Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - trust no one

Σελίδες: 123 ... 382
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 06:15:25 pm »
να κανουμε ενα αλλο post να τα πουμε αυτα καλυτερα...γιατι εδω οσοι δεν ειναι μονιμοι καίγονται να μαθουν νεα.

και να πω και εγω το ασχετο μου...ποσα παιδια εκαναν ξανα την ιδια ταξη???(γιατι να διαβασω κυριε περναω..)
τα αληθινα νουμερα ειναι αυτα των πανελλήνιων...το 80% καθε χρονο κατω απο την βαση στα μαθηματικα...δεν επρεπε να εχουν φτασει μεχρι την Γ σε αυτο το επιπεδο!
Δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν νέα για τις επόμενες 7 μέρες τουλάχιστον. Το ξέρουμε αν όχι όλοι, σχεδόν όλοι. Το μόνο που θα υπάρξει είναι ερωτήσεις του τύπου "πόσους θα διορίσει/ με θέση Χ και δηλωμένα όλα, διορίζομαι;" που δεν έχουν απάντηση.

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 05:55:13 pm »
Η δημιουργία μικρών τμημάτων είναι αυτονόητο αίτημα. Αυτό στο οποίο επιμενω είναι το κατά πόσον κάτι τέτοιο, θα άλλαζε καθ το τοπίο στο κομμάτι των εκπαιδευτικών αναγκών. Αν έφερνε μια τετοια αλλαγή, που πιστεύω ότι σε κάποιον βαθμό θα την έφερνε, θα άλλαζε και το εργασιακό κομμάτι της ειδικής αγωγής. Μαζί με το ευρύτερο κομμάτι των μεταπτυχιακών με ο,τι συνεπάγεται αυτό. Και δεν ξέρω αν αυτό θα άρεσε σε όλους.
Σίγουρα πάντως θα έκανε πιο εύκολο το να "φτάνει" η μία παράλληλη ανά τάξη, όπως έχει αποφασίσει το υπουργείο.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 05:47:12 pm »
Ακριβώς επειδή όλα αυτά ισχύουν, πρέπει λίγο να σκεφτούμε με αυτά τα δεδομένα, το τι θεωρούμε πλέον
ειδική εκπαιδευτική ανάγκη. Αν σε μια κοινωνία που αλλάζει εσυ θεωρείς ακόμα ως πρότυπο τον μαθητή περασμένων δεκαετιών, σε λίγο ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα έχουν τα μισά παιδιά. Ένα βήμα λοιπόν είναι η αλλαγή του μοντέλου των τάξεων με 25 παιδιά. Δεν θεωρείτε ότι με μια τετοια αλλαγή, όπου τα νήπια πχ θα ήταν σε ομάδες των 10, με μια δασκάλα και μια βοηθό (πχ φοιτήτρια σε πρακτική), πολλές δυσκολίες θα αντιμετωπίζονταν στο πλαίσιο της γενικής  τάξης; (πολλές, όχι όλες φυσικά). Και προσέξτε όπως το λέω, για να το συνδέσω και με το θέμα των διορισμών. Όχι απλα ότι οι συνθήκες θα είναι καλύτερες γενικώς και αοριστως, αλλά ότι έτσι θα έχουμε πραγματική και ουσιαστική βελτίωση, με τον ίδιο αριθμό εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αθροιστικά, αλλά με διαφορετική κατανομή και τελικά με διαφορετική και πιο αποτελεσματική διδασκαλία για όλους, μέσα στην ίδια τάξη, με κοινούς στόχους και εξατομίκευση μέσα στην τάξη, ισότιμα, για όλα τα παιδιά.
Δε νομίζω να βρεις έστω κι έναν στην εκπαίδευση που να διαφωνεί με τη δημιουργία μικρών τμημάτων. Για μένα στο νηπιαγωγείο και στην Α Δημοτικού ΚΑΤ'ΕΛΑΧΙΣΤΟ είναι εκ των ουκ άνευ.

