Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - PanayotisYannakas

Σελίδες: 1
1
Καταρχάς μπράβο που μην δουλεύοντας στο Δημόσιο, έχεις τη δυνατότητα, να μπαίνεις και να γράφεις με την αληθινή σου ταυτότητα και να έχεις το θάρρος της γνώμης σου. Αν δουλεύες στο Ελληνικό Δημόσιο, ίσως να ήταν απερισκεψία και να μην έφθανες ποτέ στη συνταξιοδότηση που αναφέρεις παρακάτω, ή τέλος πάντων να ήξεραν ποιος είσαι με ότι συνεπάγεται αυτό αν είχες οικογένεια και παιδιά.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις. Ακόμη και ο Φώσκολος θα απέρριπτε την γλαφυρότητα της ιδέας ότι, οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί λογοκρίνονται και φοβούνται στην Ελλάδα. Δεν υπάρχουν καν οι υποδομές να στηρίξουν κάτι τέτοιο. Αλλά ακόμη και αυτό να υπονοείς απλά από διαφορετική αφετηρία με επιβεβαιώνεις πλήρως. Λίγο-πολύ όλα τα παράπονα και όλες οι κατηγορίες μου συνοψίζονται στο ότι ο σημερινός δάσκαλος και καθηγητής έχει απαγκιστρωθεί από τα κυβερνητικά τελετουργικά, τόσο ως κουλτούρα και αισθητική, όσο και λειτουργικά και πρακτικά. Αποζητάς τον οίκτο μου στη βάση του συνδρόμου της Στοκχόλμης;;!! Mετα από έναν τέτοιο οξυδερκή μαζοχισμό, και ο L. V. Trier θα παρακαλά για τα ταχύρυθμα μαθήματα σας, Δημιουργική Γραφή 101

Δεύτερο και εισαγωγικό ακόμα, dream team στο pde δεν υφίσταται. Ολοι έχουν άποψη και όλων η άποψη έχει αξία. Αριστοι μεταξύ μας δεν υπάρχουν. Είμαστε όλοι ίσοι.
Α γεια σου!! Για αυτό νιώθω εξαπατημένος από τον μέσο συνετό Έλληνα εκπαιδευτή δευτεροβάθμιας! Μου συστηθήκατε όλοι σας ως πανεπιστημιακά σπουδαγμένοι, εραστές μιας επιστήμης, όπου σιχαθήκατε την ζωή σας πάνω από τα βιβλία, ότι εμπεδώσατε τόσο πολύ ο καθένας την επιστήμη, και ότι ως σύνολο κατέχετε την απόλυτη επιστήμη και αλήθεια, ώστε να νιώσετε ένα γιγάντιο αόρατο καθήκον να μεταλαμπαδεύσετε αυτή την μοναδική αλήθεια! Πλέον  είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι αυτό που είχατε κατά νου, δεν ήταν κάποια παραδοσιακή αντίληψη των επιστημών. Πιο πολύ σας ενδιέφερε η κοινωνική πτυχή του σχολείου και η ανάγκη οι εθνικές και μοραλιστικές διεργασίες να επαναλαμβάνονται με απόλυτη συνέπεια. Νόμιζα ότι ο δάσκαλος και ο καθηγητής ήταν ένα είδος επιστήμονα. Καλύτερα να μου είχατε συστηθεί ως πρόσκοποι ή ως ... «κοινωνικοί γυμναστές» :-) 

[...] όμως τα κείμενα σου κρίνονται. Οταν λοιπόν μόνος σου αρχικά λες, ότι υποστήριζα αυτό και μετά το σβήνεις, πάει να πει ότι τότε ήσουν ιδεολογικά αυτός, μετά μπορεί να απογοητεύτηκες και να άλλαξες. Τέσπα το ποιος είσαι είναι δικός σου θέμα και ας μείνουμε στην κριτική απόψεων.


