Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Jenny_Jenny

Σελίδες: 1
1
[...]
Πάντως όπως και να έχει το θέμα μια προφορική-γραπτή εξέταση ενός φυσικώς αδύνατου μαθητή είναι πολύ πιο ευνοική έναντι των υπολοίπων μαθητών. Το γεγονός ότι δεν στα γράφει όλα, ή και καθόλου, και τα λέει προφορικά, και γίνεται μια συζήτηση με τον εξεταστή σίγουρα βοηθάει. Μέσα από τον διάλογο μαθητή-εξεταστή μπορεί να αποκαλυφθούν κάποια σημεία λύσης της άσκησης.
Άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να υπήρχει ξεχωριστό ποσοστό θέσεων για αυτούς τους μαθητές και να μην τρώνε θέσεις από τους άλλους.
Δεν υπάρχουν ακριβή πλαίσια του πως να γίνει η εξέταση ειδικά στα Μαθηματικά, Φυσική κλπ όπου το προφορικο είναι πολύ σχετικό.  Η εξέταση αυτή είναι προφορικά μεν, γραπτά δε, και με έναν διάλογο λύνουμε την άσκηση. Κάπου έιναι θολα τα νερά....

θα έπρεπε να ντρέπεσαι για όσα λες...!!!!!

ευνοϊκή η εξέταση για τους δυσλεξικούς μαθητές;; και γιατί δεν λες πόσο ευνοϊκή είναι η όλη εκπαιδευτική διαδικασία για τους μη δυσλεξικούς μαθητές ;;; πάνω σε αυτούς -στον μέσο όρο- έχει χτιστεί όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και επειδή αναζητιούνται τρόποι να υπάρξει μία ισότητα και μία ευκαιρία και για τους δυσλεξικούς μαθητές τολμάς να μιλάς για ευνοιοκρατία;; ποιος σου είπε ότι μόνο οι μη δυσλεξικοί μαθητές δικαιούνται να μορφωθούν;;

και το διάβασμα και το γράψιμο είναι επίκτητες ικανότητες και όχι εκ γενετείς... παγκόσμια στατιστικά δεδομένα λένε ότι το 10% των ανθρώπων δεν μπορούν να τις κατακτήσουν αυτές τις ικανότητες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ηλίθιοι... αντίθετα τις περισσότερες φορές πρόκειται για άτομα με πολύ υψηλότερο του μέσου όρου δείκτη ευφυίας...

εσύ γνωρίζεις πόσοι είναι εκείνοι οι γονείς που διαβάζουν οι ίδιοι την ιστορία, τα θρησκευτικά ή τη βιολογία για να την ακούσουν τα παιδιά τους, ακόμα και στο Λύκειο, γιατί αδυνατούν να διαβάσουν μόνα τους ένα συνεχές κείμενο 2-3 σελίδων χωρίς να χρειάζονται άπειρες ώρες και επειδή κανείς δεν έχει προβλέψει να υπάρχουν τα σχολικά εγχειρίδια και σε ακουστική μορφή;; ότι οι δυσλεξικοί μαθητές στην πλειοψηφία τους αδυνατούν να φωτογραφίσουν λέξεις όπως εμείς οι υπόλοιποι και εξακολουθούν να τις συλλαβίζουν λες και τις βλέπουν για πρώτη φορά όπως κάναμε εμείς στην Α' δημοτικού;;; και ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορούν να διαβάσουν καλά;;; η λεγόμενη δυσαναγωνστία;;;  ότι από τη βιασύνη τους βλέπουν μόνο την πρώτη συλλαβή και την υπόλοιπη λέξη την μαντεύουν με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να κάνουν λάθος;;; ότι αδυνατούν να μεταφέρουν τη σκέψη τους με σωστή σύνταξη στο χαρτί και ότι είναι αδύνατον να παπαγαλίσουν και άρα πάρα πολύ δύσκολο να ανταποκριθούν στο εξεταστικό σύστημα που στηρίζεται εξ ολοκλήρου στην αποστήθιση και γι αυτό είναι απαραίτητο να γίνονται ερωτήσεις που επιδέχονται σύντομες απαντήσει, ώστε να μπορεί να αξιολογηθεί η επάρκεια των γνώσεων τους;;; και ότι αυτό είναι η λεγόμενη δυσγραφία;;;

όταν ένας δυσλεξικός μαθητής, και ίσως και με ΔΕΠ πολλές φορές, χρειάζεται την 3πλασια ώρα για να κατανοήσει και να αφομοιώσει την ύλη όταν διαβάζει στο σπίτι, προσπαθώντας να ευθυγραμμιστεί στις επιταγές που αφορούν τον μέσο όρο των μαθητών -τους μη δυσλεξικούς δηλαδή- ποιος νοιάζεται και ποιος καταγγέλλει την εύνοια που απολαμβάνουν τα μη δυσλεξικά παιδιά;;;;

κανένας δεν κάνει χάρη στους δυσλεξικούς μαθητές απλά γίνονται προσπάθειες να αντιμετωπιστούν ισότιμα με όλους τους υπόλοιπους...