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 04:17:50 pm »
Κι αυτό ισχύει.
Δεν ξέρω όμως πώς να το πω πιο απλά. Διδάσκουμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο, οργανώνουμε τις τάξεις με έναν συγκεκριμένο τρόπο, και σε μια εποχή που και οι γονείς είναι πιο εγγράμματοι και τα παιδιά εκτίθενται σε περισσότερα ερεθισματα και φοιτούν και σε δομές προσχολικές από πολύ μικρά, παρ΄ όλα αυτά βλέπουμε σοβαρές δυσκολίες, όχι μόνο στο "αν παίρνουν τα γράμματα", αλλά αν μπορούν να σταθούν, να ακολουθήσουν κανόνες, να αυτοεξυπηρετηθούν κλπ. Η μία λύση είναι να τα μεταφερουμε όλα στην ειδική αγωγή. Η άλλη λύση είναι να σκεφτούμε, μήπως δεν είναι προβλημα των παιδιών, αλλά της γενικής αγωγής. Μήπως τελικά φταίει ο τρόπος που στήνουμε τις τάξεις και το μάθημα, ειδικά στις πιο μικρές ηλικίες, κι επομένως πρέπιε να γίνει μια παρέμβαση εκεί, και όχι 100 διαφορετικές εξατομικευμένες παρεμβάσεις σε κάθε περίπτωση παιδιού που δεν χωράει σε αυτό το αναποτελεσματικό καλούπι;
Δε νομίζω ότι ο τρόπος διδασκαλίας στις μικρές τάξεις είναι ο ίδιος με παλιά. Η διαφορά είναι ότι τα παιδιά έχουν πολύ μικρότερη ικανότητα συγκέντρωσης λόγω ενασχόλησης με ηλεκτρονικές συσκευές από μικρή ηλικία, βαριούνται πολύ πιο εύκολα γιατί πλέον οι γονείς δεν τους επιτρέπουν να βαρεθούν σχεδόν καθόλου και τρέχουν να καλύψουν οποιοδήποτε χρονικό κενό με δραστηριότητες ή ηλεκτρονικές συσκευές, μεγάλο μέρος αφιερώνεται στην "εκπαίδευση" τους και στη συμπεριφορά, γιατί τα περισσότερα έχουν μάθει να γίνεται πάντα το δικό τους, να μην τους λένε ποτέ όχι και δεν έχουν μάθει να ακολουθούν κανόνες και να μοιράζονται πράγματα και τέλος οι γονείς τρέχουν να κάνουν αυτοί πράγματα για τα παιδιά, οπότε τα παιδιά δεν αναπτύσσουν σχεδόν καθόλου βασικές δεξιότητες, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των νηπιαγωγών. Ουσιαστικά δηλαδή η "πραγματική" δουλειά στην Α δημοτικού ξεκινάει μετά τα Χριστούγεννα.

Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι το παρακάτω: Όταν ήμασταν εμείς μικροί και τυχαίναμε σε ένα γλέντι γάμου και νυστάζαμε κάποια στιγμή (όπως ήταν λογικό), οι λύσεις ήταν 2: κοιμήσου στο τραπέζι ή θα σε πάω στο αμάξι να κοιμηθείς εκεί. Πλέον η λύση είναι να φεύγουν από το γλέντι, την καφετέρια, την επίσκεψη κι οτιδήποτε άλλο μόλις βαρεθεί το παιδί. Η μόνη εναλλακτική είναι να του πασάρεις ηλεκτρονική συσκευή "για να κάτσει στα αυγά του".

Πλέον λοιπόν ξεκινάνε με χρονικό μειονέκτημα και σε συνδυασμό με την ύλη που έχει κατέβει προς τα κάτω, τα περισσότερα παιδιά είναι σε μειονεκτική θέση και τρέχουν όλη τους τη ζωή να ανακάμψουν. Παρόλα αυτά, τα παιδιά των δομημένων σωστά οικογενειών που ακολούθησαν σωστή τακτική κάνουν μπαμ από χιλιόμετρα.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 03:45:16 pm »
Επαναλαμβάνω ότι δεν το βλέπω καθαρά αριθμητικά. Προσπαθώ να θίξω κάτι άλλο. Έχουν όντως τόσα παιδιά κάποιο τόσο μεγάλο πρόβλημα, που να πρέπει να ενταχθούν στην ειδική αγωγή; Δηλαδή το 25% του πληθυσμού της χώρας έχει ειδικές μαθησιακές ανάγκες; Είναι φυσιολογικό αυτό; Μήπως είναι λάθος ο τρόπος που διδάσκουμε συνολικά; Μήπως αντί να χωρίζουμε σε γενική και ειδική αγωγή, πρέπει να βελτιώσουμε τη γενική αγωγή; Δεν θα εξαφανιστούν οι μαθησιακές δυσκολίες φυσικά, μήπως όμως έτσι περισσότερα παιδιά θα μαθαίνουν αποτελεσματικότερα, θα εντάσσονται καλύτερα στο σύνολο, θα έχουν λιγότερη ανάγκη εξατομικευμένες υποστήριξης; Μήπως δηλαδή δεν φταίνε τα προβλήματα των παιδιών αλλά η ίδια η οργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος και της διδασκαλίας; Είμαστε όμως ετόιμοι να το αποδεχτούμε αυτό, κάτι που θα σήμαινε ότι όλο το πλαίσιο της ειδικής αγωγής θα έπρεπε να ιδωθεί από μια άλλη οπτική; ΝΟμίζω ότι δεν είμαστε έτοιμοι. Γιατί στην όλη συζήτηση κανείς δεν βάζει μπροστά την εκπαίδευση και τους μαθητές. Μπαίνουν μπροστά άλλα ζητήματα.
Δεν είναι απαραίτητο ότι αυξήθηκαν τα "κρούσματα". Είναι πολύ πιθανόν απλά παλαιότερα να αποδίδονταν στο απλό "δεν παίρνει από γράμματα".

