχαριστω που επιβεβαιωνεις τα λεγομενα μου λιγες σελιδες πριν.

Κανεις δεν υποστηριζε το να μην αντιδρουμε σε τιποτα αλλα εγω τουλαχιστον ελεγα οτι κενα ΔΕΝ υπαρχουν οποτε στην παρουσα φαση καλυτερα να μην ταραζουμε τα νερα γιατι θα βρεθουμε σε χειροτερη θεση. Σημειωτεον δεν περιμενω μεταθεση διοτι πλεον ανηκω στην Πρωτοβαθμια.
Στην Πρωτοβάθμια, δεν φοβούνταν για τη νομιμότητα;
Με ποιον τρόπο έγιναν εκεί οι μεταθέσεις και πήρε το 47%;
Με τον ίδιο τρόπο δεν πρέπει να γίνουν οι μεταθέσεις και στη Δευτεροβάθμια κανονικά;

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιουλίου 21, 2014, 06:13:07 pm »
Ποιο myschool έδωσε 50 κενά φιλολόγων για μετάθεση στην επικράτεια και 36 ΠΕ04 αντίστοιχα ;

Συνάδελφοι αν ΔΕΝ ξυπνήσουμε και δεν κινηθούμε τώρα μαζί σε λίγο θα μας κάνουν ότι θέλουν !
Είσαι μέσα στο μυαλό μου!
Αν μετά από αυτό το φιάσκο, αφήσουμε να κυλήσουν τα πράγματα χωρίς μία διαμαρτυρία, την πατήσαμε άσχημα.
Και η ΟΛΜΕ με τις 'ρεαλιστικές' της απαιτήσεις για τμήματα 20 ατόμων, δε μοιάζει να βοηθάει πολύ.

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιουλίου 21, 2014, 05:24:39 pm »
Εντάξει, μιλάμε για μεγάλους καραγκιόζηδες...
Πάρα πολύ μεγάλους όμως...

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιουλίου 21, 2014, 01:08:39 pm »
Προσωπικά δεν περιμένω τίποτα, από πέρσι τον Αύγουστο ανήκω στην πρωτοβάθμια, απλά το γράφω για να μην κάνετε ανανέωση κάθε 5 δευτερόλεπτα. Είναι μειοψηφία οι περιπτώσει, που το υπουργείο έχει ανακοινώσει τέτοια θέματα πρωί, γιατί μετά δεν μπορεί να δουλέψει κανείς από τα τηλέφωνα. Πάντα θέλουν να μεσολαβεί κάποιος χρόνος για να "εκτονωθεί" ένα μέρος της πίεσης. Τώρα όσοι περιμένετε αλλαγές, αν είναι να γίνουν θα έχουν γίνει ήδη μέσα στο σαββατοκύριακο. Δύσκολο ήταν να αναθέσει σε 3-4 υπαλλήλους αυτή τη δουλειά; θα μπορούσε για λόγους στημένου επικοινωνιακού παιχνιδιού να οργανωθεί κάτι τέτοιο, αλλά ήδη θα το μαθαίναμε, δηλαδή θα είχε στηθεί σκηνικό. "Ο υπουργός επέστρεψε τις μεταθέσεις και ζήτησε να ξανασυνεδριάσει το ΚΥΣΔΕ για να δει αν μπορούν να ικανοποιηθούν πειρσσότερες κλπ". Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο, οπότε θα έλεγα συνάδελφοι μπορεί να είναι σκληρή η πραγματικότητα, αλλά καλύτερα να ζούμε με αυτή, παρά με όνειρα που σχεδόν πάντα αποδεικνύονται απατηλά.

Τέτοιους ωραίους ελιγμούς κάνει κάποιος όταν σε υπολογίζει, όχι όταν σε έχει γραμμένο στα παλιά του τα παπούτσια και όταν σε θεωρεί (δικαίως) δεδομένο.

