Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Ambracia

Σελίδες: 12
1
Εγώ διορίστηκα στη 2η επιλογή μου, σε δυσπρόσιτο του νομού Άρτας (Ε.Λ Βουργαρελίου). Είμαι ευχαριστημένη, γιατί μένω στην Άρτα και γνωρίζω καλά τους δρόμους,τις αποστάσεις και τους ανθρώπους.

2
Για την ακρίβεια, είναι 1259 άτομα με 24μήνες + ΑΣΕΠ από όλες τις ειδικότητες. Μόλις τους μέτρησα από τους πίνακες του e-aitisi.

3
ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
κ. ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ «ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
 
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
 
Το νομοσχέδιο αυτό στοχεύει στη βελτίωση της εκπαιδευτικής καθημερινότητας, καθώς ανασυγκροτεί οργανωτικά μια σειρά από λειτουργίες και επιλύει θέματα του ΥΠΕΠΘ αποδεικνύοντας ότι η βελτίωση στην εκπαίδευση δεν είναι μόνο θέμα αύξησης δαπανών αλλά και σωστής αξιοποίησης των χρηματοδοτήσεων και διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.
Το κύριο χαρακτηριστικό του Ν/Σ είναι ο σεβασμός προς τους εργαζόμενους εκπαιδευτικούς και η απελευθέρωσή τους από την ομηρία της αναπλήρωσης με τρόπο αξιοκρατικό και αντικειμενικό, που διασφαλίζει την ισότητα των ευκαιριών.
Παράλληλα, αντιμετωπίζονται μια σειρά από ζητήματα που συμβάλλουν στη βελτίωση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε διάφορες δομές της εκπαίδευσης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, της δια βίου μάθησης, της αρχικής κατάρτισης ή της εκπαίδευσης των ομογενών.
 
Συγκεκριμένα όλοι γνωρίζουμε ότι για δεκαετίες ολόκληρες με ελάχιστες ίσως εξαιρέσεις κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς δημιουργούνταν προβλέψιμα ή απρόβλεπτα κενά στα σχολεία, με συνέπεια να χάνονται ώρες μαθημάτων, να ταλαιπωρούνται οι μαθητές, να ανησυχούν οι γονείς.
 
Πολλά σχολεία έμεναν χωρίς εκπαιδευτικούς όταν άλλα είχαν υπερπληθώρα. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί είχαν αποσπαστεί ευνοιοκρατικά σε γραφεία ή παράλληλες υπηρεσίες αφήνοντας πίσω τους απαράδεκτα κενά, που έπρεπε να καλύψουν αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι. Την ίδια στιγμή χιλιάδες πιστώσεις σπαταλούνταν για την πρόσληψη αναπληρωτών οι οποίοι για πολλά χρόνια ήταν όμηροι στην αναπλήρωση. Ζώντας μέσα στην αβεβαιότητα οι αναπληρωτές αδυνατούσαν να οργανώσουν την προσωπική τους ζωή και αυτή η ανασφάλεια είχε επιπτώσεις ακόμη και στην ποιότητα της δουλειάς τους, στην αφοσίωση που έπρεπε να επιδεικνύουν στο έργο τους.
 
Το πλέον απαράδεκτο δε όλης αυτής της κατάστασης ήταν ότι συχνά τα κόμματα εκμεταλλεύτηκαν αυτή την ανασφάλεια. Με τρόπο λαϊκίστικο και δημαγωγικό, ήλθαν να ρυθμίσουν αυτή την κατάσταση πρόχειρα, αποσπασματικά και προεκλογικά προσδοκώντας μικροκομματικά οφέλη.
 
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
 
Αυτή η αρρωστημένη κατάσταση αντιμετωπίζεται επιτέλους θεσμικά και αξιοκρατικά από την κυβέρνηση με σεβασμό στην αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών. Με τη ψήφιση του Νομοσχεδίου επιλύεται οριστικά το πρόβλημα της μακρόχρονης παραμονής στην αναπλήρωση χιλιάδων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Με τη θεσμοθέτηση μέγιστου χρόνου παραμονής στον πίνακα αναπληρωτών στους 24 μήνες με την προϋπόθεση μίας επιτυχούς συμμετοχής στο ΑΣΕΠ διορίζονται φέτος 1200 εκπαιδευτικοί επιπλέον, κάποιοι από τους οποίους μάλιστα έχουν συμπληρώσει ακόμη και 70 μήνες ως αναπληρωτές, και κατοχυρώνεται πλέον σαφές νομοθετικό πλαίσιο για τους νέους αναπληρωτές, οι οποίοι θα γνωρίζουν τους κανόνες εξ’ αρχής, για το πότε και το πώς θα διοριστούν μόνιμα.
 
