Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - xariclia

Σελίδες: 12
1
Ειμαι υπερευχαριστημενος! Δεν τιθεται θεμα να φυγω. Το θεμα ειναι οτι μου λενε καποιοι οτι υπαρχει ενας νομος που λεει πως μπορω να αναλαβω υπηρεσια ως αναπληρωτης οταν κληθω και δουλευοντας στο ιδιωτικο σχολειο να προσμετραται κανονικα η προυπηρεσια σας να ημουν αναπληρωτης... ισχυει; Θα παρω αυριο στη Αθμια, αλλα αν ξερετε κατι...πειτε!

Αν δεν ισχυει αυτος ο νομος, πρεπει αμεσα να ζητησω να με διαγραψουν απ τον πινακα αναπληρωτων για να μην εχω την ποινη των 2 ετων εκτος πινακα!

Ο νόμος αυτός ισχύει, παραμένεις στο ιδιωτικό και προσμετράται η προϋπηρεσία. Αναφέρεται και στη φετινή εγκύκλιο αναπληρωτών.

2
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Υλη ΠΕ60 του επομενου Ασεπ??
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 01:17:41 μμ »
Το βιβλιο "Καθημερινές διαθεματικές δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο" της Κάντζου το εχει καμια σας?το εχω ξαναακουσει κ σκεφτομουν να το αγορασω,αλλα ειδα οτι η τιμη του ειναι τσιμπημενη, γυρω στα 95 ευρω...!!!Γιατι??Αξιζει τα λεφτα του?...πραγματικα ειναι παρα πολλα....
κ επισης αν ξερετε κανενα καλο αντιστοιχο του,πειτε μου!ενδιαφερομαι για βιβλιο με ποικιλλες δραστηριοτητες γενικα.

Το έχω αγοράσει εγώ, πριν χρόνια...δυστυχώς...πολύ μέτριο. Σε καμία περίπτωση, κατά τη γνώμη μου, δεν αξίζει να το αγοράσετε.

3
Οικονομικά / Απ: Ορισμός Προϊσταμένης Νηπιαγωγείου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2014, 10:52:47 μμ »
Ποτέ δε μετρούσε η ημερομηνία τοποθέτησης στη σχολική μονάδα. Παλιότερα προϊσταμένη οριζόταν αυτή που είχε το μεγαλύτερο βαθμό (δηλαδή χρόνια υπηρεσίας) αλλά είχε και οργανική στο νηπιαγωγείο (σε περίπτωση που υπήρχε νηπιαγωγός με απόσπαση). Πλέον καταθέτεις βιογραφικό, συνεκτιμάται δηλαδή η προϋπηρεσία αλλά και τα επιπλέον προσόντα. Τα μόρια απόσπασης δεν έχουν καμία σχέση.

Theoanagn και στη δική σας περίπτωση, θα καταθέσετε βιογραφικά και θα μετρήσει προϋπηρεσία και αν υπάρχουν επιπλέον προσόντα.

4
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Υλη ΠΕ60 του επομενου Ασεπ??
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 08:53:03 μμ »
Προσωπικά δεν έχω κάποιο άλλο υπόψη μου. Θα πρότεινα να διαβάσετε (όποια ενδιαφέρεται) δραστηριότητες από αυτά τα δυο βιβλία (για μια γενική εικόνα) και θεωρητικό πλαίσιο από το πιλοτικό πρόγραμμα το οποίο δίνει αρκετή έμφαση στις φυσικές επιστήμες. Αν κάποια θέλει να εμβαθύνει ακόμα περισσότερο (η γνώμη μου είναι να γίνει αυτό αφού έχει καλυφθεί το μεγαλύτερο ποσοστό από την ύλη του ΑΣΕΠ) προτείνω άρθρα από συνέδρια ή επιστημονικά περιοδικά.

5
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Υλη ΠΕ60 του επομενου Ασεπ??
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 08:38:00 μμ »
Θάνου 2001, Ραβάνης 2003.

6
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Υλη ΠΕ60 του επομενου Ασεπ??
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 06:31:37 μμ »
Πειράματα στο Νηπιαγωγείο, της Αγγελικής Θάνου.

7
Οι θέσεις των Νηπιαγωγών στα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία είναι ενιαίες, χωρίς να γίνεται διάκριση σε θέσεις για πρωινό ή απογευματινό ωράριο, για Κλασικό ή Ολοήμερο Πρόγραμμα και κατά συνέπεια όλες/οι οι Νηπιαγωγοί έχουν τα ίδια δικαιώματα στην επιλογή προγράμματος και ωραρίου. Κάθε τμήμα Ολοήμερου Προγράμματος στελεχώνεται από δύο νηπιαγωγούς. Η επιλογή και η ανάθεση ωραρίου γίνεται με ομόφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Σε περίπτωση διαφωνίας την οριστική λύση δίνουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι Προσχολικής Αγωγής.