Για τα τελευταία. Κράτος δικαίου μπορεί να μην έχει υπάρξει γιατί αντικάταστάθηκε από κράτος καταστολής. Πλήρη αναρχία οδηγεί σε διάλυση...Λοιπόν διάλυση ή ξύλο και φυλακίσεις, τι εννοείς;


Καλέ μου καθηγητή είναι πολύ φθηνό να προσπαθείς να με βγάλεις αναρχικό των εξαρχειών, καταρχάς σε πάω στοίχημα δεν έχεις καταλάβει τι ακριβώς παίζει με την αναρχία ... όπως και να έχει, έχω τολμήσει να γράψω «Οφείλουμε να αναδείξουμε το κρατικό μονοπώλιο της βίας» και «Ο πληθωρισμός είναι αρετή». Να κατέβω στα εξάρχεια ασυνόδευτος δεν παίζει! 

Να σου κάνω μια ερώτηση τώρα...
Επώνυμα γράφεις. Αποψη έχεις. Γιατί δεν κάνεις εσύ το σχέδιο και να κάνεις και ένα κόμμα να δούμε τι ψήφους θα πάρεις; Γιατί δηλαδή σε αυτή τη χώρα να έχουν όλοι απόψεις και κανείς να μην θέλει να τις εφαρμόσει; Κάνε λοιπόν κόμμα, κατέθεσε πρόταση και το ξαναβλέπουμε. Οχι τίποτα άλλο, αλλά πολλοί εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια ως πρωτοπόροι και τελικά μόλις είδαν ότι ήταν πολύ κάτω του 3% ξεχάσαν τι έλεγαν χθες..

Το κάνω!! Έρχεσαι μαζί μου;  <3

Εγώ σου απάντησα όλα.

Εγώ είναι η αλήθεια είναι πως όχι και δεν πρόκειται. Για παράδειγμα δεν θα απαντήσω στον σχολιασμό που μου έκανες δήθεν στο μεταρρυθμιστικό μου σχέδιο. Δεν πρόκειται να μπω σε έναν μαραθώνιο τηλεδιάλογο μαζί σου και λέξη προς λέξη. Εξάλλου ήταν μια γρήγορη υπόθεση εργασία ώστε να καταλάβεις τις πολιτικές μου καταβολές. Θα φώναζα τον

2
Hello σε όλους τους καθηγητές!

Όχι δεν ήρθα για να διαμαρτυρηθώ για τα όσα σχολιάζονται για εμένα. Τα κείμενα μου είναι πράγματι δημόσια και ενθαρρύνω μάλιστα κάθε είδους σχολιασμό. Σχολιάστε άφοβα, μιλήστε και κράξτε, φτιάξτε συνωμοσίες και ότι άλλο τραβάει η ψυχή σας! Μάλιστα προκαλώ να οργανώσουμε ένα vlog debate, να φτιάξτε το πιο δυνατό σας crew, να με βάλετε στην μέση και να δούμε ποιος θα καταρρίψει πρώτος τον άλλον. Με τρώει να σας πω αείμνηστο «Όλοι σας και μόνος μου, σας έχω!» αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα σας βραχυκυκλώσω εντελώς ως προς το ποιος μπορεί να είναι ...ο φροντιστής μου!! :D

Θέλω μόνο να διευκρινίσω ένα σημείο
ΑΝ και είναι τ

3
Αγαπητή elranna,
Αν και φιλελεύθερος και συμπεριλαμβανομένου της οπτικής ότι ο κυβερνητικός βίος οφείλει έχει κατάλληλη διασπορά και άρα είναι πολυεπίπεδος, ωστόσο για την παιδεία και ειδικότερα για την βασική (core) παιδεία πιστεύω σε ένα κεντρικό σχεδιασμό.

Με καλύπτει η τοποθέτηση του Αριστοτέλη, που λίγο-πολύ λέει και αφού τονίζει ότι η παιδεία διαμορφώνει το εθνικό ήθος, το όποιο αποτελεί και την απαρχή της πολιτειακής εξελίξεως, και το τέλος μιας πολιτειακής εξέλιξης δεν είναι άλλος από την αρετή, καταλήγει ότι η παιδεία οφείλει να είναι κοινή. Το επιχείρημα του ο πολιτειακός σκοπός οφείλει να είναι κοινός, πόσο μάλλον η απαρχή του.