6
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί ΠΕ86 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 09:27:56 am »
Οι νέες οργανικές στην πρωτοβάθμια πέρυσι ήταν 353. Άρα, έχουμε ένα υπόλοιπο περίπου 120+ από πέρυσι.
353 γενική κι ειδική (304 + 49). Οι 49 καλύφθηκαν με διορισμούς.

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 26, 2025, 11:59:28 pm »
Δεν μιλάω για πρόβλεψη! Μια εκτίμηση ζητάω με βαση τα δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους οι πιο έμπειροι συνάδελφοι και ίσως αξιοποιώντας τα δεδομένα αυτά μπορούν να;κάνουν εκτίμηση για το πλήθος των πε02 γενικής και ειδικής!
Εκτίμηση με το υπουργείο δεν κάνεις, γιατί πολύ απλά πολλές φορές οι αποφάσεις του δε βασίζονται σε κάποια συγκεκριμένη λογική.

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 26, 2025, 05:48:58 pm »
Και ξαναέρχομαι με το βασικό μου ερώτημα εγώ ???? θα έχουμε κοινοποίηση αναφορικά με το πόσα ΤΕ προτάθηκαν και πόσα θα ιδρυθούν; Κοινοποιούνται αυτά τα δεδομένα;
Το πόσα προτάθηκαν δεν κοινοποιείται από το υπουργείο. Αν μαθευτεί συνήθως οφείλεται στον Πατρέα.

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Ιουνίου 26, 2025, 03:24:31 pm »

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 26, 2025, 01:24:29 pm »

Το καταλαβαίνω αλλά ετσι όσοι είμαστε μέσα στους 500  ( πε70) πάλι δεν ξέρουμε αν θα διοριστούμε φέτος, σωστά;
500 ειδικής; Γιατί γενικής θα πάρει πάνω από 500 σίγουρα. Για ειδική θα πρέπει πρώτα να δεις την κατανομή, για να δεις πόσους θα πάρει. Αν είσαι πιο κάτω, προφανώς δεν είσαι σίγουρη. Θα βγάλω εκκαθαρισμένους για τους διορισμούς όταν βγει η πρόσκληση διορισμών. Επίσης έχε στο νου σου ότι είναι πιθανό η θέση σου να είναι καλύτερη από του εκκαθαρισμένου, μιας και πολλοί αλλάζουν ταυτότητα.

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ
« στις: Ιουνίου 26, 2025, 10:31:12 am »
Καταλαβαίνω την αγωνία όλων, αλλά ρωτάτε μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο κάθε πίνακας, όταν δε ξέρουμε καν την κατανομή των διορισμών. Εδώ με γνωστή την κατανομή και πάλι είναι επίφοβες οι εκτιμήσεις μιας κι οι άγνωστοι παράγοντες είναι πάρα πολλοί ( περιοχές διορισμού, οικογενειακή κατάσταση / κατάσταση υγείας, διπλά πτυχία κλπ). Κάντε υπομονή έστω μέχρι την ανακοίνωση της κατανομής.

12
Περιοχές σχολείων / Απ: Δυσπρόσιτα σχολεία
« στις: Ιουνίου 26, 2025, 10:13:52 am »
Άρα δε διπλασιάζεις μετά την 1η χρονιά της απόσπασης παρόλο που υπηρέτησες την προηγούμενη σε δυσπρόσιτο. Αυτό όμως δεν αναιρεί τη νομοθεσία περί διπλασιασμού μορίων μέρα τη διετή υπηρέτηση σε δυσπρόσιτο;
Επειδή νομίζω ότι έχω καταλάβει τι εννοείς.

Αν υπηρετήσεις 2 χρονιές σε οποιοδήποτε δυσπρόσιτο, διπλασιάζεις και τις 2, ανεξάρτητα με τον τρόπο στον οποίο υπηρέτησες σε αυτά. Δηλαδή αν την πρώτη χρονιά υπηρετήσεις κανονικά (χωρίς απόσπαση) σε δυσπρόσιτο, θα πάρεις τα 12/12 των μορίων που δίνει το σχολείο αυτό. Αν τη δεύτερη χρονιά αποσπαστείς σε άλλο δυσπρόσιτο, τότε θα διπλασιάσεις τα μόρια της πρώτης χρονιάς (24/24) και τα μόρια της δεύτερης χρονιάς (20/24, 2*(10/12)).