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιουλίου 19, 2014, 11:00:50 pm »
Τέλειααααααααα! :D :D :D :D

Συνολικά οι μεταθέσεις  ειναι 740
ΠΕ02 ικανοποίηση 10%
ΠΕ03 ικανοποίηση 4%
ΠΕ04 ικανοποίηση 3,5%

Έχω ενθουσιαστεί! ;)

Και θα έπρεπε! (...να έχεις ενθουσιαστεί) ;)

12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιουλίου 19, 2014, 10:58:55 pm »
δυστυχως εχω μια υποψια.
συνεπεικουρειται απο τον νομο περι "υποχρεωτικών μεταθέσεων" που ψηφίστηκε πριν απο καποιους μηνες.
το παιχνιδι ειναι στημενο.
οπως και των "υποχρεωτικων αποσπασεων" .Το ειδα πως παιζεται στη ΔΙΔΕ που ανηκω. ο Φλουφλης Α εχει αλλεργια στο αλατι της θαλασσας και θελει να παει στη μαμα του. Οκ. χαρακτηριζεται υπεραριθμος. Ολως τυχαιως η διαδικασια ολοκληρωνεται με την αποσπαση του Φλουφλη Α στη μαμα του ΑΛΛΑ τα μορια τα θαλασσινα , στη θεση τους.
Οποτε τον ειδα να τσιπαει το 11αρι, απο την Αθηνα.
Σιγουρακι.
Τωρα λοιπον θα παιχτει το ιδιο  παιχνιδι με ανεβασμενο λεβελ.
αντι για αποσπαση ---> μεταθεση.
ΟΠως ειδατε η αντιδρση των μουστακιων της ΟΛΜΕ ήταν ανυπαρκτη. Αρα ειναι μέσα στο παιχνιδι τα παλληκαρια.Και επειδη ο Φλουφλης Χ παρολα τα κολπα του δεν μπορει να εχει αρκετα μορια της μεταθεσης,τρωμε εμεις την λασπη τους και αυτος την θεση μας.
Αυτα
και σταματηστε να τρωγεστε με ποσοστα και ειδικοτητες γιατι εδω μιλαμε για ΛΕΕΕΡΕΕΕΣ.
Καληνυχτα σας

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Συμφωνώ απολύτως με το πνεύμα σου!

13
λάθος, από το άρθρο 14 δεν προκύπτει αυτό που λες:
Άρθρο 14 (κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών) παρ. 3  του Π Δ 50/1996 όπως τροποποιήθηκε από το Π Δ 100/1997 και ισχύει: «Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 του ίδιου Π.Δ.».
η φράση "μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν το ίδιο σχολικό έτος" καθορίζει την "ταυτόχρονη τοποθέτηση" και δε σημαίνει ότι μόνο τη χρονιά που πήγε με ρύθμιση υπεραριθμίας προστατεύεται ο συνάδελφος.

Κι όμως και το δικό μας ΠΥΣΔΕ ακολουθεί αυτό που λέει ο/η anapli και το στηρίζουν ακριβώς στο ίδιο σκεπτικό ότι η υπεραριθμία είναι ένα ετήσιο γεγονός. Η προστασία του τοποθετημένου από άρση υπεραριθμίας (δυστυχώς) ισχύει για τον πρώτο χρόνο (το ίδιο εκείνο έτος που τοποθετήθηκε) γιατί εκτός των άλλων πρέπει να υπηρετήσει την οργανική του.
Πιστεύω πως πρέπει οπωσδήποτε να διορθωθεί ο νόμος που αφορά την απόδοση οργανικής στα σχολεία.
Πρέπει να υπάρξει ένα σύστημα δικαιότερο όπου θα συνυπολογίζονται όλα, χρόνια προϋπηρεσίας, μόρια, χρονιά απόδοσης της οργανικής, οικογενειακή κατάσταση, εντοπιότητα κ.α.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 614

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.