4
@sapore, αυτό όμως ενισχύει την θέση μου...
Παραδέχεσαι ότι αυτή είναι τροπή που πήρε η οικονομία στα οικονομικά ώριμα κράτη και ισχυρίζεσαι ότι αυτό δεν έχει έρθει ακόμη εδώ.

Παρόλα αυτά το λογικό σου σφάλμα είναι ότι επειδή για τους λόγους σου δεν δέχεσαι το τρίτο στάδιο που περιγράφω, θεωρείς ότι καταρρίπτεις έτσι και τα άλλα δυο και πρωτίστως τον σύνδεσμο που, οφείλει, υπάρχει μεταξύ παιδείας και οικονομίας.

5
Οι ιδανικές σχέσεις μεταξύ Παιδείας και Οικονομίας, έχουν αποτελέσει εστία μεγάλων διαφωνιών και εντάσεων παγκοσμίως. Ωστόσο, θέλοντας και μη, δεν μπορούμε να παραβλέπουμε την προβολή της Οικονομίας στην εκπαίδευση ή διαφορετικά ότι η Οικονομία, η αγορά εργασίας και οι εταιρίες προοικονομούν το περιβάλλον της εκπαίδευσης.

Για την αφομοίωση της παραπάνω αλήθειας, αρκεί να αντιπαραθέσουμε την εργασία με την εκπαίδευση. Τον προηγούμενο αιώνα, οι νέοι ακολουθούσαν το επάγγελμα των γονιών τους, οι οποίοι είχαν ακολουθήσει το επάγγελμα των παππούδων. Συχνά δούλευαν όλοι μαζί, μιλούσαν κατά την διάρκεια της εργασίας και χρησιμοποιούσαν απλά εργαλεία. Το ίδιο ακριβώς και τα σχολεία, οι νέοι πήγαν στο σχολείο που κατά πάσα πιθανότητα είχαν μαθητεύσει οι γονείς και οι παππούδες τους. Τα βασικότερα αντικείμενά τους ήταν το τετράδιο και το μολύβι, ενώ η διδασκαλία γινόταν σε μικρά τμήματα αλλά διαφόρων ηλικιών μαθητών, που συχνά έπρεπε οι μεγαλύτεροι να βοηθούν τους μικρότερους μαθητές.

Στη συνέχεια έχουμε αλλαγή στην εργασία, οι άνθρωποι πήγαιναν να εργαστούν σε εργοστάσια ή πολυπληθή γραφεία. Δούλευαν σε μεγάλους χώρους, αλλά μόνοι τους. Ο καθένας στο αντικείμενό του, στο γραφείο του, στο μηχάνημά του. Δεν πολυμιλούσαν μεταξύ τους και είχαν αυστηρή εποπτεία και αυστηρά ωράρια. Το ίδιο και τα σχολεία, μεγάλωσαν και αυτά. Οι μαθητές χωρίστηκαν βάσει ηλικίας και μαθημάτων, απέκτησαν ωριαίο πρόγραμμα μαθημάτων και διαλειμμάτων. Εμφανίστηκαν και τα πρώτα μηχανήματα στα σχολεία, πχ εργαστήρια πληροφορικής και χημείας. Οι βαθμοί και η απόδοσή τους ήταν ατομική υπόθεση, και καθηγητής επόπτευε την μελέτη τους, τις εργασίες τους και την πρόοδό τους.