Για κοινωνικούς λόγους μάλιστα διορίζονται εντός πενταετίας και οι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσίες άνω των 30 μηνών, οι οποίοι δεν είναι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Πρόκειται για 1850 περίπου εκπαιδευτικούς οι οποίοι εργάζονται επί πολλά έτη ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι και οι περισσότεροι εξ’ αυτών είναι ήδη έγγαμοι με παιδιά και έχουν πτυχίο πάνω από 15 έτη.
 
Με τις ρυθμίσεις αυτές λύνεται οριστικά το πρόβλημα του μεγάλου χρόνου αναμονής στους πίνακες αναπληρωτών πριν από το μόνιμο διορισμό, θέτοντας τέλος στην ομηρία χιλιάδων νέων ανθρώπων, που έχουν προσφέρει στο εκπαιδευτικό σύστημα υπό δυσμενείς συνθήκες, εργαζόμενοι κάθε χρόνο μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, για λίγες μάλιστα ώρες την εβδομάδα. Ο οριστικός διορισμός τους και η ένταξή τους στο εκπαιδευτικό σύστημα θα βοηθήσει και στην καλύτερη απόδοσή τους στην τάξη, με όφελος για τους μαθητές, τους γονείς και εν γένει για το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Τέλος με τη ρύθμιση για τους αναπληρωτές εισάγεται η παιδαγωγική επάρκεια ως απαραίτητο προσόν διορισμού, θέλοντας να διασφαλίσουμε την ποιότητα των νέων εκπαιδευτικών, που θα διορίζονται εφ’ εξής στη δημόσια εκπαίδευση. Γι’ αυτό το λόγο σε συνεννόηση με την ΑΣΠΑΙΤΕ, οι θέσεις αναπληρωτών που θα εισαχθούν στο ετήσιο πρόγραμμα κατάρτισης Π.Ε «ΕΠΠΑΙΚ» για το έτος 2008-2009 θα είναι 143, αριθμός τριπλάσιος του περσινού και αναμένεται ανακοίνωση για το πρόγραμμα τρίμηνης διάρκειας για τις τεχνικές ειδικότητες.
 
Όλοι αυτοί οι διορισμοί γίνονται επιπλέον και χωρίς να θίγεται το σύστημα 60% - 40% που ίσχυε μέχρι τώρα – σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες της υπηρεσίας. Με το νέο Ν/Σ ο χρόνος παραμονής στην αναπλήρωση δεν θα ξεπερνάει τα τρία (3) χρόνια.
 

4
Αναπληρωτές / Απ: Πρώτος Μισθος Αναπληρωτή?
« στις: Νοέμβριος 15, 2007, 06:06:05 μμ »
Εγώ προσελήφθηκα στη Β/θμια Άρτας στις 3/10 και έχω ήδη λάβει τον πρώτο μισθό για τον Οκτώβριο. Τα χρήματα κατατέθηκαν στο λογαριασμό μου στην Τράπεζα από τις 29/10. Στις 29/11 θα κατατεθεί ο επόμενος μισθός κ.λ.π. Το δώρο δεν είναι ολόκληρο, αλλά ανάλογο με τους μήνες που έχεις εργαστεί ως αναπληρωτής. Αν είναι η πρώτη χρονιά το δώρο είναι μικρό, αν είναι δεύτερη μεγαλύτερο κ.λ.π. Πάντως, οι εκπαιδευτικοί (μόνιμοι και μη) είναι αδικημένοι ούτως ή άλλως στα δώρα, διότι δεν παίρνουν ως δώρο έναν ολόκληρο μισθό, όπως άλλοι υπάλληλοι ,αλλά ένα μέρος τα Χριστούγεννα και μικρότερο ακόμη το Πάσχα και το Καλοκαίρι. Αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο βασικός μισθός μας (επί του οποίου υπολογίζεται το δώρο)είναι μικρός.Αυξάνει με τα επιδόματα,τα οποία δεν λαμβάνονται υπόψη στον υπολογισμό του δώρου.

5
Στην πραγματικότητα για κάθε τριάδα αναπληρωτών ο ένας είναι τρίτεκνος. Δε χρειάζεται να προσληφθούν 10 άτομα σε μια διεύθυνση για να πάρουν δύο τρίτεκνους. Εδώ στην Άρτα στους 8 φιλολόγους οι 2 είναι τρίτεκνοι. Ισχύει ότι 8*20 %=1,6 τρίτεκνοι( αυτός ο αριθμός στρογγυλοποιείται κατόπιν σε 2 τρίτεκνους). Αν προσλαμβανόμασταν 7 συνολικά τότε θα έπαιρναν 1 τρίτεκνο (7*20%=1,4 και με στρογγυλοποίηση προς τα κάτω ένας). Αν στο σύνολο προσλαμβανόμασταν 9 ή 10, οι τρίτεκνοι θα ήταν πάλι 2. Σε πανελλαδική κλίμακα όμως το ποσοστό είναι σταθερά 20 %, γιατί σε άλλη διεύθυνση κερδίζουν θέσεις σε άλλες χάνουν(πχ στα Ιωάννινα στους 12 αναπληρωτές οι δύο είναι τρίτεκνοι, διότι 12* 20%=2,4 και με στρογγυλοποίηση προς τα κάτω 2). Αυτό δε σημαίνει ότι συμφωνώ με τη ρύθμιση αυτή. Αντιθέτως μάλιστα...
Η κατάσταση που περιέγραψες Ambracia ,ισχύει μάλλον στις περισσότερες διευθύνσεις. Περισσότερα τα κενά και στην Αν.Αττική από τους προσληφθέντες(και πολλοί οι τρίτεκνοι).

