Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Αίμη

Σελίδες: 1
1
ΘΕΜΑΤΑ ΚΥΡΙΑΚΗ 18/06/2017

1- Α Να αναφέρεται συνοπτικά τις βασικές προυποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης των ενήλικων εκπαιδευομένων.  (Θ. Ομάδα 1)
2  -Όσον αναφορά στην αυτοαξιολόγησή σας ως εκπαιδευτές ενηλίκων, κρίνετε οτι αρκεί η συνεχής ενημέρωση στις εξελίξεις του αντικειμένου σας, προκειμένου να επιτύχετε τη βελτίωση σας ; (3-B ομαδα 9)
3- (36-Γ  Θ.Ομάδα 6)
 
 Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που έδωσα εχθές, οι εξεταστές ήταν πολυ σχολαστικοί με τον χρόνο.Ήσουν εντάξει, οταν τελείωνες μεταξύ 19 και 20 λεπτών. Η ομάδα που δώσαμε μαζί ήταν πολύ καλή. Συνεργαστήκαμε όλοι άψογα , και βοηθούσαμε όλοι, αυτόν που έκανε την διδασκαλία ακολουθώντας τις οδηγίες που μας είχε δώσει.  Ακόμα θα ήθελα να επισημάνω ότι το χρόνο μπορεί να τον 'κρατάει" διακριτικά και κάποιος απο την ομάδα, βοηθάει πολύ!!
Καλή επιτυχία σε όλους !!

2
Μήπως μπορεί κάποιος να μας πει τα θεματα που μπήκαν σήμερα 11/6/2017;

4
Ευχαριστώ πολύ!! Μια ερώτηση έχω..Οι ερωτήσεις ήταν 3 ( Α,Β,Γ ) σωστά ;Η παρακάτω ερώτηση που βρισκόταν
;


(1. Στο πλαίσιο αξιοποίησης του βίντεο για εκπαιδευτικούς σκοπούς να δώσετε ορισμένα παραδείγματα χρήσης του βίντεο για δραστηριότητες και ανάπτυξη δεξιοτήτων.Ενδεικτικά, παρατίθενται 4 παραδείγματα:

Παράδειγμα 1ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά και αμέσως μετά παρακολουθεί στο βίντεο τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής ενός βιβλίου.

Παράδειγμα 2ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη διαβάζει το έντυπο υλικό περί της διδακτικής μιας ξένης γλώσσας και της
μεθοδολογίας αξιολόγησης της απόδοσής του μαθητή και παρακολουθεί στο βίντεο τύπους παρόμοιων αξιολογήσεων.

Παράδειγμα 3ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά μέρος των στοιχείων διοίκησης μιας επιχείρησης και αμέσως μετά
παρακολουθεί στο βίντεο διαφορετικές προσεγγίσεις διοίκησης, τις οποίες του/ης ζητείται να αξιολογήσει και κατόπιν να συνθέσει μια δική του/ης προσέγγιση στο αντικείμενο, αναλυτική και τεκμηριωμένη.

Παράδειγμα 4ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά στο έντυπο υλικό πώς παρασκευάζεται μια χημική ουσία και κατόπιν
παρακολουθεί στο βίντεο να την παρασκευάζει κάποιος ειδικός στο εργαστήριο του εξηγώντας, βήμα-βήμα, τον τρόπο σύνθεσής της.)



5
Καλησπέρα! Στο link ανέβασες δεν μπορώ να μπώ.Θα μπορούσες να το ανεβάσεις κάπως αλλιώς?

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 809
Σύνολο: 818

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.