Αν τη τρίτη χρονιά γυρνούσες οργανικά σε δυσπρόσιτο, θα έπαιρνες πάλι 24/24. Αν έπαιρνες πάλι απόσπαση, θα έπαιρνες πάλι 20/24. Αν πήγαινες σε μη δυσπρόσιτο, τότε θα κρατούσες τα διπλά που θα είχες πάρει μέχρι τότε, θα έπαιρνες απλά μόρια για τη χρονιά αυτή και θα χρειάζονταν πάλι 2ετία σε δυσπρόσιτο για να διπλασιάσεις τα νέα μόρια σε δυσπρόσιτα.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 26, 2025, 10:07:28 am »
Αυτοί trust no one "μπαίνουν" στον πίνακα πριν απο εμάς;  Έστω οτι είμαι στη θέση 400 στον πίνακα των δασκάλων, όπου θεωρητικά θα διοριστώ φέτος. Υπάρχει περίπτωση να μπουν κι αυτοί μπροστά μας και να μην διοριστώ;
Ελπίζω να το καταλαβαίνω εγώ λάθος.
Στους επίσημους του ΑΣΕΠ υπήρχαν από την αρχή. Η θέση σου στους επίσημους του ΑΣΕΠ δεν αλλάζει. Στους εκκαθαρισμένους αφαιρούνταν ανάλογα με το αν είχαν δικαίωμα πρόσληψης ως αναπληρωτές / διορισμού ως μόνιμοι (ανάλογα με το αν είχε συμπληρωθεί η 3ετία από το ΦΕΚ διορισμού τους ή όχι). Υπάρχουν π.χ. διορισμένοι τον Φεβρουάριο του 2022. Τον Αύγουστο που μας πέρασε (8/2024), δεν είχε συμπληρωθεί η 3ετία τους, οπότε αφαιρέθηκαν τόσο από τους εκκαθαρισμένους για διορισμό, όσο κι από τους εκκαθαρισμένους για τους αναπληρωτές (αν και τυπικά θα μπορούσαν να προσληφθούν από τον Φεβρουάριο φέτος). Τώρα όμως ΔΕ θα αφαιρεθούν. Άρα αν υποθέσουμε ότι είχες κάποιον που ανήκει στην κατηγορία αυτή από πάνω σου, τότε η θέση σου στους εκκαθαρισμένους θα χειροτερέψει. Όλοι οι ήδη διορισμένοι θα είναι επισημασμένοι με χρώμα (διαφορετικό χρώμα για κάθε ημερομηνία διορισμού) και θα υπάρχει η καρτέλα "επεξήγηση χρωμάτων" που θα εξηγεί τι είναι το κάθε χρώμα. Καταλαβαίνεις ότι π.χ. για την 2ΓΕ/2023 είναι διαφορετικό να έχει διοριστεί κάποιος το 2023 (γιατί σημαίνει ότι έκανε την αίτηση ΠΡΙΝ διοριστεί, οπότε μάλλον δεν έχει σκοπό να ξαναδιοριστεί) και διαφορετικό να έχει διοριστεί το 2020 (γιατί σημαίνει ότι έκανε αίτηση όντας ήδη διορισμένος 3 χρόνια, οπότε υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να θέλει να ξαναδιοριστεί).

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 26, 2025, 12:22:56 am »
Συνάδελφοι πώς μπορώ να δω την θέση μου στους εκκαθαρισμενους αμέσως μετά τους τελευταίους διορισμούς?

Μπες στη διεύθυνση της υπογραφής μου κι άνοιξε το "εκκαθαρισμένοι οριστικοί πίνακες" που αντιστοιχεί στην προκήρυξη σου. Υπόψιν ότι αυτοί που θα δεις είναι ακριβώς από που ζήτησες. Οι εκκαθαρισμένοι αμέσως μετά τους περσινούς διορισμούς. Δηλαδή τον Αύγουστο του 2024. Από τότε έχει συμπληρωθεί η 3ετία για αυτούς που διορίστηκαν το 2021 και το 2022, οπότε έχουν δικαίωμα να διοριστούν εκ νέου. Θα βγάλω πίνακες με κατάληξη "διορισμοί", όταν βγει η πρόσκληση διορισμού, ώστε να ξέρω αν θα έχουν δικαίωμα αίτησης κι οι διορισμένοι τον Αύγουστο του 2022 ή όχι.

Σελίδες: 123 ... 382

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32916
  • Τελευταία: Katerina25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185312
  • Σύνολο θεμάτων: 19493
  • Σε σύνδεση σήμερα: 742
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 582
Σύνολο: 601

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.