[...]
Πάντως όπως και να έχει το θέμα μια προφορική-γραπτή εξέταση ενός φυσικώς αδύνατου μαθητή είναι πολύ πιο ευνοική έναντι των υπολοίπων μαθητών.

[...]

Άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να υπήρχει ξεχωριστό ποσοστό θέσεων για αυτούς τους μαθητές και να μην τρώνε θέσεις από τους άλλους.

Μπορεί όμως σε αυτή την περίπτωση που ξέχασε ή δεν πρόλαβε να αναπτύξει ένα ερώτημα να το παίξει μάγκας και να "κλέψει" τη διαδικασία, και να δηλώσει, όπως του δίνει δικαίωμα ο κανονισμός, ότι επιθυμεί αυτό το ερώτημα ή το υποερωτημα να το απαντήσει προφορικά!!!

Εμας μας διάβασαν τον κανονισμό πριν, και έχει αυτό το δικαίωμα. Μάλιστα σε αυτή την περίπτωση μας είπαν γράφει ο καθηγητής και ο μαθητής απλά τα λέει προφορικά!!
Οι οδηγίες σε αυτό το σημείο αναφέρουν ότι ο καθηγητής γράφει στο πρόχειρο ή στον πίνακα με κιμωλία αφού το τετράδιο έχει κλείσει όπως πολύ σωστά είπες, προκειμένου να μπορεί να τον παρακολουθήσει (γιατί μαθηματικά στον αέρα και με λόγια δεν λύνονται).

θα το παίξει "μάγκας" επειδή θα σκεφτεί εκείνη την ώρα τη σωστή απάντηση;;; είναι εντελώς απαράδεκτος... δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι σημαίνει δυσλεξικός μαθητής και μάλιστα με ΔΕΠ...

είναι ολοφάνερο ότι είσαι προκατειλημμένος εναντίον τους, εναντίον των δυσλεξικών μαθητών... πιστεύεις ότι ευνοούνται έναντι των υπολοίπων... χωρίς ούτε στιγμή να αναρωτηθείς τι μπορεί να είναι αυτή η δυσλεξία και πόσο επηρεάζει την καθημερινότητα τους... πόσο τους έχει δυσκολέψει σε όλο το σχολείο... όταν είναι δακτυλοδεικτούμενοι... όταν οι συμμαθητές τους πίστευαν ότι το "προφορικό" είναι πιο εύκολο, χωρίς να υπολογίζουν τα αυξημένα ποσοστά άγχους τους και τη φυσική τους αδυναμία να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις που έχουν σχεδιαστεί για το μέσο όρο των μαθητών, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι δικές τους ιδιαίτερες ικανότητες, εκτός από την πρόβλεψη για την προφορική εξέταση, που είναι εντελώς αντικειμενικό κριτήριο... όταν πολλοί καθηγητές τους σε γυμνάσιο και λύκειο έχουν μαύρα μεσάνυχτα για το πώς εξετάζονται οι δυσλεξικοί μαθητές και επιμένουν να διορθώνουν πάνω στο πρόχειρο...

γι' αυτό σε παρακαλώ, ειλικρινά σε παρακαλώ πολύ, μην ξαναγίνεις εξεταστής τους στις Πανελλήνιες... γιατί όσον αφορά τη δική σου περίπτωση μάλλον ο δήμιος τους είσαι...

Υ.Γ. έφτιαξα προφίλ εδώ μόνο και μόνο για να σου απαντήσω... ζητώ συγνώμη απ όσους συμμετέχουν στη συζήτηση αν ξεπέρασα τα όρια αλλά ειλικρινά νιώθω απίστευτα θυμωμένη και αγανακτισμένη... κυρίως όταν σκέφτομαι ότι υπάρχουν κι άλλοι που έχουν τις ίδιες απόψεις με τον συγκεκριμένο κύριο...

Υ.Γ. 2 ένα πρόχειρο λινκ που αφορά όχι μόνο τους εξεταστές αλλά όλους τους εκπαιδευτικούς, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας... με ένα γκουκλάρισμα θα βρείτε και καλύτερα... γιατί η άγνοια σας είναι μεγάλος εχθρός... των παιδιων που καλείστε να διδάξετε...

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.