Σήμερα πια η εργασία έχει αλλάξει ξανά. Οι εταιρίες μίκρυναν ξανά και συχνά τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας μικρά σχήματα, τα startups. Την μηχανική και επαναλαμβανόμενη δουλειά την εκτελούν robots και υπολογιστές, οι ίδιοι υπάλληλοι πολλές φορές απλά εποπτεύουν τα μηχανήματα, και αν κάτι πάει στραβά, απλά πρέπει να προγραμματίσουν ξανά την εκάστοτε διαδικασία. Πολλές φορές αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, που κανείς στο κόσμο δεν έχει αντιμετωπίσει ξανά το ίδιο, και οπότε πρέπει να ανταλλάζουν ιδέες και πληροφορίες μεταξύ τους. Οφείλουν να είναι multitaskers και να χρησιμοποιούν πολλαπλά ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας για τις απαραίτητες σχέσεις τους εντός και εκτός της εταιρίας.

Παρατηρώντας όμως το Ελληνικό σχολείο, όλοι την ίδια στιγμή κάνουν τα ίδια πράγματα, και υπάρχει αυστηρή εποπτεία. Δεν είναι καθόλου απαραίτητη η συνεργασία μεταξύ τους, και οι επαφές τους με τον έξω κόσμο μηδαμινές.

Μήπως κάπου υπάρχει ένα λάθος;

6
Καταρχάς θα ήθελα να καθησυχάσω τους moderators ότι δεν τίθεται θέμα προσβολής στο πρόσωπο μου και σας ευχαριστώ πάρα πολύ, να ασχοληθείτε μόνο με τις περιπτώσεις που θεωρείτε ότι η χαλάει η αισθητική της κοινότητας. Και ζητάω προκαταβολικά συγνώμη για το μερίδιο ευθύνης μου σε αυτό, δεν το κάνω επίτηδες απλά το χάσμα είναι τέτοιο όπου σε συνδυασμό με την έλλειψη καλής διάθεσης είναι ανθρωπιστικά αναμενόμενη αυτή η εξέλιξη.

Κάποια μηνύματα μου άρεσαν, πρέπει να είναι η αυτή η "pico" μειοψηφία που μίλησα και εγώ. Σαν τους ex-καθηγητές μου που έχω τις σημειώσεις όχι μόνο σε pdf, αλλά και σε κάποιο cloud system για άμεση ανάκληση για όταν χρειάζομαι σχετική έμπνευση. Δυστυχώς όμως όταν το σύνολο αντιδρά με το παραπάνω τρόπο, αναγκαστικά κλέβουν την παράσταση.

Αυτό που με στενοχωρεί πραγματικά είναι το εξής γεγονός, ότι σχεδόν σε κάθε σχολείο υπάρχει κατά μέσο όρο ένας αντικειμενικά προβληματικός καθηγητής. Ανέφερα μερικά παραδείγματα, πχ αηδιαστικά υπερβολική χρήση αλκοόλ ή ίσως το ακόμη χειρότερο οι καθηγητές που δεν κάνουν μάθημα παραπάνω από 5 λεπτά ή και καθόλου και έπειτα αφήνουν τους μαθητές για ...σιέτα! Τέτοια αντικειμενικά προβληματικά μοτίβα όλοι οι μαθητές έχουμε να πούμε από κάτι, και είναι ψεύτης όποιος δεν παραδέχεται ότι δεν γνωρίζει έστω έναν τέτοιο συνάδελφο. Καταρχάς δεν ευθύνεται κανείς ατομικά για αυτό, ακόμη και αν ο ίδιος δεν αγαπάει ιδιαίτερα την δουλεία του. Αυτό είναι ένα ξεκάθαρο σφάλμα του ανώνυμου και μαζικού μηχανισμού διορισμού καθηγητών που λειτουργεί τουλάχιστον από τα χρόνια του αείμνηστου Ανδρέα Παπανδρέου και η όποια μικρο-αλλαγή εξυπηρετούσε μόνο τις πελατειακές σχέσεις του εκάστοτε υπουργού ή λογιστικά και στατιστικά συμφέροντα της εκάστοτε κυβέρνησης.