6
Καλησπέρα σε όλους!
Εγώ παρουσιάστηκα σήμερα μαζί με άλλες 7 συναδέλφους που προσελήφθηκαν στο νομό Άρτας. Εκείνο που θέλω να  πω, για να δώσω ελπίδα σε όσους περιμένουν πρόσληψη στη συνέχεια, είναι ότι γίνεται χαμός από κενά. Ο δικός μας προϊστάμενος προσπάθησε να καλύψει τα πιο επείγοντα κενά (Λύκεια) και πάλι δεν τα κατάφερε. Χρειάζονται ακόμη 6 -7 φιλολόγους. Εκείνο που εισέπραξα είναι ότι, αν ήταν δυνατόν να μας χωρίσουν σε χίλια κομμάτια για να καλύψουν τις ανάγκες, θα το έκαναν. Οι προϊστάμενοι είναι και οι ίδιοι σε δύσκολη θέση και πιέζουν το υπουργείο γιατί υπολειτουργούν τα σχολεία. Μα τι να πω...μήπως εξαντλήθηκαν οι λίστες και δε βρίσκουν φιλολόγους ή μήπως δεν έχουν χρήματα; Για τους συναδέλφους της πρωτοβάθμιας πώς βρίσκουν; Αλλά η πρωτοβάθμια έχει συνδικαλιστές που ενδιαφέρονται για τους αδιόριστους συναδέλφους τους και πιέζουν. Η δική μας ΟΛΜΕ, τίποτα.

7
Είμαι  Α' 'Αρτας, στην πρώτη επιλογή μου. Συγχαρητήρια σε όσους προσλήφθηκαν και καλή τύχη για όσους περιμένουν τις επόμενες φάσεις. Εγώ θα είμαι πάντα παρούσα στο forum για να σας ενημερώνω "εκ των έσω" πλέον.

8
Στο esos αναφέρει :" σε λίγο μέρος ονομάτων αναπληρωτών".Σε πόσο "λίγο" δεν γνωρίζω!

9
Ανακοίνωσαν τις αποσπάσεις στο ana-mpa.

10
Για εμάς τους Φιλολόγους η πρώτη φάση  ήταν στις 19/9/2006 & η δεύτερη στις 6/10/2006. Στη φεύτερη φάση ήμουν και εγώ
(άλλη αγωνία κι εκείνη) και γνωρίζω τα πράγματα από πρώτο χέρι. Εχει δίκιο ο συνάδελφος Spo.

11
Αιρετός από το νομό Ιωαννίνων ανέφερε ότι τους γυμναστές για το πρόγραμμα "Καλλιπάτειρα" τους έχουν βγάλει από χθές. Προφανώς η διαδικασία προχωρεί και θα ανακοινώσουν πολλές ειδικότητες μαζί.

12
Όσον αφορά στους διευθυντές, κυκλοφορεί ακόμη και η πληροφορία ότι μπορεί να μην τους αλλάξουν για φέτος λόγω της καθυστέρησης από τις εκλογές αλλά και των προβλημάτων που θα προκαλέσει η αλλαγή αυτή στη λειτουργία των σχολείων και την ανακατανομή των  κενών.

13
Ο υπουργός ήταν ξεκάθαρος.Αναπληρωτές β/θμιας τη Δευτέρα 1/10.Επομένως παρουσιαζόμαστε στα σχολεία από Τρίτη. Μας στέρησε τα ακέραια εννέα μόρια φέτος!

14
Απορρίφθηκε από τη Β/θμια της Κέρκυρας. Αναρωτιέμαι ...
Το εντόπισα κι εγώ. Είναι σε πίνακες ΣΜΕΑ και άλλων νομών ως ΑΜΕΑ άνω του 67%. Σε έναν νομό όμως είναι στον πίνακα απορριπτομένων, διότι δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις ΑΜΕΑ!
γιατί ;[/b]

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161918
  • Σύνολο θεμάτων: 19237
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 543
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.145 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.