(http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/olohmero/55-organwsh-leitoyrgia-olohmero-nhpiagwgeio.html)


8
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Υλη ΠΕ60 του επομενου Ασεπ??
« στις: Αύγουστος 24, 2014, 09:57:49 μμ »
Καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε στην ύλη και το νέο πιλοτικό πρόγραμμα νηπιαγωγείου.Μάλλον σε αυτό αναφέρεται η συνάδελφος παραπάνω.

http://www.dipevath.gr/index.php/anaksxolikvnsymboulvn/prosxolikiekpaideysi/162-analytiko-progr-nhpiagwg/2247-enhmerwsh-nea-ekpka-prog-nhpiagwgwn.html

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Αύγουστος 20, 2014, 02:07:55 μμ »
συνάδελφοι για αποσπάσεις σε ΙΕΚ παίζει το ανάλογο σπρώξιμο ρωτώ για έναν γνωστό μου που δεν έχει "γνωριμίες"

Ναι. ακριβώς το ίδιο.

10
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Αύγουστος 18, 2014, 10:59:12 μμ »
Αν καποιος πηρε μεταθεση στις 20/7 αλλα τοποθετηθηκε στο σχολειο στις 18/8, σε αυτο το μεσοδιαστημα (20/7-18-8) παιρνει τα μορια του σχολειου ή της δ/νσης;

Σύμφωνα με τη φετινή εγκύκλιο μεταθέσεων (ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑ):
6.2. Παραμονή στη διάθεση του ΠΣΠΕ:
6.2.1. Οι εκπαιδευτικοί που μετατίθενται και δεν τοποθετούνται οριστικά ή προσωρινά σε
σχολική μονάδα:
α) εάν με την έναρξη του σχολικού έτους τοποθετηθούν οριστικά ή προσωρινά σε
μονάδα, λαμβάνουν τα μόρια της σχολικής μονάδας τοποθέτησης  από 22 Ιουνίου


Με βάση τα παραπάνω, αν είσαι στην πρωτοβάθμια και αν δεν αλλάξει κάτι στην επόμενη εγκύκλιο, παίρνεις τα μόρια του σχολείου από 22 Ιουνίου.

11
Οι διακοπές εξαρτώνται κυρίως από τον καιρό. Πριν χρόνια ήμουν στην Κω, με πολύ πολύ βαρύ χειμώνα, και οι διακοπές ρεύματος (ακόμα και για όλη την ημέρα) ήταν σχεδόν καθημερινότητα.

12
Συνάδελφε troktiko, όχι πως είναι το θέμα μας αλλά επειδή το ανέφερες με μεγάλη σιγουριά, σε όλα τα ιδιωτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης και στα περισσότερα της Αθήνας (δεν έχω εικόνα για τα υπόλοιπα) υπάρχει βοηθός μέσα στην τάξη (συνήθως βοηθοί είναι οι συνοδοί). Προσωπικά δε θα είχα κανένα πρόβλημα αν αναλάμβαναν στο νηπιαγωγείο τις δραστηριότητες φυσικής αγωγής γυμναστές ΑΝ ήταν κατάλληλα καταρτισμένοι, αλλά αυτό είναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ζητούμενο αυτή τη στιγμή στην προσχολική εκπαίδευση.

Καλό θα ήταν να μην είμαστε τόσο απόλυτοι σε θέματα που δε γνωρίζουμε καλά. Τα μεμονωμένα περιστατικά που ίσως γνωρίζουμε δεν αποτελούν τον κανόνα.

13
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κώστας Κουκοδήμος, με αφορμή κακόβουλα σχόλια στον ηλεκτρονικό τύπο , που στόχο είχαν να διαστρεβλώσουν τις δηλώσεις του για την προσχολική εκπαίδευση, σημείωσε τα εξής: «Η αναφορά μου στις δραστηριότητες της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης  σαφώς και δεν αφορούσε τους συναδέλφους νηπιαγωγούς, των οποίων το έργο τιμώ και δεν υποτιμώ. Ο σχολιασμός , που παρακολούθησα , στον ηλεκτρονικό τύπο ήταν εξ ολοκλήρου αποσπασματικός και επιδίωξε να προκαλέσει τεχνητή ένταση στους κόλπους της διδασκαλικής κοινότητας. Εάν αποδοθεί σωστά , από τους όψιμους κριτές, η δήλωσή μου, γίνεται κατανοητό ότι εστίασα στο γεγονός ό,τι τα παιδιά δεν μαθαίνουν κάτι σε σχέση με τα εξειδικευμένα αντικείμενα φυσικής αγωγής που χρησιμοποιεί ένας αθλητής και με τα οποία ο καθηγητής φυσικής αγωγής θα τα φέρει σε επαφή. Η συνεργασία νηπιαγωγού και καθηγητή φυσικής αγωγής συμβάλλει στην ισόρροπη ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού και αυτό είναι το ζητούμενο.            Ως γυμναστής και επί μακρόν πρωταθλητής του στίβου δεν μπορώ παρά να αναγνωρίζω την αξία και τη σπουδαιότητα των έξι πρώτων χρόνων ζωής των παιδιών, τόσο σε πνευματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο.»

ΠΗΓΗ:http://xenesglosses.eu/2014/08/dilosi-k-koukodimou-me-aformi-kakobou/

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 25, 2014, 08:26:31 μμ »
όχι, δε μοριοδοτείται.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 513
Σύνολο: 516

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.