Ο φόβος σας είναι απόλυτα φυσιολογικός. Αναφέρομαι στον φόβο ότι η αντιμετώπιση των συγκεκριμένων κακών κειμένων θα δημιουργήσει ένα προηγούμενο όπου πολιτικοί και κυβερνήσεις θα το εκφυλίσουν στα πλαίσια νοοτροπίας που έχουμε αποδεχτεί όλα αυτά τα χρόνια, ειδικά τα χρόνια των μνημονίων. Αυτός ο ανθρώπινος τοίχος που δημιουργήσατε απέναντι στις αριθμητικές απολύσεις είναι συγκινητικός, αν μπορούσε να αποτυπωθεί σε μια φωτογραφία, η φωτογραφία θα κέρδιζε σίγουρα βραβείο Pulitzer.

Άλλα όταν όμορφες προθέσεις προστατεύουν ανθρώπους ανίκανους, προβληματικούς και άεργους, ακόμη και αν αυτή η μερίδα δεν είναι περισσότεροι από μερικές εκατοντάδες τότε το ίδιο το σύνολο αυτοεκφυλίζεται. Ακριβώς όπως (εξτρεμιστικός) άκρο-αριστερός χώρος, για υπαρξιακούς λόγους προστατεύουν και εγκληματικά στοιχεία. Δεν έχετε κανένα εσωτερικό μηχανισμό για τον καθηγητή που δεν κάνει και δεν μπορεί να κάνει μάθημα. Σκεφτείτε μια κοινωνία, μια κοινωνική ομάδα που δεν έχει μηχανισμό αποβολής ακραίων μοτίβων. Φανταστείτε μια χώρα όπου ο Πασάρης πρέπει να συνυπάρχει με τον Μικής Θοδωράκης ή με τον Χρήστο Γιανναράς, Φανταστείτε λοιπόν σε μια τέτοια χώρα, ποίος θα χάνει και ποίος θα κερδίζει!

Σκεφτείτε λοιπόν σε εσάς τι αηδία σας προκάλεσε το κείμενα μου, και πόσο εύκολα φτάσατε σε κίτρινα συμπεράσματα ότι είμαι γερμανοτσολιάς, μπάσταρδο του Άδωνι και του Μπογδάνου, ότι είμαι ένα πλουσιόπαιδο που καύλωνε με τις καταλήψεις και οτιδήποτε άλλο που θα ήθελαν να αναπαράγουν τα κανάλια στα πολυπαραθυρικά τους δελτία ειδήσεων. Αφού το σκεφτείτε αυτό, σκεφτείτε ποία η ψυχολογία μου, ποία η ψυχολογία του Έλληνα που ο ίδιος ή το παιδί του ήρθε αντιμέτωπος με την κάθε πιθανή "λουλού" που ζει ανάμεσα σας, και παράλληλα λέτε με αυτό το σθένος και μονοσήμαντα "Όχι στις απολύσεις, όχι στην αξιολόγηση, κάτω οι πολυεθνικές και τα κεφαλαία". Στα μάτια μας λοιπόν, δεν διαφέρετε σε τίποτα από το ΠΑΣΟΚ που προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατήσει την παλιά του νοοτροπία.

Αυτό που σας λέω είναι ότι πριν προβείτε σε οποιαδήποτε έκκληση προς την κοινωνία για συμπαράσταση, αποδείξτε πια ότι έχετε αναπτύξει τους απαραίτητους εσωτερικούς σας μηχανισμούς αυτοπροστασίας και προστασίας των παιδιών.

Και μιλώντας πάνω στις φιλελεύθερες αρχές που έχω ενστερνιστεί σαν άνθρωπος, ομολογώ ότι δεν μπορώ να διανοηθώ μια ομάδα εργασίας που δεν είναι υπεύθυνη για τον τρόπο λειτουργίας, που δεν είναι υπεύθυνη για το αριθμό των μελών της, ούτε για ποιοτικά χαρακτηριστικά των μελών της.

Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας, το κράτος χρεοκόπησε, η εκκλησία ξόφλησε, η κοινωνία δεν έχει κάποιο αποκούμπι πια.
Σας χρειαζόμαστε!

7
Είτε είμαστε μαζί σας, είτε είμαστε βαλτοί!
Αυτό είναι το πρόβλημα σας, ο δυϊσμός σας.

Υ.γ.: Κάποτε είχατε μισθό 1500!
Εγώ τότε πηγαίνα σχολείο :).

8
Η Κοινότητα του PDE / Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« στις: Απριλίου 19, 2014, 05:14:41 pm »
Σε αυτό κείμενο να βάζω στο στόχαστρο τη βασική εκπαίδευση, όχι επειδή η τριτοβάθμια έχει λύσει τα προβλήματά της, ούτε επειδή αξίζουν κάποιο βραβείο. Τουλάχιστον όχι σαν σύνολο, και αντίθετα υπάρχουν καθηγητές στη βασική εκπαίδευση που αξίζουν, ατομικά, ένα ή και πολλά βραβεία! Αλλά είναι δυο παράλληλοι άξονες, έτσι είναι σε όλο στον κόσμο και έτσι πρέπει να είναι. Μιλώντας για την παιδεία και ταυτόχρονα και για τους δυο άξονες, το μόνο που καταφέρνει κανείς είναι μια χωριάτικη σαλάτα.

Ποιος είμαι; Όχι δεν είμαι ούτε ο υπουργός σας, ούτε κάποιος σύμβουλος του και φυσικά ούτε κάποιος συνδικαλιστής της ΟΛΜΕ ή ΕΛΜΕ. Είμαι το «προϊόν» σας, με είχατε υπό την επίβλεψη σας καθημερινά για 14 χρόνια – ναι είχα την τύχη να μην χρειαστεί να παρακολουθήσω όλες τις τάξεις του Δημοτικού στην Ελλάδα. Και ξέρατε γιατί η τύχη αυτό; Γιατί στην αθώα ηλικία έζησα ένα μοναδικό συναίσθημα. Στην ηλικία που δεν καταλαβαίνει κανείς από πολιτικά, ούτε από τα λόγια των μεγαλυτέρων. Στην ηλικία όπου αν κάποιος προσπαθήσει να σε επηρεάσει, το πιο πιθανό είναι να προκαλέσει ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα από αυτό που ήλπιζε. Ποιο ήταν αυτό το συναίσθημα; Μια αντίφαση ανεξήγητη. Είχα την τύχη να φοιτώ σε δυο ταυτόχρονα σχολεία. Σε ένα γερμανικό και τα απογεύματα σε ένα Ελληνικό. Και όμως οι σκέψεις μου ήταν εντελώς διαφορετικές, χαοτικές μεταξύ τους, μόνο και μόνο που βρισκόμουν στον «χώρο» του εκάστοτε σχολείου. Και η πλάκα είναι ότι έχω την αμυδρά εντύπωση ότι τα δυο σχολεία στεγάζονταν στο ίδιο κτήριο!

Σας απαξιώ, στο σύνολο σας! Το έργο σας όχι μόνο το θεωρώ μέτριο ή ανεπαρκές αλλά και επικίνδυνο για την κοινωνία. Οι καθηγητές που εκτίμησα είναι μετρημένοι …σε 2-3 δάχτυλα. Τόσο από το καθαυτό σχολείο, όσο και από την …παραπαιδεία. Τα φροντιστήρια. Δεν ξέρω κανέναν κοντά στην ηλικία μου (σημείωση: είμαι 24) που να εκτίμησε τα σχολικά του χρόνια. Συνήθως μιλάμε για τις εκδρομές, τις κοπάνες, τα φλερτ, τα καπνιστήρια ή το πώς σπάγαμε πλάκα μαζί σας και φυσικά για τις παραξενιές σας. Μάλιστα, συνεχίζω να έχω επαφή με μαθητές από όλη την Ελλάδα. Τα πράγματα δεν μου φαίνονται και πολύ διαφορετικά. Σπάνια μιλάμε για καθηγητές, επειδή έχουν αποτελέσει πρότυπο ζωής και έμπνευσης, στην καλύτερη περίπτωση να πούμε κάτι για ένα μάθημα «Ω! κάτι τέτοιο δεν μας έλεγε και ο φυσικός;». Σπάνια είχατε ονόματα, ήσασταν ο Μαθηματικός, ο Ιστορικός. Πολλές φορές δε σας ταξινομούσαμε και σας συμπαθούσαμε από το πόσο τρελοκομείο γινότανε στην τάξη!

Από παραξενιές άλλο τίποτα. Και δεν πέρασα από λίγους καθηγητές. Μου φαίνεται τόσο δύσκολο να σας μετρήσω, λες και ήμουν κάποια χρόνια ιερόδουλη στο Μεταξουργείο. Είχα αλλάξει και σχολείο στα μέσα της χρονιάς. Ο λόγος; Απλά επειδή τελείωσα μια εφηβική σχέση ατσούμπαλα και δεν ήθελα την βλέπω. Σε όλη λοιπόν την εμπειρία του σχολείου, ήταν σημαντικός παράγοντας ποια είχα «γκόμενα».  Δεν μπορώ να ξεχάσω τον καθηγητή που μύριζε κάθε φορά αλκοόλ και ήταν πάντα κατακόκκινος. Δεν θέλαμε να σηκωθούμε στον πίνακα από την μπόχα. Δεν μπορώ να ξεχάσω την «λουλού», εκείνη την περίεργη καθηγήτρια που έμπαινε στην τάξη, δεν είμαι σίγουρος αν έλεγε καλημέρα. Καθότανε και ξεκινούσε ανάγνωση του βιβλίου. Ποτέ δεν μας κοιτούσε, ακόμη και όταν χτύπαγε το χέρι της, γιατί γινότανε πολύ (μα πολύ) φασαρία. Δεν έλεγε κάτι διαφορετικό από τη διαδοχική σειρά των λέξεων του βιβλίου, δεν απαντούσε σε ερωτήσεις, εξάλλου κανένας μαθητής δεν είχε διάθεση να κάνει ερωτήσεις ή εκτός ήθελε να σπάσει πλάκα. Καθηγήτρια γνωστή σε όλη την πόλη! Πληροφορική 3η γυμνασίου, η τάξη χωριζότανε κάθε φορά σε δυο μεγάλα στρατόπεδα. Το ένα στρατόπεδο ήταν μαθητές που έμπαιναν σε ιστοσελίδες καλλιτεχνών του Φοίβου και το άλλο στρατόπεδο οι μαθητές που άκουγαν καλλιτέχνες του Καρβέλα.  Κάποιες εξαιρέσεις βεβαίως και υπήρχαν, κυρίως από μεταλλάδες και από εκείνους που προτιμούσαν να διαβάζουν αθλητικά νέα. Η καθηγήτρια το πολύ-πολύ να μας απασχολούσε τα πρώτα 10 λεπτά, ένα σύστημα διδασκαλίας που το συνάντησα και κάποιες ακόμη φορές, από διαφορετικούς καθηγητές και διαφορετικά μαθήματα. Συνήθως …τα δευτερεύοντα.

Πιο πάνω «ξεστόμισα» μια πολύ βαριά κατηγορία. Ότι για εμένα το εκπαιδευτικό σύστημα, τουλάχιστον αυτό που γνώρισα, ήταν επικίνδυνο. Σας αρέσει ο τίτλους του κοινωνικού λειτουργού, συνέχεια κουνάτε το δάχτυλο στο κράτος ότι είστε ένας απαραίτητος κρίκος για την κοινωνία. Δεν θα μιλήσω ούτε για εγκληματικότητα, ούτε για τις πωλήσεις των ψυχοφαρμάκων που έχουν φτάσει στο Θεό και στην χώρα μας, …θα μου πείτε ότι φταίνε οι γονείς! Θα σας κατηγορήσω για την τελευταία μάστιγα που ξέσπασε στον Ελλαδικό χώρο, τον φασισμό. Εσείς, που οι περισσότεροι ζήσατε το Πολυτεχνείο και υποτίθεται ότι γίνατε χαλί να σας πατήσουν τα τανκς, εσείς ο απαραίτητος κρίκος για την κοινωνία που διαμορφώνει το αύριο της χώρας, ευθύνεστε ή δεν ευθύνεστε για το, έστω στιγμιαίο, 30% «ψηφοφόρων» ακροδεξιού κόμματος; Ας μην υπολογίσουμε και τους οπαδούς του  ακροαριστερού φασιστικού χώρου. Δεν έχει νόημα! Σας ρωτάω ευθέως είστε στεγνοί επαγγελματίες υπάλληλοι ή κοινωνικοί λειτουργοί; Αν είστε κοινωνικοί λειτουργοί ευθύνεστε για αυτό και ακριβώς αυτό αποδεικνύει, ότι το βασικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι τόσο καταστραμμένο που μόνο ένα shut down είναι η λύση.

Προσπαθώ να σας παρακολουθώ και την συμμετοχή σας στην κρίση, τι κάνετε, πως αντιδράτε και πως βοηθάτε ως «κοινωνικοί λειτουργοί». Ξέρετε τι είδα; Είδα να σας νοιάζει αν θα δουλεύετε 2 ώρες παραπάνω, είδα να κάνετε πηγαδάκια αυτοί του ΑΣΕΠ και οι υπόλοιποι, είδα να μιλάτε για το μισθό σας. Καλέσατε τους μαθητές σας σε συμπαράσταση, ενώ ουδέποτε δεν συμπαρασταθήκατε στους αγώνες των «δημιουργημάτων» σας. Το επιχείρημα ότι δεν ξέρω τι «αγώνες» κάνει ο καθένα σας στην προσωπική του ζωή είναι σαχλό. Όπως και εσείς χρειαστήκατε τη σημασία της συμπαράστασης της έννοιας μαθητής, έτσι λοιπόν σε αυτό το κόχλασμα της Ελληνικής κοινωνίας που λαμβάνει χώρα εδώ και 3-4 χρόνια θα είχε μια σημαντική επιρροή η έννοια του Καθηγητή. Τους αποκαλείτε εσείς κλέφτες, όταν εσείς είστε η πρώτη επαφή του Έλληνα με την φοροδιαφυγή. Ποιος διορισμένος ή μη, ποιος καθηγητής σχολείου ή φροντιστηρίου κόβει αποδείξεις για τα ιδιαίτερα; Κανείς, και αν υπάρχει κάποια εξαίρεση, αντικειμενικά είναι ο μαλάκας της υπόθεσης. Προφανώς και δεν έχει κανείς κίνητρο να κόβει αποδείξεις στην Ελλάδα, ο φόρος των ελευθέρων επαγγελματιών και επιχειρηματιών είναι στο 70% (πηγή) και ακριβώς για αυτό μου έχετε προκαλέσει την απαξίωση αυτή. Αντί να ασχοληθείτε με το καθαυτό πρόβλημα και με τα πραγματικά κοινωνικά προβλήματα, σας νοιάζει η ΟΛΜΕ, ο κλάδος σας και απλά γυρίζετε πλάτη σε μια σημαντική μερίδα των μαθητών σας.

Αγαπητοί μου κύριοι, η γενιά μου, οι συνομήλικοι μου είναι μουδιασμένοι, τα μοναδικά μας φτερά είναι αυτά του Red Bull. Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι η μόνη δουλειά που μπορούμε να κυνηγήσουμε είναι σερβιτόροι. Δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε και να κρίνουμε τους πολιτικούς. Δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε και να κρίνουμε τι λένε τα κανάλια, δεν ξέρουμε τι είναι δημοσιογραφία και τι προπαγάνδα. Αυτά που μας δώσατε είναι ανεπαρκή. Και κοιτάξτε την κατάσταση ειλικρινά, δεν μας έλειπαν ούτε υπολογιστές, ούτε κτήρια, ούτε ζέστη, ούτε εργαστήρια. Τα βολεύουμε με αυτά που υπάρχουν, καλή διάθεση να υπάρχει... αλλά δεν υπάρχει  :)

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182827
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 646
Σύνολο: 660

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.